DeOnlineDrogist.nl - Reviews & Ervaringen

Deze score is gebaseerd op 733 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Gerard 01-03-2022

Duidelijke website hierin staat de voorraad van de producten aangegeven.
Verscheidenheid aan producten.
Na bestelling zeer snelle bezorging op de aangegeven datum en tijd.
Al met al een betrouwbare webshop.

Elaine 01-03-2022

Duidelijker site, uitgebreid beschrijving van de producten. Artikel zorgvuldig ingepakt en keurig bezorgd volgens levertijd.

Peter 28-02-2022

Handige site waar je makkelijk de zoekfunctie gebruikt. De levering van het bestelde product was zoals altijd weer volgens afspraak en tot tevredenheid. De site is niet merkgebonden en dat maakt het shoppen 100%.

henk 28-02-2022

super aanbod, zeer billijke prijzen en een goede service. Zeker aan te bevelen !!!

Annemarie Knipscheer 27-02-2022

Nadat ze de eerste bezorging niet tijdig aankondigde, ging het mis. Maar, met hoge uitzondering gebruik makend met een briefje. Kwamen ze de dag later weer terug! En toen was er wel contact!

Marjolijn 26-02-2022

Toevallig kwam ik op deze site terecht in mijn zoekactie naar zware zoutlampen.....ik wist helemaal niet dat ze hier verkocht werden...x
Het zijn 3x Esspo Himalayazout Lampen van 10-12kg geworden!
Ook heel goed voor de gezondheid en ontspanning/slapen als hij meer dan 12 uur brand per dag.....en dat is geen probleem met een 5W lampje erin (die er ook bij zaten).
En de prijs?
Heel erg voordelig.
We zijn er superblij mee.

Gemma 26-02-2022

Ik bestel hier regelmatig.
Nooit klachten.
Alles loopt perfect.
Ok zijn sommige producten goedkoper dan in de winkel.

Eric 26-02-2022

Snel, kreeg makkelijk contact, een prima service en een goede prijs-/kwaliteitsverhouding.

Frans van Sluijs 24-02-2022

Het product was toevallig in de aanbieding, wat prettig was. Ik had ‘s avonds besteld en de volgende dag in huis. Keurig en snel.

Hannelore 23-02-2022

Het is een prettige site. Werkt goed, snel en duidelijk. Bestellen gaat gemakkelijk. Levering is snel.
Zou wel prettig zijn als je bericht kreeg of het pakketje in de (buiten)brievenbus kan, zodat je er niet de hele dag voor niets op zit te wachten.

HB3 22-02-2022

Goede prijzen, bestelling kon nog worden aangepast na telefonisch overleg.
Pakket kwam niet volgende dag, hoewel wel
Voor 21.30 uur besteld, maar lijkt me
Meer probleem van post.nl

Jacqueline Den Bosch 22-02-2022

Uitgebreid assortiment, bij een vraag meteen per telefoon antwoord gekregen, supersnelle levering

Ludo 21-02-2022

Steeds zeer snelle en correcte levering en dan nog tegen de goedkoopste prijs die ik online kon vinden. Gemakkelijk bestellen en betalen, ook voor Belgische klanten, helemaal Top!

Ruit 19-02-2022

Snelle reactie; perfecte aflevering. Geen gezeur garantie. De bestelde artikelen worden precies zo afgeleverd als we wensten.

Martina Gylsen 18-02-2022

Ik ben absolute fan van "de online drogist"!
Een overzichtelijke website, kwaliteitsproducten èn deskundig advies waar nodig.
Ook alle lof voor de helpdesk: bij onverwachte problemen: vriendelijke, geduldige en competente hulp en een klantvriendelijke oplossing.
Steeds een correcte levering. Proficiat.

Elly 18-02-2022

Altijd zeer tevreden over DeOnlineDrogist.nl
Snelle bezorging en netjes en goed verpakt.
Met vragen wordt je goed geholpen. 👌🏼

gil 18-02-2022

Ik heb het uitgeprobeerd en ik twijfel sterk aan de werking van het product.
Officiele reactie van De Online Drogist 21-02-2022

Beste Gil

bedankt voor uw review. Kunt u aangeven waar dit exact overgaat, zodat wij ook inhoudelijk op uw klacht kunnen ingaan en een passende oplossing kunnen zoeken? U kunt hiervoor per mail contact opnemen met klantenservice@deonlinedrogist.nl

Met vriendelijke groet
DeOnlineDrogist

Ineke 17-02-2022

Keurig en snel geleverd wat ik besteld had en dat voor een prima prijs. Top!

John 16-02-2022

Op een afstand van ruim 1500 km een bestelling gedaan die ik binnen een week, in ongeschonden staat heb mogen ontvangen.
Chapeau voor de drogistonline. nl

Johan 15-02-2022

Goede prijs, vlotte verwerking van de bestelling en snelle levering. Inderdaad: vandaag bestellen is morgen in huis!

vandenberg 14-02-2022

Bestel regelmatig hier. Bevalt prima. Duidelijke website, super snelle levering. Nog nooit een probleem gehad.
Klantvriendelijk bedrijf!

Bertus 14-02-2022

Correcte en snelle levering. Helaas zijn de prijzen iets hoger dan eerder en korting voor trouwe klanten kent men niet.

G.Zegers 14-02-2022

In +- 4jaar slechts een maal een verkeerde bestelling geleverd, maar verder alles naar wens en op tijd geleverd en met concurreerden prijzen. En een maal geen artikel wat ik wilde.

Janny 14-02-2022

Doen wat ze beloven , lagere prijzen en snelle bezorging
En altijd goede voorraad.

Jan Loopik 12-02-2022

Deze shop is zeer duidelijk en overzichtelijk en ook heel scherp geprijsd ! Levering standaard de volgende dag, keurig op tijd, niets dan lof !