DeOnlineDrogist.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over DeOnlineDrogist.nl.

Deze score is gebaseerd op 588 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,1

Siem 02-07-2020

Snelle levering van de producten en goede aanbiedingen, en er is bijna voor iedereen wel iets te vinden bij deze online Drogist

Kari Winkelman 01-07-2020

Groot assortiment, snelle bevestiging en vooral ook bezorging (erg prettig), zelfs in Corona tijd.

Anneke 01-07-2020

Hele fijne webshop groot aanbod en snelle levering ben heel tevreden over de produkten.

Karin 01-07-2020

DeOnlineDrogist.nl heeft me nog nooit teleurgesteld. Zelfs toen er in de start van de Coronatijd niet voldoende paracetamol in voorraad was om die te leveren, kreeg ik keurig bericht en geld terug. Pakketjes zijn altijd netjes verzorgd en worden volgens afspraak geleverd.

Johnh 01-07-2020

Besteld en de volgende dag inhuis. Echt waar, zonder bezorgkosten. Hoe super is dat! Op voorraad en snel geleverd. Dat wil iedereen toch.

CLYC 30-06-2020

Al jaren lang bestel ik hier mijn benodigde producten. Altijd tot volle tevredenheid. Snelle en correcte levering.

Nelleke 29-06-2020

deze shop heeft een uitgebreid assortiment, die mij belangstelling hebben. Ook leuk dat er veel korting wordt gegeven. Snelle levering is ook belangrijk.

Manolito. 29-06-2020

Zeer correcte en snelle levering👍👍 s'avonds besteld,de volgende dag al in huis.

Wilma 13-06-2020

Snelle service. Zeer uitgebreid assortiment. Boven 20 euro geen bezorgkosten.

Theo Heijnen 11-06-2020

Alles wordt netjes en goed in gepakt ! En komen hun afspraken na en hanteren nette prijzen

GabyGabrielle 10-06-2020

Net als alle voorgaande keren ontving ik mijn bestelling supersnel! Dit keer betaald voor levering op dezelfde dag en het werd ook keurig dezelfde dag bezorgd.

Rudy 05-06-2020

Deze shop heeft enorm veel keuze, een duidelijke webshop en is erg snel met leveren.
Nooit geen problemen.

Maria Johanna Hendriks 03-06-2020

Levering super snel naar Spanje
Ik ga het beslist meer doen dit was voor mij de eerste keer, echt iedereen aan te raden. Producten super!!

Sandy 01-06-2020

Hele snelle levering! Goed verpakt en je ontvangt snel een alert als een artikel weer op voorraad is.

ger 01-06-2020

Zeer veel keuze met goede product informatie op een goed toegankelijke website met bovendien ook nog zeer fatsoenlijke prijzen. Het bestelproces is beslist gebruikersvriendelijk. Bestelde producten worden binnen de "beloofde" periode bezorgd, waarbij je via een email goed goed de bestelling kunt volgen en tijdig de window weet waarbinnen geleverd wordt.

Ingrid 01-06-2020

Prima service, zeggen wat ze beloven, en hebben de artikelen die ik graag zou willen. (dichts bij de natuur)

Anoniem 01-06-2020

Na bestelling werd je duidelijk geïnformeerd waar de bestelling zich bevond en omstreeks welk tijdstip het afgeleverd en door wie het zou worden.

Tanja Jong de 30-05-2020

Het is een fijne overzichtelijke site. Ik bestel hier graag ivm snelle levering. En als iets fout gaat reageren ze ook snel om het op te lossen

Sabine 30-05-2020

Prima webshop overzichtelijk ondanks coronatijd snelle levering en keurig verpakt. Top.

Lena 29-05-2020

Zoals gewoonlijk weer prima verzorgd: makkelijk besteld, keurig verpakt en snel verzonden! Voor mij geen andere online drogist!

G.Engelsma 28-05-2020

Het is prettig winkelen,alles is op voorraad en het word snel geleverd.
Ook de aanbiedingen zijn goed en de artikelen zijn snel te vinden.

Henny Sips 28-05-2020

Kan iédereen de ,,online drogist aanbevelien!
Top , bestel altijd alles bij jullie,
Keurig verpakt en de volgende dag alles in huis!🙏
Alle lif voor jullie👍

Wilma 26-05-2020

Helderer en duidelijk site: zijn artikelen wel/ niet aanwezig, het is makkelijk bestellen en betalen waarna vlotte correcte levering volgt. Ik heb al meerdere kerend besteld en zal dat vaker doen...

Din y van Aart 26-05-2020

Hele snelle levering en een goeie prijs.
Ga zo door. Goede kwaliteit en duidelijke informatie

Kees 26-05-2020

Accurate en snelle, correcte afhandeling van de bestelling. Keuze in betaal mogelijkheden zijn voor mij erg belangrijk in principe wil ik altijd achteraf betalen.

Marry 26-05-2020

de shop bij de online drogist is gekomen vanwege de corona ,maar dit bevalt mij zo goed dat ik dit blijf doen ,Prima producten en snelle service.
De Vega producten spreken mij erg aan en zijn fijn in gebruik.

erna de windt 25-05-2020

zeer tevreden over de producten , de prijzen en de vlugge verzending ,
ondanks het feit dat er enige vertraging kan ontstaan door het "corona" virus !

N. Hendriks 25-05-2020

Bestellen op de website is eenvoudig. De betaling kan ook met Paypal wat ik prettig vind. De bestelling werd netjes binnen de door Post.nl gemailde tijdzone bezorgd.

Kimberley Pex 25-05-2020

Altijd goed, de site is echt duidelijk, dan heb je besteld ; en de bestelling is snel in huis , de meeste spullen hebben een flinke korting , en als er iets. is dat je wilt weten kun je bellen . Helemaal prima

Patrick 25-05-2020

ik zou online drogist aanbevelen aan iedereen ,een zeer snelle levering , en zeer goede prijzen ,

Arien 25-05-2020

Zeer goede webshop. Heel uitgebreid assortiment en prima zoekopties. Artikelen zijn goed geprijsd. Snelle levering.

pia vlasman 25-05-2020

Deze winkel heeft héél veél voorraad, met een duidelijke uitleg over de artikelen waar het vandaan komt en wat je ermee kan doen, er wordt netjes vermeld wat er niet is en je kan je aanmelden dat zij melden wanneer het er weer is, bij een manco melding krijg je bijna direct een mail terug en een ander product toegestuurd, indien niet voorradig storten ze je geld terug.

Ingrid 25-05-2020

Deze shop is op een prettige wijze ingericht en de behandeling geschied op een vriendelijke manier en de levering van bestelde producten wordt zeer snel en goed verzorgd uitgevoerd.

Smeiltje 25-05-2020

Gewoon een mooie ervaring!
Op zaterdagvoormiddag besteld en op maandag voormiddag netjes en op tijd thuis in België afgeleverd!

Bea 25-05-2020

Zeer goed, zondag besteld en de volgende dag al bezorgd net over de grens in België.
Hetgeen ik besteld heb en in voorraad was.
Helaas is de voorraad van sommige producten beperkt en moet je wachten als iets niet op voorraad is.
Maar de producten die er zijn, zeer tevreden over.
Vanaf 20 euro gratis bezorging. 👍👍

Anita 25-05-2020

Deze shop had een goede prijs kwaliteitsverhouding.
De levering was ook keurig op tijd
Niets op aan te merken. Ik ben tevreden

Olifant 24-05-2020

Makkelijk te bestellen, snelle levering, bestelde producten voldoen aan verwachting

Talpa 22-05-2020

Groot assortiment tegen echt billijke prijzen! Super snelle levering. Voor mij/ons zeker in deze corona tijd beslist een uitkomst om de publieke omstandigheden te vermijden.

Monique 22-05-2020

Bestel er al tijden bij ben erg tevreden. Prima service. De verzending verloopt correct. De website is overzichtelijk.

M. Haanraads-Everhartz 22-05-2020

Snelle en correcte afhandeling van de aankoop. Heel veel producten zijn elders duurder.
Je bepaalt zelf wanneer het bezorgd wordt. Goede service.

Ellen 19-05-2020

Mondkapjes besteld en een verkeerd model gekregen. Hierover een mail gestuurd en voordat ik mijn foutieve mondkapjes had teruggestuurd had ik de goede al in huis. Zeer snelle levering (1 à 2 dagen)

Gertha 18-05-2020

Fijn bedrijf met gratis after-pay optie. Bestelling is er altijd heel snel.

W 18-05-2020

uitgebreide sortering, goede en snelle levering en goede aanbiedingsprijzen,

winthoos 18-05-2020

Bij alles wat ik aanschaf bij De Onlinedrogist moet ik zeggen top. De service is goed. De snelheid van het bestellen en de levering is prima. Niets te klagen.

Rosi Jansen 18-05-2020

Gebruiksvriendelijke en duidelijke site, concurrerende prijzen, en snelle levering waarbij ik nog de complimenten geef voor de verpakking. Stevig doosje en heel economisch ingepakt zonder overtollig verpakkingsmateriaal.
Al met al Top. Hier ga ik zeker opnieuw bestellen!

Theo Bosch 18-05-2020

Voldoende mondkapjes op voorraad. Ook in deze bizarre tijden tegen een normale prijs aangeboden en binnen een dag geleverd. Ik ben er erg tevreden mee en kan nu zonder problemen reizen met OV. Complimenten.

w.ijpelaar 18-05-2020

keurig verzorgd en correct afgeleverd op mijn adres houden zo zou ik zeggen !

Jean 16-05-2020

Het juiste product netjes op tijd afgeleverd, niets op aan te merken .
Daarnaast via EMail op de hoogte gehouden van de status van de levering.

LLBtje 16-05-2020

Voor medische of bijna medische artikelen staat de online drogist in de voorkeuslijst. En dt hebben ze verdient want alles gaat altijd snel maar goed verzorgd. Nooit aanmerkingen op de leverantie of het product.

pieter 16-05-2020

eenvoudig te bestellen, snelle levering. Gewoon goed, zeker en snel. Dus tevreden