DeOnlineDrogist.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over DeOnlineDrogist.nl.

Deze score is gebaseerd op 583 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Wilfried 26-02-2019

Vandaag bestellen en morgen in huis zijn géén loze beloften .
Ik bestel vanuit Vlaanderen en dat is zelfs geen probleem.
TOP

jan vaes 26-02-2019

het cijfer 5 heeft puur met de levering te maken. volgens de computer hadden ze me gemist thuis , maar ze hebben zeker niet aangebelt en geen bericht achtergelaten waar ik het pakket af kon halen dit is op korte tijd al de 2e keer
Officiele reactie van De Online Drogist 26-02-2019

Beste Jan Vaes,

Allereerst hartelijk bedankt voor het schrijven en plaatsen van uw review. Het spijt ons te moeten horen dat uw pakketje niet gewoon bij u thuis is afgeleverd, terwijl u thuis was en dat uw pakket naar een afhaalpunt is gebracht zonder dat de pakketbezorger u daarvan op de hoogte hebt gesteld middels een kennisgeving. Dit is uiteraard niet de bedoeling en wij zullen hiervoor een klacht indienen bij PostNL, zodat zij desbetreffende chauffeur hier op aan kunnen spreken. Onze excuses voor het ongemak.

Hung Nguyen 26-02-2019

Goede prijs en snel levering. Ik ben zeer tevreden. Zeker een aanbeveling voor iedereen.

Maria 25-02-2019

We hebben een goede ervaring met DeOnlineDrogist
De prijzen zijn prima en een snelle levering

Bertha 25-02-2019

ik vind deze onlineshop erg goed. Grote voorraden en correct verpakt en houden zich aan de regels die ze zichzelf opleggen. Van mij krijgt deze onlineshop een dikke PLUIM!!

Els Kuiter 25-02-2019

Heel tevreden met grote assortiment en snelle levering tegen een voordelige prijs!

P. 25-02-2019

Uitstekend assortiment en prijs en ze geven perfecte service als er iets niet in orde is.

Sylvia 25-02-2019

Top winkel, bied een hele goede kwaliteit en het Word heel snel geleverd. Echt een aanrader. Ook een goede diversiteit in producten

Inge 25-02-2019

Prima product snelle levering en goede berichtgeving inzake de levering
Kortom waren al de internetleveranciers maar zo

Ko Scheele 25-02-2019

Goede service zeer vlug thuis bezogd een goede website met vlotte bediening

Malina 25-02-2019

Een prima winkel, ruime aanbood, eerlijke prijzen, snelle en keurige levering. Leuke aanbiedingen ook :)

Anoniem 25-02-2019

Veel aanbod, niet duur en een snelle levering. Heb al meerdere keren hier besteld.

Ingrid Verwijst 25-02-2019

Het ruime assortiment en de zeer snelle bezorging en al gratis verzending van 20,00 euro, maakt echt het verschil met andere drogisterijen die ook een webshop hebben.

Leon 25-02-2019

Goede spullen. Goede houdbaarheidsdatum! Prettige website met veel mogelijke manieren van afleveren!

Goede service en prijs 23-02-2019

Werd snel geleverd en de prijs was ook heel goed , Ga de volgende keer weer gerust bestellen

Martha 23-02-2019

Een zeer vlotte, complete levering. Echt vandaag besteld en de volgenda dag in huis!

Ellen 23-02-2019

Ik heb hier 2 maal besteld en 2 maal perfect geleverd. Er komt vast nog wel een 3e keer.

Anoniem 23-02-2019

Groot assortiment biologische producten. Wel vaker hier besteld en altijd tevreden maar de laatste keer kreeg ik maar 1 artikel van de 2. Gebeld en werd meteen opgelost door het 2e artikelen na te sturen alleen kwam het niet op de afgesproken dag. Weer gebeld en toen bleek dat ik zou hebben aangegeven dat ik het een dag later wilde hebben wat niet juist was. Uiteindelijk heb ik het ontvangen en daar ging het om. Foutje kan altijd gebeuren en ik zou hier gewoon weer een bestelling doen.
Wat ik wel een beetje jammer vind dat je van sommige produkten een minimale hoeveelheid moet afnemen.
Officiele reactie van De Online Drogist 24-02-2019

Beste Anoniem

heel erg bedankt voor het plaatsen van de review. Wat vervelend om te horen dat er of niet goed geluisterd is of iets niet goed is begrepen rond de nalevering van het missende product. Dat is zeker voor verbetering vatbaar. Ook wij vinden het jammer dat wij niet alles per stuk kunnen aanbieden. Helaas levert onze leverancier enkele producten alleen in fabriekseenheden, waardoor wij deze niet per stuk kunnen versturen. Wij hopen dat dit binnenkort zal veranderen, zodat wij alles per stuk kunnen aanbieden.

Erika 23-02-2019

De site werkt goed en handig.
Ze hebben een groot assortiment.
De spullen worden snel en netjes geleverd.

Cis 22-02-2019

Fine online winkel...snelle levering...zeer vriendelijke medewerkers...en uitgebreid assortiment.

Bobby 22-02-2019

Heel goede webwinkel, uitstekkende services en snelle levering! Ik kan iedereen aanbevelen!

Liesbeth 21-02-2019

Fijne en heldere site. Top levering. Snel en altijd goed. Heel veel keuze in allerlei producten

Ien 21-02-2019

Super goed ik had bestelling fout geplaatst per ongeluk Finland op afleveradres gezet,dus opgebeld hun alles voor me geregeld ik toch dag erna mijn bestelling en nog geld terug gestort prima toch

Reinhilde 20-02-2019

gebruiksvriendelijke site, zeer vlotte belevering, goed verpakt, alles naar wens!

Peter van Breugel 20-02-2019

handig te raadplegen site en daarnaast een aftersaleservice (herinnering nabestellen evt.) van het bedrijf, daarnaast vertrouwd, makkelijke betaling en ruim assortiment en accurate levering.

Maria den Haan 13-02-2019

Goede producten, groot assortiment, dus veel keuze mogelijkheden, snelle accurate bezorging

Geurt 11-02-2019

De site is makkelijk toegankelijk, de prijs is goed, het is makkelijk een bestelling te plaatsen en de bestelling werd snel geleverd.

Barbara 11-02-2019

Hier vind ik meestal alles wat ik zoek. Bij vragen kan ik bij vriendelijke medewerkers terecht, die mij graag helpen. Plus mijn aankoop is meestal de volgende dag in huis

I de Boer 11-02-2019

Goede actie prijzen, snelle levering die goed te volgen is, goede producten, uitstekend verpakt, ruime voorraad.

Een meer dan tevreden klant 10-02-2019

Mijn bestelling was niet aangekomen met de post. Gelijk werd er een nieuwe levering verstuurd en een onderzoek opgestart. Twee dagen nadat ik alsnog mijn bestelling ontving werd door PostNL alsnog het 1st pakketje afgeleverd. Dit was verkeerd bezorgt. Het hele proces werd akuraat behandeld via de whatsapp van deonlnedrogist.nl. Ik mocht beide pakketjes behouden! super gebaar in deze tijd... Werkelijk een TOP service.

Arend van Lier 09-02-2019

Alles is gemakkelijk op Uw website te vinden, Maar als moet worden besteld/betaald is de weg
moeilijk te vinden. En wat heeft "face-book " met betaling te maken ?
Officiele reactie van De Online Drogist 11-02-2019

Beste Arend van Lier

heel erg bedankt dat u een review wilde plaatsen. Helaas kunnen wij op uw naam geen bestelling terug vinden in ons systeem en begrijpen wij ook niet helemaal wat u bedoelt. Wij informeren onze klanten altijd via de mail, wij sturen een bestelbevestiging en een verzendbevestiging per mail. Uw opmerking over Facebook kunnen wij ook niet helemaal plaatsen. Wij geven nooit informatie aan derden over onze klanten. Ook niet aan Facebook. Wij zouden het erg fijn vinden als u ons iets meer informatie kunt geven over uw review, zodat wij u ook de juiste reacties kunnen geven.
Onze excuses voor het ongemak.

Yvonne 05-02-2019

Hebben alles voorradig. Zeer snelle levering en uitstekende prijzen. Alles is goed verzorgd.

Anita 05-02-2019

Ik ben zeer tevreden over deze winkel.
Goede aanbiedingen. Ik kwam bij deze winkel omdat het product wat ik zocht hier het goedkoopst was.
En wat ik belangrijk vond , de omschrijving bij de produkten. Ik wil graag weten waarvoor het dient. Ik zocht supplementen van het merk lucovitaal en ze hebben heel veel van dit merk.
Zeer tevreden ben ik. En super snelle bezorging , de volgende dag in al in huis.
Zal ook volgende keer zeer zeker hier weer bestellen.

Wilma Slaats 04-02-2019

Snelle levering en bij problemen een klantgerichte oplossing. TOP
Ik beveel DeOnlineDrogist bij iedereen aan.

Toon 04-02-2019

Zeer uitgebreid assortiment met meestal de laagste prijzen die er te vinden zijn op internet. Snelle afhandeling van bestellingen en alles wordt goed verpakt aangeleverd. Soms is de informatie over producten te weinig, schijnt ook door wetgeving te komen, het nadeel is dat de klant met te weinig informatie producten gaat gebruiken die niet bij hun situatie past. Die wetgeving beschermt de klant dus niet!
Officiele reactie van De Online Drogist 11-02-2019

Beste Toon

heel erg bedankt voor het schrijven van uw review. Het is zeker heel erg vervelend dat de wetgever heeft bepaald dat er weinig tot niks meer verteld mag worden over de werking van supplementen en homeopathische middelen. Gelukkig werken bij ons alleen ervaren drogisten bij de klantenservice met een schat aan kennis over deze producten en kunt u altijd extra informatie opvragen bij hen. Zij helpen u graag bij het vinden van het meest geschikte product voor uw specifieke situatie.

Esther 04-02-2019

Wat een top service en klantvriendelijke organisatie👍🏻Nemen alle moeite voor je en gaan zelfs verder dan noodzakelijk. Echt een aanrader.

Geert-Jan 02-02-2019

toegankelijke website, groot assortiment, goede prijsstelling en snelle levering

Monique 02-02-2019

Ik vind DeOnlineDrogist een professionele. betrouwbare webwinkel. Ze zijn heel erg snel.

Eveline 02-02-2019

Duidelijke website met een ruim assortiment.
Vaak aanbiedingen en een snelle levering.

Margot de Does 02-02-2019

Alles keurig op tijd geleverd. Zoals altijd als ik bij hun bestel. Goede artikelen met snelle levering

Javank 02-02-2019

Snelle levering. Geen poeha verhalen, maar correcte service.
Het lage prijsniveau is ook een niet te versmaden voordeel van deze drogisterij.

Bram 02-02-2019

Duidelijke en volledige specificatie van de producten en snelle levering. Makkelijk zoeken op de site. Gratis levering boven een bepaald bedrag. Goede prijs ook. Aanrader.

Ivan Welvaert 02-02-2019

De online drogist krijgt van mij een 9. Reden: betrouwbare winkel met goede producten. Beveel ik aan en doe zo voort.

Henk 01-02-2019

Prettige en vriendelijke website.
Supersnelle levering!
Een review schrijven kost meer tijd dan een bestelling doen.....

joel 01-02-2019

hebben van alles en ZEER scherp geprijsd. snelle levering. wat wil een mens nog meer.

Klaas 01-02-2019

Eerste keer bestelling gedaan net als een oude logo VEILIG VLUG VOORDELIG zo doorgaan.

Fayne 01-02-2019

Snelle, goede service. Meer heb je niet nodig 👍
Ik kan nog meer verzinnen maar de service is perfect en zoals beloofd , ook op afgesproken termijn.

R.P. 01-02-2019

Goede webshop, ruime keuze en vooral goede prijzen. Enig bezwaar zou zijn dat ze post.nl gebruiken niet mijn favoriet. Maar de klanten service is zo sportief dat ik er weer zou kopen. Een echte aanrader!

ovan dongen 28-01-2019

snelle aflevering en voordelig veel aanbiedingen goeie service vriendelijk telefoniste voor eventuele vragen

Tevreden0 18-01-2019

Snel, goede kwaliteit, vaker hier gekocht, betrouwbaar, aan te bevelen. Ja!