DeOnlineDrogist.nl - Reviews & Ervaringen

Deze score is gebaseerd op 730 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Henk 04-03-2023

Goedkoop en een snelle levering, wat wil ik nog meer?.
Dus voor herhaling vatbaar.

Wendy 04-03-2023

Overzichtelijke website waar alles goed te vinden is. Ruim assortiment en prima service

prima 04-03-2023

snel en betrouwbare leverancier, je kun er van op aan dat het bestelde product goed afgeleverd wordt.

Noël Sittard 03-03-2023

Het bestellen ging weer supergoed!
Het leveren, daarentegen, was een ramp!!
PostNl heeft de levering 3 x uitgesteld.
Pakketje heeft er bijna een week over gedaan

dik 28-02-2023

herhaling van vorige bestellingen gaat heel eenvoudig; de begeleiding van de zending houdt me heel goed op de hoogte; de verzending van spullen boven 20 euro is gratis.

Nicole van Hek 27-02-2023

Ik heb een paar keer goederen via online drogist besteld en telkens worden deze snel en in goede conditie afgeleverd. Soms moet je grotere hoeveelheden bestellen maar dat vind ik niet erg.

Jan Loopik 27-02-2023

Snelle levering, de andere dag al, stipt op tijd , tegen concurrerende prijzen, dus een betrouwbare partner

FLPV 27-02-2023

Vlotte en correcte service en levering van de voordelige producten in stevige en degelijke verpakking.

Timmerman 25-02-2023

Goed assortiment, de levering is prima!! De bestelde artikelen zijn altijd voorradig. Kortom een aanbeveling cijfer 10

Ingrid 25-02-2023

De aangeboden artikelen hebben een scherpe prijs. Zodra je bestelling is geplaatst ontvang per omgaande een bevestiging van je bestelling en de vermelding wanneer de levering mogelijk verwacht kan worden. De levering zelf is keurig verzorgd en bij mij altijd snel geleverd.

Peter 24-02-2023

Prima product. Het werkt goed. Scherp geprijsd en snelle levering. Veel voorraad.

LilyMarleen 24-02-2023

Ik bestel vaker bij deze website. Groot assortiment en leuke aanbiedingen. En voordeliger dan andere websites. Levering is altijd zorgvuldig ingepakt en op tijd.

Marijke 24-02-2023

Betrouwbare fijne webshop, altijd alles op tijd geleverd. Als er iets is krijg je op tijd bericht.

Henriette van der Vliet 24-02-2023

De Online Drogist is mijn favoriete zaak om diverse producten te bestellen omdat hun assortiment erg groot is en de producten op de duidelijke en logische website zeer goed beschreven zijn met uitstekende informatie daarbij. Ook worden de bestelde producten keurig verpakt en zeer snel en ook netjes op de verwachte datum en plaats afgeleverd.

Jola 24-02-2023

Bestellen/afhandeling is top.Ik ben een regelmatige klant. De prijzen zijn concurrerend.

Ch.verschure 23-02-2023

Uitgebreide sortering
Prima service
Vlotte verzending
Een geweldig online bedrijf

beschuitstuiter 23-02-2023

Zoals gewoonlijk, alles voorradig en de volgende dag, zoals afgesproken, alles bezorgd. Fijne winkel.

Wil 22-02-2023

Aanvang probleem met bestellen, i.v.m. met verschillende adressen, een telefoontje , werd te woord gestaan door een vriendelijke, behulpzame dame. Alles in eens opgelost. Artikel is juist wat ik wilde hebben. Goed voor veel reclame bij mijn kennissen.

Lyzette Gelissen 22-02-2023

Fijne drogist en altijd op tijd bezorgd en niet te duur Hebben veel homiopatiche middelen waar ik erg blij mee ben

Regina 21-02-2023

Goede aanbiedingen, leuke prijzen. Heb er vaker wat besteld, perfect en snelle levering

Daniëlle 21-02-2023

Een overzichtelijke website met veel producten voor een fijne prijs. Communicatie is altijd duidelijk en de levering is snel.

Hanny Vlutters 21-02-2023

100% betrouwbaar en een zeer goede service! Ruime keuze aan producten en scherpe prijzen. En wat erg prettig is , is de snelle levering!
Zeker een aanrader !

11 juni 2022
Super goed ! Ruime keuze en zeer snelle levering. Ik kan een ieder dit bedrijf aanraden.

Anke 20-02-2023

De gezochte drogisterij artikelen zijn eenvoudig te bestellen en te vinden en kunnen ( en dat is direct zichtbaar) bij een afhaalpunt opgehaald worden.

Gert 20-02-2023

Zoals inmiddels gebruikelijk hebben wij onze bestelling snel en correct verpakt ontvangen. Looptijd zeer snel en duidelijke communicatie.

Aya 20-02-2023

Overzichtelijke website en hele snelle levering. Als een product niet op voorraad is wordt dat ook duidelijk aangeven.