DeOnlineDrogist.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over DeOnlineDrogist.nl.

Deze score is gebaseerd op 583 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Arnold G. 08-06-2019

Breed assortiment op overzichtelijke website met prima zoekfunctie, snelle en foutloze levering van scherp geprijsde artikelen

Ben 08-06-2019

De site is erg goed opgebouwd, zodat de producten direct en snel te zien zijn. Ook de afrekening gaat bijzonder gladjes en snel. Het enige wat nog aan verbetering toe is: het laten weten welk traject de bestelling aflegde. Dit was in mijn geval niet erg duidelijk. De verpakking was prima in orde.
Officiele reactie van De Online Drogist 18-06-2019

Beste Ben

heel erg bedankt voor uw review. Helaas begrijpen wij niet precies wat u bedoelt met: het laten weten welk traject de bestelling aflegde. Via de mail houden wij onze klanten op de hoogte van hun bestelling en zodra de bestelling is verstuurd, mailen wij de trackinggegevens door. Mocht u iets anders bedoelen dan horen wij dat graag.

Met vriendelijke groet
DeOnlineDrogist

Els 08-06-2019

Goed geleverd!! Prima service....goede site...dik in orde!! Levering geheel naar verwachting.

Rob R 08-06-2019

Mooie duidelijke overzichtelijke website, super afhandeling met de bestelling en op de hoogte houden over het aflever moment. Bestelling eenvoudig af te rekenen met ideal

André 08-06-2019

Snel en perfect geleverd
De keuze is zeer groot en erg scherp geprijsd
Ik weet wel waar ik de volgende keer bestel

Rudi 08-06-2019

Correcte opvolging van de bestelling, correct geleverd en zeker in de toekomst nog aankopen verrichten. Een AANRADER.

Karel 08-06-2019

De OnlineDrogist.nl Leverde het bestelde product snel en zonder enig probleem dit was al de 2e keer dus wij zijn zeer tevreden

Lucrèce 08-06-2019

Probleemloze supersnelle levering - Goede prijs - Heel grote keuze - Gebruiksvriendelijke site met mooie aanbiedingen.

Gerry van Velzen 08-06-2019

Snelle levering! Voldoende betalingsmogelijkheden! Bij mijn eerste bestelling was een verkeerd artikel geleverd. Binnen een dag werd de fout hersteld!

Rita 06-06-2019

Snelle levering goed en de producten worden netjes verpakt...goede service en erg vriendelijk

H,E. 06-06-2019

De artikelen die ik besteld had werden netjes verpakt en op de afgesproken tijd bezorgd.

W. Keuken 06-06-2019

Steeds weer ervaren wij een snelle correcte afhandeling en levering. Top!!
Van harte aanbevolen!

Marijke van der Heiden 06-06-2019

Zoals altijd waren de producten op tijd geleverd, keurig verzorgd; niets op aan te merken. Altijd zijn de producten voorradig. Het voldoet aan al mijn wensen. Ook de betaling verloopt goed. Je krijgt wat je wilt.

Monique Roosloot 06-06-2019

Deze shop heeft vaak aanbiedingen, is een prettige site om te shoppen. Top, alles is keurig verpakt,in een keurige doos

gerard 05-06-2019

vlotte en correcte levering. Ook een seintje dat het tijd zou kunnen zijn om nieuwe bestelling te plaatse,

GabyGabrielle 05-06-2019

Ik heb drie keer bij De Online Drogist besteld en ben meer dan tevreden: alle bestellingen werden de volgende dag geleverd en waren uitstekend verpakt. Complimenten voor de snelle service!

Maike 05-06-2019

Heel veel producten om uit te kiezen en te vergelijken. Bijna altijd op voorraad. Kwaliteit en prijs meestal goedloper als elders. Verzending altijd correct.

Lili 05-06-2019

Goeie prijzen, gemakkelijke bestelling, vlotte en snelle levering. Prima !

Ineke Knight 05-06-2019

De OnlineDrogist is een fijne plaats om iets te bestellen. Eenvoudige,duidelijke site,aflevering keurig en op tijd!

Mayumi 05-06-2019

6 flessen kersensap besteld en die kwamen keurig verpakt in een grote kartonnen doos met antibreekschuim als bescherming. Vanwege het PUR-schuim kon dit niet bij het plastic afval, helaas. Er zal wel over nagedacht zijn, maar ik probeer zoveel mogelijk afval te scheiden.

Rob 05-06-2019

Supersnelle service, 1 artikel was niet voorradig, geld meteen teruggestort, keurig!

M. 05-06-2019

Goede service en snelle levering. Overzichtelijke website. Redelijk geprijsd.

Marjo 04-06-2019

Super winkel,zo blij,als je belt,heel goed advies,en zo snel geleverd! kortom geweldig!
Heel blij mee

Lara 04-06-2019

De onlinedrogist (let op dat de ervoor staat!) blijkt telkens het goedkoopst en levert echt snel.

atdawn 04-06-2019

Overzichtelijk. Je vindt snel wat je zoekt.
Ik had een duimbrace gekocht, maar ik moest een maat kleiner hebben. Ik belde hierover met D.O.D. en ik kreeg een antwoordnr. om gratis te retourneren en er zou diezelfde dag nog een kleinere brace gestuurd worden (dus nog voor zij mijn retour hadden ontvangen...!). Dat vond ik een ontzettend goede service. Natuurlijk heb ik de te kleine brace zo snel mogelijk retour gestuurd.

Maria 04-06-2019

Prima shop. Met veel veganspullen en spullen, die bij andere drogisterijen niet (meer) te verkrijgen zijn. Goede prijzen, goede service en snelle bezorging. Al vaak besteld, nog niet 1 maal een klacht gehad.

debontridder rene 04-06-2019

heel snelle levering gisteren besteld vandaag in huis heel tevreden beter dan België

enith stans 04-06-2019

de online drogist heeft ontzettend veel producten waar geen sls in zitten,wat super fijn is als je een gevoelige hoofdhuid hebt.makkelijk te bestellen en vlug binnen.zeker een aanrader

Resy 03-06-2019

Alle artikelen zijn makkelijk te vinden; de levering gaat zonder problemen,keurig op tijd!bedankt hiervoor.

A.H.M. Theunissen 03-06-2019

Zeer snelle levering en een prima webwinkel niet te duur.
Aanrader voor goede producten voor goede prijzen.

Thee genieter 03-06-2019

Keurig verpakt de volgende dag geleverd.
Zou het zo weer bestellen.
Ruime keus in thee

Uilke 03-06-2019

Wat betreft gebruiksvriendelijkheid van de site is zeer goed en de levering prima snel geleverd en goed verpakt zeer tevreden

Henk V 03-06-2019

Ruim assortiment duidelijke website, gunstige prijs en snelle levering.
Goede en betrouwbare web winkel

Vlinder 03-06-2019

Wanneer mijn medicijn bijna op is,krijg ik een mailtje,ik hoef maar op bestellen te klikken,betalen,de volgende dag heb je het.Superfijne winkel. 100% betrouwbaar.Beslist een aanrader!!,

Frans 03-06-2019

Goeie kwaliteit/prijs verhouding, ruime sortering en snelle service en bezorging

Hendrik 03-06-2019

Makkelijke website. Bestellen eenvoudig. Bezorging snel en adequaat.
Prijs aantrekkelijk.

Marion Scholtemeijer 03-06-2019

de service is ontzettend goed alles wordt altijd op tijd geleverd ze doen wat ze beloven en het assortiment is heel uitgebreid

Judith 03-06-2019

Mijn bestellingen zijn altijd op tijd, kwaliteit is prima, gaat altijd goed! Alles op voorraad en ik heb geen enkele probleem met mijn bestellingen. Perfect!

Alie vd Hatert 03-06-2019

Ik vind het een goede web winkel. Ze maken waar , waar ze voor staan. Vandaag besteld morgen in Huis. En wat ik heel prettig vind dat je achteraf kan betalen. Zoals met After Pay, wat ik persoonlijk altijd doe.

Henk 02-06-2019

Altijd nog steeds de juiste producten, altijd snel (1 dag) geleverd en alles goed verpakt. Telefonisch advies.

Jan 02-06-2019

Uitgebreid produkpalet - talrijke merken
goed en overzichtelijke structuur
vlotte afhandeling van bestelling en betaling
vlotte levering

TOP

Vera 01-06-2019

Bij de online drogist heb in de bestelde producten zeer snel in huis , de producten zijn altijd op voorraad en niet duur!

Ineke 01-06-2019

Fantastisch snel. Ook toen ik een artikel fout bestelde. Even een chat, en het was geregeld.

Jeannet Stuij 01-06-2019

Kon de gewenste kleur textielverf niet ergens anders krijgen.
Dus besteld en volgende dag in huis.
Helemaal tevreden.

Yvonne 01-06-2019

Product was beschikbaar en is keurig bezorgd. Het product voldoet aan de verwachtingen maar ik kende het al

Silvana 01-06-2019

Supersnelle en keurige afhandeling. Alle spullen aanwezig en correct afgeleverd.

Mieke 01-06-2019

Overzichtelijke site, benodigde snel gevonden, voor mij de laagst prijs, snelle afhandeling en snelle levering, Kortom zeer tevreden. Is trouwens niet de eerste keer dat ik hier bestel.

Hendrika 01-06-2019

Heldere site, snelle levering.
Niets op aan te metken. Ga er in de toekomst zeker vaker bestellen.

Anna 01-06-2019

Een goede overzichtelijke site eenvoudig om een bestelling te plaatsen de betaling prima te regelen en de afhandeling levering perfect de retour e-mail snel en keurig eindresultaat.

Peter Evers 31-05-2019

De online drogist biedt snelle service voor een meer dan redelijke prijs. Via de koerier bezorgd in nette overzichtelijke verpakking binnen een mum van tijd bezorgd. Goed voorzien van alles en nog wat.......