DeOnlineDrogist.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over DeOnlineDrogist.nl.

Deze score is gebaseerd op 583 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Peter Evers 03-08-2019

Alles ging weer smooth en easy. Kruiden besteld, minder dan 24 uur later in huis. Liet niets te wensen over. Thanks again!!!! Till next time zal ik maar zeggen. Bye bye zwaai zwaai.

Yvonne 03-08-2019

Keurig volgens afspraak op tijd geleverd en goed verpakt. Ook de artikelen waren goed.

Irene 03-08-2019

Zeer snelle levering van bestelde producten. Producten worden goed verpakt. Ben dan ook zeer tevreden over deze web-winkel.

johan 02-08-2019

snelle en keurige behandeling
Binnen 1 dag thuis na verzending
Keurig verpakt
Goede kwaliteit

S. 02-08-2019

Zeer scherpe prijzen voor een groot assortiment! Snelle verzending, goed verpakt!

Robert 02-08-2019

Groot assortiment en echt de volgende dag bezorgd. Tijdens verzending was er een fles open gegaan en na de melding hebben ze een nieuwe fles gestuurd.

Helma 02-08-2019

Ontzettend veel producten, keurige verwerking, bij calamiteiten altijd netjes bericht!
Zeer tevreden over deze winkel!

Nora 02-08-2019

Prima de luxe snel en zeer klantvriendelijk en ook de prijs.
Nix veranderen dus gewoon GEWELDIG

Jeannette 01-08-2019

altijd een keurige afwikkeling van de bestelling en vlotte bezorging. Zeer tevreden

A. 01-08-2019

Over het algemeen zijn produkten bij de DeOnlineDrogist het voordeligst.
Snelle levering.

Karin 01-08-2019

Komt meestal heel erg op tijd. Als er iets fout gegaan is dan wordt het snel hersteld. Ik zal altijd bij de Online drogist blijven bestellen ook vanwege aanbiedingen en het gemak

Agata Pietrzyk 01-08-2019

Volledig informatie op de side. Snelle bezorging. Alles was zorgvuldig ingepakt.

Paulette 01-08-2019

Was heel tevreden over de snelle reactie na de bestelling en de daarbij vermelde leveringstijd, tot er plots een melding kwam dat er iets verkeerd was gelopen en dat de zending niet kon geleverd worden op die dag. De exacte melding van levering bleef dan heel onduidelijk, maar uiteindelijk werd het pakje dan toch twee dagen later afgeleverd.
Dergelijke situaties zijn vervelend vermits de bestelling gebeurt in functie van aanwezigheid op afleveringsadres.
Een pluspunt was dan wel de excuses voor het ongemak en een kortingscode voor de volgende aankoop.
Officiele reactie van De Online Drogist 04-08-2019

Beste Paulette,

heel erg bedankt voor uw review. Helaas kunnen wij niet zien welke bestelling van u is, omdat alleen uw voornaam hier is vermeld. Maar het is inderdaad heel erg vervelend wanneer een bestelling vertraagd is. Wanneer dit door een fout of storing bij ons gebeurt, melden wij altijd aan de klant wanneer de bestelling alsnog wordt verstuurd en uiteraard bieden wij ook een tegemoetkoming aan voor het ongemak. Gelukkig gebeurt een vertraging zelden, maar het blijft mensenwerk en ook bij ons gaat er wel eens iets niet zoals wij en onze klanten graag willen. Nogmaals onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet
DeOnlineDrogist

Jeanne 01-08-2019

Ik bestel nooit iets online
Alleen bij de onlinedrogist omdat ik uit ervaring g weet dat hier alles in orde is bij je bestelling

M.D. Stavenga 01-08-2019

Uitstekende webshop! Koop al jaren diverse producten bij hen tot volle tevredenheid:) Qua prijs is DeOnlineDrogist niet de goedkoopste maar qua snelle toezending en service van de bestelling buitengewoon goed!

whstokman 01-08-2019

Ik beoordeeel de O.D. op een ruime keuze, kwaliteitsproducten, prompte bezorging, redelijke geprijsd.

Maarten 01-08-2019

Ze komen alles na wat ze beloven. Ook als er iets fout gaat zijn ze goed te bereiken. Één keer per ongeluk een product dubbel besteld en betaald. Met één telefoontje werd alles geregeld. Geld werd binnen no time terug gestort en het te veel bestelde product kon kosteloos geretourneerd. Bestel hier vaak en vind het altijd prettig shoppen.

Ruud 31-07-2019

Ik ben blijf zeker afnemen via De Online Drogist.
Betrouwbaar t.a.v prijs/kwaliteit, verzending, kwaliteit product en vraagstellingen

Mayke 31-07-2019

Wij verblijven in Duitsland en ik kon via whatsapp informatie inwinnen over de levering! Werd keurig en snel beantwoord en de service was 100% ok. De producten werden keurig binnen 3 werkdagen geleverd! Ook de producten zijn wat we er van verwachtten, en een goede prijs/kwaliteit verhouding

Joop Peter 31-07-2019

Deze shop is de goedkoopste die ik kon vinden, levert zoals belooft met een dag en ook belangrijk reageert binnen een uur op mails. Deze shop straalt betrouwbaarheid uit.

Arne 31-07-2019

prima bedrijf, door mijn Eigen (tik) fout packet op verkeerd adres, deze retour gegaan en zonder extra kosten weer opnieuw opgestuurd naar het juiste adres. alle communicatie hieromtrent was goed. 1 product bleek toch niet leverbaar, kreeg het geld direct teruggestort. Dus wat ik al zei een prima bedrijf.

Arthur Kessel-Lo Leuven Belgie 31-07-2019

Ben al lange tijd zeer tevreden met de OnlineDrogist.Snelle service, en exacte afhandeling.In de jaren van ontvangst nooit iets verkeerd gegaan. Kortom, kan niet beter een echte aanrader voor een ieder!!!

Jiz 31-07-2019

scherpe prijzen, goede aanbiedingen voor vaste klanten, snelle levering, simpel bestelproces

Ria 31-07-2019

OP aan raden van mijn dermatoloog ben ik Cetaphil gaan gebruiken voor mijn zeer droge en gevoelige huid. Ik ben er zeer tevreden over en wat het extra leuk maakt dat er een gratis fles kalmerende huidreiniger bij zat
Ik ben hier echt heel blij mee. Alle Lof voor de OnlineDrogist en bedankt voor de snelle zending en het keurig in doos verpakt .

Jannie Dekker-Stuifzand 31-07-2019

Zeer tevreden klant,
Ik bestel al jaren bij de online drogist..
Nooit geen problemen gehad..

josé 31-07-2019

Gewoon een top bedrijf waarvan ik er meer zou willen zien! Super snel, aardige mensen....leuke aanbiedingen....niets meer aan doen...houden zo@

Sfan 31-07-2019

Ik vind het een duidelijke site die makkelijk te navigeren is. Erg fijn dat alle producten een uitgebreide omschrijvingen hebben met specificaties. Mijn bestelling was snel bezorgd en de producten zijn naar wens.

HB 31-07-2019

De online drogist is een fijne site om online even snel en goedkoop wat te bestellen. Altijd wel goeie aanbiedingen en zeer snel qua levering. Per stuk kopen ook helemaal geen probleem van tandpasta tube tot dagcreme. Ruim assortiment van A merken tot andere soorten.. Kortom prima en scheelt weer sjouwen

roger 31-07-2019

zoals de vorige aankopen ook deze aankoop prima in orde . ben reeds een paar jaar klant en steeds tevreden.

Jeannette 30-07-2019

Ik heb voor de shop gekozen omdat er snel geleverd wordt na bestellen. De website is duidelijk met veel keuze.

Paul 30-07-2019

goede site. Met veel keuze. Prijzen zijn netjes. Producten worden snel geleverd door Post.nl. De OnlineDrogist.nl is zeker het aanbevelen waard.

Pieter 30-07-2019

Vanaf de 1e bestelling die ik heb gedaan is de levering en bezorging vlekkeloos verlopen. Website is duidelijk en overzichtelijk.

m.j. kersten 30-07-2019

uitgebreid aanbod van producten, goede merken tegen zeer scherpe prijzen en snelle levering.

Karin 30-07-2019

Deze shop verkoopt de producten die ik vrijwel nergens kan kopen tegen een aantrekkelijke prijs. Daarnaast zijn ze erg klantvriendelijk. Tevens een snelle verzending. Ben super tevreden!!

Johan J. 30-07-2019

Makkelijk artikelen vinden en vergelijken, makkelijk bestellen, snel en goed geleverd.

Carien 30-07-2019

Een duidelijke website, alle producten gemakkelijk te vinden. Bovendien veel aanbiedingen

vitamientje 30-07-2019

Prima webshop-winkel met correcte verzending. Er wordt heel snel geleverd.!

Hillie 30-07-2019

Altijd vlot met leveren, duidelijke site, goede aanbiedingen. Prima webwinkel waar ik graag bestel!

Winny 30-07-2019

Snelle levering indien gewenst achteraf betalen mogelijk. Veel producten.
Echter de refills van de travelwatch worden verkocht als 1 product, maar toch zijn er 2 verschillende geuren. 1 overduidelijk citroen en 1 overduidelijk kamille. De laatste werken bij ons niet, alleen de citroen geur. Maar dat weet je niet van tevoren als je online besteld. Ze gaan hierover nog contact opnemen met de leverancier.
Officiele reactie van De Online Drogist 30-07-2019

Beste Winny,

heel erg bedankt voor uw review en uw melding over de navullingen van de Travelwatch. Wij hebben inderdaad zoals beloofd contact opgenomen met de leverancier. Zij zullen u twee nieuwe verpakkingen toezenden. Alle navullingen zijn op basis van Citriodiol en zouden dus geen van allen naar Kamille mogen ruiken. De door u ontvangen navullingen kunt u gewoon weggooien. Waarschijnlijk is hier sprake van een productiefout. Kamille werkt sowieso niet tegen muggen en zou dus ook nooit gebruikt worden in een muggenwerend product. U ontvangt een dezer dagen rechtstreeks van de distributeur twee nieuwe navullingen op basis van Citriodiol. Nogmaals bedankt voor het doorgeven.

Met vriendelijke groet
DeOnlineDrogist

ST 30-07-2019

Snelle levering, zeer gebruiksvriendelijk, hoge kwaliteit van de producten, eerlijke prijs-kwaliteit verhouding,

Yvonne van Amelsfort 29-07-2019

Ben heel tevreden, kort maar krachtig. Besteld en de volgende dag mooi ingepakt in huis. Ga op deze voet verder

sascha 29-07-2019

bestel hier regelmatig omdat het erg voordelig is en dit bedrijf goed werkt bestelling altijd correct uitgevoerd en op de afgesproken tijd.

Tom 29-07-2019

Ruime keuze in het assortiment,makkelijk te vinden wat je zoek op de site.Snel en betrouwbare levering.Goed te volgen met track en tracé methode. Ook de betaling met iDEAL is simpel.

Lida Fakkeldij 29-07-2019

Ik vind dit een fijne shop en de bestelling word snel verwerkt. Ook vind ik het prettig dat je met afterpay kan betalen.

Marga 29-07-2019

Snelle levering en zonder verzendkosten. Product is zeer betaalbaar daar deze op een andere site 2 x zo duur is. De online drogist doet volledig aan mijn verwachtingen en is betrouwbaar.

Ben 28-07-2019

Al meerdere keren producten besteld. Elke keer vlot en zorgvuldig afgehandeld. Voor mij een vast baken in een wereld met dubieuze webshops.

Annelies 28-07-2019

Prima levering en snelle bezorging Ook de prijs is prima.Een prima site met heel veel keuze

Eef 27-07-2019

Snelle levering, er zijn vaak goede aanbiedingen en veel keuze in artikelen.

Janny 27-07-2019

Geweldige shop, uitgebreide keuze, snelle levering, en je kunt hier je online vvv bonnen inleveren.

Marjan 27-07-2019

Goeie site , iedere keer weer mooie goede aanbiedingen. Zeer snelle levering .