DeOnlineDrogist.nl - Reviews & Ervaringen

Deze score is gebaseerd op 733 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

M.Rens 08-12-2022

Volgens onze kinesioloog kun je op jullie site de juiste supplementen vinden. En alles is verkrijgbaar.

Peter 08-12-2022

Het is een fijne shop met grote sortering en ook mooie aanbiedingen. En voor een goede prijs. En bij besteding van €20 geen verzendkosten. 👍

Trees Syaranamual-Hulman 08-12-2022

Bij de Onlinedrogist krijg je goede korting en zijn de meeste producten altijd op voorraad !! Er wordt snel en netjes bezorgd Superfijn !!

Matthijs 08-12-2022

Prima service, snelle levering, goed verpakt en prima product. Enige tip/verbetering: geef aan hoeveel flessen er in 1 doos passen, dan kan ik als klant zorgen dat ik mijn bestelling aanpas zodat er niet onnodig 2 dozen verzonden hoeven te worden

Andrea 06-12-2022

Leuk om hier te winkelen, ook wanneer PostNl mijn pakje heeft kwijtgespeeld kreeg ik een nieuwe? Spijtig maar ik zou liever pakjes ontvangen met Bpost, die vertrouw ik wel

Martin Groeneweg 06-12-2022

Binnen 2 dagen geleverd in Frankrijk.
Keurig verpakt.
Chat line heel bruikbaar
Vriendelijk en hulpvaardig personeel

p. 06-12-2022

elke keer als ik bestel staat er je juiste informatie of het op voorraad is, informatie in het algemeen. goed assortiment en de informatie over de levertijden kloppen altijd. dus erg tevreden.

Franklin T 05-12-2022

Ruime keus, goeie aanbiedingen, vertrouwd, handig en snelle levering. Goeie prijs kwaliteit verhouding.

Kevin 05-12-2022

De bestelling en levering liepen vlot als altijd.
Echter de verandering van betaalmodaliteit is er 100% op achteruit gegaan!! Ik heb altijd betaald met afterpay zonder enig probleem, dan werd het Riverty,... maar geen problemen ondervonden. Nu is het plots iets van billings en ik kan nietmeer achteraf betalen?? Spijtig, maar dan overweeg ik hier niet langer te bestellen. Was altijd goed voor dringende producten te bestellen.

Anna 05-12-2022

product makkelijk kunnen bestellen en was snel in huis, keurig verpakt. Niks op aan te merken.

Gewoon de best online drogist 05-12-2022

Bestel regelmatig bij DeOnlineDrogist. Altijd netjes geregeld, snel in huis en de prijzen blijven aantrekkelijk. Gewoon de best online drogist en ook nog een zeer ruim assortiment. Dikke 10!

Vitamine 04-12-2022

Tot in de puntjes is mijn bestelling verzorgd! Tevens vond de bestelling op de

aangegeven dag plaats.

Ab Mensinga 04-12-2022

Goede producten en niet duur, alleen jammer dat de verpakking niet altijd tegen het gooi en smijtwerk van Post NL kan.
Met het laatste pakketje was zo hart gegooid dat de dop van een schamp fles was gebroken en de inhoud in het pakketje lag, dus een kleverige en plakkerige inhoud. Niet leuk!

Ali 03-12-2022

Goede ervaring met De Onlinedrogist.
Ruime keuze aan producten, mooie aanbiedingen waar ik graag gebruik van maak en snelle levering.
Jammer dat een product wat ik ook nog wilde was uitverkocht.
Uitkijken naar een volgende aanbieding.

Marja 03-12-2022

Mooie prijzen duidelijke site.
Keurig verpakt en hele snelle levering
Ik zou het iedereen aan bevelen..Dat al vaker gedaan

Jalyjazz 03-12-2022

Levering was snel en accuraat. De producten zijn prima. Ik heb al eerder goede ervaringen met Online Drogist en daarom heb ik ook deze keer hier de bestelling geplaatst.

Coby STIJNEN 02-12-2022

Ik gebruik al jaren Vichy producten. Deze zijn alleen verkrijgbaar bij de apotheek. Nu zag ik dat ze ook verkrijgbaar zijn bij DOD en veel goedkoper! Snelle levering.

cmm punch-venneman 02-12-2022

De snelle levering en de eventuele korting, maar ook heb ik nog nooit ondervonden dat een artikel niet voorradig was.

Asor 02-12-2022

Betrouwbare onlinewinkel. De prijzen zijn laag, de kwaliteit altijd goed. Moeten ze wat aan de verpakking doen die goed maar wat te groot is.
Ik maak nu jaren gebruik van hun goede diensten.

L.A.Berkvens 02-12-2022

Perfekte behandeling en afhandeling door mensen die mij te woord stonden . Niets dan lof en tot de volgende keer. L.A.Berkvens

Marc 02-12-2022

Zeer goede website, bijna altijd alles op voorraad, de levering verloopt altijd rimpelloos. De ene dag besteld, dag erop geleverd. Top, houden zo!!!!

Red 01-12-2022

Goed aanbod, snel verzonden. Alleen heel jamner dat je geen favorietenijstje kan aanmaken

Deonlinedrogist.nl 01-12-2022

Heel duidelijke webshop, ALLES keurig, zeer aanbevelenswaardig!!!!! En nog tegen een mooie prijs

Gert 30-11-2022

Bestelling ging snel en zonder problemen. Werd goed en op tijd afgeleverd. Ook de prijs was goed.

willy 29-11-2022

Heel snelle en goedkope levering.
Ik heb hier textielverf besteld omdat een andere drogist mijn kleur niet meer leverde.