DeOnlineDrogist.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over DeOnlineDrogist.nl.

Deze score is gebaseerd op 588 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,1

Alyda Stotijn-Hoorn 23-05-2019

Het glutenvrije broodmeel is altijd vers en snelle service.
Keuze van glutenvrije producten is groot.
Het was al de volgende dag binnen.

Rousty 23-05-2019

Wat mij stoort is dat een ontbrekend artikel de dag erna gelevert wordt terwijl de eerste artikels niet zo dringend waren, waarom geen dagje wachten ? Waarom geen keuzevakje waar de klant kan aanduiden dat het niet persė dringend is ?
Officiele reactie van De Online Drogist 24-05-2019

Beste Rousty,
Heel erg bedankt voor het plaatsen van uw review. Wij streven ernaar om bestellingen zo snel mogelijk te leveren, ook als deze niet compleet zijn. Wij zullen uw tip wat betreft het keuzevakje doorgeven aan onze websitebeheerder.

DeOnlineDrogist

M. 22-05-2019

Besteld en volgende dag geleverd👍🏻
Elke keer als wij hier iets bestellen is het prima geregeld
🌷Super site👍🏻🌷

Elly 22-05-2019

Doen wat ze beloven. Een snelle levering! Ook erg veel keuze mogelijkheden. En een gunstige prijs.

Henk 22-05-2019

De bestelling was vlot en netjes afgehandeld.
De bezorging was goed te volgen.en op tijd.

Ton 22-05-2019

De online drogist biedt een geweldig uitgebreid assortiment tegen redelijke prijzen .
De verwerking van de orders gaat nagenoeg altijd volgens schema . Ook de verpakking
ziet er perfect uit. In een woord ....geweldig.....

Kitty 22-05-2019

Ik heb deze shop gekozen om diverse reden,
1. het is goedkoper dan de winkels
2. soms heb je niet altijd tijd om naar de winkels te gaan en is deze online winkel een super
uitkomst omdat je op je gemakt kan zoeken wat je nodig hebt en ook dingen tegen komt die je
niet nodig hebt maar toch leuk vind om te bestellen
3. en de belangrijkste is een super service, snelle afhandeling en makkelijke betaling

Nellie 22-05-2019

De site van de online Drogist is heel overzichtelijk, met bij het artikel een goede duidelijke beschrijving. De service is perfect, snelle levering en mooi achteraf betalen.

Fifi50 22-05-2019

Altijd duidelijke info en levering zoals beloofd.
Supersnel. Zeker de moeite waard om te proberen.

Pret 21-05-2019

Bijzonder snelle en correcte levering ook op afhaalpunt.

Zou zo weer bestellen hier.

Top👍👍👍

j.c. 21-05-2019

de online drogist ik shop er al een paar jaar en nog nooit , echt nooit heb ik iets te mopperen gehad o.k. er is wel eens iets gebroken onderweg (en dan denk ik aan post.nl) , maar ook dat werd opnieuw verzonden .
Als er iets te vragen is op welke manier dan ook, altijd een antwoord van een vak mens.
En er is een groot aanbod vegan producten , voor een betaalbare prijs, van verzorgingsproducten tot pitamientjes fantastisch voor mij en de wereld dus ook voor ieder mens dier en plant.
Als de online drogist een persoon was dan zou ik ze heilig verklaren echt TOP .

Prima service! 21-05-2019

Snelle levering en uitstekende klantenservice. Ik had per ongeluk een verkeerd artikel besteld, ik mocht het terugsturen en had de volgende dag al het juiste artikel in huis, zonder extra kosten!

J.C. 21-05-2019

De website is gebruiksvriendelijk. Het assortiment is groot en in het algemeen goed voorradig. Snelle en complete levering. Prima webshop!

Madeliefje 21-05-2019

Nette en snelle bezorging. Niet moeilijk om te bestellen. En ruime keuze in assortiment.
En keurig en duidelijk met het beantwoorden van mails.

mroo 21-05-2019

De prijs is oké en de volgende dag werd het bestelde pakketje reeds bezorgd.
Voor herhaling vatbaar!

Marianne verdonk 21-05-2019

Snelle en efficiënte dienstverlening. Website gebruikersvriendelijk. Fijn dat je met AfterPay kunt betalen

Linda 21-05-2019

Makkelijke site, snel geleverd en een stuk goedkoper dan in de winkel! En handig achteraf betalen.

H . F van Dam 21-05-2019

ruime keuze , goede aanbiedingen , ruim overzicht van de artikelen , prettige ,overzichtelijke indeling en bovenal een snelle , correcte service !!!

Anneke de Vries 21-05-2019

Ik heb een aankoop gedaan bij deze webshop omdat ik hier de voordeligste prijs kon vinden. Het was makkelijk om het juiste product te vinden en de bestelling was snel gedaan. Ook de levering was snel, hier ga ik dus vaker mijn aankopen doen! Een aanrader!

Guus 20-05-2019

Een snelle en betrouwbare levering binnen 2 dagen. Klantvriendelijk en goed dat jezelf een afleverplaats kan uitkiezen. Top!

Ina 20-05-2019

Geweldige service, snel, vriendelijk, gratis retourneren. Ik had het verkeerde product besteld. Na een vraag per mail of ik het kon omruilen had ik de volgende dag het juiste product al in huis! En het verkeerde product kon ik gratis terugsturen. Super!

Annie 20-05-2019

Via Internet op deze site gekomen door de zoekfunctie te gebruiken voor het product wat ik zocht.
DeOnlineDrogist was de goedkoopste en had geen verzendkosten boven de 20 euro.

Na het afronden van de bestelling had ik vervolgens binnen een paar dagen de bestelling in huis. Met een track en trace was dit alles goed te volgen.

Het product was goed verpakt en voldeed volledig aan de verwachtingen.

roos 20-05-2019

super snelle levering
goede prijs kwaliteit verhouding
ruim assortiment
altijd beschikbaar voor advies

Elly 20-05-2019

Duidelijk, snel en makkelijk. Geen verzendkosten boven de 20€ en snelle bezorging.

Roger Pfaff 19-05-2019

XLS Medical besteld volgende dag binnen en ben nu pas begonnen met dit product om af te vallen en weet nog niet de uitwerking maar ben tevreden met de zorg en mail wanneer het product binnen komt en verwacht een positieve uitwerking van XLS Medical

Hans 19-05-2019

Ruime keuze van producten die niet overal verkrijgbaar zijn. Goede en snelle service bij de levering.

Corien 18-05-2019

Prima shop. Veel gangbare artikelen. Omdat ik slecht ter been ben is online bestellen voor mij de enige oplossing. Wordt op tijd bezorgd, geen lange levertijden.

Fred 18-05-2019

Echt een super website om bij te bestellen en de prijzen zijn ook heel aantrekkelijk. Bestel al jaren hier. Groot voordeel is dat je bestelling al vanaf 20 euro gratis wordt thuis bezorgd. Bij de meeste anderen ligt het rond de 75 euro. Dus hoef je niet grote aantallen te bestellen om voordelig uit te zijn.

Yvonne 17-05-2019

Mijn bestelling werd snel geleverd en ze hebben goede aanbiedingen. En gratis verzending al vanaf 20 euro

Tevreden klant 17-05-2019

De producten die we zochten waren niet overal verkrijgbaar maar bij jullie wel tegen een zeer schappelijke prijs.

Ineke Van Velzen 17-05-2019

Netjes...correct en klantvriendelijk te woord gestaan...goede service!
Zodra ik weer iets nodig heb....kies ik voor DeOlineDrogist

Noor van Stekelenburg 17-05-2019

Een geweldige service over alles watje vraagt.
Super bedankt.
Voor de volgende keer bestel ik weer bij jullie en wordt een vaste klant.

Willy 17-05-2019

Wat ik erg fijn vind is dat de producten snel worden geleverd. De klantenservice is uitstekend.

Liesbeth 16-05-2019

goede verpakking snelle levering, gewoon prima.
Dit is de manier om simpel online te kopen en betrouwbaar.

WL 16-05-2019

Makkelijk te bestellen. Supersnel en correct bezorgd. Niets op aan te merken.

Jan 16-05-2019

Meerdere keren bestelling geplaatst. Spoedige en nette levering. De laatst keer ontbrak 1 artikel aan de bestelling en was vervangen door een compleet ander artikel. Kontakt opgenomen. Werd op vriendelijke wijze te woord gestaan en kreeg excuses. Andere dag artikel alsnog bezorgd. Mocht verkeerde artikel behouden.

patrick 16-05-2019

Zoals steeds: gemakkelijk te bestellen, ruime voorraad, snelle en correcte levering

Lisette 16-05-2019

Makkelijke site, heel snel geleverd en netjes verpakt. En het product, 3M stainlessteel reiniger was ook het goedkoopst bij DeOnlineDrogist.nl!!

Kenneth 12-05-2019

Altijd een scherpe prijs, snelle levering en klantenservice altijd even vriendelijk! Houden zo!

H.M.V. 12-05-2019

Uitgebreid assortiment, goede prijzen. Het is fijn dat bestelling volgende dag al geleverd kan worden, maar soms zou het ook handig zijn als je kon kiezen voor bezorging een paar dagen later - dat kan nu niet.
Officiele reactie van De Online Drogist 13-05-2019

Beste H.M.V.

heel erg bedankt voor uw review. U kunt op onze site inderdaad niet kiezen voor een latere levering, maar uiteraard kunt u altijd contact opnemen met onze klantenservice, wanneer u uw bestelling later wilt ontvangen. Zij kunnen uw bestelling on hold zetten en op een later tijdstip laten verwerken en versturen als u dat beter uitkomt.

Met vriendelijke groet
DeOnlineDrogist

Truus de Vries 12-05-2019

‘s Avonds besteld en de volgende dag alles mooi op tijd in huis. Bovendien leuke aanbieding kunnen meepakken. Super 🙂

Lily 11-05-2019

Grote productkeuze, snelle bezorging en als er een probleem is lossen ze het snel en naar volle tevredenheid op.

Maaike 11-05-2019

fijn online winkel snelle levering en stukke goedkoper als ergens anders
en betrouwbaar

P.A. Zwart 11-05-2019

We zijn zeer tevreden over de adequate registratie, verwerking, betaling en verzending van onze bestellingen. De site is duidelijk en bestellingen kunnen, na mailing, snel geleverd worden. De klantenservice is deskundig en adviserend en staat je vriendelijk te woord. Met andere woorden, wij kunnen deze winkel bij iedereen aanbevelen.

Joop Vogelenzang 11-05-2019

Bij deze winkel heb ik al vele malen tot grote tevredenheid bestellingen gedaan en mocht ik wederom weer wat nodig hebben zal dat zeker weer bij deze winkel zijn. Een sneller en correcte bezorging.

Nick 11-05-2019

snelle levering,scherpe prijzen,leuke aanbiedingen en een zeer ruim assortiment....

Knorrie 11-05-2019

Ik heb hier al meer besteld en ze hebben vrij scherpe prijzen en snelle levering

Suzan 11-05-2019

Al enige tijd koop ik via D.O.D. mijn kersensap. Altijd snelle levering, goede service. Toen bij de laatste zending 1 fles waarschijnlijk was gebroken ( ik kreeg 5 plakkerige flessen in een andere doos), kreeg ik zo van 2 flessen geld terug. Binnen enkele dagen stond dat op mijn rekening.

Cees van Ooyen 10-05-2019

Alles is perfect geregeld van bestelling t/m de aflevering ! Zeer ruim assortiment !!!

P. Both 10-05-2019

DeOnlineDrogist is een fijne overzichtelijke webshop. Ik bestel hier al jaren en heb nooit problemen ondervonden. De bestelling wordt altijd op tijd geleverd.