DeOnlineDrogist.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over DeOnlineDrogist.nl.

Deze score is gebaseerd op 588 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,1

Sjs 17-04-2019

Prima en zoals bijna altijd snelle levering, daarom een dikke welverdiende
10.

Petra 17-04-2019

Twee bestellingen al geplaatst en beide bestellingen werden zo snel geleverd.Laatste bestelling geplaatst op zaterdag en maandag had ik de spullen al in huis.De prijzen zijn heel scherp en dan ook nog eens kosteloze levering vanaf € 20 is helemaal top.Goed adres!

Hanneke 17-04-2019

Snelle levering. Bij telefonisch contact staan ze je zeer vriendelijk te woord.

Fabienne Hauchecorne 17-04-2019

Een overzichtelijke en gebruiksvriendelijke website die alles aanbied wat ik nodig heb, tegen degelijke prijzen

Anneke 16-04-2019

Alleen maar goede ervaringen met DeOnlineDrogist. Vandaag besteld - morgen in huis! Klasse!

W bouw 16-04-2019

De service en snelheid is zeer goed. Bij een probleempje de servicedesk gebeld, voorgelegd en binnen een mumum van tijd opgelost. Daarom de hoogste score

Hans 16-04-2019

Goedkoop en snelle levering. Veel keuzemogelijkheden. Een aanrader. Ik kom beslist terug.

WP 16-04-2019

Wat wij ook bestellen (met een bedrag boven de € 20,00 ) bij "De Online Drogist" wordt inderdaad netjes de volgende dag "gratis" thuisbezorgd !!

p 16-04-2019

Producten besteld die door Post Nl beschadigd waren en niet werden geleverd. Na een telefoontje naar de online drogist gelijk nieuwe opgestuurd en de volgende dag geleverd.
Gratis levering boven de 20,00 en ruim aanbod....
Super!!!!!

NN 16-04-2019

Voor een aan huis en thuiszorg gebonden invalide is online bestellen een uitkomst. Heb daarmee tot nog toe goede ervaringen met De online Drogist. Bestellingen steeds op tijd geleverd en goed verpakt (hoewel dat laatste soms met wat minder afval zou kunnen).

Annie 16-04-2019

Goede site. Snelle levering. Gaat er met levering iets niet goed, is het de andere dag opgelost. Prima service. Ik beveel de online drogist ten zeerste aan

Renate 15-04-2019

Ik ben erg tevreden. Het artikel dat ik bij ze heb gekocht, heb ik nergens goedkoper kunnen vinden. Weet natuurlijk niet of dat voor alles geldt. Site en afrekenen makkelijk. Netjes op tijd geleverd met aantrekkelijke verzendingskosten. Gratis vanaf..., weet ik niet precies meer, maar aantrekkelijker dan waar ik het eerder bestelde. En in een niet te grote doos, vind ik ivm met verspilling ook wel belangrijk.

Vivi 15-04-2019

Goedkope producten in het assortiment. Snelle verzending en goede klantenservice.

Petra 15-04-2019

Duidelijke website, prima bestelprocedure, vlotte afhandeling en levering. Goed verpakt ook!

CP 14-04-2019

Vlotte levering! Overzichtelijk web-winkel. Goederen worden netjes verpakt.

Uitstekend en onmisbaar ! 13-04-2019

Ik vind het altijd fijn om met deonlinedrogist te werken. Bestelling 's anderendaags thuis, supersnel.
Zéér goede leveing.
Is er een probleem, altijd op tijd verwittigd met fijne feed-back, Waarvoor altijd dank.
Chat met Whatsapp, buitengewoon goed en héél vriendelijk en behulpzaam.
Ik zou deze web niet kunnen missen.
Prijs / kwaliteit super

M van der Heijde 12-04-2019

De prijzen waren heel goed, het ging allemaal snel en makkelijk. Alle producten die ik nodig had, kon ik via deze website bestellen.

René 08-04-2019

Wij als gezin Vader, moeder 2 grote dochters kopen allerlei producten bij DeOnlineDrogist we zeer tevreden en een zeer snelle levering.

Lotje 07-04-2019

Snelle en correcte levering. Ik ben blij met mijn producten en ze zijn voordelig in aankoop. Ook veel keuze wat toelaat om alternatieven te vinden die minstens even goed zijn!

eddy 07-04-2019

Betrouwbaar, snelle aflevering, deugdelijk verpakt. Artikel duidelijk goedkoper dan in de winkel.

Anja Kruithof 07-04-2019

Duidelijke site, normale prijzen en snelle levering (de volgende dag)
Alles perfect in orde !!

Tom van Galen 06-04-2019

Goeie service vaker artikelen afgeprijst ben zeer tevreden en de bestelling gaat heel vlotjes.

Caroline 06-04-2019

Snelle levering. Ik Koop er vaak en het gaat altijd goed.
Goede prijzen en ook als je een vraag stelt snelle reaktie

Marco 06-04-2019

Hebben een groot assortiment, zoeken op website is gemakkelijk, bestelling wordt snel verzonden evenals verstrekken track en trace gegevens en qua bestelling zit je gauw genoeg boven minimum bedrag zodat je geen bezorgkosten hebt.
Dit keer alleen jammer dat zegel onder dop los kwam toen ik dop eraf draaide, dit heb ik niet eerder gehad, ik weet dus niet of of zegel wel of niet goed aangebracht was.
Officiele reactie van De Online Drogist 07-04-2019

Beste Marco

heel erg bedankt voor het schrijven van uw review. Wat vervelend om te horen dat het zegel van uw potje los kwam met het open draaien van de pot. Zou u hierover contact kunnen opnemen met onze klantenservice, dan kunnen zij u hiervoor een passende oplossing bieden. Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet
DeOnlineDrogist

Maartje 06-04-2019

Altijd erg tevreden over de producten die ik koop, snelle zending. Een aanrader om hier te kopen!

Sylvia de Kiewit 06-04-2019

Super snelle levering van de bestelde producten. Fijn dat er track en tracé bij zit. Zo ook de mogelijkheid bij afhaalpunt te laten leveren, als je niet thuis kan zijn

Pati 05-04-2019

Super duidelijk website, brede assortiment, goedkoop en super snel.
Ik bestel al heel lang en nooit een probleem gehad. Top!

Rob 05-04-2019

Snelle service en levering geen extra kosten bij achterafbetalen.komen afspraken na.

Rein 05-04-2019

Adequaat;punctueel en betrouwbaar. Ik krijg altijd datgene wat ik bestel en de bestelling krijg ik altijd mooi op tijd thuis.

Jolande 05-04-2019

Heel veel keus van produkten.
Goede prijs/ kwaliteit verhouding.
Zeer snelle levering.

de Vos 04-04-2019

Snelle en correcte levering en goed verpakt. Ook als men iets te vragen heeft over een bepaald product word je netjes te woord gestaan.

Lia 04-04-2019

Goede informatie en duidelijk bestelproces.
Goede prijs/kwaliteit verhouding

Arny Stenhuys 04-04-2019

Snelle, vlotte service. Prima prijs - kwaliteit verhouding en aantrekkelijke aanbiedingen.

Vera 04-04-2019

Betrouwbare online shop.
Uitgebreide keuze en correcte prijzen.
Regelmatig mooie aanbiedingen.
Altijd snelle levering,discreet en veilig verpakt.

Alexandra 04-04-2019

Betrouwbaar, betaalbaar, vriendelijke en oplossingsgerichte klantenservice. Had een akkefietje met een bestelling die snel, zonder gedoe, adequaat is opgelost. Mooier kun je 't niet hebben.

Maaike 04-04-2019

De online drogist heeft prima prijzen en een erg snelle levering. Ze hielpen mij ook herinneren dat een besteld product waarschijnlijk bijna op is en of ik nieuwe moest bestellen. Prima dus. De site soms wat minder praktisch maar het gaat mij meer om prijs en levering.

el 04-04-2019

snelle levering en veel produkten koop er regelmatig en zal deze site aanbevelen

Marielle 04-04-2019

Sublimix kip bouillon is een geweldig veelzijdig product. In een koolhydraatarme gluttenvrije lactosevrije vetarme leefstijl, bujna alles is mogelijk. Ook als smaakmaker niet enkel als soepbasis.

Sjoerd 04-04-2019

Snelle levering, zeer goed verpakt. En een heel goed assortiment. Een tevreden klant.

Mandy Lucy 03-04-2019

Snelle levering, goed verpakt en goede prijs. Ik bestel hier zeker nog een keer.

Johan-Willem 03-04-2019

Ik sla vaak groot in bij De OnlineDrogist. Ze hebben bijna altijd de beste prijs en hebben het grootste assortimenten. De levering is altijd vlot en producten worden netjes verpakt.

Roelie Haandrikman 03-04-2019

Groot assortiment, makkelijk te bestellen en snelle levering. Enige puntje is de verpakking, hier wordt naar mijn mening te veel plastic in gedaan als opvulling. Mijn vraag is of de verpakking niet kleiner kan.
Officiele reactie van De Online Drogist 04-04-2019

Beste Roelie Haandrikman,
Heel erg bedankt voor het plaatsen van uw review. De bestellingen worden in een doos verpakt welke het beste aansluit op de grootte van de verpakking. Om producten onbeschadigd aan te laten komen, wordt er opgevuld met plastic luchtkussens. Uiteraard proberen wij de hoeveelheid zo klein mogelijk te houden.

DeOnlineDrogist

Hvz 01-04-2019

Alweer een prima aflevering van de one-line drogist.
Geweldig makkelijk te vinden op internet.
Snel besteld en super snel geleverd.

Petra 01-04-2019

Website werkt makkelijk. Fijne zoekfunctie. Scherp geprijsd. Snelle levering ook!

Natalya V74 01-04-2019

Ruime keuze uit groot assortiment. Scherpe prijzen en voordelige leveringsvoorwaarden.
Netjes verpakt en snelle levering, ook in België, door PostNl.

Janneman 01-04-2019

Hallo,een goede service,waarom? ik had de bestelling met de bode teruggestuurd even later had ik door dat ik het verkeerde pakket had teruggestuurd,een mail gestuurd direct antwoord gekregen,en dat het pakket zonder kosten aan mij retour zou worden gestuurd.Dat is service met een grote. S.

Groen 31-03-2019

Snel en correct bezorgd
Groot assortiment en ook artikelen dit ik nergens anders vind

J.kunst 30-03-2019

Alles wat ze beloven doen ze ook. Keurige en op tijd levering. Prima producten .

Ellen 30-03-2019

Super goede en snelle levering en nog gratis ook boven de €20,00 kan geen winkel tegen op😀

Maud 30-03-2019

Super snelle service, uitgebreid assortiment en mooie kortingen. veel betaal mogelijkheden .

Producten waren netjes verpakt