DeOnlineDrogist.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over DeOnlineDrogist.nl.

Deze score is gebaseerd op 583 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Smeiltje 25-05-2020

Gewoon een mooie ervaring!
Op zaterdagvoormiddag besteld en op maandag voormiddag netjes en op tijd thuis in België afgeleverd!

Bea 25-05-2020

Zeer goed, zondag besteld en de volgende dag al bezorgd net over de grens in België.
Hetgeen ik besteld heb en in voorraad was.
Helaas is de voorraad van sommige producten beperkt en moet je wachten als iets niet op voorraad is.
Maar de producten die er zijn, zeer tevreden over.
Vanaf 20 euro gratis bezorging. 👍👍

Anita 25-05-2020

Deze shop had een goede prijs kwaliteitsverhouding.
De levering was ook keurig op tijd
Niets op aan te merken. Ik ben tevreden

Olifant 24-05-2020

Makkelijk te bestellen, snelle levering, bestelde producten voldoen aan verwachting

Talpa 22-05-2020

Groot assortiment tegen echt billijke prijzen! Super snelle levering. Voor mij/ons zeker in deze corona tijd beslist een uitkomst om de publieke omstandigheden te vermijden.

Monique 22-05-2020

Bestel er al tijden bij ben erg tevreden. Prima service. De verzending verloopt correct. De website is overzichtelijk.

M. Haanraads-Everhartz 22-05-2020

Snelle en correcte afhandeling van de aankoop. Heel veel producten zijn elders duurder.
Je bepaalt zelf wanneer het bezorgd wordt. Goede service.

Ellen 19-05-2020

Mondkapjes besteld en een verkeerd model gekregen. Hierover een mail gestuurd en voordat ik mijn foutieve mondkapjes had teruggestuurd had ik de goede al in huis. Zeer snelle levering (1 à 2 dagen)

Gertha 18-05-2020

Fijn bedrijf met gratis after-pay optie. Bestelling is er altijd heel snel.

W 18-05-2020

uitgebreide sortering, goede en snelle levering en goede aanbiedingsprijzen,

winthoos 18-05-2020

Bij alles wat ik aanschaf bij De Onlinedrogist moet ik zeggen top. De service is goed. De snelheid van het bestellen en de levering is prima. Niets te klagen.

Rosi Jansen 18-05-2020

Gebruiksvriendelijke en duidelijke site, concurrerende prijzen, en snelle levering waarbij ik nog de complimenten geef voor de verpakking. Stevig doosje en heel economisch ingepakt zonder overtollig verpakkingsmateriaal.
Al met al Top. Hier ga ik zeker opnieuw bestellen!

Theo Bosch 18-05-2020

Voldoende mondkapjes op voorraad. Ook in deze bizarre tijden tegen een normale prijs aangeboden en binnen een dag geleverd. Ik ben er erg tevreden mee en kan nu zonder problemen reizen met OV. Complimenten.

w.ijpelaar 18-05-2020

keurig verzorgd en correct afgeleverd op mijn adres houden zo zou ik zeggen !

Jean 16-05-2020

Het juiste product netjes op tijd afgeleverd, niets op aan te merken .
Daarnaast via EMail op de hoogte gehouden van de status van de levering.

LLBtje 16-05-2020

Voor medische of bijna medische artikelen staat de online drogist in de voorkeuslijst. En dt hebben ze verdient want alles gaat altijd snel maar goed verzorgd. Nooit aanmerkingen op de leverantie of het product.

pieter 16-05-2020

eenvoudig te bestellen, snelle levering. Gewoon goed, zeker en snel. Dus tevreden

Tommie 15-05-2020

De bestelling is geleverd volgens afspraak en de mondkapjes zijn zoals je ze vaker ziet in het straatbeeld.

L.de B. v. V. 15-05-2020

DeOnlineDrogist doet wat er wordt beloofd. Het bestelde materiaal was er binnen 2 dagen.
Goed verpakt.

Marrendam 15-05-2020

Snelle levering, keurig verpakt, kwaliteit goed.
Webkeurmerk geeft vertrouwen.

Ede 15-05-2020

Precies en prompt geleverd wat we hadden besteld (mondkapjes).
Omschrijving van wat je precies krijgt kan beter.
Vraag is wel wat die dingen kosten in niet-coronatijd (ik heb geen idee of 55 euro voor 50 kapjes extreem duur is, ik denk het wel)

J.M 14-05-2020

Heb goede ervaring met deze Webshop alles netjes volgens advertentie ontvangen.

MarionB 14-05-2020

Wat een superfijne drogist is dit! Je besteld en meestal de volgende dag al bezorgd. Alleen in het begin van de Corona crisis duurde het 1x iets langer maar verder altijd de volgende dag in huis. Ook als iets niet op voorraad is, krijg je een seintje als het weer leverbaar is.
Zelfs overleg is mogelijk. Ik had 1x iets verkeerd besteld en dat zag ik pas nadat ik op de bestelknop had gedrukt. Je belt even en het wordt gelijk veranderd zonder moeilijk doen.

Menig webwinkel kan hier een voorbeeld aan nemen!

PMG te Amersfoort 14-05-2020

Ruime keuze, snelle levering, vriendelijke en bijzonder goed meedenkende klantenservice. Een aanrader!

Cees 14-05-2020

duidelijke website met aangeven of en hoeveel voorraad er nog is. Van kennis vernomen dat het een correct en snelwerkend bedrijf is. Dat klopte volledig.

M. van Egmond 14-05-2020

Supersnelle en efficiënte levering zelfs in deze Corona crisis!
Heb nu een aantal keer bij deze webshop besteld, en altijd dezelfde accurate en snelle levering.

Joost 13-05-2020

Gewoon goed, tijdig en ze doen wat ze beloven. Nu in deze tijd beloofde ze me mondkapjes en die waren op tijd geleverd.

Rebecca 13-05-2020

in deze bizarre tijden spullen snel en conform bewering op tijd in huis, netjes mail ter bevestiging

Leny 13-05-2020

Zeer goede service !! altijd goed en snel dus voor mij steeds De Online Drogist.

Ronald van den Broek 13-05-2020

Snelle en goed verzorgde levering.
Op de webwinkel bestel je gemakkelijk en snel waarna het binnen korte tijd thuis bij je wordt afgeleverd.
Prima service d.m.v. e-mail-notificatie wanneer een product tijdelijk niet op voorraad is.

Becr 12-05-2020

Betrouwbare site, gebruik deze regelmatig, nooit problemen gehad
Kortom; ik kan deze site van harte aanbevelen!

Kyra 11-05-2020

De website vermeldt dat er rekening gehouden moet worden met een langere levertijd ivm drukte. Op zondag besteld en maandag was het al binnen. Supersnelle en complete levering.

Suzanna 11-05-2020

Ruime keuze in producten en mogelijkheden om verschillende merken te bekijken en vergelijken. Snelle service, zelfs in deze erg drukke tijden. Top!

Martin 11-05-2020

Helaas hebben ze niet alle zaken op orde. Bij het plaatsen van een bestelling wordt er aangegeven beschikbare voorraad te zijn. Pas op het moment van leveren merkte ik dat er niet voldoende voorraad was. Na bestellen ben ik hierover niet geïnformeerd. Je moet er zelf achteraan gaan. Tegenwoordig kan je verwachten dat een behoorlijke webshop niet orders verzameld voor producten die niet geleverd kunnen worden. Jammer, hopelijk krijgen ze de zaken snel op orde!

Rene Vos 11-05-2020

Al vele malen bestellingen geplaatst. Altijd binnen de afgesproken tijd geleverd tegen zeer scherpe prijzen. Goede service. Echt een aanrader.

Enkhuizen 09-05-2020

De site is gebruiksvriendelijk. Snelle afhandeling en levering. Ik beveel deze winkel aan.

Gerda 08-05-2020

Ik bestel al jaren bij drogisterij.nl ,en wat ik ook bestel het zijn goede producten ,goed verpakt en een snelle levering. Ik blijf altidbij hun bestellen omdat het super makkelijk is.

Hendik Haverkamp 08-05-2020

Wat kun je zeggen... De bestelling was er zoals verwacht. Niets te klagen over verzendings-snelheid dus. Meer kun je als winkel, in my humble opinion niet doen.

Johan Breij 07-05-2020

Men verkoopt hier uit een voorraad waar men blijkbaar zelf geen zicht op heeft... Vrijdag besteld en betaald, krijg netjes een mail waarin staat dat de order SUCCESVOL is geplaatst, prima..! Krijg ik maandag een bericht dat het toch niet op voorraad is en dat men ook niet weet wanneer dit er wel weer is... Dinsdag gesloten, woensdag bellen het verhaal verteld aan een dame die mij niet eens de gelegenheid wilde geven mij uit te laten praten... Ik heb haar geprobeerd uit te leggen dat dit een soort van “overboeking” betreft die we nog wel eens in de reiswereld tegen komen, dit begreep ze niet... Kortom, het is blijkbaar een kantoortje waar uit orders worden gestuurd naar elders, zij hebben daar dus onvoldoende zicht op hoe de stand van zaken is, de betalingen worden ook uitbesteed want zij is niet in staat om er voor te zorgen dat ik mijn geld voor het einde van deze week terug krijg... Dat kon tot wel zeven dagen duren... Zo kan ik ook een webshop hebben, ik schuif alles op een ander af en heb zelf geen verantwoording... Wat een slechte tent is dit zeg, jammer..! Voor mij NOOIT meer..!
Officiele reactie van De Online Drogist 12-05-2020

Beste Johan Breij

heel erg bedankt dat u een review heeft willen plaatsen. Wat vervelend dat u zo behandeld bent. Wij denken echter dat dit over een ervaring bij een andere webshop gaat. Op uw naam kunnen wij geen bestellingen terugvinden en bij ons wordt na annulering van een bestelling het geld dezelfde dag of hooguit de dag erna teruggestort op de rekening waarmee is betaald. Mocht dit toch over een bestelling bij ons gaan, dan ontvangen wij graag van u het ordernummer van deze bestelling of uw postcode en huisnummer, zodat wij kunnen nakijken wat er exact is gebeurd en u een passende oplossing kunnen aanbieden. Want de situatie die u beschrijft, is zeker niet de manier waarop wij werken of de service die u van ons mag verwachten. Onze excuses voor het ongemak.

KlaasV 20-04-2020

Artikelen snel en correct geleverd.
Niet de goedkoopste, maar wel een breed assortiment.

Familie A. 13-04-2020

Een bestelling gedaan en deze is niet leverbaar, hier bericht over gekregen. Binnen 10 werkdagen (waarom zolang?) wordt mijn geld terug gestort, althans dat mailen ze. Tot heden nog niets ontvangen en ze zijn niet bereikbaar! Wees eerlijk en geef op de website aan dat er niets leverbaar is!!! Ik had 8 soorten artikel van haarkleur tot deodorant, niets leverbaar maar geld terugstorten doen ze niet......
Officiele reactie van De Online Drogist 15-04-2020

Beste Famile A.,

heel erg bedankt voor uw review. Wij hebben echter sterk het vermoeden dat deze niet over DeOnlineDrogist.nl gaat. Bij ons worden crediteringen binnen 2 dagen verwerkt en wij zijn gewoon bereikbaar. Mocht dit toch over een bestelling bij ons gaan, dan ontvangen wij graag het ordernummer van uw bestelling of uw postcode/huisnummer combinatie, zodat wij kunnen nakijken wat er bij uw bestelling mis is gegaan en u een passende oplossing of tegemoetkoming kunnen bieden. Mocht u per abuis een review over een ander bedrijf hier geplaatst hebben, dan zouden wij het uiteraard erg op prijs stellen als u de review wilt aanpassen of verwijderen.

Melisa 17-04-2020

Ik zou deze review graag willen aanpassen! Het gaat niet over deze website, excuses.

Peter 02-04-2020

Op 13 maart doe ik een bestelling voor paracetamol en vochtige doekjes.
Volgens de site voldoende op voorraad.
Op 17 maart krijg ik bericht dat de paracetamol niet leverbaar is en dat er een nalevering komt.
Waarom niet leverbaar als de site aangeeft dat er voorraad is?
Op 23 maart krijg ik bericht dat ze de nalevering annuleren.
Met het bericht dat het Extreem druk is en dat ze onzeker zijn over de levertijden.

Persoonlijk denk ik dat ze geen nalevering wilde doen om de tweede verzendkosten te besparen.
Als je jezelf profileert als grootste online drogist.
Zorg dan dat de bestel procedure op orde is , op voorraad is op voorraad!
En houd je aan de nalevering.
Officiele reactie van De Online Drogist 15-04-2020

Beste Peter

heel erg bedankt voor uw review. Wij begrijpen uw reactie helemaal en deze gang van zaken is ook zeker niet gebruikelijk. Wij zijn overvallen door de extreme drukte die door het Corona virus is ontstaan en waren qua voorraadbeheer hier niet helemaal goed op voorbereid. Hierdoor liepen onze getoonde voorraden niet helemaal synchroon met de werkelijkheid en moesten wij dus mensen teleurstellen. De nalevering zouden wij normaal gesproken gewoon versturen, zodra er weer voorraad zou zijn, maar omdat in uw geval de levertijd van het door u bestelde product zo onzeker was, hebben wij inderdaad de nalevering geannuleerd. Wij willen niet dat onze klanten weken moeten wachten op een nalevering die misschien wel nooit komt.
Inmiddels hebben wij ons voorraadsysteem verbeterd en lopen de voorraden synchroon met de geplaatste bestellingen, zodat dergelijke situaties in de toekomst tot een minimum worden beperkt. Nogmaals onze excuses voor het deze gang van zaken.

Leon van den Eeden 28-03-2020

Op 15 maart plaats ik een bestelling voor apc, paracetamol en hoestdrank. Op het moment dat ik de bestelling plaats wordt aangegeven dat er van ieder product nog meer dan 50 artikelen op voorraad zijn. Later blijkt dat Deonlinedrogist de producten niet kan leveren. Ik annuleer via mail de bestelling. Al snel krijg ik een reactie dat de bestelling al in het verwerkingsproces zit en annuleren kan niet meer. Ik word afgescheept. Een gedeelte van de bestelling -namelijk de apc-tabletten- wordt -volgens de postNL app- enkele dagen later verstuurd. Helaas naar het verkeerde straatnummer en dus gaat het pakketje retour naar Deonlinedrogist. Vandaag 28 maart, geen bestelling, geen geld terug, geen reactie meer op mail.
Het is niet te begrijpen dat Deonlinedrogist zoveel positieve reacties blijft ontvangen. Het bestaat niet dat ik hier de enige in ben!
Officiele reactie van De Online Drogist 02-04-2020

Beste Leon van Eeden

heel erg bedankt voor het plaatsen van uw review. Wij hebben uw bestelling er even bij gezocht. U heeft inderdaad op 15 maart bij ons besteld en alle door u bestelde producten waren ook op voorraad. Uw bestelling is in zijn geheel, zowel de paracetamol, als ook de hoestdrank en apc, op 18 maart verstuurd naar het door u opgegeven adres. Een bestelling die al is verwerkt, kan niet meer worden geannuleerd en daarom adviseren wij klanten in dergelijke gevallen altijd het pakket te weigeren aan de deur.
PostNL kon echter doordat het door u opgegeven adres niet juist was, uw pakketje niet afleveren, uw pakket is door hen retour gezonden naar ons. Wij hebben de gehele bestelling inmiddels retour ontvangen en geannuleerd. Door de extreme drukte heeft de verwerking van deze retourzending wat langer geduurd dan gebruikelijk, onze excuses hiervoor. Het aankoopbedrag is inmiddels ook al teruggestort op uw rekening.

Martine 08-03-2020

Ruime keuze, leuke promoties, ook minder gekende producten worden aangeboden en de levering verloopt vlot en volledig.

Brigitte 06-03-2020

Bestelling precies geleverd vlg afspraak.
Bestel meerdere malen per jaar en ben uiterst tevreden over de verzending. Verder prima prijs/kwaliteit verhouding

Pien 05-03-2020

Duidelijke website en goedkoop
Snelle levering
Ik ga hier zeker vaker bestellen!

alfredo pippolo 05-03-2020

prima en correcte afwikkeling van een bestelling ook in het buitenland tw Italie

Matthieu Derksen 05-03-2020

zeer overzichtelijk en duidelijk Alles is in een oogopslag goed te zien TOP

Hans 05-03-2020

Betrouwbaar, betaalbaar en snel. Ze doen wat ze beloven en daar gaar het mij om.

Mar 05-03-2020

Altijd perfecte levering, alles klopt, er mist nooit iets en netjes verpakt en tijdig geleverd. Gebruiksvriendelijke website en achteraf betalen fijn. Soms iets niet op voorraad, anders had ik een 10 gegeven.