DeOnlineDrogist.nl - Reviews & Ervaringen

Deze score is gebaseerd op 733 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Inge 23-02-2024

Prima drogist en ze hebben veel keus. Ik zou deze aanbevelen. Services en verzending gingen goed.

A.Thijssen 23-02-2024

Producten worden snel geleverd, goed verpakt,en de prijs is gunstig . Dat is erg prettig winkelen vanuit je stoel.😁😊

Kruncy 23-02-2024

Een bestelling bij de onlinedrogist geeft altijd de juiste service, snelle bezorging en keurig verpakt, daarom blijf ik na al vele jaren een tevreden en trouwe klant!

Ria Onderdelinden 22-02-2024

Prima winkelen bij de onlinedrogist. Ik hou niet van online winkelen, omdat ik bij voorkeur een fysieke winkel inloop voor mijn aankopen, maar het gewenste product is alleen online te koop en aan de service ligt het niet: eenvoudig bestellen, snelle en correcte levering, dus helemaal goed!

A.R. 22-02-2024

Zeer tevreden over de uitstekende service.Vlotte verwerking van de bestelling goede communicatie,super snelle levering en concurrentiële prijzen.

De Online Drogist 22-02-2024

Prettige online shop. Je ziet altijd of een product voorradig is. Als je op tijd bestelt, wordt je pakket de volgende dag bezorgd in een stevige verpakking. Je kunt aangeven of je pakket evt. bij de buren afgegeven mag worden. Ook kun je kiezen voor avondbezorging. (hoewel er 1x tóch rond 16.00 uur bezorgd werd)

L. Zweekhorst 21-02-2024

Meerdere malen gebruik gemaakt van deze online winkel. Ben zeer tevreden omdat het een overzichtelijke website is en ze leveren snel en netjes.

Immelien 21-02-2024

Goede duidelijke website, diverse kortingen. Goede service en supersnelle bezorging.

Anthonie 21-02-2024

Levering volgens afspraak; snel dus. Wat mij betreft een aanrader.

Marike 21-02-2024

Ik vind het fijne shop.
Ook nog eens goedkoper dan een winkel drogist.
Fantastisch snelle bezorging en keurig verwerkt.

Kees Koerts 20-02-2024

Bestel al jaren bij de Online Drogist en steeds na volle tevredenheid. Snelle afhandeling en alles compleet.

Hanny 20-02-2024

Mooie prijs, heel snel geleverd, duidelijke communicatie. Helemaal top.Zeer tevreden klant

martin den hollander 20-02-2024

Onvoorstelbaar. 12 euro goedkoper als bij Dokter Vogel of de reguliere drogist/ vitamine winkel en gratis en snel bezorgd.

Minka 20-02-2024

De online drogist vind ik een goede betrouwbare website. Fijne producten te koop...snelle bezorging. betrouwbaar, wat ik zeer prettig vind. goede Eucerin handwasolie ook. zal zeker weer gaan bestellen.

Geweldig 19-02-2024

Ben er vaste klant voor mijn mineralen en vitamines. Supersnelle levering. Altijd keurig verpakt en het juiste product. Goede merken met goede kortingen.

Fietje 19-02-2024

Snelle levering,goede prijs.
De verpakking mocht maatje kleiner zijn.
Verders heel tevreden.

Frans 19-02-2024

Bijzonder snelle levering, na 1 dag, deze keer zelfs op zaterdag. Ik heb al vaker bij DeOnlineDrogist besteld en het was altijd prima in orde.

Diana van Erkel 19-02-2024

Heerlijk snel geleverd en keurig verpakt dus helemaal geen klachten dus 0 commentaar

Petra 17-02-2024

Snelle, goed verzorgde levering . Ik ben al jaren een zeer tevreden klant!

Ben Michels 17-02-2024

Snelle levering en prima product. Hoe fijn is het om op deze manier te winkelen.

Susanne 17-02-2024

De avond ervoor om 21.00 besteld en de volgende dag in huis. Echt super snel. Keurug verpakt. Superblij mee.😀

Rob 16-02-2024

Snelle levering en keurig verpakt! Precies wat op de website vermeldt wordt.

Ilonka 15-02-2024

Ik bestel heel regelmatig bij Deonlinedrogist en heb nog nooit problemen ervaren. Alles wordt correct en snel geleverd.

Wat bedoel je?? 14-02-2024

Ik raakte door mijn voorraad vitamine heen, de homeopaat in de buurt hield ermee op.
De onlinedrogist bood uitkomst. Makkelijk besteld, snel geleverd👍🏼

MAAR: bij de buurthomeopaat kreeg ik bij inlevering van de dop van de pillenpot 2 euro korting, ik zit nu met 2 2 euro-doppen thuis. 🤔

Jan 14-02-2024

Vlotte en correcte afhandeling en de prijs is redelijk. Wat zou ik nog meer moeten zeggen??