DeOnlineDrogist.nl - Reviews & Ervaringen

Deze score is gebaseerd op 766 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Trudy 28-01-2022

Prima webshop, ruime keus/ goede prijs en een top service en erg snel verzonden.

KA van den Berg 27-01-2022

Ben erg tevreden over de Online Drogist Krijg altijd keurig op tijd de juiste bestelling geleverd en de prijs is een stuk goedkoper dan in de winkel waar ik altijd mijn aankopen deed dus.....top !!!

theo 27-01-2022

betrouwbare website waar ik al jaren bestellingen plaats , en snelle levering

Kwb 27-01-2022

Bestelgemak en aflevering was, net als voorgaande keren, weer prima geregeld!

Mieke Bon 27-01-2022

Snelle levering, je wordt goed op de hoogte gehouden, de prijs is goed, ik ben erg tevreden, heb meerdere keren bestelling gedaan altijd tot volle tevredenheid, ga zo door

Anja 27-01-2022

Ik vind het echt een heerlijke online shop..
Het bestellen gaat makkelijk …
Het wordt keurig netjes verpakt en wel bij je aan de deur afgeleverd..
Een keer had ik dat er iets vergeten was in de doos te doen ..
In eerste instantie baal je dan als een malle maar een telefoontje naar ze…
Mijn verhaal gedaan ze konden zo mee kijken via mijn bestelnummer .
Ze boden meteen hun excusses aan en ze ging het meteen regelen ..
De volgende ochtend had ik de spullen alweer binnen..
Een super blijde klant met deze keurige snelle oplossing …

JT 27-01-2022

Goedkoop, gebruiksvriendelijke site. En aardige medewerkers:
Postnl ging in de fout(maakte producten zoek!?), maar DOD
stuurde gelijk opnieuw de artikelen op.

Penny08 26-01-2022

De onlinedrogist is al een aantal jaren mijn nummer één als het gaat om drogisterijartikelen. Het assortiment is zeer uitgebreid. Ze hebben veel artikelen, die bij de gewone drogist niet eens meer te koop zijn. En, ook niet onbelangrijk, ze hanteren scherpe prijzen! Daarbij wordt alles vlot en netjes verpakt geleverd. De service is uitstekend, je wordt via de mail goed op de hoogte gehouden.

Tiny 25-01-2022

Ik ben erg tevreden over de Online Drogist. Ik koop hier al een poos en mijn ervaring is alleen maar positief. Snelle afhandeling en correcte levering. Dikke 10.

Szulz 25-01-2022

Heel erg bedankt voor alles - prima producten, verzending prima, informatie prima - alles is erg goed, ik ben erg blij en nogmaals bedankt voor alles en ik wens je veel succes met je mooie werk, aan alle, groeten.

Kees 25-01-2022

gebruiksvriendelijk en goedkoop! alleen DHL was niet alles!!! belde nog niet aan terwijl ik gewoon thuis wat ( wat ze niet konden zien,) gewoon pakket voor de voordeur gezet en binnen 2 seconden weer weg zodat iedereen het pakket gewoon mee kon nemen!

Jonny 24-01-2022

Goede producten, op verschillende gebieden een uitgebreid assortiment, super snelle levering

E. 24-01-2022

Ben al jaren een zeer tevreden klant bij de onlinedrogist.
Ruime keuze produkten,
Zodra de produkten ingepakt en verstuurd zijn ontvang je een mail. Keurig op de volgende dag geleverd.
Alles keurig netjes verpakt.
Al met al een aanrader.

Christina 24-01-2022

Ik ben al jaren klant bij deze webshop en heel tevreden. De producten zijn goed verpakt, worden snel geleverd en de prijsverhouding is goed. Ook vind ik het aanbod heel goed wat glutenvrije, suikervrije producten en Vitamine Supplementen betreft.

Yolanda 24-01-2022

Snelle levering en keurig verpakt, vond het wel jammer dat de grote van de magnesium capsules niet was vermeld op de website.
De grootte is meer dan een normale capsule, voor de moeilijke pillen slikker geen goede keuze.

Yvonne66 24-01-2022

De Online Drogist heeft fantastische goede spullen, bijvoorbeeld biologische sappen van Rabenhorst en ultradunne eco tandenstokers (beste ooit), die ik nergens anders kon vinden. Alleen de webshop laat iets te wensen over, het kost veel tijd. Maar goed, uiteindelijk lukt de hele bestelling wel.

Marja 23-01-2022

Ik bestel hier regelmatig. Het assortiment is zeer ruim, de prijzen aantrekkelijk en de bestelling komt vlot en is altijd zorgvuldig verpakt. Aanrader!

Ken 22-01-2022

Snel en adequaat. What you see is what you get.
Wat op de site wordt beloofd wordt prompt ook waargemaakt. Daardoor is deze shop zeer betrouwbaar.

Marja bravenboer. 22-01-2022

Een perfecte shop ik bestel er al jaren heel snel en keurig verpakt geleverd.
Kortom een aanrader.

Hilda willems van wijk 20-01-2022

Snel te vinden deze site
Goede produkten
Juiste prijs
Super snelle service

Dus alles prima op orde .

Martina 20-01-2022

Heel goed altijd op bezorgd en snel netjes ingepakt en ze doen wat ze zeggen en voordelig geprijsd ik bestel daar heel vaak

Diny van Aart 19-01-2022

Snelheid van bezorgen en goeie prijs. Overzichtelijke site . Heel tevreden mee.

AR 19-01-2022

Prima shop met ruim assortiment en goede beschrijving hiervan, snelle levering.

Ineke 19-01-2022

Prima drogist. Veelzijdig assortiment. Ook veel natuurgeneeskundige/homeopathische producten.
Snelle bezorging. Ook bij de buren!

Marja Bekelaar 18-01-2022

De spullen werden correct en snel geleverd. Wat ik alleen jammer vond, was dat ik 2 cent te kort kwam voor gratis levering. Verder prima