DeOnlineDrogist.nl - Reviews & Ervaringen

Deze score is gebaseerd op 766 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Peter 14-07-2022

Goede prijzen en ruim assortiment. Medewerker van het callcenter blijkt echt te weten wat er verkocht wordt en wat je er mee kunt. Dat kom je niet vaak tegen. Tenslotte bleek ik door een domme fout veel teveel besteld te hebben en kon ik zonder problemen het aantal doosjes wat ik teveel had weer gratis terugsturen.

Ton 13-07-2022

Bestel hier al enkele jaren dezelfde producten. Site is goed te doorzoeken en communicatie over status order is zeer goed. Prijzen zijn voor mijn producten marktconform. Ook fijn dat je achteraf kunt betalen

Chanel 11-07-2022

Alflorex capsules gebruik ik inmiddels al 8 maanden ivm spastische darm en de daarbij klachten zoals heftige buikpijn, opgeblazen gevoel zijn weg !
Het is vandaag bestellen en morgen is het bezorgd! Prima service!

Anne van Winkelhof 11-07-2022

Als ik op zoek ben naar een artikel kom ik altijd weer terug bij DeOnlineDrogist.
Zij hebben een groot assortiment, uitstekende service én gratis bezorging vanaf €20,-.
Allemaal pluspunten dus mijn favoriete online winkel!

Trix van Huizen 09-07-2022

Zeer duidelijke site. Op mijn leeftijd van 83 vloog ik er door heen. Kom zeker terug.

Snelheid 07-07-2022

Zeer attent, van te voren een mailtje met herinnering om het product te bestellen en dan een zeer vlotte afhandeling. Volgende dag het product al in huis, klasse

Reminder 07-07-2022

Fijn dat je een reminder krijgt dat je product opgaat, bestellen en volgende dag in huis

Jenny 01-07-2022

Wij hebben in ons dorp geen drogist meer waar ik wil kopen. Ik ben toen via internet gaan zoeken en bij de online drogist terecht gekomen.
Ik bestel nu al een paar jaar mijn drogisterij spullen hier en het bevalt prima.
Snel en netjes mijn spullen in huis.

Plop 30-06-2022

Was bijna nergens te krijgen en ook een van de goedkoopste. Ook een hele snelle levering.

Chrisje 29-06-2022

De online- drogist heeft een mooi breed assortiment met ook minder bekende maar wel mooie merken. levering is snel en betrouwbaar.

Hans de Gram 29-06-2022

Prima en super snelle levering door Online Drogist. Zij hebben voordelige en kwalitatieve artikelen. Klasse site en prima emails ter voorbereiding voor nieuwe bestellingen.

Diepstaren 29-06-2022

Keurige en snelle levering!! De ene dag besteld en de andere dag wordt het geleverd, het is ook goed verpakt.

emjee 28-06-2022

snelle levering, eucerin body lotion fijn product, goede prijs, prima allemaal

Johan 24-06-2022

Door een zoekfunctie makkelijk de medicijnen te vinden die je nodig hebt. Vooral handig dat je dezelfde (soort) medicijnen bij elkaar vindt, om de juiste voor jouzelf te kiezen.

wgstes 23-06-2022

Mooie complete site met goede reclame artikelen en nette prijzen, pakket wordt goed verzorgd en snel verzonden.

Yves 22-06-2022

Bestelling en levering verlopen steeds zeer goed.
Het enige dat ik kan zeggen....doe zo verder!

Alwin 22-06-2022

Groot assortiment, dus veel keuze. En orders worden altijd snel verwerkt en netjes verpakt. Qua prijs ook voordelig, dus ik bestel altijd hier.

Anoniem 08-06-2022

De site geeft aan voor 21.30 besteld is de volgende dag in huis.
Ik heb later besteld, dus dan geld het natuurlijk voor de dag erna. Maar uiteindelijk heeft het 4 dagen geduurd.
Officiele reactie van De Online Drogist 22-06-2022

Beste Anoniem,

heel erg bedankt voor uw review. Wat vervelend om te horen dat uw zending zo vertraagd was. Onze excuses hiervoor. Zou u hierover ook nog even contact kunnen opnemen met onze klantenservice, zodat zij kunnen uitzoeken wat er mis is gegaan en u een passende oplossing kunnen aanbieden?
Nogmaals onze excuses voor de vertraging.

Met vriendelijke groet
DeOnlineDrogist

Schenkel 07-06-2022

Klantvriendelijk, goede service,bij klachten over de pakket bezorger zoeken ze mee naar een oplossing.voor ons een dikke tien.

MW 07-06-2022

Prima levering, een mooie korting door lid zijn van patiëntenvereniging, snelle en niet over verpakte levering. Kortom prima.
Verbetering? Nog meer aandacht voor milieu, dozen hergebruiken en verpakking nog kleiner maken.

Brigitte Goubau 06-06-2022

Altijd keurig thuis de volgende dag na bestelling ! Ongelooflijk.
Mooi verpakt, soms wat moeilijk om open te doen.

Wil 06-06-2022

Ik geef niet snel een 10, maar DeOnlineDrogist.nl steekt met kop en schouders overal bovenuit en komt alle afspraken na.
De ene dag besteld en de andere dag in huis, daarbij is alles keurig verpakt

Ria 06-06-2022

Supersnel met goede informatie
Echt een heel prettige website en doen wat ze beloven

gerda 03-06-2022

de shop is overzichtelijk en snel bezorgd . product is ook netjes verpakt . zal zeker weer waar nodig is weer bestellen

Ina 02-06-2022

Groots in zijn assortiment, goede communicatie wat je hebt besteld en wanneer het geleverd wordt. Artikelen zijn zorgvuldig verpakt. Nooit geen problemen gehad met levering van producten.