DeOnlineDrogist.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over DeOnlineDrogist.nl.

Deze score is gebaseerd op 588 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,1

Monique 10-02-2020

Hallo ik vind deze online heel veelzijdige produkten. Het is van zeer goede kwaliteit en goede prijs. De levering is snel en goed verpakt . De site is overzichtelijk en het contact is heel vriendelijk en behulpzaam. Ik ben dan ook heel tevreden en raad het bij iedereen aan. Groetjes Monique

wil 10-02-2020

gebruiksvriendelijke site, bezorgkosten gratis v.a. 25 euro. snelle service

Paul 10-02-2020

Uitstekende webshop, met ruime keuze aan producten!
De site is ook zeer goed en duidelijk ingericht!

Jacqueline 08-02-2020

Flinke korting vergeleken met de winkelprijs, zeer ruime keuze aan producten, en aan huis geleverd. Een snelle levering van de bestelde producten, en netjes verpakt. Ook breekbare spullen niet beschadigd. Zeker een aanrader!

Little Diva 08-02-2020

Ten eerste DOD heeft geen verzendkosten dus voor mij als ik bij een echte drogisterij koop maar gewoon op mijn luierstoel bestellen. En ben ik ook heel tevreden met zijn prijshouding wat wil je nog meer? Gewoon een toppie!

M. Verdonk 07-02-2020

Snelle levering. Mogelijkheid om met after pay te betalen. Prima prijs kwaliteit verhouding, overzichtelijke website

Goedegebuur 06-02-2020

Prima winkel attente bezorging via PostNL. Goede kortingen op de producten veel hoger dan in de winkels.

JordliJ 06-02-2020

Ik ben al jaren klant bij De Online Drogist. Duidelijke Website en altijd een vlotte en correcte levering.

Els Klein Ganseij 06-02-2020

Snelle levering en heel makkelijk herhaling van bestelling doen. Grote sortering en overzichtelijke website.

Piet 06-02-2020

Zeer goed geholpen helaas 1 dag vertraagd kreeg onmiddellijk daar een
Berichtje van + een kortings code van 10 %

Q. Smit 06-02-2020

Voordelig ( ook qua verzendkosten), ruim aanbod producten, snelle levering, betrouwbaar ( doen wat ze beloven)

Clementine 06-02-2020

Grote sortering, zeer efficiënt werkende website, duidelijke communicatie, snelle verwerking en bezorging, en bestelde artikelen zijn met zorg verpakt. Alles bij elkaar dus zeer tevreden over deze winkel!

Gerd 06-02-2020

Site is erg gebruiksvriendelijk, via de zoekopdracht vindt je snel wat je zoekt. Uitgebreide keuze in producten, scherpe prijzen en snelle levering. Een aanrader!

Loek Malta R'dam 05-02-2020

de Online drogist maakt hun beloften helemaal waar : correcte en razendsnelle levering tegen redelijke prijzen. beoordeling : 9 want een 10 blijft gereserveerd voor de Heer.

Anita 05-02-2020

Ik heb voor deze shop gekozen, omdat hij me zeer betrouwbaar leek. Ik heb supplementen besteld en vrijwel direct een bevestiging gekregen met uitleg over de verzending. Het pakketje was zeer goed te volgen en snel en op tijd geleverd. Al met al een zeer goede service van deze webshop. Zeer tevreden!

Johanna 05-02-2020

Koos voor de onlinedrogist i.v.m. de prijs. Product was prima, goed verpakt en erg snelle levering.
Dus niks op aan te merken,

danny 05-02-2020

Snelle levering en een goed product veilig en met zorg verpakt geen beschadigingen.

Lon 04-02-2020

Fijne webshop met uitgebreid assortiment met drogisterij en aanverwante producten. Heldere omschrijvingen, producten worden goed verpakt en heel snel geleverd. Als er een keer (wat niet zo vaak voorkomt) iets niet direct geleverd kan worden krijg je heldere berichten daarover. Goede service.

Klein konijntje 04-02-2020

DeOnline Drogist heeft een duidelijke website.
Via zoekopdrachten kom je direct opde gewenste pagina.
Ook zijn er vaak kortingen.
Ik ben tevreden !!

Christiana 04-02-2020

Voor de eerste keer gebruik gemaakt van deze online-winkel,
Site is duidelijk en overzichtelijk.
Zeer snelle verwerking en levering.
Product: Epitact kniebraces.
Goede informatie en een mooie prijs.

C.B. 03-02-2020

Fijne site en winkel.....Snelle levering...Niet op voorraad?...dan altijd even een bericht en wordt zsm toegestuurd.

Carlaj 03-02-2020

Groot aanbod en goede prijzen waardoor het prettig is om vanuit je stoel thuis de keuze te maken.

Henk Th 03-02-2020

ik had een verkeerde bestelling gedaan,en deze was al naar mij opgestuurd.heb dit aangegeven.door snelle reactie van de online drogist werd dit pakketje toch nog voordat het bij mij zou aankomen onderschept bij post nl. en geretourneerd.Hebben mij de goede bestelling daarna weer opgestuurd.de juffrouw waar ik mee aan het chatten was had haar werk prima gedaan.

Theo 03-02-2020

Goede en snelle service!
Ook de service na de levering was uitstekend.
Klacht serieus behandeld en naar tevredenheid opgelost.

Sailor 02-02-2020

Goede website en snelle levering. Lage drempel voor gratis verzenden. Aanbod mag wel wat ruimer zijn.
Officiele reactie van De Online Drogist 05-02-2020

Beste Sailor,

dank u wel voor uw review. U geeft aan dat u een groter aanbod zou willen. Kunt u aangeven wat u mist in onze webshop? Dan zullen wij ons uiterste best doen om dit in te kopen zodat wij ook die producten kunnen opnemen in ons assortiment.

Met vriendelijke groet
DeOnlineDrogist

Louis 02-02-2020

Na keurig mailtje dat er maar een op voorraad was,kreeg ik toch heel snel twee suks thuis gestuurd, was verast prima service. 10

Van der Bilt 02-02-2020

Deze winkel heeft een ruim assortiment. Is (meestal) goedkoper dan de concurrent. Heeft een supersnelle levering en afhandeling van de bestelling.

Quality Manager 02-02-2020

Het is een gebruiksvriendelijke site en je kunt heel gemakkelijk de artikelen vinden die je zoekt. De levering van de artikelen was keurig op tijd en in goede staat.

Greet 01-02-2020

Zoals steeds is de verzending en levering perfect verlopen. Alles volgens afspraak en méér dan degelijk verpakt. Veel moet er niet over gezegd worden, het is gewoon de beste online website die ik ken qua assortiment, gebruiksvriendelijkheid en klantenservice.

Henny 01-02-2020

Snelle correcte levering. Producten in prima staat ontvangen. Website is duidelijk.

c.maat 01-02-2020

ben 81 en de medewerkster hielp me door het programma, levering heel snel en correct, ben blij met deze on line drogist!!!!!

Loes 01-02-2020

Ik ben bij de OnlineDrogist terechtgekomen omdat de producten die ik regelmatig koop niet meer in de drogisterijen in mijn woonplaats te koop zijn.
De producten zijn ook nog eens goedkoper dan in e winkel en vanaf € 20.- betaal je geen verzendkosten.
Tot nu toe zijn mijn bestellingen probleemloos en op de afgesproken tijden netjes aan huis afgeleverd. Ik ben tevreden.

Reino 01-02-2020

Nadat ik de bestelling had geplaatst kreeg ik de volgende dag een bericht dat de levering een dag later zou plaatsvinden. Maar samen met dit bericht een code voor 10% korting voor een volgende bestelling. Keurig opgelost en de volgende dag inderdaad keurig geleverd. Compliment!

Yasperina 01-02-2020

Ik ben al jaren klant bij de Deonlinedrogist.nl met volle tevredenheid. De service is heel goed, heb je een probleem dan wordt dat direct opgelost en wil je advies dan krijg je dat ook snel via telefoon of chat. Ook zijn de artikelen vaak zeer gunstig geprijsd, zeer zeker zal ik nog lang klant blijven.

Jeanny 01-02-2020

Al vaker wat besteld daar en altijd dezelfde uitstekende service. Snelle bezorging en altijd de mogelijkheid om te mailen of chatten in geval er iets mis gaat of er onduidelijkheden zijn.

Helma 01-02-2020

In de ochtend rond 11.00 uur de bestelling doorgegeven en keurig de volgende ochtend bezorgd!!! Top verzorgd!
Ga zo door beste mensen!! Ik zou willen dat iedereen zo secuur was als jullie!

Gerda 31-01-2020

De site was zeer duidelijk en de levering correct. Ik zal er zeker meer gebruik van maken en kan het anderen van harte aanbevelen!

Ilse 30-01-2020

Fijne winkel,
Vandaag besteld, morgen in huis!
En meestal goedkoper als in de winkel,

jannie 30-01-2020

Het is een shop waar je ene dag wat besteld en de andere dag is heb je het thuis. Het is goedkoper dan in de winkels. Ik heb al heel vaak iets besteld en nooit problemen gehad.

luc 29-01-2020

zeer goede prijs en perfecte service, snelle levering, email met update ivm voorraad werkt perfect

Greet de Keuning 29-01-2020

Goedkoop, makkelijk om te bestellen en snelle levering van de bestelde producten

CVG 28-01-2020

Prima organisatie met met een snelle
reactie en prima aflevering en degelijke artikelen.

Annnette 27-01-2020

Een overzichtelijke site met heel veel producten, met gebruiksaanwijzing, en een snelle levering.
Er is een ruime keuze in voorraad en zou het voor iedereen aanraden.
Ben er erg blij mee.

Marga 24-01-2020

Duidelijke website en heel snelle levering, doen wat ze beloven. Prijs kwaliteit is goed, en duidelijke omschrijving. Netjes verpakt en keurig door PostNL afgeleverd.

Bert vanhommerg 24-01-2020

Als van ouds goede kwaliteit en perfecte levering,
Nooit problemen en indien gewenst deskundig advies

JeanLuc 24-01-2020

Goede service. Al verschillende keren bij besteld. Ze accepteren Gulden crypto betalingen. Dat werkt echt super makkelijk.

Steve Bronwasser 23-01-2020

Wat is er nu nog gemakkelijker dan bij de online drogist je gewenste artikel uit te zoeken - ze zijn zowiezo- de beste, te bestellen en probleemloos te betalen. Een kind kan de was doen. De volgende dag perfect afgeleverd, goed verpakt en direct te gebruiken. Top.

Ekmor 23-01-2020

Ik bestel al jaren bij "De online-drogist" en ben zeer tevreden. De artikelen zijn altijd op voorraad en steeds gunstig geprijsd. De service is prima.

Wim Ortjens 23-01-2020

De mogelijkheid om achteraf te betalen is zeer positief. Als je echter een volgende bestelling wilt doe voordat je überhaupt de kans hebt gekregen ( geen factuur ) de eerste te betalen wordt “ achteraf betalen “ geweigerd zonder enige motivatie. Dat deugt niet.
Officiele reactie van De Online Drogist 28-01-2020

Beste Wim Ortjens,

heel erg bedankt voor het plaatsen van uw review. Wij bieden inderdaad de mogelijkheid tot achteraf betalen. Deze service hebben wij uitbesteed aan de firma Afterpay. Zij gaan dan ook over het al dan niet accepteren van een aanvraag tot achteraf betaling. Hier hebben wij geen enkele invloed op. Zij accepteren wel meerdere openstaande facturen tot een persoonlijke limiet. Waarom uw tweede aanvraag door hen is afgewezen, kunt u bij hen opvragen. Het kan zijn dat u met beide bedragen samen boven uw persoonlijke limiet gekomen bent. Maar zoals aangegeven, hiervoor zou u het beste even navraag kunnen doen bij Afterpay, wij hebben hier, in verband met uw privacy, geen inzage in.

Met vriendelijke groet
DeOnlineDrogist

Ingrid 23-01-2020

Ik had twee dezelfde producten besteld. Ik kreeg twee verschillende
De volgende dag kreeg ik gratis de juiste. Snelle en nette levering!