DeOnlineDrogist.nl - Reviews & Ervaringen

Deze score is gebaseerd op 733 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

A3aan 19-12-2021

Deze online winkel is een absolute aanrader.
Goede producten, nette prijs en een goede en snelle service.
Heb al diverse keren producten besteld en iedere keer verbaast het mij dat het zo snel geleverd wordt.
Bij andere webwinkels moest ik vaak langer wachten of waren de producten niet allemaal voorradig.

Regina Bos 19-12-2021

Bestel met enoge regemaat bij De Online Drogist. Elke keer weer maken ze hun beloftes waar! Correcte levering en altijd de volgende thuis bezorgd.

Reina 19-12-2021

Snelle en correcte levering. Precies wat je wilt bij een webwinkel! Bedankt (medewerkers) Onlinedrogist.

georgette 18-12-2021

duidelijkheid vaan de site ,..vlotte levering waarbij je steeds netjes op de hoogte wordt gehouden!

Klaver 18-12-2021

Keurig verpakt / prijs kwaliteit uitstekend / goede communicatie / beter kan eigenlijk niet!

wlepee 18-12-2021

Koop hier regelmatig [ en niet alleen omdat ze de goedkoopste zijn]
Duidelijke indicatie van de voorraad en keurige aflevering.

Astrid 17-12-2021

Fijne webshop met een super klantenservice.
Nadat ik een verkeerd item had besteld telefonisch contact gehad met de klantenservice. Meteen door haar aangepast en het ( kleine) verschil in prijs hoefde ik niet bij te betalen.
Snelle levering van producten.

Frans 16-12-2021

De Online Drogist heeft een goede kwaliteit/prijsverhouding. De levering is steeds correct . Ik ben zeer tevreden over de Online Drogist.

Ruud 16-12-2021

Snelle en correcte levering. Overzichtelijke website, ruime sortering en goede zoekfunctie op producten/productcategorieën

Andropov 15-12-2021

Altijd snel geleverd. Bij de reguliere drogist hadden ze geen warmte spray. Bij de on line drogist gelukkig wel. En de volgende dag al in huis, echt super!

Fellinger 06-12-2021

Duidelijke aanbiedingen en artikelen. Snelle levering en correcte
afhandeling.

Yolande 06-12-2021

Goede en duidelijke website; betalen ging eenvoudig; product kwam een week na bestelling ongeschonden aan. Had wat eerder gemogen, maar de vertraagde bezorging was door Sinterklaasdrukte en nieuwe coronamaatregelen te verwachten.

M.Heldens 05-12-2021

Ik heb al bij veel online drogisten iets besteld maar online drogist is voor mij het meest aantrekkelijke . Online drogist heeft een overzichtelijke site en een super snelle levering. Bestellen is duidelijk en de producten hebben een goede prijs. Tevens zijn verzendkosten erg aantrekkelijk.

Sjanie 05-12-2021

Duidelijke website, snelle levering, boven de 20 euro gratis verzendkosten.

Esther 05-12-2021

Ik vind dit echt een top online winkel. Ik gebruik graag biologische en ecologische producten en ik vind hier altijd wat ik nodig heb, niet alleen verzorgingsproducten, maar ook voedingsmiddelen en voedingssupplementen van hoge kwaliteit. Dus ik kom hier iedere keer weer terug als ik weer iets nodig heb.
De website is overzichtelijk, heel gemakkelijk om producten te vinden en vanuit je eigen account zijn eerdere bestelling gemakkelijk terug te vinden.
En helemaal super; biven de €100,- verzenden ze naar Frankrijk, waar ik tegenwoordig woon. En nog altijd bestel ik bij de online drogist!

De online drogist 04-12-2021

In een woord top!!! Levering altijd al de volgende dag en aantrekkelijke prijzen. De artikelen die ik wil hebben zijn altijd voorradig.

Marian 04-12-2021

Altijd een snelle correcte levering, zonder verzendkosten, TOP! Laast zelf een foute bestelling gedaan, werd meteen hersteld.

Ilse 04-12-2021

Fijne online winkel, en ze hadden alles wat ik wilde.
Volgende dag al in huis!

mariannevdbijl 04-12-2021

Zeer snelle en correcte levering, wel jammer dat niet het volledige assortiment van mijn merk te leveren is.

Aad C. van Iwaarden 04-12-2021

Het is een makkelijke webshop om te zoeken en bestelproces eenvoudig en snel.

Bregje 04-12-2021

Een snelle levering en goede producten bij de onlinedrogist.
Er is een ruim assortiment en de kwaliteit is goed.

Mia 04-12-2021

DeonlineDrogist heeft super acties, echt goedkoper dan andere sites.
De spullen worden top geleverd, altijd netjes verpakt en op tijd .
Kan alleen maar aanbevelen top!!

jaime 03-12-2021

De op tijd geplaatste bestelling is altijd zonder problemen afgeleverd.
Dit is de ultieme drogist waar je op kunt rekenen.
Bovenstaande is reeds vele jaren mijn ervaring.

Guus 03-12-2021

Ruim assortiment, dus veel keuze, en de levering is sneller dan het geluid, goede info

Koopje 02-12-2021

Duidelijke omschrijving van producten en aantrekkelijke prijzen. Snelle levering.