DeOnlineDrogist.nl - Reviews & Ervaringen

Deze score is gebaseerd op 733 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Sonja 07-10-2022

Ze doen wat ze beloven. De bestelling de volgende dag in huis. Ook prettig dat nèt boven de € 20,- de goederen gratis worden verzonden!

Gerard Roelands 06-10-2022

IK vind het een prima shop. Het is er goed winkelen en alle bestelling kun je eenvoudig en vlot afwikkelen.
De procedure is eenvoudig en het betalen van de bestelling gaat ook vlot.
Het leveren van je bestelling gaat perfect volgens de afspraak.
Voor mij ideaal.

philippe 06-10-2022

Altijd vlugge en correcte leveringen met een goede prijs-kwaliteit verhouding.

Hilde 06-10-2022

Bestel al jaren met grote regelmaat bij de online drogist
ruim assortiment, overzichtelijke site en vandaag besteld en morgen in huis.
Geweldig houden zo.

Mevr. C. lian 05-10-2022

Alles keurig geleverd en vlot na de betaling vooruit .
Fijn dat deze onlinedrogist ook zonder internet kan betalen.

P.J. Voorthuijzen 04-10-2022

Mooie overzicxhtelijke website met goede zoekmogelijkheden.
Prijzen zijn goed en uiteindelijk zonder problemen betaald en ontvangen

Lonneke 03-10-2022

Breed assortiment, duidelijke voorraadindicatie. Heldere productinformatie en snelle levering - meestal binnen 48 uur. Prima klantenservice als er iets mis gaat. Wordt dan netjes opgelost. Soms kan een kleinere verpakkingsdoos gebruikt worden. Klein punt van aandacht in het logistieke proces

Joost M. 30-09-2022

Alle gevraagde artikelen op voorraad; korting op al deze producten; eenvoudig bestellen; volgende dag op afhaalpunt. Wat wil je nog meer? Niets toch?!!

Beste onlineshop 30-09-2022

De onlinedrogist heeft veel keuze en mooie aanbiedingen en het wordt snel geleverd.
Pakketje wordt met zorg ingepakt.
Komt iets defect aan,even een belletje en het probleem wordt direct opgelost.
Dit is ondertussen mijn vaste onlineshop geworden.

Petra 29-09-2022

De online drogist verzend heel snel en het is altijd goed verpakt
Ook word je via de mail goed op de hoogte gehouden over de verzending van het pakket

marga 29-09-2022

Prima bedrijf,groot assortiment,snelle en correcte levering.
Bestel er al jaren,altijd naar tevredenheid.

G.Sint Nicolaas 28-09-2022

De al eerder opgedane positieve ervaring met deze winkel werd ook deze keer weer bevestigt. Van bestellen tot afleveren geen enkel punt van kritiek .

Barbara Reg 26-09-2022

Prima overzichtelijke shop. Prijzen voordelig in de vergelijking. Zeer uitgebreid assortiment.

jolanda 26-09-2022

snelle service en goede prijs. ruim aanbod. Een aantal keren producten besteld en de volgende dag geleverd.

T. van der Velden 26-09-2022

prima geregeld en snelle levering. goed verpakt en kwalitatieve producten. Heb al eens eerder besteld bij online drogist en ben er zeer tevreden over.

Henderik Verheij 26-09-2022

Uitgebreide en goede informatie over het te kopen product en snelle levering

Hillegonda 24-09-2022

Groot assortiment.
Goede prijs verhouding ten opzichte van andere verkopers.
Super snelle levering

Adri van Leeuwen 24-09-2022

Bestelling wordt altijd zeer snel verzonden, het is goed verpakt en ze hebben een breed assortiment aan produkten.

J.G. 22-09-2022

LEVEREN HEEL SNELEN ZONDER KOSTEN, EEN AANRADER WANNEER JE VITAMINES NODIG HEBT !

Daphne 21-09-2022

Zeer goede ervaringen met DeOnlineDrogist; reeds vele bestellingen geplaatst die ik snel, netjes en altijd volledig heb ontvangen. Goede en vriendelijke (klanten-)service, uitgebreid assortiment.

martin 21-09-2022

heel blij met deze winkel, ze hebben alles op het gebied van orthomoleculaire voedingssupplementen en ook nog eens met hoge korting. Snelle levering en al vanaf 20 euro geen verzendkosten.

J Akkerman 20-09-2022

Ik geef een 7 omdat ik erg tevreden ben over de snelle verzending, goedkoop, en veel aanbod.
Ik geef maar een 7 omdat ik nog maar geringe ervaring heb met deze online zaak. Als ik alleen deze ervaring zou beoordelen dan zou dat een ruime 8 zijn.

bouw 20-09-2022

vlotte levering en correcte afhandeling reeds eerder een bestelling geplaatst het zelfde resultaat. Een aanrader!

Marianne 20-09-2022

Bij De Online Drogist doet men wat men beloofd. Super service en goede prijzen. Toppie

Mc 20-09-2022

Een geweldig fijne shop
Met eerlijke prijzen.
Maak beloftes waar.
Snelle levering en goed verzorgde verpakking