DeOnlineDrogist.nl - Reviews & Ervaringen

Deze score is gebaseerd op 725 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

N 31-12-2021

Goede service, houden je goed op de hoogte per mail. Levertijden zijn iets langer, maar dit wordt duidelijk aangegeven op de site dus voor mij geen probleem! Tevreden met de producten, altijd netjes verpakt en geen schade.

Ingrid 30-12-2021

Top site, goede producten met een goede prijs. Makkelijk te bestellen en snel geleverd! Zal hier zeker nog vaker bestellen

Giesla 30-12-2021

Altijd zeer snelle levering en zeer goed verpakt. Ook word je goed op de hoogte gehouden met betrekking tot je pakket. Ben zeer tevreden en kan deze winkel van harte aanbevelen

Anne 29-12-2021

Gaat altijd goed, duidelijke communicatie over levering, hebben groot aanbod en scherpe prijzen

Jos 613 29-12-2021

Zeer breed assortiment, ze hebben er altijd de thee die ik het lekkerst vind.
Een ding is echter sterk verslechtert recent: de verpakking. De doos heeft een opgeplakt deksel met gesuggereerde trekstrip, maar die trekstrip werkt niet. De vier randen van het deksel zitten zeer stevig vastgelijmd. De doos zelf heeft nogal wat lagen karton. Al met al zijn de nieuwe dozen een sterke verslechtering.

Carine 29-12-2021

Goede prijs / kwaliteit , heel snel en lekker handig met achteraf betalen zo kan je snel onverwacht overal waar je bent bestellen 👌top

Eliza 28-12-2021

Je kunt al vanaf € 20,00 bestellen en heb je gratis levering. En vandaag besteld, morgen in huis.

Luc Grootjans 28-12-2021

Een zeer vlugge thuisbestelling zelfs voor België , ik had een bestelling geplaatst en na 2 dagen was het op mijn adres in België.

Nelissen 28-12-2021

De artikelen van de online drogist worden zorgvuldig ingepakt en meteen verstuurd.
Alles is op en top verzorgd. Ik ben zeer tevreden!

Annemarieke 28-12-2021

Hele fijne online drogist. Waar snelheid voorop staat en voordeliger is dan vele andere aanbieders.

Meta 28-12-2021

Eerder iets besteld, kreeg melding dat de supplementen wellicht bij mij bijna op zouden zijn. Dat klopte ook, heel fijn zo n herinnering. Heb meteen een nieuwe dosis besteld. Ondanks dat de kerst voor de deur stond was de bestelling de andere dag in huis. Keurig verpakt zoals altijd. Zeer tevreden.

Roland 26-12-2021

Snelle en verzorgde levering. Degelijke informatie over de producten. Ruime keus en handige site.

Petra 25-12-2021

Prima winkel altijd netjes verpakt, keurig op tijd.t Enige wat ik jammer vind dat als ik een account heb aangemaakt met wachtwoord het bij de volgende bestelling niet meer werkt. Maar als gast werkt het prima. Zeer aan te bevelen.

Broeckx Luc 24-12-2021

Prima prijzen en snelle levering, telkens opnieuw wordt ik herinnert, Fantastisch

Lina delft 24-12-2021

DE levering is altijd snel,is er iets niet, krijg je behoorlijke info hoe het verder gaat.De prijs is goed of goedkoper(vergeleken met anderen.Dit is persoonlijk,maar ik vind de website prettig en daarom begon ik met de onlinedrogist te bekijken.Verder ben IK heel
tevreden.

Pauline 23-12-2021

Deze bestelling is, net als de voorgaande, weer perfect afgehandeld! Ik ben een tevreden vaste klant.

Anne 23-12-2021

Eerste keer besteld.
Netjes verpakt en volgende dag bezorgd.
Niet door PostNL zoals gezegd en pakketje stond gewoon op de stoep en de bezorger was al weg .
Gelukkig was ik thuis …..,
Raar en reactie online drogist ach ze doen hun best ????
Officiele reactie van De Online Drogist 27-12-2021

Beste Anne,

Heel erg bedankt voor het plaatsen van uw review. Kunt u via de klantenservice (klantenservice@deonlinedrogist.nl) uw ordernummer doorgeven? Dan kunnen wij nagaan wat er precies misgegaan is met de bezorging van uw pakket.

DeOnlineDrogist.nl

Marion 23-12-2021

Door de enorme drukte met online bestellen verwacht ik niet, dat mijn pakje de volgende dag bij mij op de stoep staat.
Dit was wel het geval, verder had ik een vraag over één van de producten, via de chat ook direct een antwoord ontvangen. Ik ben echt oprecht helemaal tevreden .

Roland 23-12-2021

Ad Peeters 23-12-2021

Ben al ver over de 80 en moet anders iemand de boodschappen laten doen .Dit is voor mij heel gemakkelijk !Heel groot assortiment en vaak aanbiedingen én zeer snel bezorgd❗️

A3aan 22-12-2021

Zeer goede pijnstiller tegen migraine, maar ook voor ontstekingspijn goed te gebruiken.

A3aan 22-12-2021

Duidelijke site, goede producten en een schappelijke prijs. Snelle levering.

Terschelling 22-12-2021

Mogelijkheid om eventueel telefonisch te bestellen, behulpzame medewerkers, vlotte afhandeling en bezorging.

Gepke 21-12-2021

De online drogist is snel in het leveren. Ze hebben scherpe prijzen wat ik heel fijn vindt. Goede duidelijke website.

ger q 21-12-2021

Zowel levering als communicatie perfect.
Zoals gewoonlijk uiterst tevreden.