DeOnlineDrogist.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over DeOnlineDrogist.nl.

Deze score is gebaseerd op 588 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,1

K.S. 22-01-2020

snelle, correcte levering. Gratis verzending boven €20 en regelmatige kortingsacties zijn aantrekkelijk.

Matty Grove-Dekker 22-01-2020

De bestelling,weliswaar klein ,werd zeer goed afgehandeld.Het hele traject is uitstekend verlopen.

tiny 22-01-2020

perfecte service je krijgt een melding als het product dat je gebruikt bijna op is en binnen een dag wordt het geleverd het kan niet sneller en netjes verpakt super tevreden over deze online winkel

Denise 22-01-2020

Snelle levering en prima prijzen tegenover goede kwaliteit. Aanbod is heel ruim.

A. Laporte-Strijdhorst 21-01-2020

Ik ben zeer tevreden over deze shop omdat de levering snel en correct uitgevoerd wordt. Ook het zoeken en invullen van het gewenste product gaat snel. Er wordt goed contact gehouden over de verzending , betaling en aflevering.

Hans 21-01-2020

duidelijke website en goed vindbare artikelen en snelle levering in goede verpakking.

paul 21-01-2020

`De producten zijn goed vindbaar en na bestelling een snelle bezorging zonder fouten.

gerkamphues 21-01-2020

door het grote aanbod van verschillende merken is het wel eens even zoeken maar dat is niet erg,daar tegenover staat een snelle levering en het goed kunnen volgen van je bestelling en nette verpakking,vergeet daar de prijzen ook niet ,is nl vaak een stuk goedkoper . heel fijn om een keuze te kunnen maken uit een breed en ruim assortiment.

Dinand van Haaften 21-01-2020

makkelijk zoeken via de website en te bestellen en snel leverbaar.

En een goede kwaliteit merken aan vitamine en mineralen,wat ik zocht.

Marja 21-01-2020

Enorme keuze, snelle levering, niks mis mee dus een 10. Zal volgende keer hier weer bestellen.

N. ten Bosch 20-01-2020

Ik gebruik al jaren Venal van Bional tegen mijn onrustige benen. Kruidvat heeft dit uit het assortiment gehaald en Etos heeft alleen de verpakking met 40 capsules. Ik ben nu super blij met de online-drogist. Ze hebben precies wat ik zocht met bovendien een zeer snelle levering en nog 25% korting ook. Een verdiende pluim.

Marlies 20-01-2020

Het werd pas na 3 dagen bezorgd, terwijl er gezegd werd dat het de volgende dag bezorgd zou worden.
Officiele reactie van De Online Drogist 22-01-2020

Beste Marlies,

heel erg bedankt dat u een review wilde schrijven. Wat vervelend om te horen dat de levering van uw bestelling vertraging heeft opgelopen. Als u ons het bestelnummer van uw bestelling nog even door kunt geven, dan kunnen wij voor u nakijken wat er mis is gegaan en u eventueel alsnog een tegemoetkoming aanbieden. Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet
DeOnlineDrogist

Ellen Duivenvoorden 19-01-2020

Snelle en nette levering, vandaag besteld en de andere dag al geleverd !!!!

A Butter 18-01-2020

Makkelijke site, vond wel weinig info over het product van wat er in zat, snelle levering, prijs ook goedkoper als bij andere sites, ik ben tevreden over deze site.

Stan 18-01-2020

Goede website, handig te bestellen, vlotte levering, concurrerende prijzen.

Moniek 17-01-2020

Altijd perfecte levering van de producten. Goed assortiment en ook altijd scherp geprijsd. Ik kijk wel eens op andere sites, maar besluit toch mijn bestelling bij DOD te doen vanwege alle pluspunten.

bleyerveld 17-01-2020

uitstekende website, duidelijke vermelding van de voorraad en super snelle levertijd

john 16-01-2020

Ik ben al geruime tijd klant en mijn bestellingen worden altijd super snel en correct afgeleverd.

Marij 16-01-2020

Snelle levering . Degelijke verpakking . Bestelling altijd naar wens ! Groot assortiment . Prima prijs kwaliteit verhouding

Wil 16-01-2020

Een SUPER webshop, doet wat er beloofd wordt. Snelle levering en prima service. je wordt op de hoogte gesteld van de verzending, en een link naar de bezorging.

Mp 16-01-2020

Alles klopte. Prijs, bestelling, bezorging. Ik koop graag bij deze firma...

Gerry 16-01-2020

Duidelijke en overzichtelijke webwinkel. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Snelle levering en stevig verpakt. Geregeld mooie kortingen op de producten.

Lisa 16-01-2020

Steeds op tijd geleverd en klantvriendelijk! Ook al kan de postbode het opgegeven adres niet vinden

Alie vd Hatert 15-01-2020

Ik mag graag bestellen bij Deonlinedrogist. Goede service snelle levering Top

Robert 15-01-2020

Ik zou liegen als ik zeg de prijs maakt mij niet uit. De prijs/kwaliteit is top.
De service en de bestelde producten zijn zonder meer uitermate goed.
Dus wilt u service, producten met een goede prijs/kwaliteit verhouding, dan raad ik de online drogist zeker aan.

leny1947 14-01-2020

Vlotte afhandeling van de bestelling. Vandaag besteld, morgen in huis. Zelfs zoals in mijn geval tegen een lager bedrag dan in de winkel.

Anke 14-01-2020

Duidelijke website. Ik werd goed op de hoogte gehouden via mail. Verzending was netjes en snel.

Martine Follens 14-01-2020

producten zijn dik in orde en goed verpakt .niets op aan te merken.ik koop regelmatig bij Deonlinedrogist .nl producten aan scherpe prijzen .een echte aanrader!!

Sharief 13-01-2020

Duidelijke website, betrouwbare shop. Goede informatie gedurende het bestelproces en de levering. Hebben niets te veel beloofd! Ook avondbezorging is ideaal.

wijnand 13-01-2020

Makkelijke shop met veel beschikbare producten. Keuze is zeer groot en gemakkelijk te bestellen. meestal snel alles in huis

Gerda 13-01-2020

Groot assortiment en zeer fijne service. Je kan ook live chatten of telefonisch vragen stellen. En je bestelling wordt snel geleverd.

John Huiskens 13-01-2020

Een overzichtelijke site en wat wordt geschreven maken ze waar. Snelle levering in goede verpakking. Deze wijze maakt een klantvriendelijke indruk. Een optie zou kunnen zijn een brievenbusformaat ook als zodanig te hanteren. De te zetten handtekening is mogelijk als bevestiging en bewijs voor post.nl dat geleverd is, is voor mij niet noodzakelijk. Ook zij behoren hun werk netjes, zorgvuldig en volledig te doen. Laten we elkaar wat meer vertrouwen.

Rob 13-01-2020

snelle bezorging, goede service en vanaf 20 euro geen verdere leveringskosten. prima.

Henderkien 13-01-2020

De OnlineDrogist.nl is een uitstekende webshop waar je produkten kunt aanschaffen die je niet in de reguliere winkels kunt kopen.De probiotica Bacilac Femina is beter dan ieder ander produkt uit de reguliere winkel.
Ik kan iedereen aanraden om eens het assortiment te bekijken en vergelijken want de uitkomst zal zeker in het voordeel zijn van deze prima webshop.
Tel daarbij de vlotte afhandeling en bezorging...conclusie...mij hebben ze als klant voor het leven.

Tia 13-01-2020

Snelle levering een goed product precies wat ik vroeg, makkelijke website betrouwbaar

SPRENGER 13-01-2020

Goede kwaliteit en snelle levering.Hier heb ik al meerdere malen besteld ,en het is altijd perfect in orde.

Margreet 12-01-2020

Leuke aanbiedingen, duidelijk en vlotte bestelwijze de bezorging verloop bij mij ook altijd voorspoedig heb nu diverse keren iets besteld en ga het zeker weer doen

Ferdinand 12-01-2020

Prima webshop. Voordelig, eenvoudig bestellen en zeer snelle levering. Van de 83 bestellingen die ik inmiddels geplaatst heb ging het 3 x mis. Producten stonden wel op de paklijst maar zaten niet in de doos.
Dit was echter snel opgelost door de volgende dag alsnog de ontbrekende producten te leveren.
Al met al ben ik zeer tevreden over De online drogist.

Rita de Kock 11-01-2020

De keuze is groot , goedkoper , snelle levering .
Word op de hoogte gehouden wanneer de levering komt ,
altijd optijd.
Zeker een aanrader .

Annemarie 11-01-2020

Super snel en netjes en goed verpakt. Dus gewoon geweldig echt een aanrader

klantvriendelijke shop 10-01-2020

Zeer goede en betrouwbare shop,ik heb deze shop gekozen voor zijn zeer goede prijzen en gebruikvriendelijkheid van de site,zeer snelle levering.

Paul van nes 10-01-2020

Ruim voldoende keus met kwaliteitsprodukten.
Mooie kortingen.
Bij een laag aankoop bedrag gratis versturen
Buitengewoon goede afhandeling als iets in de bestelling niet klopt.

Arends 10-01-2020

Prima prijzen, prima assortiment. Bezorging was vertraagd maar dat lag aan het verzendbedrijf en die hielden mij ook prima op de hoogte. Mvg.

Wil 10-01-2020

Voordelig, snelle levering shop hier al jaren, gaat nooit iets verkeerd, top dus!

Anke T-G 09-01-2020

Ruim assortiment met regelmatig leuke aanbiedingen. Prima prijzen. Makkelijke site met eenvoudig bestelprocedure. Snelle, goed verpakte en correcte levering.

Tonlod 08-01-2020

Artikelen met een prima prijs en een supersnelle bezorging, dit is een aanrader voor iedereen.

Philger 08-01-2020

De bestelling wordt altijd stipt op tijd uitgevoerd en ook het geleverde voldoet aan bepaalde eisen.

annemarie 08-01-2020

Nette levering, maar heeft herhaaldelijk niet voldaan aan de levertijd waar ze mee adverteren.

Marco 07-01-2020

prijzen blijven interessant in vergelijking tot con-collega's
soms klopt omschrijving/plaatje niet van artikel met omschrijving/plaatje van producent
Officiele reactie van De Online Drogist 09-01-2020

Beste klant,

Fijn dat u de tijd heeft genomen om een review te plaatsen. Wij doen uiteraard ons uiterste best om alle informatie zo kloppend mogelijk te houden. Het kan helaas wel eens gebeuren dat een leverancier ons geen nieuwe informatie geeft over een product. Wij waarderen het dan ook enorm als u dit aan ons doorgeeft als u iets ziet wat niet helemaal klopt, zodat wij dit gelijk aan kunnen passen.

DeOnlineDrogist

JPS 07-01-2020

Correcte, verzorgde, levering, op afgesproken tijdstip voor waren aan een competitieve prijs.