DeOnlineDrogist.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over DeOnlineDrogist.nl.

Deze score is gebaseerd op 583 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Hilly G. 27-07-2020

Binnen één dag geleverd, zoals beloofd. Prijs product prima echt concurrerend! Ik zal hier zeker weer iets bestellen.

Brouwers 26-07-2020

Veel keuze uit goede producten. Worden snel zoals afgesproken geleverd. Bestel al langer de producten dik tevreden en echte aanrader.

Goed en goedkoop 26-07-2020

Deze online winkel is zeer betrouwbaar en geeft goeie service want als er een product niet voorradig is dan kan je via je e-mail adres aan geven dat je geïnformeerd wordt als het er weer is

Harry Schonewille 25-07-2020

Volop Keuze wat voor iedereen nodig is en de prijzen zijn ook gunstig evenals de verzend kosten.
Vrgr Harry.

Marianne Driessen 24-07-2020

Duidelijke omschrijving en snelle levering, goed geprijsd je krijgt een update waar je pakket is en wanneer het wordt geleverd !! Geweldig !!!

Yvonne 24-07-2020

Het zoeken naar het product dat ik zocht was lastig, maar het proces toen ik het had gevonden was geweldig! Makkelijk betalen en super snelle levering!

Ria 24-07-2020

Ik heb al 2x iets besteld bij deze winkel en het is me heel goed bevallen. Vandaag bestellen en morgen in huis : klopt. Goed verpakt.
Ik ben er blij mee.
Ria.

Eliza 24-07-2020

Zeer betrouwbaar in de levering: volgende dag in huis en de zending is altijd kompleet. Koop hier al jaren en vertrouw ze inmiddels zo dat ik vooruit betaal en dat doe ik zelden bij een webshop. Tijdens corona één keer meegemaakt dat een product niet meer te leveren was en ik had in twee dagen mijn betaling weer terug op mijn rekening. Verder hebben ze veel leuke aanbiedingen met korting en een enorme keuze. Dus je kunt op je gemak beschrijvingen van producten lezen en kiezen wat voor jou het beste is. Een echte aanrader.

John 24-07-2020

Altijd producten in voorraad, goede prijs en super snelle levering. TOP, beveel de winkel aan iedereen aan

Lea 23-07-2020

Klantvriendelijk, accuraat, snelle levering en tip top in orde!
Fijne webshop, uitgebreide keuze!

Robo 23-07-2020

Uitstekend, mijn bestelling worden altijd snel geleverd en zijn altijd in orde. De prijs is veel lager dan in de winkel. Scheermesjes bij kruidvat zijn zeker 8 a 10 euro duurder.

Joost Mutsaerts 22-07-2020

Shop werkt prima; site is overzichtelijk; advies van huisarts; levertijd en fysieke levering O. Kortom alles in orde.

Patty 22-07-2020

Prima site, goede prijs en kwaliteit. Concurrerende tarieven. Verzending snel, diverse betaalmogelijkheden. Helaas niet altijd voorradig wat ik wil bestellen qua inhoud of formaat bijvoorbeeld. Daardoor moet ik meerdere kleine verpakkingen bestellen die dan in verhouding duurder zijn.

jwg zeegers 22-07-2020

Prima. Snelle levering zonder problemen. Alles gaat zoals verwacht mag worden.

Lisette 22-07-2020

Ruim assortiment, goede prijs kwaliteit verhouding, leveren volgens afspraak

Anja 22-07-2020

Helaas was niet alles op voorraad van mijn bestelling ondanks dat het wel op de website stond. Ik kreeg de keus aangeboden te kiezen voor een nalevering of bedrag retour en koos voor nalevering. Werd keurig op de hoogte gehouden wanneer de nalevering ongeveer zou komen en kreeg 2 artikelen gratis van de nalevering. Kortom top service!!!

De haan 22-07-2020

Goede site. Vlotte probleemloze levering

gerrie mollink 22-07-2020

Super snel in huis. wat je zoekt hebben ze gewoon.
geweldig.Heel breed voor alle klanten is er wel wat bij.

coriolan 21-07-2020

Ik koos voor deze webshop tijdens de corona crisis. Prima afhandeling, ruim assortiment en een goede levering van de produkten.

Wilma 21-07-2020

Keurig goede informatie netjes en heel snel afgeleverd goed verpakt duidelijk

A.M.J de Groot-Bröring 21-07-2020

Betrouwbare site, vlotte levering en goed verpakt. Precies zoals afgebeeld.

Bep Peusens 21-07-2020

Betrouwbaar komt afspraken na.
Ruim assortiment goede prijs - kwaliteit verhouding. Goedkoop ten opzichte van overige drogist webshops.

John Wijnicx 21-07-2020

ik zou deze winkel echt wel aanraden want de service is echt TOP !! we hadden wietolie besteld en die was tijdens het versturen open gegaan en we belde voor dit te melden en de volgende dag was er al een nieuw flesje binnen.

Lucas Stegeman 19-07-2020

Wij hebben hier spullen gekocht omdat het goedkoper is dan in de winkel. De artikelen werde de volgende dag geleverd super.

Anneke 18-07-2020

Goede prijs, artikelen snel te vinden op de site. Goede en snelle levering.

Theo Schmid 18-07-2020

Je bestelling wordt heel snel bezorgd en netjes ingepakt. Ook kan je achteraf betalen wat ik zelf heel prettig vind. Als mijn bestelling goed is aangekomen betaal ik meteen het bedrag.

Klaske Penning 18-07-2020

Prima drogist goede aflevering goede produkten
Groot assortiment de prijs is prima bij anderen vergeleken

Robert Schuitman 18-07-2020

Snelle levering van het bestelde product en een ruime keuze uit diversen artikelen.
De prijzen van de artikelen zijn goed

Jan Smit 18-07-2020

Prima betrouwbare drogisterij, met altijd correcte leveringen in de beloofde tijd

Gretha 17-07-2020

Goede service
De pakketten de ene dag besteld de andere dag in huis Ben zeer tevreden

Marjon Hakvoort 17-07-2020

Hele goede ervaring met DeOnlinedrogist.nl Snelle levering. Je kunt je bestelling precies volgen en je kunt ook de exacte dag en tijd opgeven wanneer je de bestelling geleverd wilt hebben.
Grote sortering en een stuk goedkoper dan andere drogisterijen. Niets dan lof.

Syl 17-07-2020

Altijd goede service. Zeer duidelijke site, snel geleverd. Je kan online zien of het product voorradig is. En bij 20 euro al geen verzendkosten.

AvdBrink 16-07-2020

Zeer efficiënte afhandeling van de bestelling, zeer snelle levering van de bestelling, grote variëteit van goede producten, vaak met aanzienlijke korting.

NoName 16-07-2020

Ruime keuze, leuke korting, eenvoudig bestellen, gemakkelijk e veilig betalen, goede updates over de status van je bestelling en snelle bezorging. Top!

Henk 16-07-2020

Snelle en correcte levering!
Deze tekst was te kort voor plaatsing, daarom voeg ik er deze zin aan toe...

J.runhaar 16-07-2020

Doet wat ze belooft ,snelle levering Het bestelde product was moeilijk te krijgen!

marc 16-07-2020

snelle levering en goede prijs bedankt!!!
ZAL ER ZEKER NOG BESTELLINGEN DOEN!!

Gerardus 16-07-2020

alles was prima in orde, levering was op tijd uitgevoerd en prima verpakt, ga zo verder.

Andre 15-07-2020

Prima shop. Producten worden altijd keurig verpakt en op tijd geleverd
Als er vragen zijn wordt er snel en alert gereageerd
Zeer tevreden dus

Lida 15-07-2020

Wat ik nergens kon vinden, bij de Onlinedrogist wel, tegen een lage prijs en super snel geleverd

Fred Vogel 15-07-2020

Ik heb al diverse malen van de Online drogist gekocht ,en ben zeer tevreden over de keuze ,de prijzen en de geboden service,en zal zeker producten blijven afnemen.

Willemien 13-07-2020

Makkelijk bestellen, snel in huis. Keurig geregeld allemaal, groot assortiment.

Sjaak 13-07-2020

zeer snelle levering en perfecte service ! Zeker een bedrijf om te onthouden en bij te bestellen..

I.SINT 13-07-2020

FIJNE WEBWINKEL,VOORDELIGE PRIJZEN EN ZEER SNELLE AFHANDELING
ZEER TEVREDEN OVER DE ARTIKELEN.

Ingrid 11-07-2020

Super snelle levering van de one line drogist. En het is nog een stuk goedkoper

gerda 11-07-2020

Betrouwbaar, snelle discrete levering, betaalbaar, duidelijke website en genoeg op voorraad en duidelijke uitleg.

Jacqueline Schansman 11-07-2020

Goede prijs/kwaliteit verhouding, de levertijd is zeer goed en als er iets is wordt je daar gelijk van op de hoogte gesteld

Jacques 10-07-2020

Duidelijke website, groot assortiment makkelijk bestel en betaalproces, snelle levering

Margrèth 10-07-2020

Een gebruiksvriendelijke site, waar je ontzettend veel kunt kopen. De levering is buitengewoon snel, vandaag besteld, morgen in huis. Ik had verwacht dat de levering wat langer zou duren ivm de Corona crisis, maar dat was niet het geval. De producten worden netjes verpakt afgeleverd. Kortom, ik ben zeer tevreden over deze winkel, en hou deze zeker aan, als mijn online drogist!

Catharina 09-07-2020

Snelle levering en prima prijs, boven 20 euro geen verzendkosten is erg aantrekkelijk.