DeOnlineDrogist.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over DeOnlineDrogist.nl.

Deze score is gebaseerd op 583 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Patrick 19-07-2019

Zoals steeds: correct en snel geleverd!
Indien een product niet op voorraad is, kan je een voorraadupdate aanvragen. En ook dat wordt opgevolgd!

jac 18-07-2019

Prima vlotte levering. Alleen jammer dat je achteraf toch facturen krijgt opgestuurd voor iets wat je vooraf betaald hebt. Jammer dat je daar dan weer een mailwisseling over moet gaan voeren.

Louis 18-07-2019

duidelijke site , gunstige prijzen en een vlotte bezorging. Ik kan dit mededelen omdat ik met grote regelmaat bestellingen via deze site doe.

Maykel 18-07-2019

Makkelijk te bestellen, track en tracé maar vooral een eerlijke prijs. Maar voor mij vooral doen ze wat ze beloven. Echt een aanrader!

Rebecca 18-07-2019

Er is een groot assortment aanwezig, met voldoende keuze. De producten worden altijd op tijd geleverd.

Jan en Elly 18-07-2019

Snelle en correcte levering tegen mooie prijzen. Wij zijn erg tevreden en bestellen regelmatig.

Fidelia 17-07-2019

Deze shop is 100% gebruiksvriendelijk. Verpakking en verzending zijn steeds correct en perfect.
Enig minpuntje is dat Post NL die voorheen steeds perfect functioneerde ditmaal de zending met een dag vertraging heeft geleverd. Dat is op zich geen probleem mochten ze hun gegevens sneller aanpassen.
Officiele reactie van De Online Drogist 17-07-2019

Beste Fidelia,

dank u wel dat u een review heeft willen schrijven. Wat vervelend om te horen dat de levering van uw pakket vertraging heeft opgelopen. Wij zullen hierover even navraag doen bij PostNL en ook een klacht over indienen. Wij hopen dat een volgende bestelling gewoon netjes volgens afspraak door hen wordt geleverd. Onze excuses voor het ongemak.

Officiele reactie van De Online Drogist 17-07-2019

Beste Fidelia,

IJ.J.Walther-Zillig 16-07-2019

Ik gebruik deze site al een aantal jaren en ben erg tevreden over de vlotte afhandeling van mijn bestellingen. Het enige kleine minpunt was een slechte ervaring met een besteller van PostNL die wel aanbelde maar de bestelling op een ander adres afleverde, waar hij ook iets moest bezorgen.

Monique 16-07-2019

Leuke en makkelijke webshop. Bestelling wordt snel verstuurd. Als ze een bestelling niet op voorraad hebben, krijg je een email dat ze het later verzenden. Wordt dan snel na geleverd.
Heel tevreden.

W. Keuken 16-07-2019

Aantrekkelijke prijzen en een snelle, correcte levering!!
Van harte aanbevolen!!

Jasper de Geus 16-07-2019

Snelle levering van een breed assortiment. Navraag naar een vervangend product, leverde een goed advies op waar ik zelf niet zo snel op gekomen zou zijn.

Ineke 16-07-2019

Ik heb gekozen voor de online drogist omdat ze een ruime sortering bieden.
Vlotte levering , ik ben zeer tevreden.

SandrinaF 16-07-2019

Weer prima, alles snel en compleet in een keer geleverd. Betrouwbaar en groot assortiment.

Louis 15-07-2019

Judith 15-07-2019

Ik koop normaal mijn supplement niet via internet, maar een prijsverschil van meer dan 11 euro op 1 verpakking vind ik wel veel geld. Vandaar dat ik bij de Online drogist heb besteld.

Ilse 15-07-2019

betrouwbaar, snel en correct. Niet binnen een dag omdat post nl het niet bij kan benen; kreeg ik nota bene nog korting. Grandioos!

Anita 15-07-2019

Gebruiksvriendelijk site. Snelle levering. En bovendien goedkoper dan in de winkel.

Faust 14-07-2019

Reeds diverse malen iets besteld en altijd de volgende dag in huis. Verliep altijd uitstekend. Laatste keer ook levering de volgende dag, maar de keuze voor aflevering bij een aparte bus van post.nl ging dit keer vlak voor de vakantie verkeerd. Waarschijnlijk was die vol en daarna ging het pakket naar een afhaalpunt in een winkel. Helaas waren we toen al op vakantie.
Officiele reactie van De Online Drogist 15-07-2019

Beste Faust,

heel erg bedankt dat u een review heeft willen schrijven. Wat vervelend om te horen dat uw pakket niet in de automaat kon worden afgeleverd en daardoor een dag later pas kon worden opgehaald bij een andere afhaallocatie. Zeker nu u op vakantie ging en u die dag vertraging niet kon gebruiken. Helaas is hier sprake van overmacht, maar uiteraard zullen wij hierover wel melding maken bij PostNL, zodat zij kunnen kijken of de capaciteit van de automaat kan worden vergroot. Onze excuses voor het ongemak.

M. Schmeets 14-07-2019

Altijd keurig geregeld! Volgende dag in huis top service ik heb er al veel besteld. Absoluut aanrader!

Abida 14-07-2019

Koop hier altijd mijn haarverf en ben super tevreden. Ze zijn hier de goedkoopste en heb het altijd de volgende dag in huis. Zou het iedereen aanbevelen. Top service, goede producten en lekker goedkoop.

Yvette 14-07-2019

Ik ben een heel tevreden klant. Een erg groot assortiment aan producten tegen scherpe prijzen. Goede en snelle levering!

Karolina 13-07-2019

Ik ben al een hele tijd een zeer tevreden klant van De Online Drogist. Ik mocht de zending een keer een dag later komen dan is men bijzonder attent.

Ineke 13-07-2019

Ik heb gekozen voor de online drogist omdat ze een ruime sortering bieden.
Vlotte levering , ik ben zeer tevreden.

Monique 13-07-2019

Ik bevel de online drogist absoluut aan. Bestel zelf regelmatig artikelen. Prettige site waarop alles makkelijk te vinden is. Snelle service. Prima.

B. Cuijpers-de Bos 13-07-2019

Alles is vlot afgehandeld; duidelijke gang van zaken. Transparant voor de bestellende; goed gevoel van afscherming.

Roland L. 13-07-2019

Voordelige prijzen, en supersnelle (meestal gratis) thuislevering. Overzichtelijke website met goede zoekmogelijkheden. Ook betrouwbare producten (voedingssupplementen).

Kolk 13-07-2019

Alles was prima in orde,
Bestellen,leveren. Tiptop.
De service zal dan ook wel goed zijn maar dat weetik natuurlijk niet zeker omdat ik die niet nodig heb gehad.

Piet de Groot 13-07-2019

Door de afwijkende bestelling duurde het wat langer dan gepland. Keurig op de hoogte gehouden van de reden.
Dat heet dus serviice.

Cobi Smit 06-07-2019

Zij hebben een grote sortering en zijn niet duur.Paar jaar geleden heb ik ook iets besteld en dat was snel bezorgd. Ook deze keer goede en snelle bezorging.

harry 05-07-2019

prima shop,voldoende keus en gunstige prijzen; levering correct en vrij snel.

Schrama 05-07-2019

Al heel wat jaren bestel ik bij DeonlineDrogist makkelijk ,vaak scherpe prijzen en super snel in huis. Bij mijn laatste bestelling was het misgegaan. Contact gezocht met de klantenservice (mail) en ik kreeg erg snel een keurig antwoord terug met excuses. Er was 1 artikel niet meegeleverd en dat zijn ze gaan uitzoeken. Dit alles heeft zeer kort geduurd! Het vergeten artikel werd kosteloos nagezonden! Kortom: contact zeer vriendelijk en snel meedenkend/oplossing geven. Fouten maken is menselijk en de manier waarop ze het hebben opgelost verdiend een 10. Ik blijf grote fan van DeOnlineDrogist en hoop van harte dat iedere klant zo tevreden mag en kan zijn. Succes Onlinedrogist ga zo door !! Bedankt voor alles tot nu toe.

JB62 04-07-2019

Fijne winkel, ze hebben een goed assortiment en er staat duidelijk aangegeven hoeveel ze op voorraad hebben. Ze hebben ook een snelle levering.

wilma 04-07-2019

Bestellen bij de Online Drogist is gemakkelijk en betrouwbaar. De keuze op de website is groot en overzichtelijk. De site is gemakkelijk te volgen en de levering en afhandeling van de bestelling is vlot. De produkten zijn goed verpakt.

StervanZeeland 04-07-2019

Altijd zeer snelle levering. Mooie en duidelijke website, producten zijn goed omschreven en gemakkelijk te bestellen.

Monique 04-07-2019

Makkelijk toegankelijke website. Voordeliger dan elders (voor beide producten die ik gekocht heb) en snelle levering.

Moniek 04-07-2019

Op deze site vind ik alles wat ik nodig heb : goede producten, goede reviews, veel uitleg betreffende de produkten. En als je twijfelt is er ook nog een chat/klantenservice.
Soms kijk ik op andere sites voor een produkt, maar elke keer kom ik weer terug op D.O.D.
Ook omdat ze lage prijzen hebben en vaak aanbiedingen!
De verzending is perfekt. Het klopt altijd, ook qua levertijd.

Cobi Smit 03-07-2019

Paar jaar geleden een bestelling gedaan.goede service. pas weer een bestelling gedaan. Grote voorraad, goedkook en een goede verzending.

J. Stevens. 03-07-2019

Heel tevreden, vlotte verzending en na een foutje van mijn kant, had ik een vriendelijke telefoniste, die het snel herstelde.

C Koning 03-07-2019

Uitermatig prettige manier van afhandelen en snelle levering voor een scherpe prijs!

jan Tieland 03-07-2019

Zeer goed leesbate webshop. Snelle besteltijd en ook snelle levering. AfterPay werkt fantastisch. Kortom perfect.

Guus 02-07-2019

Grote keuze in producten en snel het juiste product te vinden. Altijd zeer snelle en juiste levering van de bestelling.

Lieke van der Mark 02-07-2019

De site is makkelijk te overzien, alles is goed te vinden en anders bovenin de zoekbalk gebruiken.
Meestal de volgende dag al in huis, goed verpakt, nooit iets stuk.
En altijd het juiste dat ik besteld heb en voor prima prijzen, toppie hoor!

Anne 26-06-2019

Snelle en correcte levering. Via de mail keurig op de hoogte gehouden van de stand van zaken van de bestelde artikelen.

Nel tops 26-06-2019

Goed netjes afgehandeld. Op tijd een mail gestuurd wanneer het verzonden word

R. Koopmans 26-06-2019

Ik ben, omdat ik thuisgebonden ben, afhankelijk van bevoorrading via online bestellingen. Ik heb, wat DeOnlineDrogist betreft, tot nog toe geen enkele klacht. Bestelling is niet moeilijk en levering altijd keurig op tijd. Wel is de verpakking soms wat volumineus, ook voor de afvalcontainer, vanwege de "luchtkussens"

Goubau Brigitte 25-06-2019

Deze manier van online winkelen is prima voor.
'S avonds besteld en volgende middag al thuis.
Voor info altijd zéér behulpzaam.
Zéér ruime keuze aan artikelen van alle soorten.
Verdienen echt een pluim

wim 25-06-2019

snelle levering, volgens schema op tijd, en zoals altijd en piekfijn in orde

Marleen 25-06-2019

Goede prijzen, uitgebreid assortiment, goede service. Voor sommige producten betaalde ik de helft van de prijs. Handige site.

Tjitske 25-06-2019

Prima zaak, goede communicatie, snelle levering, goed verpakt.
Van harte aanbevolen!!

Tevrant 25-06-2019

Bestelde op maandag een artikel. De volgende morgen werd het bij mij thuis afgeleverd. Bijzonder vlotte afhandeling. Service heet zoiets.