DeOnlineDrogist.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over DeOnlineDrogist.nl.

Deze score is gebaseerd op 583 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Aad Bonsink 20-09-2019

De winkel is prima, ik heb voor deze winkel gekozen omdat ze het product in huis hebben wat ik nodig had.
Wat klant vriendelijk betreft geef ik een 10.
Online drogist mag zich in de handen klappen met die kanjers van vrouwen bij de klantenservice .

H.Sonnemans 20-09-2019

snel en correcte levering goede service op alle gebied ben een tevreden klant.

M A Bierens 20-09-2019

Duidelijk product vermelding
Makkelijk te vinden
Fin duidelijk
Prompte aflevering volgens afspraak

Doris 20-09-2019

Ik bestel inmiddels al geruime tijd bij De Online Drogist, omdat zij een groot assortiment hebben, de website zeer handig is, de leveringen altijd op tijd komen en omdat de klantenservice geweldig is.

Ruurd 20-09-2019

Voor een invalide, die niet meer in staat is buitenshuis te shoppen is dit een uitkomst. Ruim assortiment, levering op tijd.

Malou 20-09-2019

Ik bestel al een paar jaar, iedere 2 maanden CBD capsules van Jacob Hooy bij OnlineDrogist
Ze zijn mijn vaste adres.
Ben zeer tevreden hoe snel en makkelijk dit gaat
Netjes, discreet en snel verstuurd.

Ton 20-09-2019

prima website super snelle levering en keurig op de hoogte gehouden wat bezorgen betreft
bestel hier altijd nooit geen problemen.

Reina 20-09-2019

Mijn eerste bestelling: Ik heb voor DeOnlineDrogist.nl gekozen vanwege het brede assortiment en omdat ik het artikel snel kon vinden. De volgende dag werd het keurig bezorgd. Mijn complimenten!

Jenny 19-09-2019

goed product en zeer tevreden met de afhandeling en de snelle levering keurig verpakt !! Zou zeker als mijn product op is dat ik daar weer bestel !

Jane 19-09-2019

Ik bestel heel vaak bij de online drogist. Fijne aanbiedingen ,en vanaf €20,- gratis verzending. Top .snelle verzending en duidelijk communicatie wanneer je je pakket kunt verwachten. Ik zeg top !

Jeannine Pieluc 19-09-2019

Vriendelijk in gebruik van de site ,grote aanbod van artikelen snelle levering. Aangename verrassing dat al van af 20 € geen verzending kosten .als men iets wil uittesten van product zo dat het in kleine hoeveelheid kan dank u wel daarvoor. Doet zo verder .19/9/2019 Jeannine

Toos 19-09-2019

Snelle en goede levering, had al ervaring met de onlinedrogist en dat was goed bevallen.

R. Luts 19-09-2019

Duidelijke website, goed assortiment, snelle levering tegen redelijke prijzen.

Annet 19-09-2019

Prima site, veel artikelen in voorraad, en een snelle levering van de producten.

Noes Lautier 19-09-2019

Duidelijke site, goede uitleg bij de artikelen en prompte levering. Geen haperingen in de site, geen haperingen bij de online betaling. Kortom: Heel erg goed.

Nina 19-09-2019

Zeer tevreden, het product was niet gelijk leverbaar en ik werd hier goed over op de hoogte gehouden. Zeer klantvriendelijk en snelle service

Klara 18-09-2019

Bestelling altijd de volgende dag al in huis. Zelf kan ik het niet sneller. Top.

Eddy Maertens 18-09-2019

Heel, heel correct in de afhandeling van de bestelling en zeer vlugge respons door de klantendienst.

Amber 17-09-2019

DeOnlineDrogist.nl is een webwinkel met veel en gevarieerde spullen. De levering is snel, producten zijn goed en komen in goede conditie aan. Al met al zeer tevreden!

H. Hendriks 17-09-2019

Koop al jaren regelmatig bij online drogist.
Overzichtelijke site, vandaag besteld morgen in huis.
Alles keurig verpakt, nog nooit klachten gehad, houden zo.

Elly Molenaar 17-09-2019

Zoals bij iedere bestelling bij DeOnlineDrogist, ik ben zeer tevreden over de correctheid en de snelle aflevering.

Suzan 17-09-2019

Grote keuze in producten
Eenvoudig te bestellen.
Discrete en zeer snelle verzending
Ik ben er zeer tevreden over!!

Hans 16-09-2019

heeel erg goed komen gemaakte afspraken na en de levering is exact op de afgesproken dag en een lekkere korting op je bestelling prima webshop

Sdr 16-09-2019

Super snelle levering, altijd op aangegeven datum binnen. Hele fijne en goede aanbieding en veel natuurlijke producten.

Marianne 16-09-2019

De site is zeer gebruiksvriendelijk, snelle levering, assortiment is zeer uitgebreid, goede productinformatie, indien nodig e-mail contact.

Alex 16-09-2019

Zeer snelle levering, en een zéér groot assortiment. Het is er zeker niet duurder dan in andere winkels.

Jan Pieter Zwaan 16-09-2019

Goede Service en snelle levering, Prima Online Drogist. Spullen wat ik besteld had op voorraad

Wim de Graaf 16-09-2019

Een snelle en correcte levering, tesamen met een groot assortiment. Dat is prima!

Kees Bakker 16-09-2019

Goedkope en snelle levering van het bestelde artikel. De bezorging werd volgens planning uitgevoerd.

Nel 16-09-2019

Fijne organisatie, snelle levering, alles keurig verpakt.
Website is ook zeer gebruiksvriendelijk.

D Bosveld 16-09-2019

Prima shop. Ruim assortiment, goede service en prima prijs. Medewerkers denken met de klant mee

Henk van B 16-09-2019

Snelle bestelling. Bij retour binnen drie dagen na verzending en ontvangst door DOD geld teruggestort

Hay 15-09-2019

een Dikke tien...voor de goede en vertrouwde Service ,,En ik ben heel tevreden
met mijn spulletjes bij jullie te bestellen,, Gr Hay

LM 15-09-2019

Ontzettend veel aanbod en vaak net even goedkoper dan andere aanbieders. Daarnaast ook super snelle levering, dus ik shop hier graag!

Gioesenaar 15-09-2019

Ruim assortiment, zeer acceptabele prijzen.
Voldoende betaalmogelijkheden en tot slot snelle levering.
Een opmerking over een afwijkende kwaliteit werd ongevraagd omgezet in een restitutie van het betreffende bedrag! Bijzonder plezierige zaak.

Gerda 15-09-2019

Mijn ervaring met deze online drogist is heel fijn.
Alles is heel snel geleverd , en ik ven zeer tevreden over get product.

Algeheel zeer tevreden.
Zal de volgende keer beslist weer gebruikmaken van deze online drogist.

Karin 15-09-2019

Leuke shop, groot aanbod, zeer snelle levering. Wat voor mij een serieus minpunt is, is dat het pakket niet kan afgeleverd worden in een afhaalpunt. Eerlijk gezegd is dat een beetje passé ... overal heb je die mogelijkheid. Nu worden mijn buren steeds lastig gevallen en dat is niet fijn.
Officiele reactie van De Online Drogist 16-09-2019

Beste Karin

heel erg bedankt voor uw review. Helaas kunnen wij zo niet zien waar u woont, maar binnen Nederland kunt u bij ons gewoon direct kiezen voor het leveren bij een afhaalpunt van PostNL. Dit kunt u bij de verzendinformatie van uw bestelling selecteren en er wordt dan direct een lijst getoond met afhaallocaties in de buurt van uw postcode. Voor België is dit helaas (nog) niet mogelijk, maar wij hopen deze service zo snel mogelijk ook voor leveringen daar aan te kunnen bieden. Wanneer u in Nederland wilt laten leveren en u komt er bij een nieuwe bestelling niet uit, neem dan gerust even contact op met onze klantenservice, zij helpen u graag verder.

Met vriendelijke groet
DeOnlineDrogist

Jan van Wiericke 15-09-2019

aanbod, verzorging, verpakking en verzendng voortreffelijk. Ik blijf klant.

M.Dreef 15-09-2019

Online drogist is betrouwbaar,vlotte levering , goede producten en prijskwaliteit.
Klantvriendelijk en goede service

Anoniem 14-09-2019

Zeer overzichtelijk en groot assortiment. Geen verzendkosten bij een bepaald bedrag, zelfs naar België. Supersnelle levering, volgende dag al in huis. Spullen netjes en discreet verpakt.

Dick 14-09-2019

Op internet gezocht en door andere aanbevelingen de aankoop gedaan.Snel geplaatst en de andere dag al thuis gekregen!

BC 14-09-2019

Bestelling is snel geleverd. Duidelijke communicatie van aankoop tot ontvangst en gemakkelijk dat het pakje ook bij een PostNL lokatie kan worden bezorgd, perfect!

Francis 14-09-2019

Een duidelijke site, waar alle gewenste artikelen snel zijn te vinden en
een drogist met goede producten tegen een zeer scherpe prijs.

Yolande 14-09-2019

snelle levering en duidelijke site, en altijd korting op de producten. Wat je zoekt is eenvoudig te vinden.

Lisa 14-09-2019

Ai vaker wat besteld en dat is snel en accuraat verlopen. De communicatie met de klant is goed en de levering is snel.

Will 14-09-2019

Een duidelijke en overzichtelijke site waar ik alles goed kon vinden, heel snel geleverd en het was netjes verpakt.

Erica 14-09-2019

Het is een fijne online winkel . Ik heb al meerdere keren besteld via de online shop. Heb er verder ook geen problemen me gehad ook niet met de bezorging.

Ine 13-09-2019

Prima online shop, goed assortiment, snelle levering, vaak zonder verzendkosten. Goede prijs-kwaliteitverhouding.

Sanne 13-09-2019

Ruime keuze, snelle levering en met een kortingscode was het mogelijk om geen verzendkosten te betalen.

Trijnie Zwaagman 13-09-2019

Ik ben zeer tevreden over de oneline drogist, geweldige service en klantvriendelijk