DeOnlineDrogist.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over DeOnlineDrogist.nl.

Deze score is gebaseerd op 583 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

A troost 05-01-2019

Alles functioneerd goed van website tot bestellen en leveren.

Joke 05-01-2019

Zeer snelle en goede service. Heel tevreden over aanbod en levering van de bestelling

leendert van der wacht 05-01-2019

Ik vind de Online drogist een fijne fijne winkel omdat je ook per telefoon direct en deskundig
geholpen kan worden ,dat is voor oudere mensen die wat meer moeite hebben met internet kopen erg fijn.
Ik zelf had een fout gemaakt met een bestelling en zag dat toen ik al had betaald, even bellen en
alles werdt keurig geregeld.

Peter Vermeer 05-01-2019

Een zeer ruim aanbod in producten, goed uitvoeren van de bestelling en een snelle levering zijn aspecten die zeer van toepassing zijn op de webwinkel van De Online Drogist. Ook wordt je goed op de hoogte gehouden van het moment van levering. Ik ben zeer enthousiast over de manier van handelen en kan anderen deze webwinkel ook aanraden.

Kaloni 05-01-2019

Breed assortiment, overzichtelijk en snel doorzoekbaar, fijne aanbiedingen. Nog sneller was de verzending/bezorging: zelfs in de drukke kersttijd alles binnen een dag in huis! Top

Marc 05-01-2019

Prima service en een snelle levering. Volgende dag in huis, het komt zeer correct over, nette site!

dolf van stee 04-01-2019

Heel snel en betrouwbaar, de puntenwaardering zegt genoeg denk ik. kan er niet meer van maken.

Bruijsten 04-01-2019

Prima shop, snelle levering. alles was in orde kreeg precies waar ik om gevraagd had

Nico 04-01-2019

Krijg altijd snel en voor een mooie prijs de bestelde vitaminen in huis.
Tevens is de website erg goed en duidelijk.

Martine 04-01-2019

Prima onlineshop, steeds tevreden, snelle levering, bij problemen zeer snel geholpen, alsook snelle teruggave van bedrag indien iets niet in orde blijkt.

Senga 04-01-2019

Je krijgt exact t juiste artikel geleverd. Goed verpakt en snel geleverd!
Goedkoper kan je t niet krijgen.. En ze hebben ook wat de meeste winkels NIET verkopen!
Echt een aanrader om hier online te gaan shoppen.

Maria 04-01-2019

Ik vind het een fijne,overzichtelijke webshop, waar men tot nu toe alle gemaakte afspraken zijn nagekomen. Niets op hun of hun producten aan te merken. Veel producten, die nergens te krijgen zijn of niet meer te krijgen zijn, maar het allerbeste vind ik dat ze een groot assortiment aan veganproducten hebben. Ze zijn misschien niet overal goedkoper in, maar in het meeste toch wel.

Anne Brouwer 03-01-2019

IK bestel hier al geruime tijd , groot assortiment, Snelle bezorging, probleempjes worden heel snel opgelost , supervriendelijke klantenservice . Bij het niet nakomen van hun 24uurs bezorg service door overmacht staat daar een leuke attentie tegenover in de vorm van korting en een paar leuke producten die je zomaar krijgt opgestuurd.

Ik hield van mijn producten !!! 02-01-2019

Ik was dol op de winkel, je levert onze bestelling correct af en het komt in een doos die heel goed is gemaakt !! Ik zal zeker vaker kopen. Heel erg bedankt.

Ricardo 01-01-2019

Snel en accuraat geleverd. Goederen in prima staat ontvangen. Jammer dat veel artikelen alleen per doos zijn te bestellen.
Officiele reactie van De Online Drogist 02-01-2019

Beste Ricardo,

heel erg bedankt voor uw review. Het overgrote deel van ons assortiment is gewoon per stuk bestelbaar, maar er zijn inderdaad wat artikelen die wij alleen per omdoos kunnen leveren. Dit heeft dan vaak te maken met bijvoorbeeld de breukgevoeligheid tijdens het vervoer, of de omloopsnelheid van een product. Wij zijn hierin ook afhankelijk van de leveringswijze van onze leverancier en hebben dat niet altijd in de hand. Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet
DeOnlineDrogist

Pris 01-01-2019

Milieuvriendelijkere merken kunnen vinden hier. De omschrijvingen bij de producten zijn duidelijk. Netjes verpakt en geleverd. Geen op- of aanmerkingen.

W 01-01-2019

Top webshop. Prima prijs/ kwaliteit verhouding. Bestellingen altijd prima verzorgd.

Snelle levering!

Gilbert 01-01-2019

Zeer gebruiksvriendelijke en gemakkelijke site.
Veel keuze en goede prijzen.
Snelle levering en goed verpakt.

Hart 31-12-2018

Heldere website, met een snelle levering zoals beloofd. Ik zou er zo weer bij kopen!

Aram 31-12-2018

Netjes en snel. Ik ben dik tevreden en ga zeker veer bestellen. Ik heb honingen bestel en dat was echt en lekker.

Devroey nicole 31-12-2018

Het bestellen verloopt vlot, de wachttijd is miniem en de levering is correct.

Tiny Lijkendijk 30-12-2018

Vind het duidelijk om iets op te zoeken en snelle levering ! Veel keus en snelle levering!

T.A.H. Postma 30-12-2018

Snelle en correcte levering
En dat iedere bestelling weer.
Kan het iedereen aanraden bij d.o.d. een bestelling te plaatsen.

Gerard 29-12-2018

Goede internet site, snelle en correcte levering. Zal zeker nog vaker bestellen.

Hennie 29-12-2018

Prima no- nonsense shop. Duidelijke website. Je bent zo klaar met je boodschappen. Leuke aanbiedingen en fijne prijzen die vaak lager zijn dan in de fysieke winkel. Helemaal leuk!

M. de Leeuw 29-12-2018

Ik koop al een aantal jaren bij deze webschop. Behalve dat ze voordelig zijn, hebben ze ook een prima service. Ze zijn goed bereikbaar en vragen worden direct beantwoord.

indra 29-12-2018

Wat was ik blij kon nergens inde supermarkt vin
den online wel ,en snelle service met alles.🤗Top.

Jaap Bout 29-12-2018

Fantastisch met zo een drogist in de buurt, betaalbare prijzen van zeer goede artikelen.

Jolanda 29-12-2018

Online drogist heeft altijd aantrekkelijke prijzen en is snel en goed met leveren. Bestel er met plezier😊😊👍

HUUB 29-12-2018

De bestelde artikelen zijn steeds juist en tijdig en goed verpakt geleverd super

Volbeda 29-12-2018

we hebben nooit problemen met onze bestellingen,en altijd optijd geleverd.eerst de producten bekijken naar tevredenheid en dan makkelijk via After Pay betalen.

Rob 29-12-2018

Binnen leveringstijd geleverd, binnen 20 uur al in huis, supersnel dus: BEDANKT & CHAPEU!!!!!
Onverwacht dingen nodig op drogisterij-gebied,
vergeet dan DeOnlineDrogist niet!!!!!

Diana 29-12-2018

Snelle levering, producten zijn over hrt algemeen best goedkoper. Ik zal zeker vaker producten via hen bestellen.

Lex 28-12-2018

DE Online Drogist heeft de bestelling perfect en snel verwerkt en bezorgd.

A. Koole de Zeeuw 18-12-2018 Via de website gekocht

op tijd. keurig ingepakt en door vriendelijke bezorger van Post nl. afgeleverd.

Coco 17-12-2018 Via de website gekocht

Prettige en duidelijke site om te vinden waar je naar zoekt. Aantrekkelijke prijzen. Had advies nodig en kreeg meteen antwoord. De Online Drogist staat hoog op mijn lijstje!

Ank lemmen 17-12-2018 Via de website gekocht

Keurige snelle levering. Goede web-site makkelijk te bestellen veel keuze aan merken en producten

Jolande 17-12-2018 Via de website gekocht

Fijne site.
Veel produkten.
Goede prijs/kwaliteit.
Zeer snelle verzending.

Ingrid 17-12-2018 Via de website gekocht

Ik heb nu twee keer iets besteld. Zeer snelle aflevering en keurig verpakt. De website is duidelijk en overzichtelijk. Erg veel keus.

M.J. 17-12-2018 Via de website gekocht

doen wat ze beloven en hebben vaak leuke aanbiedingen. Volgende werkdag in huis. Super.

M. de Wit 17-12-2018 Via de website gekocht

De website is duidelijk en overzichtelijk. De prijs van de geboden artikelen is prima. De levering, is zoals wordt beloofd, snel gebracht en in orde. Volgende keer bestel ik hier weer.

Tessa 14-12-2018 Via de website gekocht

Snelle levering. Makkelijk te bestellen, mooie aanbieding. Kreeg het in goede verpakking.

Lonneke van den Hoff 14-12-2018 Via de website gekocht

Het bestellen ging heel simpel. Ik heb gekozen voor deze webwinkel vanwege de mooie kortingen. De eerste keer heb ik gekozen voor afterpay. met wat hulp van jullie servicenummerging dit ook vlekkeloos. Ik ga zeker vaker bij jullie bestellen en raad het ook anderen van harte aan.

Thamara 14-12-2018 Via de website gekocht

Duidelijke site. Concurrerende prijzen. Vriendelijk telefonisch te woord gestaan. Zeer vlotte verzending van de bestelling. Ik ben heel tevreden.

Gé&Ca 14-12-2018 Via de website gekocht

Duidelijke en overzichtelijke website. Goede afhandeling en snelle bezorging. Heel prettig.

Caroline 14-12-2018 Via de website gekocht

Ik bestel regelmatig bij de Online Drogist en ben steeds weer verbaasd over het uitgebreide en veelzijdige aanbod. De prijzen zijn vaak lager dan in de winkels en biven de 25 is de verzending gratis. Daarnaast is de service uitstekend. Mogelijkheid tot verdere informatie met snelle reactie.

Ron 14-12-2018 Via de website gekocht

Voldeed precies aan mijn verwachtingen. Snel geleverd, precies zoals beloofd en het bestelde artikel. Dit wil bij andere webshops nog weleens mis gaan. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Prima!!!

M. Haanraads-Everhartz 14-12-2018 Via de website gekocht

Online drogist is een bedrijf dat met je communiceert door je per mail op de hoogte te houden van je bestelling. Snelle bezorging in discrete verpakking.

REA 13-12-2018 Via de website gekocht

Uitstekende webshop en een zeer vriendelijke klantenservice. Ben al jaren klant. De producten zijn over het algemeen goedkoper dan bij andere webshop-drogisterijen. Tevens wordt, buiten de verzendkosten, geen extra toeslag gevraagd indien het subtotaal onder de 10 euro is (bij een aantal collega's gebeurd dit wel). Vandaag besteld is morgen bezorgd. Zoniet vanwege drukte, dan wordt men hierover keurig geïnformeerd. GA ZO DOOR. Een zeer tevreden klant.

T Geurts 13-12-2018 Via de website gekocht

Snelle levering en goede producten.zelfs in de drukke decembermaand was het op tijd.