DeOnlineDrogist.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over DeOnlineDrogist.nl.

Deze score is gebaseerd op 583 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Josephine 18-11-2019

Ik geef nooit een tien, maar voor deze webshop maak ik een uitzondering!
Altijd de beste aanbiedingen, een groot assortiment en snelle verzending.
Alles netjes en goed beschermd verpakt.
De site is overzichtelijk en heeft een goede zoekfunctie.
Ook fijn dat er boven de € 20,00 geen verzendkosten worden berekend.
Aan dat bedrag ben je al snel als je voor je gezin producten gaat bestellen en het maakt alles nóg voordeliger.

M. Haanraads-Everhartz 17-11-2019

Duidelijk en overzichtelijke site met veel aanbiedingen. Voordeliger dan de winkels DA of Kruitvat. Ook een duidelijke productomschrijving. Ben zeer tevreden over de One line drogist.

Trudy 16-11-2019

ik ben blij met de snelle levering, ik ben blij dat ze goede producten verkopen, dit is een betrouwbare winkel.

Betty Kwakman-Lauteslager 16-11-2019

Mijn bestelling is door de OnlineDrogist verstuurd via PostNL.. Op de bezorgtijden die aangegeven waren was ik thuis, maar twee maal vond ik een briefje dat ik niet thuis zou zijn geweest, zodat ik toch bij de dichtstbijzijnde postagentschap mijn pakje toch moest ophalen. Daar ben ik ontevreden over.
Officiele reactie van De Online Drogist 18-11-2019

Beste Betty Kwakman-Lauteslager,

Allereerst bedankt dat u de tijd heeft genomen om een review te schrijven en te plaatsen. Het spijt ons te horen dat uw pakketje niet bij u is bezorgd, terwijl u gewoon thuis was. Dit is uiteraard niet de bedoeling. Wij hebben uw bestelling erbij gezocht en wij zullen hiervoor een klacht indienen bij PostNL, zodat zij dit kunnen uitzoeken bij desbetreffende chauffeur.
Onze excuses voor het ongemak.

Simone 16-11-2019

Al meerdere keren bij Online drogist besteld en altijd naar volle tevredenheid. Snelle afhandeling en goede service (snel antwoord bij eventuele vragen).
Prettig zo'n betrouwbaar adres.

Zeer goed 16-11-2019

Mooie side ,makkelijk bestellen goede prijs kwaliteit en de volgende dag geleverd

Jacques Uijttenboogaard 15-11-2019

Wat een snelle levering, en keurig verpakt. Met andere woorden jullie hebben er weer een
tevreden klant bij. Tot de volgende bestelling.

Laurens 15-11-2019

Erg duur en bestelt op woensdag en wordt zaterdag geleverd.... Dus dat klopt ook niet volgens hun opgave

Granny 15-11-2019

Ruime keus, keurige verzending, prima kwaliteit en betrouwbaar. Veilige betaling.

Paul 15-11-2019

Ik bestel al jaren bij de Online drogist en nog nooit klachten gehad. Altijd de volgende dag geleverd. Zeer betrouwbaar!

Kraatje 15-11-2019

Prima webwinkel, al jaren koop ik hier en er is tot nu toe nog nooit iets misgegaan.
De producten zijn van uitstekende kwaliteit.

Caroline 15-11-2019

Goed gesorteerde webshop. Snelle levering en goede service. Alles netjes verpakt.

Leonie Verweij 14-11-2019

Deze winkel heeft veel producten en is betrouwbaar en snel gebleken. Nadat de bestelling geplaatst was, werd ik meteen en duidelijk op de hoogte gehouden van het e.e.a. Bovendien zijn de producten goedkoper dan bij de fysieke drogist.
Goed verpakt afgeleverd.

Corine 14-11-2019

Zeer duidelijke webshop, items goed verpakt en inderdaad volgende dag al bezorgd. ook goede informatie over de verzending

Bou 13-11-2019

Levering gaat ieder keer goed. Al meerdere keren bestelling gedaan.
Tevreden klant.

Corrie 13-11-2019

Kreeg een mail dat ze mij als klant misten en kreeg 10% korting op mijn bestelling. Omdat Treedo uit de handel was genomen was ik zoekende en ja hoor : gevonden. De kamillosan was niet op voorraad maar kreeg keurig een mail dat het weer te bestellen was. Daardoor kon ik gebruik maken van de korting! Prima afgehandeld.

Feikje 13-11-2019

Onze bestelling was prima in orde! We gaan zeker weer kopen bij deze winkel.

Mevr. Peusens 13-11-2019

DeOnlineDrogist.nl komt zijn afspraken volledig na, sterker er wordt zelfs per mail geïnformeerd of je jou bestelling klopt wanneer je kort na elkaar 2x hetzelfde product besteld omdat. Primaservice dus. Daarnaast is de prijs ook voor het product wat ik heb besteld Ortholon Rode Gistrijst pillen met Q10 het laagste van alle online-shops.

Anne 12-11-2019

In het algemeen ben ik zeer tevreden over de service van De Online Drogist, maar deze keer ben ik minder tevreden.
Officiele reactie van De Online Drogist 12-11-2019

Beste Anne,

dank u wel voor uw review. Wat vervelend om te horen dat u deze keer niet zo tevreden bent over onze service. Zou u ook kunnen aangeven waarom? Wij horen graag van u wat er mis is gegaan, zodat wij u ook een passende oplossing kunnen aanbieden. In ieder geval onze excuses dat het niet zo is gelopen als u had verwacht.

Met vriendelijke groet

Sophie 12-11-2019

Bij boven de 20 euro al geen verzendkosten, en zo'n groot assortiment met zoveel courante producten, dat ik mijn gewenste product altijd wel ergens mee kan aanvullen tot 20 euro. Vaak ook nog de scherpste prijs, zeker doordat je geen verzendkosten hebt.
Ik kom bijna altijd, na veel Googlen, bij deze shop uit, als goedkoopste. En altijd levering de volgende dag. Nooit iets fout gegaan! Echt zeer efficiënt.

Els 12-11-2019

De online drogist is een fantastische drogist. Ruim assortiment, goede prijs, erg klantvriendelijk.

M. Van de Molengraaf 11-11-2019

De levering van mijn bestelling was niet in orde. Het bleek dat op een bestelling van iemand uit Amsterdam mijn etiket (ik woon in Wijchen) opgeplakt was. Na gebeld te hebben over deze misser werd de volgende dag de juiste bestelling bezorgd. Maar ja, je moet er toch weer voor thuis blijven want er was een handtekening vereist. De bestelling werd ook nog een uur later bezorgd dan aangegeven was want ja de bezorger gaf eerlijk toe dat hij zich verslapen had. De verkeerde bestelling voor Amsterdam mocht ik houden. Zonde, want ik kan er niks mee. Ergernis!
Officiele reactie van De Online Drogist 11-11-2019

Beste M. van de Molengraaf,

Heel erg bedankt voor het schrijven en plaatsen van uw review. Het spijt ons te horen dat u een verkeerd pakket van ons heeft ontvangen. Dit is uiteraard niet de bedoeling geweest. Wij hebben inderdaad direct een nieuw pakket naar u verstuurd. Wij zullen vanuit onze persoonlijke e-mail nog even contact met u opnemen voor een extra tegemoetkoming.
Onze excuses voor het ongemak.

Fred 11-11-2019

Klasse en goedkope leverancier van drogisterij producten. zeer snelle levering, producten meestal op voorraad

Christel 10-11-2019

Groot assortiment en een redelijk goede prijs. Maar de service is echt heel goed. Prima webwinkel.

Garry 09-11-2019

Bestelling op tijd/tijdig geleverd: geen opmerkingen, alles uitstekend afgewerkt!

Irene 09-11-2019

Door het omvangrijke assortiment, koop ik graag bij de Online Drogist.
Suikerarme koekjes voor kleinkind, ongebrande noten voor mijzelf, plus nog veel meer.
Online bestellen geen enkel punt, de volgende dag in huis, fantastich.

Jolamfa 08-11-2019

Ik bestel hier regelmatig, altijd vlot verstuurd en goed verpakt. Ook word je netjes op de hoogte gehouden van de verzending.

Aartje 07-11-2019

Snelle levering wat je besteld heb je de volgende dag in huis helemaal top.

Liesbeth 07-11-2019

Uitgebreid assortiment, goede productomschrijving, gratis verzenden vanaf 20 euro, snelle levering, netjes verpakt.....prima

Marijke de Jong 05-11-2019

Een ruime keuze uit allerlei producten, ook duurzame en ecologische! Er is altijd voorraad en de levering is supersnel! Is er iets mis met je product? even een telefoontje of een mailtje en per omgaande wordt het product (opnieuw) geleverd. fantastische klantenservice. Dit is echt mijn winkel!

Gerda 04-11-2019

Ik ben zeer tevreden over DeOnlineDrogist. Mooi assortiment, snelle levering! Top!

kracht-hobby 02-11-2019

goe,d ze doen wat ze zeggen, juiste website, overzichtelijk ook de verzending ging perfect.

Bemelen 02-11-2019

Stip en tip. Zoals gebruikelijk snelle en goede levering. Dat is de stip! Dan de Tip: en die is voor alle webwinkels. Neem de mogelijkheid op om te voorkomen dat mensen 's nachts voor je aan het werk moeten. Dat is ongezond. Ik wil best een dag langer wachten wanneer mensen daardoor op gewone werktijden kunnen orderpicken.
Officiele reactie van De Online Drogist 04-11-2019

Beste Bemelen,

heel erg bedankt voor het plaatsen van uw review en uw bezorgdheid rond de orderpickers. Bij ons werken zij gelukkig niet 's nachts, onze orderverwerking stopt vlak na half tien. De pakketdienst van PostNL rijdt sowieso 's nachts, in verband met de drukte op de weg overdag en de snelheid die van hen wordt gevraagd voor de levering van veel brief- en pakketpost. Dus al zouden wij de orderpickers eerder naar huis laten gaan, het sorteerproces van de pakketdiensten zal altijd 's nachts plaats blijven vinden.

Met vriendelijke groet

Gerrit Klapwijk 02-11-2019

Het werkt allemaal prima. Een goede prijs, een goed artikel en op tijd afgeleverd.

Goede prijs en snel geleverd 02-11-2019

Goed geprijsde artikelen, tot laat bestellen. Goed verpakt en snel geleverd door PostNL. Prima gedaan.

Gezinius 01-11-2019

Altijd snelle levering, en als er eens een artikel niet op voorraad is, wordt mondeling desgewenst een prima advies gegeven. Kan niet beter!

Willy 01-11-2019

Ik kies voor de online drogist, omdat ze goede service verlenen en zeer snel leveren. Ben zeer tevreden. Uitgebreid assortiment.

Lou Janssen 01-11-2019

Vandaag besteld morgen in huis dat is correct en voor iedereen aan te raden. Perfect.

erna meijer 01-11-2019

Hele prettige site. Snelle levering. je kunt op bellen en dan wordt je snel geholpen. Geen wachtrij aan de telefoon.

Anniek 01-11-2019

Ruim assortiment, snelle levering en netjes verpakt. Ook goede prijzen voor de meeste producten.

Arie 31-10-2019

Altijd vlot geleverd en gratis verzending vanaf €20. Groot aanbod aan voordelige producten.

Soleil 31-10-2019

Goeie overzichtelijke webshop snelle levering en zeer betaalbaar voordeel pakket bij 1e bezorging op zelf gekozen afhaalpunt laten afgeven dus geen gedoe met bezorgdiensten👍👍

Harm Harbers 31-10-2019

Valt niets op aan te merken. Vlot geleverd en keurig verpakt. Gratis levering bij relatief laag bestelbedrag, ook heel belangrijk voor mij.

FRED 31-10-2019

goedkoopste op de site. Al eens besteld bij deze firma en alles was op en top.
Goede uitleg van het product en snelle levering.

JvS 30-10-2019

Ik bestel hier ca 1x per maand. Goede communicatie, snelle levering en fijne klanten service.
Voor online de beste drogist

Dick 30-10-2019

Fijne site, zeer snelle levering.
Volgende dag al in huis en scherpe prijzen.

Renate 30-10-2019

Lekker voordelig, overzichtelijke webwinkel en een snelle levering. (De volgende dag)

Siem 30-10-2019

De Online Drogist is een goede website om je huisapotheek aan te vullen tegen zeer betaalbare prijzen, veel keuze en snelle levering.

Lucky 30-10-2019

Groot aanbod, altijd voldoende voorraad, regelmatig aanbiedingen, super bezorgservice (ook naar buitenland) - kortom, uitstekende webwinkel!

Pauline 29-10-2019

Goedkoopste producten in vergelijking met andere aanbieders.
Snelle levering