DeOnlineDrogist.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over DeOnlineDrogist.nl.

Deze score is gebaseerd op 583 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Vera 04-04-2019

Betrouwbare online shop.
Uitgebreide keuze en correcte prijzen.
Regelmatig mooie aanbiedingen.
Altijd snelle levering,discreet en veilig verpakt.

Alexandra 04-04-2019

Betrouwbaar, betaalbaar, vriendelijke en oplossingsgerichte klantenservice. Had een akkefietje met een bestelling die snel, zonder gedoe, adequaat is opgelost. Mooier kun je 't niet hebben.

Maaike 04-04-2019

De online drogist heeft prima prijzen en een erg snelle levering. Ze hielpen mij ook herinneren dat een besteld product waarschijnlijk bijna op is en of ik nieuwe moest bestellen. Prima dus. De site soms wat minder praktisch maar het gaat mij meer om prijs en levering.

el 04-04-2019

snelle levering en veel produkten koop er regelmatig en zal deze site aanbevelen

Marielle 04-04-2019

Sublimix kip bouillon is een geweldig veelzijdig product. In een koolhydraatarme gluttenvrije lactosevrije vetarme leefstijl, bujna alles is mogelijk. Ook als smaakmaker niet enkel als soepbasis.

Sjoerd 04-04-2019

Snelle levering, zeer goed verpakt. En een heel goed assortiment. Een tevreden klant.

Mandy Lucy 03-04-2019

Snelle levering, goed verpakt en goede prijs. Ik bestel hier zeker nog een keer.

Johan-Willem 03-04-2019

Ik sla vaak groot in bij De OnlineDrogist. Ze hebben bijna altijd de beste prijs en hebben het grootste assortimenten. De levering is altijd vlot en producten worden netjes verpakt.

Roelie Haandrikman 03-04-2019

Groot assortiment, makkelijk te bestellen en snelle levering. Enige puntje is de verpakking, hier wordt naar mijn mening te veel plastic in gedaan als opvulling. Mijn vraag is of de verpakking niet kleiner kan.
Officiele reactie van De Online Drogist 04-04-2019

Beste Roelie Haandrikman,
Heel erg bedankt voor het plaatsen van uw review. De bestellingen worden in een doos verpakt welke het beste aansluit op de grootte van de verpakking. Om producten onbeschadigd aan te laten komen, wordt er opgevuld met plastic luchtkussens. Uiteraard proberen wij de hoeveelheid zo klein mogelijk te houden.

DeOnlineDrogist

Hvz 01-04-2019

Alweer een prima aflevering van de one-line drogist.
Geweldig makkelijk te vinden op internet.
Snel besteld en super snel geleverd.

Petra 01-04-2019

Website werkt makkelijk. Fijne zoekfunctie. Scherp geprijsd. Snelle levering ook!

Natalya V74 01-04-2019

Ruime keuze uit groot assortiment. Scherpe prijzen en voordelige leveringsvoorwaarden.
Netjes verpakt en snelle levering, ook in België, door PostNl.

Janneman 01-04-2019

Hallo,een goede service,waarom? ik had de bestelling met de bode teruggestuurd even later had ik door dat ik het verkeerde pakket had teruggestuurd,een mail gestuurd direct antwoord gekregen,en dat het pakket zonder kosten aan mij retour zou worden gestuurd.Dat is service met een grote. S.

Groen 31-03-2019

Snel en correct bezorgd
Groot assortiment en ook artikelen dit ik nergens anders vind

J.kunst 30-03-2019

Alles wat ze beloven doen ze ook. Keurige en op tijd levering. Prima producten .

Ellen 30-03-2019

Super goede en snelle levering en nog gratis ook boven de €20,00 kan geen winkel tegen op😀

Maud 30-03-2019

Super snelle service, uitgebreid assortiment en mooie kortingen. veel betaal mogelijkheden .

Producten waren netjes verpakt

Adriano 28-03-2019

Het bestellen gaat makkelijk via de site,
de levering is altijd snel en netjes verpakt.
Prijs kwaliteit is vergeleken met andere online drogisten goed.

Bram 28-03-2019

Product makkelijk te vinden door zoekfunctie, leuke aanbiedingen en leveren zoals beloofd de volgende dag

Koning 28-03-2019

Altijd een plezier om bij de Onlinedrogist te winkelen. Geen rij voor de kassa en alle producten snel besteld en geleverd.

Mari-jan 28-03-2019

Duidelijke website, eerlijke prijzen, lage drempel om gratis te laten bezorgen en snelle levering!

Liz 28-03-2019

De bestelling werd snel geleverd en fijn dat je achteraf kunt betalen!! 👍🏻👍🏻

Teddy 27-03-2019

gewoon goed. Snelle levering, keurige levering. En beslist goede aanbiedingen.

CorM 26-03-2019

Ik ben blij dat ze er zijn. Ze hebben alles in huis, en, vandaag besteld morgen geleverd. Wat wil ik nou nog meer......

Marleen 26-03-2019

Artikelen stukken goedkoper dan elders. Binnen een dag in huis!
Fantastisch!

JoyceA 26-03-2019

Altijd precies geleverd, wat ik besteld had. Vaak aanbiedingen. Snelle levering.

Marie-José 26-03-2019

Dit was voor ons een nieuwe online-shop, dus dat is altijd spannend. Maar niks op aan te merken. De bestelling is, zoals beloofd, de volgende dag bezorgd en was keurig verpakt. Ik was verrast door het brede assortiment. Ik vond hier ook kwaliteitsmerken terug die mij door arts of diëtiste waren aangeraden en die ik in de bekende drogisterijketens niet kon vinden. De artikelen zijn ook nog eens concurrerend geprijsd. Je betaalt hier zeker niet teveel. Ik kom hier zeker terug.

Robert 26-03-2019

De online drogist heeft ons in al die jaren nooit teleurgesteld! Altijd op tijd!

ari 26-03-2019

prijstechnisch perfect, snelle levering, goed verpakt. kortom een regelrechte aanrader

André Geerts 25-03-2019

Goede producten, beste koop, vandaag besteld en morgen geleverd en dit voor een minimum aankoop van € 20. Wie doet beter

Dirk 25-03-2019

Hallo ik geef het cijfer 10 omdat ik een het een duidelijke webshop vindt met een groot assortiment en niet onbelangrijk leuke aanbiedingen, en je hebt niet een hoog aankoop bedrag nodig om voor gratis verzending in aanmerking te komen.
Ik zeg top.

Pony 25-03-2019

Snelle levering, goede verpakking, Perfect.
Ben zeer tevreden. Kom zeker terug indien nodig.

Branco 25-03-2019

S’ avonds besteld en de volgende dag geleverd. Prijs en kwaliteit van de spullen was dik in orde. Zal de volgende keer wanneer ik weer wat nodig heb hier zeker weer gaan bestellen.

Michiels 23-03-2019

zeer goed snelle levering klantenservice zeer vriendelijk en zeer goede oplossing voor mijn klacht , had verkeerde zending ontvangen , dag erna gratis alsnog mijn goede zending ontvangen. TOP!!!!!!!!!!

Johanna 23-03-2019

Telefonisch erg aardig en deskundig te woord gestaan. Advies opgevolgd en besteld via de website. Bestellen erg makkelijk en zeer snelle levering.

theo staut 23-03-2019

Groot assortiment. Niet voor alles de goedkoopste maar dat wordt goedgemaakt mede door de stipte levering van post.nl, ook en zeker in België.

Leny 23-03-2019

Van de bestelling tot het in huis hebben is er een goede en snelle service. Altijd goed verpakt.

ROB 23-03-2019

DE PRODUCTEN ZIJN STEEDS OP VOORRAAD EN DE LEVERING IS KEURIG NETJES OP TIJD !

Tinus Plotseling 23-03-2019

Fijne webshop, zegt wat ie doet en doet wat ie zeg!! Goede prijzen, snelle levering en prima verpakt. Voor nu en nog eens!!

Ta 23-03-2019

Heel goede webshop, ruim assortiment tegen redelijke prijzen! Site is overzichtelijk, ik mis wel de reviews van producten. De levering verloopt steeds correct en snel. Altijd de volgende dag geleverd en gratis (België) vanaf €20. Voor mij geen andere online drogisterij!

Joke 22-03-2019

Een super fijne shop. Nooit problemen en snelle bezorging, ook als het afleveradres elders is.

felice 22-03-2019

large option of drugs, however the delivery was made with delay because some packages were not available. i also wanted to other other things but not in stocks, so after all i could have ordered also the other missing items ! positive thing i was informed about the delay, and the response was quick.. still waiting.

T 21-03-2019

Goede snelle winkel makkelijk spullen te vinden
.levert snel . Netjes en goed verpakt en goede prijzen

Jacques 21-03-2019

Goed tot zeer goed. Gelukkig terug geleverd de dag nadien en zoals sommige keren 2 dagen onderweg. Moeilijk in te schatten wanneer ze aan uw deur na 2 dagen zouden komen. Terug prima!

Catrien 20-03-2019

Duidelijke website, uitgebreid assortiment , Goede prijzen en een snelle levering

Christa 20-03-2019

Zoals altijd weer prima en vlotte levering. Zo fijn dat ik daar altijd op kan rekenen.

Jan 20-03-2019

Perfect en snelle verzending de volgende dag had ik het al in huis.
Kan het iedereen aanbevelen .

Erik 19-03-2019

Goede duidelijke site, gemakkelijk te bestellen, zeer goede verpakking, en snelle verzending.

Henk 19-03-2019

Goede aanbiedingen en zeer vlotte afhandeling van de bestelling.
Keurig e-mail als bevestiging bestelling en extra wanneer de levering is overhandigd aan de transporteur.
Echt netjes

René 19-03-2019

Zoals gewoonlijk een Perfecte levering
Bestellen gaat gemakkelijk en het leveren is de volgende dag.