DeOnlineDrogist.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over DeOnlineDrogist.nl.

Deze score is gebaseerd op 588 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,1

Louise Annijas-Wentholt 13-01-2019

Altijd snelle levering, keurig verpakt, super handig voor mij omdat ik aan huis gebonden ben.

Monique 13-01-2019

Snelle levering en goede service. De klantenservice reageert snel en adequaat. Ik had een product besteld en per ongeluk op het verkeerde adres laten leveren, mijn eigen fout maar online drogist heeft het snel en naar alle tevredenheid voor me opgelost.

Yvonne 12-01-2019

Zeer betrouwbare shop, correcte mailing en snelle verzending, meer valt er niets te wensen

Marijke Bijlsma-Boelstra 12-01-2019

Groot assortiment, veel homeopatische artikelen. Makkelijke chat service. Snelle levering en goede service.

Ina Heijnsdijk-Kramer 12-01-2019

Duidelijke website met aantrekkelijke producten tegen een voordelige prijs.
Zeer snelle levering!!!!

Anne 12-01-2019

zeer duidelijk webshop, vlotte afhandeling van je bestelling en betaling, correcte levering en zeer snel

Ingrid Uildriks-Gielen 12-01-2019

Qua prijs met heel veel artikelen goedkoper dan b.v. DA Drogist. De producten die ik altijd koop zijn altijd voorradig en de levertijd is zoals beloofd uiterlijk 2 dagen na het bestellen.
Voor mij een prima web winkel.
Ingrid Uildriks

Astrid Thijssen 12-01-2019

Snel gemakkelijk betaalbaar goede service

Vragen snel beantwoord uitleg product goed te inden

Jantje S 12-01-2019

Fijne webshop om te winkelen en de medewerkers zijn eenvoudig bereikbaar en reageren snel op je vraag. Ik shop er met veel plezier. Wat ook echt een pré is: gratis verzenden boven €20.

W Marijt 12-01-2019

Prima service en snelle levering. Uitgebreid assortiment en goede reviews. Aanbevelenswaardig.

Franck 11-01-2019

Zeer snelle bezorging en prima kwaliteit. Als je hier koopt zul je zeker tevreden zijn.

Frieda 11-01-2019

Snelle levering..afterpay..leuke aanbiedingen..prijzen gelijk en soms goedkoper dan bij de grote drogisterijketens..goed verpakt

Ankie 11-01-2019

Contact met klantenservice zeer vriendelijk en efficiënt, óók ‘smiddags in het weekend. Perfecte snelle service. Ruime keuze.

Rob N 11-01-2019

Goede winkel snel , betrouwbaar en niet duur . vaak leuke aanbiedingen Nooit geen klachten. wat wil je als consument nog meer

G 11-01-2019

Gewooon duidelijk en goed. Spullen worden snel geleverd. Al vaker spullen besteld en zal ik blijven doen.

Barbera 11-01-2019

lekker makkelijk en goede produkten regelmatig in de aanbieding !!! tevreden......

Lia van Affelen 10-01-2019

Shop overzichtelijk en duidelijk en alles is makkelijk te vinden, levering heel erg vlot en
betrouwbaar, heb wel 'n puntje over de houdbaarheidsdatum... bestel meestal Atkins
reepjes en soms zijn die op 'n paar maanden na al over datum... verder niets dan lof.

Astrid 10-01-2019

De prijs van het bestelde was de belangrijkste reden om het product bij
DeOnlineDrogist.nl te bestellen.Daarnaast houden ze zich aan de afgesproken leverdatum. Ook heel prettig dat de mogelijkheid geboden wordt, om de bestelling bij een ophaalpunt op te halen.
Tweede keer dat ik iets besteld heb, volgende keer kies ik opnieuw voor deze site.

Havanes 10-01-2019

Goede site. Correcte en snelle afhandeling. Ik zou geen verbeterpunten kunnen noemen.

elly 10-01-2019

goede informatie, en indien gewenst professioneel advies, goede producten, komen beloften na

José Berger Storm 10-01-2019

Goede en snelle service en uitgebreid aanbod.
Altijd correct verpakt.
Zeker aantebevelen.

Emma 10-01-2019

Veel aanbod (ook veel buitenlandse merken), goede producten, goede webshop, top levering.

M.Boymans 09-01-2019

Van vrienden gehoord zijn zeer tevreden over jullie klant vriendelijkheid en grote keuze.

Anneta 08-01-2019

Duurzame producten, goede prijs/kwaliteit verhouding, snelle en correcte levering

Pierre 08-01-2019

Levering op tijd zoals door jullie bericht, goed verpakt en in tijdspanne zoals aangegeven.

Xio 08-01-2019

Alles goed, echt altijd! Netjes verpakt, snelle verzending, alles klopt.Ik ben fan!

B.Cardol 07-01-2019

Ik heb gekozen voor De Online Drogist i.v.m. de heldere uitleg van het product en de snelle en korrekte levering.

Alexander 07-01-2019

Bij de online drogist kon ik voordelig vinden wat ik zocht. Verzending was ook snel en goed verpakt.
Wel zou het neuzen tussen de aanbiedingen handiger kunnen. Bv door makkelijk produktgroepen aan of uit te kunnen zetten.
Officiele reactie van De Online Drogist 10-01-2019

Beste Alexander

heel erg bedankt voor het plaatsen van uw review. Het is al mogelijk binnen onze aanbiedingen een selectie te maken. Wanneer u naar het tabblad aanbiedingen gaat, kunt u aan de linkerkant selecteren op categorie of op merk. Als u kiest voor een bepaalde categorie kunt u binnen die categorie ook weer selecteren op subcategorieën. Mocht u er niet uitkomen dan horen wij het graag en helpen wij u graag verder.

Met vriendelijke groet
DeOnlineDrogist

ZylVay 07-01-2019

Zeer correcte winkel. Snelle levering. Vriendelijke klantenservice. Groot assortiment. Ik koop bijna nooit meer ergens anders mijn producten. Top!

Erik 06-01-2019

Snelle levering, en heel goed en meteen geholpen met mijn probleem ondanks de feestdagen.
Mooie grote zoutlampen gekocht voor een nette prijs en compleet. Ik ben er erg blij mee.

Jurn G. 06-01-2019

Aanmelden op de website was eenvoudig: gegevens invullen, bevestigen en onmiddellijk een mail met een link om in te loggen. De website was gemakkelijk in gebruik o.w.v. de zoekfunctie. Ik zocht een specifiek merk en kreeg het resultaat waarnaar ik zocht. Het product had de laagste prijs t.o.v. alle andere webwinkels (zelfs bijna de helft v.d. prijs t.o.v. de duurste). Omdat de prijs lager was dan €20 zou ik verzendkosten moeten betalen. Dus op zoek naar een product om de kaap van €20 te overschrijden. Eentje gevonden dat ik zeker kon gebruiken en bij in de winkelmand gedaan. Bij het willen afrekenen wou ik gebruik maken van een VVV-cadeaubon maar dat ging niet. Na een mail gestuurd te hebben, eenvoudig via de website, kreeg ik een mail terug met de vermelding dat alleen een VVV-cadeaukaart mogelijk was. Dat vond ik wel spijtig. Dan maar terug naar mijn winkelmandje om te bestellen, maar wat bleek, het product dat ik als extra wou aankopen was gehalveerd in prijs (dit was automatisch aangepast in mijn winkelmand) waardoor ik terug onder de kaap van €20 zakte. Dat heb ik dan maar maal 2 gedaan (Vitamine C heb je toch nodig) en bestelling afgerond. Bevestigingsmail gekregen met track&trace-code. Vrijdag ochtend besteld, 's avonds een mail dat de producten verstuurd waren en tevens de factuur in bijlage. Zaterdag middag stond Post.nl aan mijn deur in de Waalse Ardennen. Over snelservice gesproken. Als eerste ervaring met DeOnlineDrogisterij.nl is dit zeker bevredigend en daarom een welverdiende 8.

Jozef 05-01-2019

Een heel goede prijs en dan nog eens supersnel geleverd. Aan iedereen warm aan te bevelen.

Khalid Al hassan 05-01-2019

Het product altijd kwaliteit en veel goedkoop en de bestelling direct de volgende dag al afgeleverd. Beter kan niet. Ik ben zeer tevreden.

Eveline 05-01-2019

Scherpe prijzen, snelle bezorging en boven de 20 euro geen verzendkosten. En een ruim assortiment.

A troost 05-01-2019

Alles functioneerd goed van website tot bestellen en leveren.

Joke 05-01-2019

Zeer snelle en goede service. Heel tevreden over aanbod en levering van de bestelling

leendert van der wacht 05-01-2019

Ik vind de Online drogist een fijne fijne winkel omdat je ook per telefoon direct en deskundig
geholpen kan worden ,dat is voor oudere mensen die wat meer moeite hebben met internet kopen erg fijn.
Ik zelf had een fout gemaakt met een bestelling en zag dat toen ik al had betaald, even bellen en
alles werdt keurig geregeld.

Peter Vermeer 05-01-2019

Een zeer ruim aanbod in producten, goed uitvoeren van de bestelling en een snelle levering zijn aspecten die zeer van toepassing zijn op de webwinkel van De Online Drogist. Ook wordt je goed op de hoogte gehouden van het moment van levering. Ik ben zeer enthousiast over de manier van handelen en kan anderen deze webwinkel ook aanraden.

Kaloni 05-01-2019

Breed assortiment, overzichtelijk en snel doorzoekbaar, fijne aanbiedingen. Nog sneller was de verzending/bezorging: zelfs in de drukke kersttijd alles binnen een dag in huis! Top

Marc 05-01-2019

Prima service en een snelle levering. Volgende dag in huis, het komt zeer correct over, nette site!

dolf van stee 04-01-2019

Heel snel en betrouwbaar, de puntenwaardering zegt genoeg denk ik. kan er niet meer van maken.

Bruijsten 04-01-2019

Prima shop, snelle levering. alles was in orde kreeg precies waar ik om gevraagd had

Nico 04-01-2019

Krijg altijd snel en voor een mooie prijs de bestelde vitaminen in huis.
Tevens is de website erg goed en duidelijk.

Martine 04-01-2019

Prima onlineshop, steeds tevreden, snelle levering, bij problemen zeer snel geholpen, alsook snelle teruggave van bedrag indien iets niet in orde blijkt.

Senga 04-01-2019

Je krijgt exact t juiste artikel geleverd. Goed verpakt en snel geleverd!
Goedkoper kan je t niet krijgen.. En ze hebben ook wat de meeste winkels NIET verkopen!
Echt een aanrader om hier online te gaan shoppen.

Maria 04-01-2019

Ik vind het een fijne,overzichtelijke webshop, waar men tot nu toe alle gemaakte afspraken zijn nagekomen. Niets op hun of hun producten aan te merken. Veel producten, die nergens te krijgen zijn of niet meer te krijgen zijn, maar het allerbeste vind ik dat ze een groot assortiment aan veganproducten hebben. Ze zijn misschien niet overal goedkoper in, maar in het meeste toch wel.

Anne Brouwer 03-01-2019

IK bestel hier al geruime tijd , groot assortiment, Snelle bezorging, probleempjes worden heel snel opgelost , supervriendelijke klantenservice . Bij het niet nakomen van hun 24uurs bezorg service door overmacht staat daar een leuke attentie tegenover in de vorm van korting en een paar leuke producten die je zomaar krijgt opgestuurd.

Ik hield van mijn producten !!! 02-01-2019

Ik was dol op de winkel, je levert onze bestelling correct af en het komt in een doos die heel goed is gemaakt !! Ik zal zeker vaker kopen. Heel erg bedankt.

Ricardo 01-01-2019

Snel en accuraat geleverd. Goederen in prima staat ontvangen. Jammer dat veel artikelen alleen per doos zijn te bestellen.
Officiele reactie van De Online Drogist 02-01-2019

Beste Ricardo,

heel erg bedankt voor uw review. Het overgrote deel van ons assortiment is gewoon per stuk bestelbaar, maar er zijn inderdaad wat artikelen die wij alleen per omdoos kunnen leveren. Dit heeft dan vaak te maken met bijvoorbeeld de breukgevoeligheid tijdens het vervoer, of de omloopsnelheid van een product. Wij zijn hierin ook afhankelijk van de leveringswijze van onze leverancier en hebben dat niet altijd in de hand. Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet
DeOnlineDrogist

Pris 01-01-2019

Milieuvriendelijkere merken kunnen vinden hier. De omschrijvingen bij de producten zijn duidelijk. Netjes verpakt en geleverd. Geen op- of aanmerkingen.