DeOnlineDrogist.nl - Reviews & Ervaringen

Deze score is gebaseerd op 733 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Maria 15-11-2022

Altijd een van de laagste prijzen voor dezelfde producten als elders, altijd duidelijk en netjes in verzorging van bestelling en bezorging.

Nic 15-11-2022

Ruim assortiment, eenvoudige bestelling op duidelijke webwinkel.Snelle levering en redelijk geprijsd.

trudie 14-11-2022

Ik ben al jaren een zeer tevreden klant. Goede producten en goede en snelle service!

Ludwig 14-11-2022

Ben reeds lange tijd klant , vind het een prima online shop. Bestellingen worden correct behandeld en afgeleverd.

??? Wat bedoelen jullie? 13-11-2022

Ruim aanbod en goede aanbiedingen of kortingen. Levering snel en goed verzorgd.

An 12-11-2022

Prima shop komt z'n afspraken na. Prima levering. Prijstechnisch oke.
Assortiment is heel groot.

Van Laecke Amy 11-11-2022

Altijd vlotte bediening! En vlugge aflevering ook zeer tevreden!Al dikwijls wat besteld ook en nochthans voor Belgie maar vlugge bediening!

mooie sortering 11-11-2022

zeer grootte sortering van diverse aan te schaffen consumenten goederen.
Snelle levering en ook nog eens goedkoop.

Leendert R 10-11-2022

Prijzen zijn oke en levering meestal de volgende dag ook fijn dat er vanaf 20 euro geen verzendkosten in rekening worden gebracht

Charlotte verschure 10-11-2022

Een heel snelle bezorging en een geweldige
Service!!
Ik ben dik tevreden over de ONLINE DROGIST!!

Peter 10-11-2022

Een probleemloze bestelling. De Online Drogist stuurt je periodiek een herinneringsmail voor een nieuwe dosis. In deze mail een directe link naar hun site en het desbetreffende product.

Eef 10-11-2022

Tijdens Corona DeOnlineDrogist.nl ontdekt wat ik nodig heb is er makkelijk te vinden op de website snel geleverd en netjes verpakt

Feel 09-11-2022

De shop verdient een 10 van mij, maar bij de levering was de doos OPEN ! (waarschijnlijk niet hun fout, maar eerder van de koerier....of ander)

Betty Mikolajczak 08-11-2022

Erg Bedankt , voor jullie keuze producten, de betalingsafhandeling EN de zeer snelle levering naar ...België thxxx Betty

Bianca 08-11-2022

Goede prijzen, snelle levering en betrouwbare site! Ze hebben vaak interessante aanbiedingen en zijn met veel dingen goedkoper dan andere winkels.

Lon 07-11-2022

Prima webshop, met heel uitgebreid assortiment aan drogisterij en huishoudelijke producten en snelle verzending.

Mieke 07-11-2022

Goed product. Snelle levering. Toen ik de klantenservice belde voor informatie werd ik vriendelijk te woord gestaan.

Mariette 07-11-2022

levering is korrekt en de produkten zijn van goede kwaliteit en zijn niet duur.

prijs/kwaliteit is zeer goed! 07-11-2022

Veel artikelen tegen een scherpe prijs! altijd alle artikelen goed verpakt en zeer snel geleverd!

Pioen55 07-11-2022

Makkelijke website, bestelling keurig verpakt en bestelling keurig op tijd geleverd en prima prijzen.

Marlous 07-11-2022

Het vervelende is dat je wel kunt bestellen, maar dat de levering door Post.ML erg slecht verloopt, ik heb nu al drie maal vergeefs zitten wachten op mijn brood.
Misschien moet er een andere vervoerder gezocht worden ?
Het ligt niet aan de online drogist, de producten zijn prima

Betrouwbaar en vlot 07-11-2022

Helemaal goed! Wat in de reguliere winkels lange tijd nergens voorradig was, bleek De Online Drogist wel te hebben en werd vlot en correct geleverd!

Jo Borloo 07-11-2022

Zeer tevreden over de bestelling en de levering! Het is de tweede maal dat we een bestelling deden bij DeOnlinedrogist.nl. Eerste maal heeft het wat langer geduurd wat levering betrof omdat de levering beschadigd werd onderweg. Nu zeer vlot verlopen: besteld en zeer snelle levering! Bedankt!

Pauline 04-11-2022

ik ben super tevreden over deOnlineDrogist, overzichtelijke website, goede betalingsregeling, en een snelle bezorging. ik hoef niet anders meer!

ruud 04-11-2022

Voordelig en betrouwbare levering; uitstekend verpakt. Geleverd binnen de beloofde termijn.