DeOnlineDrogist.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over DeOnlineDrogist.nl.

Deze score is gebaseerd op 583 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Marjan 27-07-2019

Goeie site , iedere keer weer mooie goede aanbiedingen. Zeer snelle levering .

Aleida 27-07-2019

Goedkoper dan de meeste andere winkels, gratis verzending vanaf €20,- en snel thuisbezorgd.
Een dikke 10!!

Ultravox 27-07-2019

Ik ben al vele jaren klant. Ik kan hier producten bestellen waar normaliter moeilijk aan te komen is. Heel blij mee! Ik heb alles altijd ruim op tijd in huis. Aanrader!

Coby de Vries 27-07-2019

Super, netjes en de volgende dag keurig in huis! een 10 waard beter kan het niet!

Kareltielen 26-07-2019

Producten goed te vinden. Bestelling en betaling zeer goed. Levering de volgende dag.

Liliane 26-07-2019

snelle en correcte levering, grote keuze in produkten, en bij een bestelling van slechts 20 euro is de levering gratis, zelfs naar België!

Hans V 26-07-2019

Makkelijk bestellen, zeer goed te tracken en snelle levering.
Duidelijke webwinkel en makkelijk zoeken naar producten.

Nikkie 26-07-2019

Snelle levering, prima service. Ik kreeg laatst iets verkeerd geleverd, had een ander merk besteld. Telefonisch contact gehad. Wilde het netjes terug sturen maar dat hoefde niet. Mocht het houden, en de volgende dag werd het juiste product/merk geleverd.

Henk Smies 26-07-2019

Uitstekende, vlotte , correcte afhandeling van bestellingen uit een allesomvattende
sortering van artikelen.

Ash 26-07-2019

Erg tevreden over deze webwinkel. Mijn pakket bleef lang weg door postnl hier konden zij niks aan doen. Zij hebben mij goed geholpen en uiteindelijk een nieuwe bestelling toegestuurd gekregen. Ook mijn bestelling die maar niet aankwam heb ik uit eindelijk gehad en mocht ik houden! Super klantenservice.

Miranda 25-07-2019

leuke actie's en snelle levering. bestel met enige regelmaat. Ik ben tevreden !

Hanny 25-07-2019

Duidelijke site, goede artikelen, aanbiedingen en snelle levering. Ook al bij €20 of meer gratis levering.

A. Kuijper 25-07-2019

In vergelijking tot andere aanbieders prima prijs, ook de bestelling en levering liepen naar wens en volgens afspraak. Ook de extra's die GRATIS geleverd werden stel ik bijzonder op prijs.

Simone 25-07-2019

1 vd flessen zonnebrand kwam aan zonder dop. Gelijk gebeld met onlinedrogist en de volgende dag al had ik een 2e fles kostenloos in huis. Keurige service!

Ellis 25-07-2019

Ik heb al een aantal keren producten besteld. De bestel site is duidelijk en de aflevering gaat heel voorspoedig.

p.jongstam@upcmail.nl 25-07-2019

Een goede en correcte services . Besteld en de volgende dag in huis. Goede producten die een stuk goedkoper zijn dan als ik ze elders zou aankopen.

Janny 24-07-2019

Ik had medicatie besteld van dk.vogel, dag later was het al bezorgd. Toen ik hem open deed zag ik dat ik de verkeerde dosering besteld had. Ik online gegaan en dame gesproken, EEG vriendelijk en ze deed gelijk de medicatie met de juiste dosering op de post, dag later was het er.
Ik kreeg zonder verdere kosten dit thuis gestuurd en dat terwijl ik de verkeerde nog niet eens retour had gedaan. Kwestie van vertrouwen. Ik vind zoiets dus top !

Mar. 24-07-2019

Uitgebreid assortiment,en goede verzorging producten,snelle levering,
Uitstekend !!

Maxi 24-07-2019

Goede aanbiedingen! Scheelt soms echt veel. Bezorging is ook oké. Snelheid hangt af van keuze van betaling en tijdstip. Vrijdagavond besteld, geld overgemaakt, maandag bevestiging en woensdag in huis. Als je haast hebt is het dus geen optie.... Maar anders zeker de moeite waard!

Beatrix 24-07-2019

Je kunt de producten gemakkelijk en snel opzoeken op de website en de volgende dag heb je de gekochte producten al in huis. Supergemakkelijk en snelle service dus

Shyla 24-07-2019

Goede prijs, makkelijke website met heel veel producten, betrouwbaar, snel en netjes geleverd! Boven 20,= euro, porto vrij, top!

dkoni 24-07-2019

Bij een bepaald bedrag gratis verzending, nou dat heb je al snel hoor. En het wordt ook nog eens supersnel geleverd en goed verpakt. Kortom geweldig!

Happy Eliza 24-07-2019

Koop veel vaker bij ze. Enorm grote keuze in allerlei producten. en veel aanbiedingen. Snelle levering , al de volgende dag en altijd foutloos, m.a.w. in de doos zit alles wat je bestelt hebt. Ben super tevreden. Een absolute aanrader voor iedereen. Want je kunt op je gemak lekker thuis zittend producten met elkaar vergelijken en zo tot een welbewuste keuze komen.

Corry D. 24-07-2019

Duidelijke website, groot assortiment
Snelle levering en steeds een goede update van de status van de bestelling

Henma 24-07-2019

Het is de eerste keer is dat ik bij dit bedrijf iets heb gekocht. Alles verliep heel vlot,de producten werden reuze snel en correct geleverd en ook de mogelijkheid tot betaling achteraf via AfterPay, heb ik als prima service ervaren.
De werkwijze van AfterPay vind ik eveneens prettig.

Laetitia 24-07-2019

makkelijk bestellen online, groot aanbod en snel in huis!
handig als je niet veel tijd hebt om zelf naar drogist te gaan

Ina 23-07-2019

De onlinedrogist heeft altijd mijn supplementen in voorraad en levert de volgende dag. Altijd netjes verpakt en een goede prijs.

Willy 23-07-2019

DeOnlineDrogist.nl is een prima webshop! Lage prijzen- Snelle verzending. Niets dan lof! Waar het mis ging was bij de verzendmaatschappij in Duitsland waar wij wonen. Die beweerden dat niet het juiste adres op het pakketje stond en leverden het niet af. Na eindeloos bellen en ruzie maken werd het alsnog geleverd en op het etiket stond het juiste adres. Dus ik zou als ik de DeOnlineDrogist.nl was zeker geen gebruik meer maken van Hermes in Duitsland.

Ireen 23-07-2019

Goede webshop met prima assortiment, prima prijzen en prima en snelle service!

RSteH 23-07-2019

Mooi assortiment, mooie prijzen en aanbiedingen, snelle en correcte afhandeling, snelle verzending ... heel handig!

Lease 23-07-2019

Fijne webshop.Grote voorraad.duidelijke omschrijving van geneesmiddel/product.scherpe prijzen en de levering is altijd snel

André 23-07-2019

De DeOnlineDrogist.nl is naar onze ervaring een betrouwbare en snel leverende webshop. Wij hebben indertijd voor deze webshop gekozen, omdat deze als enige het product kon leveren in de vorm dat wij graag wilden gebruiken.

Monica 23-07-2019

Hele goeie service
Snel afhandeling
Duidelijk als het misschien vertraging heeft
Echt top

Christien Hilgenberg 23-07-2019

Snelle levering en een voordelige prijs en goeie producten, ga hier zeker weer bestellen

Andre 23-07-2019

Prima producten voor een scherpe prijs, uitgebreid assortiment en snelle correcte levering!

Gerardelly 22-07-2019

Makkelijke website, grote keuze drogisterij-artikelen, medicatie en supplementen. Adequate en snelle bezorging.

Berdien 22-07-2019

Zeer snelle zending .Wordt perfect verpakt.erg tevreden.Heb al meerdere malen een bestelling gedaan.en ga dat in de toekomst zeker weer doen

Konijnenbelt 22-07-2019

Heel veel producten waar je uit kunt kiezen. Worden snel en vakkundig verpakt geleverd.
Bovendien zijn de prijzen zeer redelijk!

Ik 21-07-2019

Snelle levering en een goeie service
Artikelen zijn Goedkoper als in de winkel

A.R 21-07-2019

Het was niet moeilijk om te kiezen toen ik deze site gevonden had om een bestelling te plaatsen.
Geen extra vragen en gedoe gewoon bestellen wat je nodig hebt en de andere dag in huis mer wil ik niet.
Dus in vervolg is mijn keus gemaakt

Marianne 20-07-2019

Site is gebruiksvriendelijk, je wordt goed op de hoogte gehouden van de voortgang van de levering, snelle levering en de producten zijn vaak voordeliger dan bij andere aanbieders.
Dus top!!
Geen nadelige ervaringen.

EAM 20-07-2019

Prijstechnisch interessant, groot assortiment en uitstekende kwaliteit. Daarnaast ook snel en correct geleverd.

A Lenaerts-Schiewold 20-07-2019

Heel veel keus, voordelige aanbiedingen.Zeer snelle levering , is betrouwbaar.

Jerry 20-07-2019

Snelle levering en goede prijzen.
Niet altijd de goedkoopste maar kan wel altijd mijn bestelling in één keer bestellen ipv naar 3 verschillende webshops te gaan om goedkoper uit te zijn.
Erg groot assortiment. Dikke prima!

Nina 20-07-2019

Prima omschrijvingen producten. Heldere communicatie en snelle en goede levering.

Van mij hoeft het extra vulplastic niet in de verpakking.

Anna 20-07-2019

Goede website en snelle/gratis levering (boven 20 euro). Ook levering op dezelfde dag ging goed!!

Els 20-07-2019

Snelle keurige levering en eerlijke prijs. Tevreden klant en heb meerdere malen zelfde ervaring

Rob 19-07-2019

Heel correct werd ik gemaild dat mijn zending 1 dag later werd bezorgd, Is ok!

J.L. Rademakers 19-07-2019

Goede en snelle afhandeling van de bestelling.
Zeer zeker niet te veel betaald voor het artikel.
In de winkel voor een vergelijkbaar product meer kwijt.

Cees 19-07-2019

Scherpe prijzen, snelle levering, klantvriendelijke site, dus een toppertje!