DeOnlineDrogist.nl - Reviews & Ervaringen

Deze score is gebaseerd op 722 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Vivian 23-11-2021

Pakketje altijd netjes op tijd geleverd, je krijgt een herinnering wanneer een herhaal product zoals een supplement bijna op is, super handig.

WA vd Haagen 21-11-2021

Veel keuzes.
Goede prijs.
Goed verpakt.
Snelle levering.
Jammer dat er geen spaarplan is,zou leuk zijn.

Noortje 20-11-2021

Website is heel duidelijk mbt alle producten en vaak ook leuke aanbiedingen

Fidelia 20-11-2021

Steeds tijdige levering. Verzorgde verpakking. Gemakkelijke website. Communicatie: behulpzaam en snel.

Henver 19-11-2021

Een goede webshop. Artikelen zijn makkelijk te vinden. Hebben vaak goedkope aanbiedingen. Levertijd is prima, wordt altijd op tijd geleverd zoals aangegeven is. Klachten worden snel en accuraat opgelost.

Andre 19-11-2021

Goed Schop alles vlug geleverd netjes ingepakt
Online Drogist daar bestel ik alles wat ik nodig heb goed simpel

Tineke 19-11-2021

De site van De Online Drogist is overzichtelijk, het aanbod is heel breed en de levering is snel en de producten zijn altijd goed verpakt en komen goed aan.

D 18-11-2021

snelle service, voorraad goed bijgehouden, producten volgende dag geleverd, en wat ik ook positief vond verzending van af € 20 euro, vaak is het 50 of zelf 75 euro.

Leo 18-11-2021

Snelle levering , goedkoper dan andere winkels en een groot assortiment .Echt een aanrader om deze website te kopen

Paul van Giessen 17-11-2021

Zeer tevreden met deze leverancier:
1) goede producten
2) snelle levering
3) goede informatie voorziening

Els 17-11-2021

Snelle levering en een goed product.
Het zat wel een veel te grote verpakking.

tabetten 16-11-2021

snelle levering, b.v maandag besteld en de volgende dag al in huis. dus erg tevreden hierover

Matt C 16-11-2021

Gebruikersvriendelijke website. Keurig volgens afspraak de levering van het bestelde. Prima prijs/kwaliteit.

Cliff Kwee 16-11-2021

Supersnel,bestelling gedaan,avond van te voren,volgende dag in huis. Bestellingen,zoals Nattermann en neusspray minimaal 10% goedkoper als de Drogisterij en Apotheek.
Als je slim besteld, wordt het Gratis bezorgd. Dus als je ziek thuis zit, wordt het gratis thuis bezorgd en goedkoper.

W.R.M. 's-Gravendijk 16-11-2021

Het pakje werd op de vermelde tijd op een ordentelijke manier bezorgd. Het was volledig in tact en de bezorger was beleefd.

Debora 15-11-2021

Duidelijke omschrijving van artikel, snelle en keurige levering, redelijke prijzen

Yasperina 15-11-2021

Een fijne winkel waar ik al jaren met volle tevredenheid klant bent. Een probleem wordt heel snel opgelost, een uitstekende service waar ik nog heel lang zal winkelen.

Pieter 15-11-2021

Breed assortiment. Artikelen die je elders tevergeefs vindt kan je bij de Online-drogist wel bestellen. Voordelige prijzen. Zeer snelle levering.

Cees 14-11-2021

Gewoon de goedkoopste en de snelste in levering. Afspraak over tijdige levering wordt nagekomen

Sjakie 14-11-2021

Snel, voordelig en goed verzorgd. Helaas waren een aantal dingen tijdelijk niet leverbaar, maar als het goed is dan krijgen we binnenkort bericht dat we alsnog kunnen bestellen. Werkt ook prima; ik ben dus een terugkerende klant .

c las 13-11-2021

goede producten en prijs prestatie is okay, evenals de opgegeven levertijd.

Christoph Rottiers 12-11-2021

Ik heb mijn minitandenborsteltje snel gevonden in de juiste maat, perfect!En het was ook snel geleverd geen probleem, bedankt van Christoph Rottiers.

Gijsbert 11-11-2021

Goede en overzichtelijk website. Veel aanbiedingen. Snelle levering keurig verpakt. Top!!

Kosjeric 11-11-2021

Goede omschrijving van het product online, snelle levering. Geen twijfel over duurzaamheid en toekomstige voorraad.

Dionne 11-11-2021

Mijn eerste x, echt perfect. Meteen de volgende dag in huis, keurig verpakt. Ik kon de post volgen. Gewoon perfect!