DeOnlineDrogist.nl - Reviews & Ervaringen

Deze score is gebaseerd op 724 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Dirk 16-01-2023

De producten wijzer (digitaal) zijn duidelijk .
Bestelling makkelijk en controle van bestelde producten voor definitieve bestelling simpel. Bestelling aanvullen (binnen een tijd bestek van 5 min) is wat moeilijker , maar een betrouwbare en snelle site
Qua producten een ruime sortiment is een aanbeveling

Lucia 16-01-2023

Goede prijs, snelle levering en afhalen postnl punt, geen gezeur aan de deur.

Marion 16-01-2023

Een duidelijk site met goede zoekmogelijkheden. Prijs kwaliteit is prima. De levering is ondanks de drukte van de bezorgers conform afspraak. Super.

Carla Slag 16-01-2023

Fijne winkel. Goede informatie en producten makkelijk te vinden. Snelle en correcte levering. Kortom: heel tevreden.

Adelaar75 14-01-2023

Heel makkelijk zoeken op de site wat je nodig hebt . En volgende dag al in huis .

piet 14-01-2023

alles mooi op tijd ik woon ik belgie , en het komt van NL maar de anderen dag binnen hoor , mooi ingepakt ..ga zo door

CaroliendeHorde 13-01-2023

Regelmatig bestel ik bij deze firma en telkens prima ervaringen. Vlotte levering, prima prijzen en ook nog goede kwaliteit!

Geke 12-01-2023

Ik heb voor deze shop gekozen omdat hij erg voordelig is best klantvriendelijk en snelle service heeft. En er ook voor staat dat het goed aan is gekomen. Kortom een super shop!

FamFerCo.Apeldoorn 12-01-2023

Vaak aanbiedingen en een snelle levering. Al vanaf 20 euro bestellen zonder verzendkosten.

OnLineDrogist 12-01-2023

Tot op heden, goed geholpen,vlot en correct geleverd in de afgesproken tijd door post NL & DHL.Op tijd geinformeerd door de OLD
artkelen die zij aanbieden goed omschreven,qua functie en gebruik(voedingssupplementen en vitamines)Een billijke prijs verhouding t.o.v. winkels & andere online aanbieders (meestal is OLD de beste en goedkoper)dus doe je voordeel ermee.

Yvonne 12-01-2023

Overzichtelijke site, eenvoudig te zoeken, betaling eenvoudig, snelle levering.

Aart À. 12-01-2023

Geweldig bedrijf. Ene dag besteld, volgende dag in huis.
Ben al een tijdje klant nu, en hoop dat te blijven.
Ik ben zeer tevreden over De online Drogist.

Marijke Slinger 12-01-2023

Een super fijne,..in alle opzichten
betrouwbare winkel.
Zorgvuldig en snelle levering

marijke 12-01-2023

snel en goed geholpen alles prima in orde. zou de volgende keer weer bij de shop bestellen.

Joost M. 11-01-2023

(Na-) bestellen is kinderlijk eenvoudig, prijzen zijn goed en de levering vindt pijlsnel plaats. Kortom: chapeau!

Jennette 11-01-2023

Ik vond de site bij toeval, maar blijf erbij omdat ik erg tevreden ben. Vrijwel alle producten die ik nodig heb en soms niet bij de gewone drogist kan krijgen kan ik er bestellen. De volgende dag heb ik het in huis. De prijzen zijn doorgaans lager dan in de gewone winkel. Ik heb nog geen problemen ervaren bij deze webshop. Ik vind het ook erg plezierig dat ik er op wordt geattendeerd dat een bepaald product waarschijnlijk bijna op is en bijbesteld moet worden.

Roodkapje 1964 11-01-2023

Altijd snel en in nette verpakking gestuurd.
Waren alle shops maar zo!

Ik heb nu nieuwe scheerspullen besteld, maar die heb ik nog niet gebruikt.
Maar dat zal wel OK wezen.

Wim 11-01-2023

Het is inderdaad vandaag besteld de volgende dag geleverd. Goed verpakt. De prijzen van de artikelen zijn beduidend lager dan andere winkels of webwinkels.

Rein 11-01-2023

Ben al jaren klant, en ik vind het echt een super goede winkel.
Nog nooit klachten gehad, makkelijk bestellen, betalen en snel geleverd.
Kortom een echte aanrader.

Gert 10-01-2023

Een goede en overzichtelijke website, concurrerende prijzen en een snelle verzending.

chris 10-01-2023

Fijne winkel met een grote keus aan produkten en heel snel geleverd. Niet anders dan uitstekend te noemen.

Elisabeth A 09-01-2023

Ik koop al geruime tijd bij de Online Drogist. Elke keer ben ik tevreden en als er iets niet op voorraad is, dan zie je dat gelijk.

Breevaart 09-01-2023

Zeer snelle en correcte levering. Prijzen zijn over het algemeen zeer concurrerend.

?. 07-01-2023

Goed overzicht over de eigenschappen van de producten ,eeen snelle levering en veel keuze
door de diverse merken aan te bieden.
En dit alles tegen een prettig prijsniveau.
Gaat u alstublieft zo door want klantvriendelijkheid en kwaliteit zijn de sleutels tot succes.

Met een vriendelijke groet,

Beate 07-01-2023

Altijd een snelle service, een breed assortiment en goede prijzen!