DeOnlineDrogist.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over DeOnlineDrogist.nl.

Deze score is gebaseerd op 588 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,1

Joshua W. 07-01-2020

Denk je heerlijke glutenvrije oliebollen te bestellen, krijg je glutenvrije "schimmel"oliebollen. Had er ook een paar voor mijn buurvrouw besteld. De schimmel zat aan de onderkant. Was dus niet te zien toen ik ze uit de verpakking haalde. Ik heb de buurvrouw 's avonds gebeld om ze niet te eten. Ik was net op tijd.
Officiele reactie van De Online Drogist 07-01-2020

Beste Joshua W.

Allereerst willen wij u graag bedanken dat u de tijd heeft genomen om een review te plaatsen. Uiteraard is het niet de bedoeling dat de oliebollen beschimmelen als de houdbaarheidsdatum nog goed is. Zou u even contact op willen nemen met onze klantenservice zodat wij dit voor u op kunnen lossen?
Onze excuses voor het ongemak.

DeOnlineDrogist

Fryske Gea 06-01-2020

Duidelijke site. Snel verschillende producten te vinden. Overzichtelijke inhoud van je winkelmandje. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Bestelling snel en goed uitgevoerd.

Dukkie 06-01-2020

Reeds zeer lange tijd, bestellingen geplaatst, en de hele afhandeling ging als vanzelf. Snelle levering g zonder problemen. Complimenten voor de Online Drogist.

Francinia 06-01-2020

Altijd veel keuze, enorme aanbiedingen, snelle levering en als je wilt staan ze je met raad en daad bij. Na jaren nog geen enkel probleem gehad. Info over voorraad klopt. Gewoon uitstekend deze winkel.

F.Heinne 06-01-2020

Bestelling wordt goed en snel geleverd. Ook contact met de Web winkel is heel goed.

Tevreden klant 06-01-2020

Ik bestel al heel wat jaren bij de Deonlinedrogist.nl en ben zeer tevreden.
Prijs kwaliteit verhouding is super, zijn vaak goedkoper dan elders.
Ook de bezorging is supersnel en wordt discreet verzonden.
Al met al hier een heel tevreden online klant.

Marie-Louise 04-01-2020

Snelle levering en goede klantenservice. Ruim assortiment met goede aanbiedingen.

Anja 04-01-2020

De onlineDrogist voldoet volledig aan mijn verwachtingen snelle levering, product is goed verpakt en goede prijs.

Anneke 04-01-2020

Prima shop om je bestelling te doen. Levering meestal de volgende dag, een enkele keer wordt het een dag later bezorgd. I

Rosa 03-01-2020

Een bestelling bij de OnlineDrogist plaats je eenvoudig, de website is overzichtelijk en de zoekfunctie werkt goed. De levering is zeer snel en via een bericht word je daarover goed en juist geïnformeerd. Factuur is overzichtelijk en komt direct na de bestelling in de mailbox.

eddy 03-01-2020

Betrouwbaar, snelle levering. Pakket goed te volgen via de computer. Houdt zelf bij wanneer het artikel bijna op is, laat dat weten.

Natascha 03-01-2020

Goede prijzen en snelle levering. Het pakje komt altijd de volgende dag aan, zelfs de bestelling die ik op 2e kerstdag had geplaatst!

schaller 02-01-2020

Ik ben al een paar jaar klant van deOnlineDrogist. Ik heb altijd een goede service gehad. Altijd kwamen mijn produkten op tijd. Vaak genoeg heb ik uitleg gevraagd over bepaalde produkten. En altijd had ik zeker een uur later al antwoord gekregen. Top hoor!!! Ga zo door......

Marsanna 01-01-2020

Snelle levering, behulpzaam aan de telefoon.
Mijn vraag was niet zomaar beantwoord maar ik kreeg een snelle reactie via mail.

Charly 01-01-2020

Leuke prijs nergens goedkoper en een snelle levering ga hier zeker nog een keer bestellen

mevr van den Berg 31-12-2019

Super snelle service, altijd op tijd geleverd....nog nooit een probleem gehad
Het aller belangrijkst vind ik ook de prijs, deze is TOP ! Hele fijne online winkel !!!

Mh 31-12-2019

Ik kies vaker voor om hierbij te bestellen. Ze zijn erg netjes en snel, nog nooit problemen gehad. Zeer tevreden dus.

josje 30-12-2019

Uitgebreid assortiment van prima kwaliteit, makkelijk bestellen en zeer snelle en goede levering

Jeanne van Thiel 30-12-2019

Ik neem deze website altijd omdat het de goedkoopste is. De kwaliteit is perfect , en een snelle bestelling.

Jose 30-12-2019

Fijne online shop om te kopen. Het artikel waar we naar op zoek waren, was voorhanden. De prijs was ook heel goed. Snelle levering. Kom besliust bij jullie terug.

dick 30-12-2019

Ik vind de onlinedrogist een goede winkel. Het bestelde product was niet meer leverbaar en ze kwamen met een alternatief product, Wat werd nagezonden.

Gert 30-12-2019

Prima service al meerdere malen besteld en altijd goed en snel geleverd, nu voor de eerste maal contact gehad met de helpdesk door een fout die ik zelf gemaakt had, ook dit weer snel vakkundig en vriendelijk geregeld

agnes 29-12-2019

alles gaat makkelijk. ook meteen een t&t code. bestelling op tijd geleverd. gewoon oké.

Johan Philip van Hilten 28-12-2019

Ik bestelde 12 flessen Kambucha en kreeg na 4 dagen met veel moeite 1 fles. Weer 3 dagen vraag om te bevestigen dat ik bestelling wilde. Krijg wellicht over 2 weken product dat bij Jumbo in de schappen staat. Bizar
Officiele reactie van De Online Drogist 30-12-2019

Beste Johan Philip van Hilten

dankuwel voor het plaatsen van uw review. Wij hebben uw bestelling er even bijgezocht en zien dat u 18 flessen heeft besteld. Helaas hadden wij er echter maar 1 op voorraad. Wij hebben u dan ook direct gemaild dat wij die ene vast zouden versturen en dat de overige 17 zo spoedig mogelijk zouden worden nagezonden, tenzij u dat niet wilde natuurlijk. De fles die wij op voorraad hadden is gelijk door ons verstuurd, maar helaas kon PostNL tot twee maal toe uw pakketje niet afgeven op uw adres. Uw pakket is toen door hen afgegeven bij een afhaalpunt waar u het zelf kon afhalen.
Uw nalevering laat helaas langer op zich wachten dan verwacht, waarschijnlijk door de feestdagen. Zodra deze vertraging bekend was, hebben wij u hierover geïnformeerd . Wij begrijpen dat het erg vervelend is dat de levering zo lang duurt. Uiteraard bent u niet verplicht te wachten op uw nalevering. Als u dat wilt, kunnen wij de nalevering natuurlijk ook annuleren en het aankoopbedrag terug storten op uw rekening.
Dat de Jumbo dit product wel gewoon op voorraad heeft, kan natuurlijk. Dit kan nog voorraad zijn van eerder, maar zij zullen als grote supermarkt ook vaker leveringen van deze leverancier binnen krijgen dan wij als kleinere zelfstandige. Wij begrijpen heel goed dat het als bizar op u overkomt dat een ander het wel kan leveren, maar wij hopen dat onze uitleg wat verduidelijking heeft gegeven. Nogmaals onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet
DeOnlineDrogist

Henny 28-12-2019

Ik vind het een fijne site en het product is zo gevonden in de zoekbalk en de bestelling is snel en makkelijk geklaard.

jostummers 28-12-2019

ik bestel zeer regelmatig bij DeOnlineDrogist, omdat ik tevreden ben over de vlotte afhandeling en de prijs/kwaliteit verhouding.

Marja 28-12-2019

Iedere keer snel bezorgde, goed verpakte bestelling en vooral: vriendelijke en goede service!
En natuurlijk aantrekkelijke prijzen.

Wim S 28-12-2019

Door het ook bekijken van niet bestelde en/of gekochte artikelen gaat drogist online je ontelbare mailtjes sturen ook naar mijn huisgenoten met allerlei idiote suggesties voor het gebruik die artikelen, zeer irritant👎👎

Ton Verbeek 27-12-2019

Goede prijzen en verzenden vanaf € 20 gratis en snel geleverd. Dus beveel ik deze winkel aan om daar te kopen.

Heinsj 27-12-2019

Snelle en adequate afhandeling van de opdracht, waarna goede legering volgt in een stevige en veilige verpakking

John 27-12-2019

Altijd voorraad, goede prijs/kwaliteits- verhouding, mooie aanbiedingen en snelle levering

Dhr.J.Eijkelenboom 26-12-2019

Goede prijsverhouding tegen over andere drogist ketens !!
Snelle bezorging !!
Correcte bezorging !!

Ans 26-12-2019

Een goede shop, eerlijk en betrouwbaar. De prijs was eerlijk. Op tijd geleverd en dit tijdens de maand eind december gewoon TOP

Olga 26-12-2019

Heel veel artikelen voor mooie prijs. Snelle levering netjes alles ingepakt. Parfum voor kerst gehaald voor een mooie prijs man was super blij me.

Karin Pak 26-12-2019

Ik bestel al een tijd lang een aantal producten bij deze winkel, zeer tot mijn tevredenheid.
De items zijn altijd prima in orde en het wordt snel verzonden, het is altijd snel in huis.
Raad het dan ook beslist aan om hier je drogist producten te kopen. Of het nu om dingen voor de gezondheid gaat of om een leuk cadeautje zoals bv. een geurtje, je kunt er alle kanten op.

Sjaak 26-12-2019

Duidelijke, uitgebreide website. Producten tegen een correcte prijs. Snelle levering..

Bij vragen of problemen, direct een passende oplossing. Top organisatie!

Hanny 25-12-2019

Gebruik sinds één jaar voedings - capsules. Altijd snel en correct geleverd.
Het merk ,,Lucovitaal,, is bij de onlinedrogist de helft goedkoper als elders.

els 24-12-2019

goede site, alles is snel te vinden, leuke kortingen op produkten, de volgende dag alles in huis.
ik bestel al veel langer bij hen en elke zending is kompleet, dus perfect.
ben er erg tevreden over

Gerrit 24-12-2019

Zeer eenvoudig te vinden en te gebruiken.
Levering is zeer snel.
Prijs- kwaliteit is aansprekend.

Corrie1939 24-12-2019

De online drogist is 1 van de betere snel geleverd goed verpakt
Hier word ik heel blij van .
Het product is heel goed en doet aan alle verwachtingen
Ga zeker in de toekomst weer zaken doen met hun

Lia6 24-12-2019

Ik shop graag bij DeOnline Drogist.nl, eerst en vooral een vlotte en snelle levering naar Belgie,
en geen bijkomende verzendingskosten. Mooie aanbod , aantrekkelijke prijzen, vele gezondheidsproducten voor jong en oud.

Mimi 23-12-2019

Deze shop heeft veel keuze en is snel in het leveren van de bestelling. Ze maken het waar, waar ze voor adverteren., met 's avonds besteld, de volgende dag in huis! Perfect dus!

C. Jansen 23-12-2019

Ik ben zeer tevreden over alle bestellingen die wij hebben ontvangen.
De leverantie is altijd zo snel en is altijd goed verpakt.
Ook is er een grote keus wat betreft de producten.
Wij blijven zeker klant bij Uw bedrijf!

Joop 23-12-2019

Om dat veel paracetamol 500 kg in ovalen vorm en ik bij mijn eigen apotheker deze niet hebben. Ben ik ook bij een andere apotheker geweest maar is voor goed gesloten en daar na ben ik op internet gaan kijken en kwam bij DeOnlinDrogist.nl uit. In daarom bestel ze hier en ik heb ze goed verpakt en snel binnen gekregen. En als er iets niet klopt dan hoef je alleen de klantenservice te bellen want daar wordt je goed geholpen.

René 23-12-2019

Absoluut betrouwbaar en gewoon de voordeligste online drogist! Mijn bestelling kwam een dag later aan en dat was jammer maar geen drama, want het was in een drukke periode en dan kan het gebeuren en daarom een 9. Anders had ik een 10 gegeven.

Roel Vermeij 21-12-2019

ruime keus en assortiment, goede en competitieve prijzen, snelle levering en duidelijke communicatie

Esther 20-12-2019

Site is overzichtelijk, communicatie helder en levering netjes. Precies zoals het moet.

Alexandra Voncken 07-12-2019

Zoals bij eerdere bestellingen, netjes en snel geleverd! Nog steeds een tevreden klant dus.

Ans 05-12-2019

Duidelijke website al meerdere keren besteld en steeds snelle levering, meestal de volgende dag al vroeg in huis.

Lydeke 05-12-2019

De side is makkelijk te vinden op internet, heeft een snelle en goede levering, niet duur.