DeOnlineDrogist.nl - Reviews & Ervaringen

Deze score is gebaseerd op 725 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Dirktje 08-04-2023

Het grote assortiment en de altijd keurige afhandeling van de bestelling vind ik een pré

Kwb 06-04-2023

Al vrij vaak een bestelling geplaatst bij DOD, net als altijd was e.e.a. weer prima geregeld.

Dameblanche 06-04-2023

Eerlijke prijzen en met een snelle bezorging. Vanaf 20€ wordt het pakketje aan huis bezorgd, ook in België.

André 06-04-2023

De site is gebruiksvriendelijk, valt niets op aan te merken.
Maar de levering heeft veel te lang geduurd.

Heike 04-04-2023

Ik ben al langete tijd klant, dat zegt genoeg. Ben altijd tevreden over de producte en de snelle levering. Voor deze bestelling geef ik een 8 en dat ligt alleen aan de verpakking, anders had ik een10 gegeven.
De doos is zo groot dat er makkelijk nog vier dezelfde produkten bij hadden gekund.
Met het oog op het millieu, kan dit echt niet meer. Hier is verbetering noodzakelijk!!!!!

C. Luyendijk-Popp 04-04-2023

Heel fijne winkel, veel keuze en goede prijzen. Alleen heel erg jammer dat ze alleen met PostNL versturen, want die laten je regelmatig zitten. Nu ook weer 2x de bezorgdag uitgesteld. Graag DHL toevoegen als verzendoptie!

Eliza 04-04-2023

Bestel altijd via de online drogist, snel in huis en je hoeft maar voor €20 te bestellen voor gratis levering.

Anita 04-04-2023

Site zeer duidelijk. Levering 1dag na bestelling zoals beloofd! Top! Was is het verleden ook zo en hoor om mij heen dezelfde goede berichten.

piet 04-04-2023

goede heldere site , goede producten en een fijne lage prijs ten opzichte van andere online sites

Barbara 03-04-2023

Hele fijne on line winkel, alles duidelijk omschreven.
Eenvoudig door heen te 'wandelen'.
Mijn bestelling geplaatst en het product was heel snel binnen, volgens de afspraak. Ik ben erg tevreden.

Tonlodder 03-04-2023

Deonlinedrogist is een goede shop met prachtige aanbiedingen, overzichtelijk en prima prijzen, het bestellen gaat supersnel en de bestelling is binnen 24 uur in huis, het is een aanrader.

Peter 03-04-2023

Een prima werkende en gebruiksvriendelijke website.
Goede artikelen voor een lage prijs.
Ga hier zeker nogmaals een bestelling doen.

#Aanrader

E. Klaassen 01-04-2023

Alle spullen die wij gekocht hebben, heelhuids en de volgende dag al bezorgd. Super!

Ron 01-04-2023

Goede producten, goede verhouding prijs/kwaliteit, snelle levering en goede nazorg

Linda 30-03-2023

In voorraad produkten , en snelle levering, keurig verpakt heel tevreden erover.

Berggreen 30-03-2023

Donderdag 23/3 besteld en vrijdag 24/3 reeds geleverd! Zoals steeds een prima service.

Jacqueline 30-03-2023

Ik ben erg blij met DeOnlinedrogist. Er zijn elke maand nieuwe aanbiedingen en er is een ruim assortiment. Meerdere betaalmogelijkheden, mogelijkheid tot korting, avondbezorging mogelijk. Het winkelmandje wordt bewaard en favorietenlijst. Ook informatie over de artikelen/producten.

Hahimmel 29-03-2023

Website overzichtelijk, artikelen gemakkelijk op te zoeken.
Ruim assortiment, na bestelling vlot geleverd.

paul 27-03-2023

Prima gebruiksvriendelijke website. Bedrijf heeft een ruim assortiment. De prijzen zijn aantrekkelijke prijzen. Ook leuke aanbiedingen en kortingen. Bij een volgende bestelling krijg je 10% korting.
snelle levering.

mw. G.Q.M. de Boer 27-03-2023

Deze winkel online heeft vaak leuke aanbiedingen en verstuurd het bestelde al vanaf 20 euro! Beslist eens kijken als u een drogist zoekt.

Han65 26-03-2023

shop met scherpe prijzen en goede producten, verzendkosten ook nog eens erg laag of soms zelfs gratis, zeer snel geleverd, kom hier zeker weer terug

Sylvia 25-03-2023

Erg klantvriendelijk! Goede, stevige verpakking.
Vreemd dat mijn spullen al binnen waren en daarna een mail ontvang dat alles is vertraagd😳.

doesje 25-03-2023

levering was snel en correct, maar waarom een hele doos gebruikt. Beter in een andere verpakking die in de brievenbus past
Officiele reactie van De Online Drogist 03-04-2023

Beste doesje,

Heel erg bedankt voor het plaatsen van uw review. Wij verzenden al onze orders, ongeacht de grootte, via de pakketpost van PostNL en niet via de brievenbuspost. Dit om eventuele schade aan een product te voorkomen.

De Online drogist.

Franka 24-03-2023

Een paar jaar deze shop gevonden en ben zeer tevreden, altijd bestelling op tijd. Veel gluten en lactose producten, dus ik blijf daar kopen

Miriam 24-03-2023

Bestelling netjes verpakt en snel geleverd, ik ven zeer tevreden, ik zou de winkel aanraden