DeOnlineDrogist.nl - Reviews & Ervaringen

Deze score is gebaseerd op 734 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Barbra 20-09-2022

Een geweldige website. Groot assortiment en echt een top service. Klantenservice reageert gelijk via mail of app of telefoon en lost al je problemen op. Iets vergeten ze voegen het toe aan je bestelling. Echt zo super blij, de mensen die hier werken verdienen echt een dikke 10! Geduldig en meedenken en probleem oplossen. Toppie dus.

coby. 19-09-2022

uitgebreide shop. overzichtelijk. supersnelle levering.Vandaag besteld de volgende dag reeds geleverd.

Marlies 17-09-2022

Op site is een retourformulier te vinden. Deze gedownload, geprinten ingevuld. Er staat een retouradres op dit formulier. Volgens de site is retourneren gratis, alleen bij inleveren bij voorgeschreven postnl punt blijk ik toch voor retourzenden te moeten betalen. Na contact met webshop te hebben gehad verwijzen zij naar algemene voorwaarden, terwijl hier op de site en op het retourformulier niet naar worden verwezen. Laatste keer dat ik hier bestel
Officiele reactie van De Online Drogist 20-09-2022

Beste Marlies,

Heel erg bedankt voor het plaatsen van uw review. Bij retouren vragen wij altijd om eerst contact met ons op te nemen zodat wij hiervan op de hoogte zijn. Wij sturen u dan ook via de mail een retourlabel die u kunt gebruiken om kosteloos te retourneren. Een retourlabel kan ook altijd aangevraagd worden via uw account mits u een account bij ons heeft aangemaakt.

DeOnlineDrogist

Ad 17-09-2022

Al vaker naar volle tevredenheid besteld bij Deonlinedrogist. Snelle levering en vlotte afwerking.

Marja V 17-09-2022

Zeer goede ervaringen met DeOnlineDrogist; gunstig geprijsd, snelle leveringen, goed verpakt, goede communicatie.

Alda 17-09-2022

Bestel al best wel lang bij DeOnlinedrogist.Altijd snel geleverd. 1x gehad dat er iets niet bij de bestelling zat. Werd direct opgelost!

Marian 16-09-2022

Meerdere malen een bestelling gedaan. Ging altijd goed. 1x was er iets niet leverbaar maar dat heb ik later gekregen. Dit duurde wel een tijdje en toen hoorde ik hier even niets over. Toen ik hierover een vraag stelde werd dit netjes beantwoord.

Marisa 16-09-2022

Keurig bezorgd, binnen de afgesproken tijd. Producten precies afgeleverd zoals besteld. Goedkoop en goed.

Esther 16-09-2022

Ik bestel al een tijdje via de online drogist en ben zeer tevreden. Een heel ruim assortiment, duidelijke website, snelle levering. En daar bovenop zijn de prijzen ook aantrekkelijk vergeleken met de drogist ‘om de hoek.’

Marianne 15-09-2022

Echt hele goede ervaringen. Er was een artikel niet op voorraad maar zodra ze het hadden kreeg ik een mail. De andere dag had ik het al in huis.

Elisabeth Pieper 15-09-2022

Ik koos voor de online-drogist omdat ze op dat moment de goedkoopste aanbiedingen hadden.
Snelle levering en alles keurig verpakt.

Wil 15-09-2022

Ik vind het een duidelijke website, veel producten en snelle levering! aan te bevelen

Patricia 14-09-2022

Uitstekende klantenservice, zeer ruim en gevarieerd aanbod en supersnelle levering. Echt, beter kan het niet!

Mattie Hersevoort 13-09-2022

Overzichtelijke site. Wordt goed op de hoogte gehouden waar het pakket is en wanneer het ongeveer wordt bezorgd. Deze site is een aanrader.

Puck 12-09-2022

Aankoop bij online drogist gaat gemakkelijk bestellen en betalen en vlotte levering.

Alice 12-09-2022

Prima webshop met groot assortiment, goede prijzen/aanbiedingen en een snelle correcte levering.

JustBecky 10-09-2022

Ik zag de producten die ik nodig had bij deonlinedrogist.nl en heb daar besteld. De bestelling was redelijk vlot binnen, alleen bij het uitpakken zag ik dat de douchegel open was en de fles was kapot Contact opgenomen met de klantenservice waar direct gezegd werd dat er een nieuwe word opgestuurd. Super fijn en hele goede service.

Henk Pomp 10-09-2022

Prettige manier om te bestellen.
Snelle levering. Prima kwaliteit van produkten.

Chris van Boeijen 10-09-2022

Duidelijke en overzichtelijke webshop, goed assortiment, duidelijke uitleg van producten, goede prijs en snelle levering.

M Volkert 09-09-2022

Het product Jacob Hooy thee voor blaas en nieren) was een tijd nietbvoorradig. Hopelijk gebeurt dat niet vaker.
Verder: snelle bezorging, goede verpakking.

Sonja 08-09-2022

Zeer ruime keus en keurige afhandeling. Netjes verpakt en zeer snel bezorgd!
Ik ben dik tevreden👍🏻

Clem 06-09-2022

Grote sortering, ook wat betreft glutenvrije producten. Snelle levering en uitstekend verpakt. Zeer tevreden!

Ana 05-09-2022

Very quick delivery and great custom service. I am a repeat customer and very happy with your services.Thank you! All the best!

Moni 03-09-2022

Duidelijke site met veel artikelen, snelle en correcte levering tegen heel betaalbare prijs

Nathalie 03-09-2022

Veel producten en snelle levering. Wanneer het langer duurt zetten ze dat op de site. Ik ben dik tevreden.