DeOnlineDrogist.nl - Reviews & Ervaringen

Deze score is gebaseerd op 730 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Truus Schipperheijn 12-02-2022

Ruim assortiment, goede keuze, en altijd zeer snelle levering, vandaag besteld morgen in huis

H de Boer 12-02-2022

Makkelijke website,goede prijzen, prima en kundige klantenservice en snelle levering.
Retourbeleid eenvoudig en snel afgehandeld. Ook evt terugbetalingen komen snel.

Ik ben altijd zeer tevreden!

An 11-02-2022

Overzichtelijk website producten Uitstekend verzorgd snel bezorgd ook nog

Samyn Yvette 10-02-2022

Ik ben heel tevreden over de producten van de Online drogist .En zeker over het snelle en heel verzorgende service.
Van mij zeker een 10/10

Sylvia 08-02-2022

Ik ben altijd erg tevreden over de producten die ik gekocht heb, ze hebben een goede prijs en de levering is snel.

Robtin 07-02-2022

Betrouwbare Online winkel. Concurerende prijzen. Correcte communicatie per mail en snelle levering

Gl. Ravensbergen 04-02-2022

Het is alles wat je nodig hebt. Ze zijn erg vriendelijk aan de telefoon als vragen hebt over een product.
Je hebt het snel in een doosje in huis.
TOP winkel online

Paul 03-02-2022

Groot aanbod - regelmatig interessante aanbiedingen en kortingen - Altijd correct - nooit problemen - snelle levering

yvonne bakema 03-02-2022

zeer goed snelle levering goed verpakt net zo als de eerste keer
zal zeer zeker weer bestellen

Petra 02-02-2022

Goede webshop met mooie aanbiedingen. Alles snel kunnen vinden, besteld, goede communicatie en snel in huis.

Paul . 02-02-2022

Wat ik nodig had , was snel gevonden op de site...nog goedkoper ook als elders!
Ga zo door D.O.D. !!

C. J. Kenter 02-02-2022

Goede prijs, snelle levering, efficiënte website, zonder overbodige toeters, bellen en controles

Justin 02-02-2022

Blijf erbij geweldig goed, snelle bezorging goed bereikbaar, veel keuze, prima dit.

Corrina 01-02-2022

De drogist online is een betrouwbare online drogist. Snelle levering, prima productinformatie, makkelijke betaalmogelijkheden .

Sietse rozema 01-02-2022

Snelle service makkelijk bestellen en het ruime assortiment maken deze winkel (website) een voor mij prima en betrouwbaar adres. De meeste producten zijn altijd ruimschoots op voorraad en de levering is meestal al gewoon binnen 1 dag.

vlaardingen 01-02-2022

snelle en accurate levering. telefonische goed bereikbaar. zeer goede klantvriendelijkheid

Willy 01-02-2022

Het online shoppen bij deze winkel is erg prettig. Je kunt vragen stellen over producten aan deskundige mensen. Snel antwoordt. Groot assortiment

Paul 01-02-2022

Leuk winkelen, levering op tijd, goede producten, makkelijk bestellen en betrouwbaar.

Annet 31-01-2022

Ruime keuze, snelle verzending en meedenken met de klant als het tijd is voor een vervolgbestelling ... uiteraard niet verplicht.
Gewoon een fijn bedrijf

Jane 31-01-2022

Veel keuzes, top prijzen, en vanaf 20,00 euro gratis bezorgd. Snelle levering, Ik bestel eigenlijk altijd via DeOnline Drogist.ik zeg top webshop

W. J b 30-01-2022

Heel snel smidags besteld Volgende morgen om 10uur bij ons thuis Geweldig en vlotte levering

Rudy 29-01-2022

Prima winkel met zeer goede en uitgebreide keuzes.
Wat ik nodig heb, vind ik bij hun en aantrekkelijk geprijsd.
Snelle levering en goed ingepakt.

Renée 29-01-2022

Iedere bestelling wordt redelijk snel en volgens afspraak geleverd.
Indien een artikel tijdelijk niet leverbaar is, krijg ik een bericht wanneer weer leverbaar.
Zorgvuldig verpakt bovendien.

Rene 29-01-2022

Op mijn bestelling werd snel, adequaat en correct gereageerd en het bestelde snel en goed verpakt afgeleverd. Dit was voor mij de eerste keer, dat ik een bestelling deed bij De Online Drogist, maar zal beslist NIET de laatste keer zijn. Chapeau!

WPvM 29-01-2022

Wij hebben alleen maar goede ervaringen met “DeOnlineDrogist” !! Ene dag besteld en volgende dag keurig aan huis afgeleverd ! Regelmatig goede aanbiedingen ! TOP Drogist !!