DeOnlineDrogist.nl - Reviews & Ervaringen

Deze score is gebaseerd op 724 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Coby 02-11-2021

Bestelling op tijd. Is keurig verpakt.
Is goedkoper . De prijzen zijn duidelijk.

Piet 02-11-2021

Duidelijke website, groot assortiment, goede prijzen, snelle en accurate levering

Else 02-11-2021

Goede deals en snelle levering. De prijs was echt gunstig en andere deden andere deals en kwamen veel hoger uit

John Geraedts 01-11-2021

Fijne schop om te winkelen, zeer scherpe prijzen, veelal de goedkoopste.
Zeer snelle afhandeling, om 16.00u besteld, daags erna om 09.00u geleverd in Belgie nog wel.
Alles degelijk verpakt.
Aanrader voor eenieder!!

Crescentia Gilissen 01-11-2021

Mijn favoriete Online Drogist. Zeer uitgebreid assortiment, altijd razendsnel, vriendelijk, beleefd, accuraat, goede verpakkingen, goede info over levertijd: echt niets op aan te merken. Ik geef niet makkelijk tienen, maar zie deze negen maar als een negen-en-een-half.

Alex 31-10-2021

Prima, snelle levering en prijzen zijn vaak lager dan internet concurrenten.

Jennifer 31-10-2021

Prettige online drogist, heeft vele assortimenten. Ook webshop is goed overzichtelijk en makkelijk te bestellen.

Rietha 30-10-2021

Groot assortiment; wordt snel bezorgd, dus helemaal prima. En de produkten zien er prima uit.

Marja 30-10-2021

De online drogist is het gelukt mij heel erg verbaasd te doen staan kijken toen inderdaad de volgende dag het bestelde pakketje kwam. Plus dat mijn bestelling in een mooi klein doosje zat i.p.v. zo'n mega pakket. Ik hou de online drogist in mijn onlinewinkel bestand, want daar kom ik graag bij terug voor een volgende bestelling.

Corry 29-10-2021

Heel veel artikelen, Fijne duidelijk website en een snelle levering. Zeer tevreden

John Geraedts 29-10-2021

Fijne schop om te winkelen, zeer scherpe prijzen, veelal de goedkoopste.
Alles degelijk verpakt.
Aanrader voor eenieder!!

Joke en Freddy 29-10-2021

Geweldig site makkelijk en overzichtelijk met bestellen . Kom je er niet uit of heb je vragen dan ook wordt je snel geholpen. Echt heel blij mee

sound. 28-10-2021

ik kies altijd ovor deze drogist ,omdat de producten goed zijn en niet te duur ,en ik heb de producten snel in huis.!

de online drogist ,nl 28-10-2021

ik heb voor deze online drogist gekozen omdat vlotte levering ,goede kwaliteit .

cor 28-10-2021

de bestelling was vlug binnen en de bestelde artikelen voldeden helemaal aan de verwachting en goed beschreven op de site. de site is ook gebruiksvriendelijk

Mirjam 28-10-2021

Goede online drogist, snelle levering. En heel handig je krijgt aantal weken na je bestelling of je misschien al door je ( bijv) vitamines heen bent. Vaak aanbiedingen!

Lydia te Amsterdam 27-10-2021

Zoals vorige bestellingen hier; alles verliep goed en in orde.
Lijkt me ruim voldoende zo.

Carla 27-10-2021

Zondagmiddag bestelling geplaatst en maandagmorgen pakket ontvangen. Duidelijke website en mooie acties. Een betrouwbare webwinkel.

Online de beste drogist 27-10-2021

Feilloze en snelle levering van artikelen uit een zeer breed assortment. De prijzen daarvan blijken steeds heel concurrerend en worden via duidelijke en frequente mailing onderstreept.

P.Celissen 26-10-2021

Keurige afhandeling factuur en levering.
En de prijs maakt het zo aantrekkelijk om bij DeOnlineDrogist te bestellen.

jae kuik 26-10-2021

jammer dat producten zo lang zijn uit verkocht voor de rest is het oké, maar maanden een product niet verkrijgbaar is kwalijk
Officiele reactie van De Online Drogist 27-10-2021

Beste klant,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een review te plaatsen. Er zijn inderdaad wat producten die vanuit de leverancier langdurig niet leverbaar zijn, maar u kunt altijd even contact opnemen met de klantenservice om te kijken of we een goed alternatief voor u hebben. Eventueel kunnen we ook nagaan wat een verwachtte levertijd is voor het product.

DeOnlineDrogist

M.de Hoop 26-10-2021

Zo als altijd zeer goed verpakt en supersnelle levering Perfecte afhandeling.

J. Dirkzwager 26-10-2021

Probleemloos en snel zaken doen. Artikelen meestal direct leverbaar en anders keurig bericht hoe er gehandeld gaat worden.

Zowie 25-10-2021

De prijs van de producten is prima, webshop is overzichtelijk en duidelijk.
Verzending is goed traceerbaar en supersnel.

AAtends 25-10-2021

Prima site en beschrijvingen van de produkten en een goede prijs versus produkt!!!
Snelle levering.