DeOnlineDrogist.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over DeOnlineDrogist.nl.

Deze score is gebaseerd op 583 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

frans bosmans 25-06-2019

zij hebben zeer goede cervices en snelle levering en ook goed voorlichting over het product die je wil kopen je weet waar je aan toe bent

Johan 25-06-2019

Bestelling gedaan en als vermeld op de website ook netjes verpakt en de volgende dag geleverd.
Geen minpunten.

Kees 25-06-2019

De bezorging is altijd voorspoedig en het bestelde is altijd in de aanbieding.

Ron 22-06-2019

Voor het eerst glutenvrije pasta-producten besteld. Volgende dag in huis! Voorheen alles op verschillende adressen en vaak weer niet verkrijgbaar. Nu alles onder 1 dak en de juiste merken/producten maar scherpere prijs. Iedereen blij, vooral mijn dochter!

a.g.h. 15-06-2019

Duidelijke site, goede prijs/kwaliteit verhouding, correcte afhandeling, prompte verzending.

Lieneke van Haaren 14-06-2019

Perfect! Snel, correct. Niets negatiefs over te melden. Blijf bij De OnLineDrogist bestellen.

Nellie 14-06-2019

Ze doen wat zij beloven!
Groot assortiment! Altijd scherpe prijzen! Veilig verpakt en verstuurd!
Toen ik een verkeerde bestelling had gedaan werd ik heel goed geholpen bij het retourneren en het juiste artikel bestellen.
Dus een dikke tien!

nel 14-06-2019

Voordelig , vliegensvlug verzonden, vakkundig verpakt, vrij makkelijk te bestellen.

hilde 14-06-2019

goed overzichtelijke website, zeer voordelige prijzen en vlugge levering, kortom een aanrader voor iedereen !

Wil 14-06-2019

Goedkoper dan in reguliere winkel en snelle levering. Makkelijk bestellen. Verder kan ik weinig meer erover schrijven

Rob 14-06-2019

Wat je besteld wordt altijd conform de gezette verwachtingen geleverd. Nog nooit problemen gehad met leveringen.

Catbo 13-06-2019

Goede en snelle afhandeling. Goede
Kwaliteit van geleverde producten. Geen extra kosten voor levering.

Otto J. Windhorst 13-06-2019

Deze shop is uitgekozen vanwege de prijsstelling. Serviceverlening is voortreffelijk.

G. Mulder 13-06-2019

Goede prijs-kwaliteit. Snelle bezorging. Groot assortiment. Vriendelijk consumentencontact.

Anoniem 13-06-2019

Ruim aanbod en snelle levering! Duidelijke omschrijving ook bij de producten.

Josephine 13-06-2019

Snelle levering en gratis bezorgd boven € 20 , ben zeer tevreden over de online- drogist!

Monique 13-06-2019

Prima drogist, hebben alles en je krijgt het thuis afgeleverd. Snelle levering

Esther 13-06-2019

De beloofde levertijd kon niet gehaald worden, maar ik kreeg gelijk een mailtje daarover met excuses. Keurig!

Peter 13-06-2019

Snelle levering, goede prijs/ kwaliteitsverhouding. D.O.O is over het algemeen goedkoper dan overige webshop. Dus D.O.D, als je goedkoper uit wilt zijn voor hetzelfde product.

Klaas Veenstra 13-06-2019

Deze online winkel voldoet aan elke verwachting goede service, aantrekkelijke prijzen, snelle levering,

Arie 12-06-2019

Veel keus en prijs bewust snelle levering en als je genoeg besteld dan wordt het ook nog eens gratis thuis bezorgd

Marleen 12-06-2019

Weer prima ! Snel geleverd en goed verpakt. Heldere informatie op de site en betrouwbare informatie over beschikbaarheid en levertijd. Levering met PostNL ook een grote plus.

Wr Jekel 12-06-2019

Goede service. Waren problemen met de vervoerder waardoor de bestelling een dag later kwam dan afgesproken.
Hoewel dit buiten schuld was kregen wij een 10% korting voucher voor de volgende bestelling.👍

Frans 12-06-2019

Vlotte en correcte levering van wat ik besteld had; informatie omtrent deze levering: idem.

Matthijs 12-06-2019

Goede duidelijke site met goede prijzen. Bestellen gaat makkelijk en de producten worden snel geleverd. Nog geen problemen gehad met een bestelling.

Klaartje 12-06-2019

Groot aanbod met prettig geprijsde artikelen. Snelle levering en nooit een probleem bij de bestelling. Overzichtelijke site met veel keuze mogelijkheden.

anneke van gijzen 11-06-2019

snel geleverd en dit product kan ik niet meer bij een drogist vinden dus vandaar op deze manier

Marcel 11-06-2019

Snelle levering en niet duur. Veel keuze. Goedkoper dan bij onze drogisterijketen.

Anoniem 11-06-2019

Voordelige A-merk producten. Snelle levering maar per abuis verkeerde product toegezonden gekregen. Prima opgelost, superservice bij dit bedrijf!

Kiki 11-06-2019

Snelle voordelige levering! Kan het iedereen aanraden,geen verzendkosten ,is de moeite waard om de aanbiedingen in de gaten te houden

parkietenkooi 11-06-2019

snelle levering , keurig verpakt , de prijs speelt zeker een rol in de keuze voor deze online drogist , artikelen zijn echt goedkoper , via de mail prima op de hoogte gehouden.

rob . n 11-06-2019

Snelheid keurig en goedkoop . Niks op aan te merken dus vooral zo door gaan

Henny 11-06-2019

Snelle levering en wat ik nodig had was bij deonlinedrogist.nl het goedkoopste. Goede website goed overzichtelijk.

W.Nelissen 11-06-2019

Is een zeer goed product zodoende bij jullie besteld omdat de dermatoloog dit adviseerde

Anoniem 11-06-2019

Voordelige prijzen met kwalitatief goede producten, uitgebreide assortiment, goede service, supersnelle levering!

Koen Erni 11-06-2019

Veel keuze en goed koop en daarbij zeer snelle levering.. Ben zeer tevreden met de Online drogist.

mw. G.Q.M. de Boer 11-06-2019

De Online Drogist is goed gesorteerd. Als er iets niet in voorraad is wordt het zo snel mogelijk besteld. Je krijgt daar altijd bericht van: "wij werken nog aan uw order". Je kunt de order altijd annuleren of bepaalde orders in de bestelling annuleren. Het geld wordt dan snel weer bijgeschreven op je bank- of giro rekening. Ik ben al jaren een tevreden cliënt van de online drogist!

Brenda 11-06-2019

Betrouwbaar en snelle levering. Ik heb al vele malen besteld. Er was 1 keer een foutje en dat is heel snel opgelost. In het assortiment mis ik nog een product (prevdent) en dat is de enige reden om wel eens elders te bestellen.
Officiele reactie van De Online Drogist 18-06-2019

Beste Brenda,

heel erg bedankt voor uw review. Fijn om te horen dat u zo enthousiast bent over ons en onze service. Wij gaan eens contact opnemen met de leverancier van de Prevdent en kijken of het mogelijk is om dit op te nemen in ons assortiment. Wellicht dat u het met de tijd dan gewoon mee kunt bestellen bij ons.

DeOnlineDrogist

Snel en goed. 11-06-2019

Snelle levering, goede communicatie (vlot en duidelijk), producten worden goed verpakt. Overzichtelijke site, goede prijsstelling. Meerdere malen gekocht, tot nu toe probleemloos.

Duco 10-06-2019

Uitgebreid assortiment met concurrerende prijzen.
Producten worden snel en begeleid van track ent race zeer snel en goed verpakt geleverd.

Hannah 10-06-2019

De Online Drogist heeft een uitgebreid assortiment met lage prijzen. Ik heb hier al een aantal keer producten besteld. Ze zijn betrouwbaar en de levering is snel.

Arseniy 10-06-2019

Uitgebreid assortiment, keuze uit verscheidene kwaliteitsmerken. De bestellingen worden keurig en volgens de afspraak geleverd. Altijd prettig dat de prijzen doorgaans lager liggen dan in de fysieke winkels.

olrac33 10-06-2019

Deze onlineshop heeft n uitgebreid aanbod. Via n goede zoekfilter kan je product, merk of assortiment kiezen. Bv zoeken op massage, Bonusan of echinacea geeft het aanbod. De prijzen zijn zeer concurrentieel, vlotte chatbox en mails worden binnen 24 u beantwoord. De info bij de producten is uitgebreid. Zeer snelle levering, ook naar België. Betaling verloopt vlot. Soms kortingbons. Super!

Adilia Leiden 10-06-2019

Geweldige shop, prima producten, goede prijzen en snelle levering.
Ik zou deze drogist aanbevelen, voor gangbare producten, maar ook voor eco producten.

Ingrid Jansen 10-06-2019

Vlotte levering. Duidelijke communicatie over levering. Site is gebruikersvriendelijk. Klantvriendelijke medewerkers.

Trudy 09-06-2019

Ik ben dik tevreden over deze webshop. prima service, snelle levering, prettig contact

Leon 09-06-2019

Altijd goede kwaliteit spullen en goede houdbaarheidsdatum.
Altijd snel en juist geleverd.
Prettig winkelen!

Danny1802 09-06-2019

Lage prijs, zeer snelle levering, het artikel was zeer goed verpakt. Ik ben zeer tevreden over deze shop!

Anita 08-06-2019

Snelle levering zoals beloofd hier kunnen veel webshops een voorbeeld aannemen. Goed assortiment en reële prijzen.

Arnold G. 08-06-2019

Breed assortiment op overzichtelijke website met prima zoekfunctie, snelle en foutloze levering van scherp geprijsde artikelen