DeOnlineDrogist.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over DeOnlineDrogist.nl.

Deze score is gebaseerd op 583 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Liesbeth 16-05-2019

goede verpakking snelle levering, gewoon prima.
Dit is de manier om simpel online te kopen en betrouwbaar.

WL 16-05-2019

Makkelijk te bestellen. Supersnel en correct bezorgd. Niets op aan te merken.

Jan 16-05-2019

Meerdere keren bestelling geplaatst. Spoedige en nette levering. De laatst keer ontbrak 1 artikel aan de bestelling en was vervangen door een compleet ander artikel. Kontakt opgenomen. Werd op vriendelijke wijze te woord gestaan en kreeg excuses. Andere dag artikel alsnog bezorgd. Mocht verkeerde artikel behouden.

patrick 16-05-2019

Zoals steeds: gemakkelijk te bestellen, ruime voorraad, snelle en correcte levering

Lisette 16-05-2019

Makkelijke site, heel snel geleverd en netjes verpakt. En het product, 3M stainlessteel reiniger was ook het goedkoopst bij DeOnlineDrogist.nl!!

Kenneth 12-05-2019

Altijd een scherpe prijs, snelle levering en klantenservice altijd even vriendelijk! Houden zo!

H.M.V. 12-05-2019

Uitgebreid assortiment, goede prijzen. Het is fijn dat bestelling volgende dag al geleverd kan worden, maar soms zou het ook handig zijn als je kon kiezen voor bezorging een paar dagen later - dat kan nu niet.
Officiele reactie van De Online Drogist 13-05-2019

Beste H.M.V.

heel erg bedankt voor uw review. U kunt op onze site inderdaad niet kiezen voor een latere levering, maar uiteraard kunt u altijd contact opnemen met onze klantenservice, wanneer u uw bestelling later wilt ontvangen. Zij kunnen uw bestelling on hold zetten en op een later tijdstip laten verwerken en versturen als u dat beter uitkomt.

Met vriendelijke groet
DeOnlineDrogist

Truus de Vries 12-05-2019

‘s Avonds besteld en de volgende dag alles mooi op tijd in huis. Bovendien leuke aanbieding kunnen meepakken. Super 🙂

Lily 11-05-2019

Grote productkeuze, snelle bezorging en als er een probleem is lossen ze het snel en naar volle tevredenheid op.

Maaike 11-05-2019

fijn online winkel snelle levering en stukke goedkoper als ergens anders
en betrouwbaar

P.A. Zwart 11-05-2019

We zijn zeer tevreden over de adequate registratie, verwerking, betaling en verzending van onze bestellingen. De site is duidelijk en bestellingen kunnen, na mailing, snel geleverd worden. De klantenservice is deskundig en adviserend en staat je vriendelijk te woord. Met andere woorden, wij kunnen deze winkel bij iedereen aanbevelen.

Joop Vogelenzang 11-05-2019

Bij deze winkel heb ik al vele malen tot grote tevredenheid bestellingen gedaan en mocht ik wederom weer wat nodig hebben zal dat zeker weer bij deze winkel zijn. Een sneller en correcte bezorging.

Nick 11-05-2019

snelle levering,scherpe prijzen,leuke aanbiedingen en een zeer ruim assortiment....

Knorrie 11-05-2019

Ik heb hier al meer besteld en ze hebben vrij scherpe prijzen en snelle levering

Suzan 11-05-2019

Al enige tijd koop ik via D.O.D. mijn kersensap. Altijd snelle levering, goede service. Toen bij de laatste zending 1 fles waarschijnlijk was gebroken ( ik kreeg 5 plakkerige flessen in een andere doos), kreeg ik zo van 2 flessen geld terug. Binnen enkele dagen stond dat op mijn rekening.

Cees van Ooyen 10-05-2019

Alles is perfect geregeld van bestelling t/m de aflevering ! Zeer ruim assortiment !!!

P. Both 10-05-2019

DeOnlineDrogist is een fijne overzichtelijke webshop. Ik bestel hier al jaren en heb nooit problemen ondervonden. De bestelling wordt altijd op tijd geleverd.

Ceesm 10-05-2019

Heldere site en goede prijs kwaliteit verhouding, goede services en makkelijk achteraf betalen

Els 10-05-2019

Bestelling altijd keurig op tijd verzonden. Goede informatie over het product op de site.
Medewerkers zeer behulpzaam aan de telefoon

alie 10-05-2019

s avonds besteld,sneller kan het niet om het de volgende dag al thuis te hebben

Fam. Auckel 10-05-2019

Fijne winkel met veel biologische/natuurlijke items.
Zeer snelle levering! En bijna altijd alles op voorraad!

John Moore 09-05-2019

Ik ben nogal kritisch ingesteld en wil graag ervaren dat de belofte van een goede service, goede prijs-kwaliteit verhouding, betrouwbare afhandeling van een bestelling en een tijdige aflevering ook daadwerkelijk word waargemaakt. In mijn beleving klopt het 100% en ben ik daarom reeds vele jaren een trouwe klant van De Online Drogist. Ik vind het aantal producten en de overzichtelijke en informatieve website ook een pre.

Paula 09-05-2019

Grote sortering van vele merken en snelle levering, wat ik niet in de winkel kan vinden, vink ik in DeOnlineDrogist....

Koop 09-05-2019

Heb omega 3-6-9 besteld bij DeOnlineDrogist. Vanaf de bestelling tot levering in een woord PERFECT.

M. 09-05-2019

Heel groot assortiment. Snel bezorgd! Boven de 20 euro gratis bezorgen. Ik bestel hier altijd mijn vitamine tabletten.

Monique 09-05-2019

Duidelijke website, uitgebreid assortiment, bij 20 Euro al verzendkostenvrij en mijn bestelling snel geleverd. Ik ben heel tevreden over DeOnlineDrogist.nl!

Lenie Kamstra 08-05-2019

Meteen de volgende dag bezorgd, duidelijke mail over de bestelling en de verzending, producten prima , makkelijk bestellen via de website

Henk Smies 04-05-2019

Zeer vlotte en correcte afhandeling van bestellingen. Aantrekkelijke en goed gesorteerde
aanbiedingen.

Bert 03-05-2019

Prima artikelen en prijzen. Ik vul mijn mandje volgens mijn benodigheden en als ik zeker weet dat ik de volgende dag thuis ben, bestel ik. Ik volg mijn bestelling en die is altijd op de aangegeven tijd geleverd.

Menno Schröder 02-05-2019

De shop is uitstekend. Groot assortiment. Vooral het verzenden boven de €20,- is wel erg aantrekkelijk. Altijd zijn de artikelen goed verpakt en wordt ook heel snel geleverd. Top winkel!

Corina 02-05-2019

Producten als omschreven, snel en netjes geleverd , nooit problemen gehad, echt top

marion 02-05-2019

Ik heb een bestelling gedaan waarvan ik meen dat het product niet helemaal voldoet. Het leek een beetje uitgedroogd, maar ik was niet zeker, ik kan het niet vergelijken. Na dit kenbaar per mail te hebben gemaakt krijg ik antwoord met excuus en dat er direct een nieuw product aan mij zou worden opgestuurd. Snel - hartelijk en klacht oplossend. Zeker een 10 waard en ze hebben een nieuwe klant erbij.

Sheanne 02-05-2019

Ik ben dik tevreden over de service en de snelheid van de bezorging
Ook de prijzen zijn goed

Corrie 02-05-2019

Overzichtelijke site. De ene dag besteld en de volgende dag in huis! Top. Zijn er artikelen die niet voorradig zijn of te weinig voorradig wordt dit altijd snel opgelost en vaak met een korting voor de volgende bestelling. Ik blijf een trouwe klant!!

Angel 02-05-2019

Snelle levering, goed verpakt en altijd de producten geleverd zoals besteld.

anoniem 02-05-2019

Snelle levering en vertrouwd het bestelde artikel klopt en is veel goedkoper dan bij de apotheek.

Greet 02-05-2019

Vlotte levering en scherpe prijzen.Zeker een aanrader.Ik ben al een tijdje klant.

Haasje 01-05-2019

Een goedwerkende website. Snelle levering. Spullen zijn goed ingepakt. Het bedrijf doet wat het belooft, dus zijn ze goed bezig. Een aanrader!

Haasje 01-05-2019

Rien Schoneveld 01-05-2019

de shop is overzichtelijk en bestellingen worden zeer correct uitgevoerd . Tevens wordt je op de hoogte gehouden van verzending en wanneer die afgeleverd zal worden.

Eddy 01-05-2019

Sedert enkele jaren klant bij Deonlinedrogist en dat verklaart mijn uitermate tevredenheid m.b.t. hun afhandeling van de bestellingen namelijk steeds stipt, zeer vlug en correcte prijs. Ook de klantendienst staat begrijpend open voor aan- en/of bemerkingen.

Prima shop 01-05-2019

Prima shop.Bestel altijd mn Gouda kaarsen hier. Grote voorraad. Snelle levering.

Didier 01-05-2019

Scherpe prijzen en steevast levering binnen 24 uur, zelfs op zaterdag. Een bestelling op zondag wordt de maandag al geleverd. Voor sommige producten ontbreekt er info op de website, wellicht wegens niet geleverd door de fabrikant.

HenkieJ 30-04-2019

De OnlineDrogist is eigenlijk de drogist die je veel voordeel biedt,heeft een ruim assortiment,veel betalingsmogelijkheden,alle artikelen worden keurig verpakt,heeft een uitstekende klantenservice,en .... ach goede wijn behoeft geen krans,de online drogist is qua webwinkel het neusje van de zalm,de pinda van Duyvis die altijd OK is ,of die dikke 10 die het verdiend!

Jacques 30-04-2019

Goeie service en snelle levering naar België toe. Redelijke stock maar toch is het gamma
voedingssupplementen wat gekrompen bij vroeger.

Deksie 30-04-2019

Dit bedrijf doet precies wat gevraagd en beloofd wordt! En snel!
Het assortiment is zeer groot.

jos 30-04-2019

de onlone drogist levert prima spullen; ben er erg tevreden over; heb diverse keren wat besteld. Levering snel en volledig

Laila 28-04-2019

Top service! Ik had per ongeluk een verkeerde bestelling geplaatst. Ze waren telefonisch bereikbaar op zondag en konden de bestelling direct kosteloos aanpassen. Ook over mijn andere bestellingen ben ik altijd super tevreden, snelle levertijd, retourneren altijd mogelijk, mooie prijzen, echt top!

Iris 27-04-2019

Veel keus, leuke aanbiedingen, betaalbaar en een super service , volgende dag in huis, super

Bertien Sour 27-04-2019

Voortreffelijke service,bestel bij jullie de wapitis,die zijn gemiddeld 2 euro goedkoper als in de winkel.Klein minpuntje is de verpakking,te groot voor het aantal,mag in een kleiner doosje.