DeOnlineDrogist.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over DeOnlineDrogist.nl.

Deze score is gebaseerd op 583 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Pauline 29-10-2019

Goedkoopste producten in vergelijking met andere aanbieders.
Snelle levering

Balletvos 29-10-2019

's Avonds besteld en kon het de volgende middag al bij Postnl ophalen.
Verder veel goedkoper dan ergens anders.
Heb hier voor de eerste keer besteld, maar ga het zeker vaker doen!

Heleen vd Laan 29-10-2019

Ik koop al enkele jaren bij de online drogist en dat is niet voor niets. Een uitstekende service, niet alleen persoonlijk/telefonisch maar ook via mail, snelle afhandeling en foutloze bestellingen. Bovendien zeer aangename prijzen!

jen 28-10-2019

Ik gebruik deze shop regelmatig en de site is overzichtelijk. De producten zijn heel goed. Ook de verzending komt goed aan en netjes verpakt. ik heb nog geen klachten gehad en blijf regelmatig bestellingen doen!

m. hoedt 28-10-2019

Altijd weer de goedkoopste voor het juiste product. Correctie levering en zonodig goed advies.

luc 28-10-2019

zeer goede beschrijving van producten betaalbaar en zeer snelle levering en op de tijd die ik aan gaf

Jack 28-10-2019

Is een hele fijne shop, klantvriendelijk en het scheelt ook in de portomonee.
Veel producten zijn goedkoper dan bij andere.
Ik beveel het aan om bij deze zaak te shoppen.

Rob en Vera 27-10-2019

Bestelling ging zelfs voor een digibeet als ik vrij soepel. Daarna een snelle levering van de bestelling via het afhaalpunt.

de drogist naar mijn hart 25-10-2019

de website van De online drogist is heel gebruiksvriendelijk en ze hebben alles.
De bezorging is de volgende dag .

gerkamphues 25-10-2019

vrijwel alles in huis,keurig verpakt,snelle levering en altijd te volgen via internet ,vertrouwt om daar te bestellen .Gr Ger

Diana 25-10-2019

Zoals altijd ben ik weer 100% tevreden. Snelle levering, uitstekende producten voor een goede prijs en ook de klantenservice laat niets te wensen over. Tot de volgende keer dus maar weer!

Leon 23-10-2019

Zeer prettig winkelen via deze website! Goede spullen met goede houdbaarheidsdatum. Snel geleverd op de plek waar jij wil ( b.v. ook een Post NL afhaalpunt).

Lies 22-10-2019

Een heel ruim assortiment en de prijs is voor mij ook belangrijk een stuk goedkoper als in de winkel. Een hele snelle levering en goed verpakt.

Taco 22-10-2019

Levering van mijn bestelling bij DeOnlineDrogist was snel en prima verpakt na Ideal betaling vooraf. Super! Aanrader om hier méér te bestellen.

Dorine 22-10-2019

Super service, veel voorradig, wat geweldig is als je de supplementen (in mijn geval) heel snel nodig hebt. Dag later altijd in huis, zo fijn!!!

G.J. 22-10-2019

Heb nooit klachten over het bestelde en zoals beloofd ene dag besteld en de andere dag wordt er geleverd.

danny de craene 22-10-2019

zeer verzorgde en snelle levering
prijs / kwaliteit onevenaarbaar
ik ben een tevreden klant ( belgie )

Louise 21-10-2019

Ook was aan het surfen op internet en het product dat ik wilde hebben vond ik bij de online drogist.
Super heb het besteld en de volgende dag afgeleverd, wat 'n service.

Louise

Marja 21-10-2019

Breed assortiment, aantrekkelijk geprijsd, vlotte levering. Ben zeer tevreden.

Tom 19-10-2019

Goede online winkel met een redelijk goed aanbod. Ook de prijzen zijn zeer redelijk en de levering is zeer snel. Binnen 1 tot 2 werkdagen is je bestelling binnen. Een echte aanrader.

koko 19-10-2019

Snelle levering, Le veren bij PostNL punt. Lage prijzen en goede kwaliteit.

Wilma 19-10-2019

Bestel tot volle tevredenheid regelmatig bij de online drogist. De volgende werkdag heb je gegarandeerd alles in huis, super ! Ook is er de mogelijkheid tot achteraf betalen. Wederom een pluspunt. Kortom dit is een zeer tevreden klant !

Anita 18-10-2019

Ik heb voor deze site gekozen, naar aanleiding van een andere tevreden gebruiker. Alles is duidelijk te vinden en te bestellen. Na bestelling te hebben geplaatst en te hebben betaald, krijg je een nette mail over wanneer je pakketje komt, en weer een mail wanneer het bezorgd wordt, en dat binnen 1 dag. Ik ben zeer tevreden over dit bedrijf.

Arie 18-10-2019

Ruime artikel keuze en gemakkelijk menu om het artikel keuze te maken.
Netjes op de beloofde tijd geleverd ( binnen 24 uur !! )
Goede prijzen vergeleken met andere web aanbieders.

Arien 18-10-2019

Uitgebreid assortiment, zeer gebruikersvriendelijke webshop en zeer snelle levering. Ook de prijzen zijn helemaal in orde.

miep13 18-10-2019

Heel veel keuze in merken en produkten, scherpe prijzen, snelle en perfecte bezorging

marja 18-10-2019

Ik heb hier al eerder gekocht en altijd was alles in orde.Goede producten voor een lage prijs,zeer snelle levering.Ook op hun site is het prettig winkelen en het aanbod is enorm.Geweldige zaak!

Emma Poortvliet 18-10-2019

Goede afhandeling van mijn bestelling en snel geleverd. Spullen die ik liever niet in een winkel koop worden discreet verpakt zodat het niet herkenbaar is als het bij buren afgeleverd wordt.
Heel fijn zo!!!

Guido 17-10-2019

Goedkoop, groot aanbod en snelle levering. Graag tot een volgende bestelling.

Minou 17-10-2019

In eerste instantie kreeg ik een incomplete bestelling.
Na een telefoontje naar de online drogist kreeg ik een nabestelling én mocht ik de verkeerd geleverde producten houden. Dat had niet gehoeven maar wel topklasse. Het ging om GUM TANDENSTOKERS.

Elly de Jong - van Zuijlen 16-10-2019

Ik shop al zo'n anderhalf jaar bij De Online Drogist en vind het de beste online drogist die er is.
Bij mij laatste bestelling had de telefoniste meelijden met me vanwege de het hoge bedrag. Ze vond het jammer dat ze me geen extra korting kon geven. Als dat gen meeleven is dat weet ik het niet meer.

arthur 16-10-2019

mijn motivatie om bij dod te gaan winkelen was dat zij alles in huis hebben wat we wilden hebben. zodoende konden wij alles op 1 adres aanschaffen!

dick 16-10-2019

gemakkelijk te bestellen en tijdig geleverd. Voordeliger dan de meeste aanbieders

Els 15-10-2019

Duidelijke website, makkelijk bestellen en snelle levering. Handig is dat je bestellingen bewaard blijven, dus een herhaling van een bestelling gaat super simpel. Prijzen zijn in vergelijking met andere sites gunstig. Super tevreden dus!

Birgitte 15-10-2019

Zeer vriendelijke en meedenkend.
Ook toen ik me vergist had met de bestelling, kreeg ik optimale hulp en oplossing.
Zeker een aanrader om hier uw artikelen te bestellen .

WJ 14-10-2019

Al meerdere artikelen bij dit bedrijf gekocht en altijd een snelle en in goede verpakking geleverd.

tineke kerssens 14-10-2019

prima shop ik heb hiervoor gekozen omdat ik een bepaald merk zocht en heb dat gevonden bij jullie verder is alles keurig geleverd.

Laura Nieuwenhuis 14-10-2019

Snelle levering, zeer goede service en scherpe prijzen. Ik bestel hier alles voor mijn kleintje. Ze hebben een ruim assortiment, ruimer dan in de meeste winkels. Dus ideaal!

Jan van de broek 14-10-2019

Goede en snelle levering als er problemen zijn word altijd keurig opgelost En altijd scherpe prijzen ik beveel deze online drogist van harte aan

A.Klok 14-10-2019

Uitstekende afhandeling. Bestelde volgende dag in huis. Alles zat netjes verpakt.

Anoushka 14-10-2019

Ik had mijn bestelde artikel niet gehad.
Ik heb een mail gestuurd en de dag erna lag het in mijn brievenbus.
Super geregeld en met een briefje erbij met hun excuses voor de late levering👌🏽

C.B. 13-10-2019

Bestel hier vaker gaat altijd snel en perfect... Laatste x iets vergeten te bestellen nadat ik een bestelling had geplaatst. Werd snel en keurig opgelost door een zeer vriendelijke en behulpzame medewerker dmv een code te mailen waardoor ik bij de vergeten bestelling geen verzendkosten hoefde te betalen. Geen lange wachttijden aan de telefoon of chat. Kortom perfect.

Elle HVS 12-10-2019

Alles wat je in het winkelwagentje plaatst bij De Online Drogist wordt netjes de volgende dag afgeleverd. Bij winkelen staat er duidelijk bij of het product wel of niet leverbaar is. Een andere drogist laat je gewoon bestellen (drogisterij.net) om dan later te vertellen dat ze een bepaald product niet kunnen leveren. Een laaggeprijsd lokkertje (nergens goedkoper) wat je aanvult met andere producten om aan het gratis verzenden bedrag te komen.

Bestel dus gewoon bij De Online Drogist, om zeker te zijn van je aankoop. En als je iets wilt weten dan kun je ze nog gewoon bellen ook:):)  Helemaal TOP!!

F 12-10-2019

Fijne online drogist. Met een groot assortiment en betaalbare prijzen. En een snelle levering en service.

Sabine 11-10-2019

Bestel altijd hier ivm de prijs en snelle levering.
Goede service en mocht er iets een keer niet helemaal goed gaan helpen ze je gelijk super goed.
Zeer tevreden!!

Pim 11-10-2019

Ruim assortiment. Snelle service. Korting bij een volgende bestelling als de aflevering is verlaat.
Telefonisch goed bereikbaar. Prima online webshop.

Theo Raaijmakers 11-10-2019

betrouwbare adviezen en correcte leveringen.Zeer uitgebreid assortiment,en betaalbare prijzen.

Hans 11-10-2019

Uitstekende prijs-kwaliteitverhouding. Snelle levering. Afspraak=afspraak..

Mayumi 11-10-2019

Zure kersensap besteld en de 6 flessen waren keurig verpakt. De zending werd snel geleverd. Super tevreden met de bestelling en de prijs per fles was zover ik kon nagaan het laagst.

M. Haanraads-Everhartz 10-10-2019

Wat een service van OnlineDrogist. Makkelijk te bestellen, goedkoper dan de apotheek en een dag na de bestelling heb je het aan huis bezorgd. Toppie.