DeOnlineDrogist.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over DeOnlineDrogist.nl.

Deze score is gebaseerd op 588 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,1

Ruud 04-12-2019

Snelle levering rn fijn dat je tot 21.30 uur kan bestellen en volgende dag al in huis hebt

Ilse 03-12-2019

Zeer tevreden! Het gemak van online rustig winkelen. Ik grijp nooit mis en ben altijd goedkoper uit dan bv kruidvat of Etos.

Mevrouw Prins 03-12-2019

Zeer goede webshop. Bestedingsgedrag voor gratis verzending mooi laag.
Zeer snelle correcte levering.

Daniëlle 03-12-2019

Makkelijk navigeren op de website, weg overzichtelijk! Voorzien van productinformatie en vaak reviews van gebruikers. Concurrerende prijzen. Snelle levering en goede track en trace

Marlies 02-12-2019

De Online Drogist is zéér betrouwbaar en de belofte : Binnen 1 dag in huis, klopt altijd.
Betaling en bezorging correct!

Petra 02-12-2019

Dit is nou echt een goede website: duidelijke zoekfunctie, snel, goede informatie, makkelijk bestellen en afrekenen en altijd geleverd volgens de beloofde afspraak, meestal de volgende dag al!

Eef 30-11-2019

Overzichtelijke site aantrekkelijke prijzen snelle levering achteraf betalen super

chantal 30-11-2019

goede service en voordelige producten ! de prijzen van de gekochtte producen lagen een pak lager dan bij andere winkels

Edwin 29-11-2019

De webshop heeft een brede keuze en is gemakkelijk in het gebruik. De levering was snel zoals beloofd werd.

Hannah 29-11-2019

In veel artikelen goedkoper, en een zeer snelle levering, vandaag besteld, morgen in huis. zo nu en dan duurt het een dag langer, zoals mijn laatste keer, dat ben ik niet gewent, ik ben zeer tevreden .

Erik 27-11-2019

Heel duidelijke website, snelle levering. Ook gelijk antwoorden op je vragen als je die stelt via WhatsApp. Alles wat je nodig hebt, duidelijkheid, klantvriendelijkheid, snelle levering.

Grandioos!! 27-11-2019

Prachtige aanbieding en keurig op de afgesproken dag keurig netjes ingepakt bezorgd!!

Marlon 27-11-2019

Goede en snelle service, pakket is snel aangekomen en vind het fijn dat veilig betalen met afterpay ook een optie is. Tevens is het assortiment uitgebreid en hebben ze ook mooie aanbiedingen.

Bert Toonen 26-11-2019

Snel,goed en een uitgebreid pakket. Prijs kwaliteit is goed. En er word voor je onthouden, wat er niet opvraad is met behulp van een mail.

Greet 26-11-2019

Zoals steeds verliep alles van bij de bestelling tot bij de levering héél vlotjes. De website is séér gebruiksvriendelijk, de afhandeling zonder problemen. Zeker een aanrader.

marjet kluytmans 25-11-2019

prima overzicht van alle producten, geweldige levering, prima verpakking, fijne betaal- mogelijkheden, kortom: GE-WEL-DIG !!!

HW Roolker 25-11-2019

Altijd snelle levering, heb een keer de klantenservice moeten bellen voor iets en dat werd meteen opgelost. De prijzen zijn goed. Prima winkel!

Roelie Haandrikman 25-11-2019

Alles wat je zoekt is makkelijk te vinden. Snelle bezorging waar en wanneer jij dat wilt.

top drogist 25-11-2019

Alles wordt altijd op keurig geleverd, chapeau.
Ook als er iets zou zijn dan wordt altijd een goede oplossing gevonden.

Saskia 24-11-2019

Uitstekende winkel! Heel veel keuze, prompte levering. Deze mensen doen wat ze beloven!

goedkoop en snel ter plaatse 24-11-2019

de actie van sommige producten aan helft v d prijs was zeer verrast bij de aankoop van scheermesjes

Rein 23-11-2019

Goede service en snel geleverd, blij met het e-mailtje dat het product weer op voorraad was

Greet 23-11-2019

Zoals steeds verliep alles van bij de bestelling tot de levering héél vlotjes. De website is héél gebruiksvriendelijk en de afhandeling héél goed. De producten worden steeds de dag erna geleverd en zijn goed en degelijk verpakt. Is zeker een aanrader.

Katinka 22-11-2019

De service is uitstekend. Ik han mij vergist in een bestelling. Dit werd snel en efficiënt opgelost waardoor mijn bestelling geen vertraging opliep. De verzending was gratis en het verschil van de aankoopsom kreeg ik binnen 48 uur terug gestort.
Echt top!

Willy 22-11-2019

Zeer betrouwbaar, snelle levering en veel keus ,een topdrogist. Ik beveel deze online drogist van harte aan.

Henny 21-11-2019

Zeer goede shop, duidelijk en overzichtelijk, snelle levering, en vriendelijke klantenservice.
Ook goede aanbiedingen en gratis verzending boven de 20 euro.

Joop Amman 21-11-2019

Heel goede service : snelle levering, duidelijk omschrijving. Kan niet beter!

T.E.B 21-11-2019

Goede producten, normale prijzen, goede voorraad, punctuele afhandeling bestellingen. Aanrader!

Sn 20-11-2019

Groot assortiment, voor ieder wat wils, prijzen perfect, levering steeds snel en verzorgd.
Laatste levering liep wat mis, omdat transporteur het pakje niet bij de buren heeft afgegeven, maar na een mailtje werd het pakje meteen weer geleverd binnen 1 dag.
Een fijne shop!

Peetje 20-11-2019

Snelle levering, keurig op de hoogte gehouden mail.
Vond de doos wel erg groot, voor die paar artikelen.
Verder dik tevreden.👍

Annie 19-11-2019

Deze online drogist kan ik iedereen aanbevelen. Betrouwbaar en secuur.
De levering is uitstekend want je krijgt er een link bij zodat je de bestelling kan volgen. Een dikke tien krijgen jullie.

Loosen, van John 19-11-2019

Probleemloos en snel leveren. Concurrerende prijzen. De site is overzichtelijk. Je krijgt ook nog een herinnering tegen de tijd dat je medicijnen bijna op zijn.

Gerrit 18-11-2019

Ik ben al jaren een zeer tevreden klant bij Online drogist ; snelle accurate levering uit een zeer ruim assortiment en dat tegen een concurrerende prijs. Ook een gedegen advies hoort erbij.

ajs 18-11-2019

Supersnelle levering en een deel van de bestelling die kapot was gegaan onderweg zonder probleem binnen een dag opnieuw geleverd

Josephine 18-11-2019

Ik geef nooit een tien, maar voor deze webshop maak ik een uitzondering!
Altijd de beste aanbiedingen, een groot assortiment en snelle verzending.
Alles netjes en goed beschermd verpakt.
De site is overzichtelijk en heeft een goede zoekfunctie.
Ook fijn dat er boven de € 20,00 geen verzendkosten worden berekend.
Aan dat bedrag ben je al snel als je voor je gezin producten gaat bestellen en het maakt alles nóg voordeliger.

M. Haanraads-Everhartz 17-11-2019

Duidelijk en overzichtelijke site met veel aanbiedingen. Voordeliger dan de winkels DA of Kruitvat. Ook een duidelijke productomschrijving. Ben zeer tevreden over de One line drogist.

Trudy 16-11-2019

ik ben blij met de snelle levering, ik ben blij dat ze goede producten verkopen, dit is een betrouwbare winkel.

Betty Kwakman-Lauteslager 16-11-2019

Mijn bestelling is door de OnlineDrogist verstuurd via PostNL.. Op de bezorgtijden die aangegeven waren was ik thuis, maar twee maal vond ik een briefje dat ik niet thuis zou zijn geweest, zodat ik toch bij de dichtstbijzijnde postagentschap mijn pakje toch moest ophalen. Daar ben ik ontevreden over.
Officiele reactie van De Online Drogist 18-11-2019

Beste Betty Kwakman-Lauteslager,

Allereerst bedankt dat u de tijd heeft genomen om een review te schrijven en te plaatsen. Het spijt ons te horen dat uw pakketje niet bij u is bezorgd, terwijl u gewoon thuis was. Dit is uiteraard niet de bedoeling. Wij hebben uw bestelling erbij gezocht en wij zullen hiervoor een klacht indienen bij PostNL, zodat zij dit kunnen uitzoeken bij desbetreffende chauffeur.
Onze excuses voor het ongemak.

DeOnlineDrogist

Simone 16-11-2019

Al meerdere keren bij Online drogist besteld en altijd naar volle tevredenheid. Snelle afhandeling en goede service (snel antwoord bij eventuele vragen).
Prettig zo'n betrouwbaar adres.

Zeer goed 16-11-2019

Mooie side ,makkelijk bestellen goede prijs kwaliteit en de volgende dag geleverd

Jacques Uijttenboogaard 15-11-2019

Wat een snelle levering, en keurig verpakt. Met andere woorden jullie hebben er weer een
tevreden klant bij. Tot de volgende bestelling.

Laurens 15-11-2019

Erg duur en bestelt op woensdag en wordt zaterdag geleverd.... Dus dat klopt ook niet volgens hun opgave

Granny 15-11-2019

Ruime keus, keurige verzending, prima kwaliteit en betrouwbaar. Veilige betaling.

Paul 15-11-2019

Ik bestel al jaren bij de Online drogist en nog nooit klachten gehad. Altijd de volgende dag geleverd. Zeer betrouwbaar!

Kraatje 15-11-2019

Prima webwinkel, al jaren koop ik hier en er is tot nu toe nog nooit iets misgegaan.
De producten zijn van uitstekende kwaliteit.

Caroline 15-11-2019

Goed gesorteerde webshop. Snelle levering en goede service. Alles netjes verpakt.

Leonie Verweij 14-11-2019

Deze winkel heeft veel producten en is betrouwbaar en snel gebleken. Nadat de bestelling geplaatst was, werd ik meteen en duidelijk op de hoogte gehouden van het e.e.a. Bovendien zijn de producten goedkoper dan bij de fysieke drogist.
Goed verpakt afgeleverd.

Corine 14-11-2019

Zeer duidelijke webshop, items goed verpakt en inderdaad volgende dag al bezorgd. ook goede informatie over de verzending

Bou 13-11-2019

Levering gaat ieder keer goed. Al meerdere keren bestelling gedaan.
Tevreden klant.

Corrie 13-11-2019

Kreeg een mail dat ze mij als klant misten en kreeg 10% korting op mijn bestelling. Omdat Treedo uit de handel was genomen was ik zoekende en ja hoor : gevonden. De kamillosan was niet op voorraad maar kreeg keurig een mail dat het weer te bestellen was. Daardoor kon ik gebruik maken van de korting! Prima afgehandeld.