DeOnlineDrogist.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over DeOnlineDrogist.nl.

Deze score is gebaseerd op 583 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Trijnie Zwaagman 13-09-2019

Ik ben zeer tevreden over de oneline drogist, geweldige service en klantvriendelijk

MT 13-09-2019

Zeer snelle en verzorgde levering ! Duidelijke site met veel, ook niet alledaagse producten.

Yvonne 13-09-2019

Snelle en nette bezorging. Wil je nog iets veranderen aan je bestellen dan via Whatsapp snel en keurig geregeld.

Immy 13-09-2019

Wanneer je in een dorp woont en weinig winkels in de buurt hebt, ga je al snel dingen kopen voor internet.
Ik ben dan ook heel blij met DeOnlineDrogist. Ze hebben een grote sortering. De levering is snel, en altijd goed verpakt.

Matt van Weert 13-09-2019

Fijne online winkel. Nette prijzen, snelle bezorging en een perfecte service! Ze houden je constant op de hoogte van een bestelling, indien deze door (externe) omstandigheden afwijkt van de normale bestelling.

Liwa 13-09-2019

Super snelle levering, veel keus en niet onbelangrijk de prijzen liggen stuk lager als in de winkel

Willem 13-09-2019

Op vakantie in aanraking gekomen met het product en thuis gelijk opgezocht op internet, en de Onlinedrogist viel gelijk op. Prettige overzichtelijke site met genoeg informatie over het product dat je wilt hebben en de prijs is goed. De levering was keurig, netjes verpakt en snel.
Al met al een fijne online winkel en zeker een aanrader.

Mascha 06-09-2019

Super makkelijk en snel te bestellen, snelle levering en vaak de scherpste prijzen! Erg tevreden!

Raeem 22-08-2019

Heel erg tevreden over de klantvriendelijkheid en leveringen. ook hebben ze zeer veel!

Pee 13-08-2019

Zeer betrouwbare en snelle levering en ik nog goede aanbiedingen. Netjes verpakt.

Pieternel 12-08-2019

Bijzonder snelle levering. Duidelijke site, aangenaam geprijsd en gratis levering boven € 20,00.

Nikob 11-08-2019

Snelle en perfecte levering. De prijzen zijn scherp en er is een groot assortiment.

Andre 10-08-2019

had wat artikelen besteld maar niet alles werd geleverd heb een mail gestuurd
en de volgende dag werd alles geleverd wat ik te kort kwam prime en snelle servies

R v H te Amsterdam 10-08-2019

Snel de producten gevonden die ik wilde. Bestelproces was eenvoudig. Omdat er vertraging in de verzending was door een storing bij Post.nl kreeg ik een kortingscode. Dat was attent.

Edith 10-08-2019

Altijd snelle levering!! !! En als je een vraag heb word goed beantwoord Dus ik blijf wel een klant!!!!

Anoniem 10-08-2019

Product en dienstverlening voldoen aan verwachting. Makkelijk bestellen en snelle levering zonder verdere poespas.

Michel 10-08-2019

Makelijk bestellen en snel geleverd
Ga hier zeker vaker bestellen, scheelde veel geld

Marja 10-08-2019

Altijd snelle levering, goed verpakt. Als er een artikel niet op voorraad is kun je aanvinken dat je op de hoogte gehouden wil worden via mail als het er weer is. Gaat altijd goed.

Vaas 09-08-2019

Prima snelle service , goede artikelen in handzame verpakking milieu vriendelijk .

Adri Steenhoek, 09-08-2019

Bestelling van het product gaat fantastisch. Het bestelde Macula support bewerkt dat het na weer een foto het euvel nu al plm. 20 maanden stil staat. Ik ben er erg blij mee.

gerkamphues 09-08-2019

een drogisterij die ontzettend veel direct en snel kan leveren,keurig verpakt en goed te volgen is waar je pakje zich bevind,en die ervaring geeft voor mij de doorslag om te bestellen,daarbij nog eens een prima na service.
Nog een pluspunt is dat het altijd goedkoper is als ergens anders.

J.C. 09-08-2019

Snelle levering en goed verzorgd. Uitgebreid assortiment. Zeer tevreden. Aanrader!

Carina 08-08-2019

Ik bestel vaker bij deze drogist. Keurig, netjes en snel. Van bestelling tot en met levering.

Pascalle 08-08-2019

Ze voldoen aan aan alle beloftes. Ze leveren het bestelde op tijd tegen de beloofde condities

Fiet 08-08-2019

Overzichtelijke site, met duidelijke afbeeldingen. Gunstige prijzen en snelle levering!

Adriano 08-08-2019

Ik bestel alweer enige jaren bij de online drogist.
Nooit problemen altijd netjes afgeleverd de volgende dag,goed verpakt.

Rianne 08-08-2019

Gewoon top.ze doen wat ze beloven.nog nooit teleurgesteld over hun. Alles netjes verpakt

petra 07-08-2019

het is heel gemakkelijk om te bestellen en achteraf te betalen en zijn vriendelijk

Karin Peters 07-08-2019

Goede service.prima prijs.Ik kan dit bedrijf van harte aanbevelen.Altijd snelle levering en ook telefonisch wordt je op een prettige manier te woordt gestaan.

Cobi 07-08-2019

Echt een aanrader ,prima prijzen en uitstekende snelle levering ,volgende dag bestelling al in huis !

Joke van der Biessen 07-08-2019

Super snelle levering,niets mis mee.Ik heb al verschillende keren iets besteld,kom en wij iedere keer weer op terug,prima .

Olga 07-08-2019

Snelle levering en groot assortiment. Ik merk wel dat er aardig wat producten de laatste tijd niet op voorraad zijn. Ook vind ik dat er wel eens een kortingscode mag komen voor vaste klanten. Dit zeg ik al jaren en het gebeurd maar niet.

RVE 06-08-2019

Groot assortiment, snelle levering, fijne producten en klantvriendelijk, mijn pakketje kwam een dag later dan aangegeven door een foutje bij post nl en ik ontving een waardebon voor 10% korting op de volgende bestelling.

kvanp 06-08-2019

Groot assortiment, producten worden snel geleverd en vanaf €20 gratis verzendkosten. Helaas geen gebruikersreviews van de producten.

Sabine de Jong 06-08-2019

Uitgebreid assortiment en snelle levering!
Toen 1 artikel niet meegeleverd bleek te zijn omdat het niet op voorraad was werd er na telefonisch contact snel een alternatief geboden en geleverd.

Petra Versteeg 06-08-2019

Ik had zelf een fout gemaakt met het huisnummer en dat werd zonder extra kosten heel netjes op gelost.

Loes Remmelzwaal 06-08-2019

Door de grote keuze en goede afhandeling kies ik elke keer voor drogistonline

Elly 06-08-2019

Zeer grote sortering artikelen. Snelle levering. Prima service. Al jaren klant naar volle tevredenheid.

Ralphy 05-08-2019

Uitgebreid assortiment. Voordelig. Snelle levering; in goede staat.
Ben heel tevreden.

Cor Oosterom 05-08-2019

Duidelijke en overzichtelijke site...onderwerp/artikel heel snel te vinden en heel veel keuze/voorraad.

Willy 05-08-2019

De levering is altijd snel en correct. Wil je iets weten kun je op verschillende manieren met ze in contact komen. App, telefoon, mail. Ben zeer tevreden.

BJo 05-08-2019

Zoals altijd een vlotte levering. Netjes verpakt. En de prijs voor mijn product is de laagste.

Rein 05-08-2019

Goede Aflevering en betaalbaar voor de minder bedeelde mens.
De site is overzichtelijk en begrijpelijk voor oudere mensen.

Willem 05-08-2019

Juiste en snelle levering. Indien er iets fout gaat wordt dat snel recht gezet.

Yvonne jansen 04-08-2019

Snel bestellen.afhalen waar ik wil, zo ook op vakantie! Normale prijs, zelfs wat voordeliger dan elders!

Cor 04-08-2019

Breed assortiment. Snelle reactie na bestelling. Goede informatie over verzending. Vandaag besteld, morgen in huis.

Lon 04-08-2019

1e keer besteld. Maar echt prima hoor.
Goede duidelijke website met redelijke prijzen. Besteld en binnen 24uur had ik mijn bestelling binnen in een degelijke verpakking.
Ze doen wat ze zeggen.
Echt super!
Volgende bestel ik beslist weer.
Goed verpakt

Rob Dekker 04-08-2019

Duidelijke webpagina. Groot assortiment .Snel in huis. Overzichtelijk bedrijf TOP.

E. Braber 03-08-2019

Bestellingen worden altijd goed verpakt en je hebt altijd alles de volgende werkdag in huis. Prima en betrouwbare webwinkel.

CJvdL 03-08-2019

Ik koop al heel lang mijn drogisterij producten bij DeOnlineDrogist. Ben daar heel tevreden over.
Vandaag = morgen geleverd. Nog nooit fout gegaan!