DeOnlineDrogist.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over DeOnlineDrogist.nl.

Deze score is gebaseerd op 588 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,1

Ramiro 04-10-2019

Tijdens bestelling zie je de voorraad en meestal binnen 24 uur in de brievenbus.
Overzichtelijk website.

Marcelle 03-10-2019

DeOnlineDrogist munt uit in assortiment, klantvriendelijkheid en service.
Assortiment: deze is zeer uitgebreid en bestrijkt ook een breed terrein. Veel homeopatische middelen, maar ook veel standaard middelen. Ook voor levensmiddelen is een breed assortiment op voorraad.
Klantvriendelijkheid: je krijgt snel iemand aan de lijn die op alle vragen een goed antwoord probeert te geven. Als de vraag niet meteen beantwoord kan worden wordt je teruggebeld of je krijgt een mail. Doe je bij een bestelling een keer iets verkeerd dan wordt dat meteen opgelost.
Service: alles wordt snel door Post.nl bezorgd. Uiteraard gaat er dan wel eens iets niet goed. Geen probleem, dat wordt meteen opgelost.
Bestellen is eenvoudig en je wordt goed op de hoogte gehouden van de voortgang van je bestelling.

Pieter Geurts 03-10-2019

DeOnlineDrogist.nl is absoluut niet te duur. De bestelling werd binnen 24 uur afgeleverd.
Een klein foutje gemaakt door het bestelsysteem werd binnen 10 minuten per Whatsapp opgelost.
Het is zeker de moeite waard om bij DeOnlineDrogist.nl te bestellen.

Pieter V 02-10-2019

Veel artikelen. Correcte afhandeling. Normale tot iets lagere prijzen.
Minpunt.... voor 21.30 uur besteld morgen in huis! Dit klopte bij ons niet, bestelling geplaatst om 20.30 uur maar overmorgen in huis! Ook goed, maar niet wat wordt beloofd.
Officiele reactie van De Online Drogist 03-10-2019

Beste Pieter V

heel erg bedankt voor het plaatsen van uw review. Wat vervelend om te horen dat de levering van uw bestelling een dag langer heeft geduurd dan beloofd. Uiteraard is dat niet de bedoeling. Helaas weten wij niet welke bestelling van u is, dus kunnen wij ook niet nakijken of dit een fout van ons is geweest of dat uw pakket vertraging heeft opgelopen bij PostNL. Graag ontvangen wij van u nog even het ordernummer van uw bestelling, zodat wij kunnen uitzoeken wat er mis is gegaan. Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet
DeOnlineDrogist

Henny Dommisse 02-10-2019

Supergoed, snel en voordelig. In de avond besteld, andere dag in huis. Nooit problemen mee gehad.

J. Hermans 02-10-2019

Het grote assortiment. De eenvoudige bestel methode. De correcte en snelle levering. De prijzen van de artikelen.

Floor 02-10-2019

Goede en snelle levering. Verschillende keuzes van betalen mogelijk en bezorging op afhaalpunt in de buurt. Ze leveren ook in een verpakking die bij de grote van de order past. Dat is bij andere leveranciers wel eens anders, Dan krijg je een megadoos vol met plastic waar 2 kleine artikelen in zitten.

Den heijer 01-10-2019

Ruim gesorteerd ,en een supersnelle bezorging. De prijs is ook goed dus kortom 100% garant

Karel de Greef 01-10-2019

Snelle levering en vanaf 20,00 euro geen verzendkosten, daar kunnen andere leveranciers wat van leren.....

Putterman 01-10-2019

zeer goede onlinedrogist grote sortering altijd op tijd bezorgd ben hier heel tevreden over kan het iedereen aan bevelen vele mogelijkheden van betalingen

mw elly besemer 30-09-2019

Ik heb de Online Drogist gekozen na een tip van een vriendin. Zij leverden op de afgesproken tijd en plaats mijn bestelling.
Het geleverde product voldoet aan de eisen.
Kortom, ik ben zeer tevreden en zal zeker vaker bij de Online Drogist bestellen.

Rebecca 30-09-2019

DeOnlineDrogist.nl heeft een grote assortiment en bezorgd altijd keurig op tijd.

Harold 30-09-2019

Zeer snelle levering. GRATIS! Accurate track&trace. Groot assortiment en prima producten. 100 %

Herman Beaujon 27-09-2019

Hier vond ik de scheermesjes die ik zocht.
Snelle levering. Op naar de volgende bestelling

Johan 27-09-2019

Bij de drogist kom je niet vaak.
De Online Drogist is een prima oplossing.
Alles op voorraad en vandaag besteld morgen in huis, prima.

Adri van Wingerden 27-09-2019

Bestelling was keurig op tijd, maar de verpakking was veranderd en had daarover gebeld omdat ik bang was dat ik het verkeerde artikel had gekregen! De aankoop mocht ik behouden en het geld is teruggestort!! Dit vind ik een top services!
Bestel de volgende keer zeker weer!!!

Heleen 27-09-2019

Prima service. Vandaag besteld , dan morgen in huis. En de prijs kwaliteit verandering is oké.
De producten zijn een stuk goedkoper dan elders. Terwijl het precies om hetzelfde product gaat.

ALO 26-09-2019

Bestelling volledig thuis geleverd de volgende dag. Website duidelijk en eenvoudig om beoogde producten te vinden.

Frits 26-09-2019

Ze zijn goedkoop, leveren op tijd en betrouwbaar. Dit omdat ik al de nodige bestellingen bij hun gedaan heb. De verpakking is degelijk, maar wel iets aan de ruime kant.

Cobie 25-09-2019

Geweldige service, deskundig advies en snelle levering. Via After Pay betalen is makkelijk omdat ik met overschrijvingskaarten werk. Dit bedrijf geef ik een 10!

Sjaac 25-09-2019

Snel goed en goedkoop voor een product dat in een winkel niet meer te koop is

Thessalonicencen 24-09-2019

klantvriendelijk, goede producten en snelle levering. klantenservice uitstekend

Piet 24-09-2019

Zeer ruime keuze voor een scherpe prijs. Artikel werd zoals beloofd keurig de volgende dag goed verpakt thuisbezorgd.

poppetje 24-09-2019

Goede morgen.
Het is een goed overzichtelijke online shop en wordt keurig verzorgd en netjes afgeleverd

Router keel pastilles 22-09-2019

Correcte en snelle levering
De prijs op het product wat ik besteld heb is 40% goedkoper dan in de winkel en ik had het binnen 1 dag in huis.

Willam 22-09-2019

Onze eerdere positieve ervaring met de online drogist hebben ons doen besluiten wederom een bestelling te plaatsen. Ook deze keer snelle levering van de bestelde producten. Ook de prijs van de producten spreekt ons aan.

Nellie 22-09-2019

Een geweldige shop met veel soorten in het assortiment en snelle levering dat is heel belangrijk

J.C. 21-09-2019

Supersnelle levering en goede service. Gebruiksvriendelijke website / webshop.

Johanna 21-09-2019

gebruiksvriendelijke website, voldoende betaalmogelijkheden en supersnelle levering

JH Hadingue 21-09-2019

Goede service, goede voorraad, bezorgen zonder problemen binnen 24 uur, keurig verpakt. Kortom geen klachten.

Lorraine 21-09-2019

Bij De Online drogist vind ik altijd het product dat ik nodig heb. Omschrijvingen zijn duidelijk. Zo ook de afbeeldingen. Het zoeken en vinden is gemakkelijk. Er zijn vaak aanbiedingen. De levering is snel en het is altijd goed ingepakt. Ik winkel zelden nog ergens anders voor drogisterij artikelen e.d.

Odette 21-09-2019

Snelle service, goede prijs.
Zelfs bij een vergissing bij bestelling, snel omgeruild.
Maak regelmatig gebruik van deze online winkel.

Kimberley pex 21-09-2019

Superdrogist. Gemakkelijk. Betrouwbaar ***(dat is nog het belangrijkste) en hartstikke goedkoop. Alles wordt netjes thuis afgeleverd. En je krijgt ook alles per mail gestuurd ; dat de zending onderweg is , hoelaat deze aankomt , wat de zending bevat . Een veilige en gemakkelijke manier van boodschappen doen bij de drogist.

JB 20-09-2019

Het is een eerlijke shop, niet goed, geld terug.
En komt de afbeelding op hun site niet overeen met het produkt dat je besteld hebt, krijg je geld terug.
Bijzonder vriendelijk en snelle levering, komt afspraken na.

Aad Bonsink 20-09-2019

De winkel is prima, ik heb voor deze winkel gekozen omdat ze het product in huis hebben wat ik nodig had.
Wat klant vriendelijk betreft geef ik een 10.
Online drogist mag zich in de handen klappen met die kanjers van vrouwen bij de klantenservice .

H.Sonnemans 20-09-2019

snel en correcte levering goede service op alle gebied ben een tevreden klant.

M A Bierens 20-09-2019

Duidelijk product vermelding
Makkelijk te vinden
Fin duidelijk
Prompte aflevering volgens afspraak

Doris 20-09-2019

Ik bestel inmiddels al geruime tijd bij De Online Drogist, omdat zij een groot assortiment hebben, de website zeer handig is, de leveringen altijd op tijd komen en omdat de klantenservice geweldig is.

Ruurd 20-09-2019

Voor een invalide, die niet meer in staat is buitenshuis te shoppen is dit een uitkomst. Ruim assortiment, levering op tijd.

Malou 20-09-2019

Ik bestel al een paar jaar, iedere 2 maanden CBD capsules van Jacob Hooy bij OnlineDrogist
Ze zijn mijn vaste adres.
Ben zeer tevreden hoe snel en makkelijk dit gaat
Netjes, discreet en snel verstuurd.

Ton 20-09-2019

prima website super snelle levering en keurig op de hoogte gehouden wat bezorgen betreft
bestel hier altijd nooit geen problemen.

Reina 20-09-2019

Mijn eerste bestelling: Ik heb voor DeOnlineDrogist.nl gekozen vanwege het brede assortiment en omdat ik het artikel snel kon vinden. De volgende dag werd het keurig bezorgd. Mijn complimenten!

Jenny 19-09-2019

goed product en zeer tevreden met de afhandeling en de snelle levering keurig verpakt !! Zou zeker als mijn product op is dat ik daar weer bestel !

Jane 19-09-2019

Ik bestel heel vaak bij de online drogist. Fijne aanbiedingen ,en vanaf €20,- gratis verzending. Top .snelle verzending en duidelijk communicatie wanneer je je pakket kunt verwachten. Ik zeg top !

Jeannine Pieluc 19-09-2019

Vriendelijk in gebruik van de site ,grote aanbod van artikelen snelle levering. Aangename verrassing dat al van af 20 € geen verzending kosten .als men iets wil uittesten van product zo dat het in kleine hoeveelheid kan dank u wel daarvoor. Doet zo verder .19/9/2019 Jeannine

Toos 19-09-2019

Snelle en goede levering, had al ervaring met de onlinedrogist en dat was goed bevallen.

R. Luts 19-09-2019

Duidelijke website, goed assortiment, snelle levering tegen redelijke prijzen.

Annet 19-09-2019

Prima site, veel artikelen in voorraad, en een snelle levering van de producten.

Noes Lautier 19-09-2019

Duidelijke site, goede uitleg bij de artikelen en prompte levering. Geen haperingen in de site, geen haperingen bij de online betaling. Kortom: Heel erg goed.

Nina 19-09-2019

Zeer tevreden, het product was niet gelijk leverbaar en ik werd hier goed over op de hoogte gehouden. Zeer klantvriendelijk en snelle service