DeOnlineDrogist.nl - Reviews & Ervaringen

Deze score is gebaseerd op 733 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Carla 04-03-2024

Goede online drogist. Bestel daar heel veel. En vaak de volgende dag al binnen.

Peter Ubink 04-03-2024

Prima duidelijke site, goede snelle levering en goede klantvriendelijke service.

Emad Mansour 02-03-2024

Aantrekkelijke aanbiedingen, snelle bezorging en de producten hebben een lange houdbaarheid

Marjon 02-03-2024

Altijd duidelijk, eerlijk en op tijd met de bestelling! Een van mijn favoriete online shop.

Marjolein 01-03-2024

Betrouwbare website. Duidelijk en overzichtelijk, altijd snelle levering. Ik ben heel tevreden! Bestel geregeld wat bij DeOnline Drogist en altijd is alles super geregeld en goed voor elkaar.

Dick 01-03-2024

De bestelling wordt zeer snel en accuraat verzorgt en bezorgt. De communicatie over de afhandeling van de bestelling is uitstekend! Dat geeft vertrouwen!

Wout 29-02-2024

Duidelijke communicatie en snelle levering. Ga een volgende keer weer een bestelling plaatsen.

Daniel 29-02-2024

Fijne en snelle service, keurig afgeleverd lalalalalaallalaalaallalalalalala

Anoniem 28-02-2024

Producten van hoge kwaliteit voor scherpe prijzen! Breed assortiment. De uitgebreide productinformatie! Snelle levering. Voldoende betalingsmogelijkheden.

Jenet 28-02-2024

De volgende al thuis bezorgd. Goed verpakt. En heb er echt baad bij de medicatie. Wat de reguliere zorg niet lukt. Lukt hier wel mee. Heb het op advies van Mesoloog therapeut gekocht.
Bij de bestelling stond hier moet voor getekend worden.
Was thuis maar het pakket werd achter het huis neer gezet door post NL. Hebben niet eens de moeite genomen om aan te bellen.
Verder geen opmerkingen.

Els Teunissen 28-02-2024

Fijne online shop met de producten die ik vaak gebruikt.
Snelle en correcte levering, de prijs iets lager dan in de winkel!!
Mijn gevoel is een prima en betrouwbare online shop!!

Duikelaartje 28-02-2024

Deze winkel; DeOnlineDrogist heeft goede producten daarom in ieder geval boven de 6. Echter er zouden meer biologische producten kunnen zijn. Bijvoorbeeld op het gebied van Schoonheid en Verzorging; betere shampoos, biologisch van goede materialen. Dat mis ik nog. Over deze specifieke keer. Aflevering: Van bepaalde producten waren de verpakkingen beschadigd. Dit ging over de Yogi thee, ingedeukt en gescheurd.Nou, zal de thee hetzelfde smaken;) echter ik houd niet van artikelen die beschadigd zijn. Dat komt rommelig over in de eerste plaats. Dus resumee: Een goede winkel, goede producten, daarom boven de 6. Naast dat deze keer artikelen beschadigd waren, komt het ook voor dat er af en toe iets niet in doos zit. Daarom de 7 en niet hoger.

Bouch 28-02-2024

Ze waren super snel met verzonden! Ze hadden ook flink korting vergelijk met ander site.

tiny 27-02-2024

Met genoemde shop zijn goede afspraken te maken: producten worden snel geleverd, de verzendkosten zijn tot een laag bedrag kosteloos waardoor bestellen door 'kleine consumenten' aantrekkelijk is en service bij eventuele problemen is goed.

Joke Bernard 27-02-2024

Snel geleverd en het goede product. En vooral aantrekkelijke prijs in vergelijking met andere leveranciers.

Marinus 26-02-2024

Bio-Quinon Q10 van Pharma Nord besteld.
Werd snel geleverd voor een prima prijs.

C. Post 25-02-2024

Ik bestel hier regelmatig. Wordt altijd zeer snel geleverd. Producten altijd op voorraad. Zeer tevreden.

Marianne 25-02-2024

Veel keuze in producten van goede kwaliteit met een prijs die net onder de winkelprijs is, makkelijk om bestelling te plaatsen en snelle levering.

Saskia 24-02-2024

Zeer goede webwinkel: groot aanbod, aantrekkelijke prijzen, snelle verzending en goede verpakking. En voor mij belangrijk: ze versturen buiten de Benelux, zelfs zonder verzendkosten als je genoeg bestelt. Aanrader!

GPM 24-02-2024

Hele fijne site, goede producten en aanbiedingen, besteld en de volgende dag al in huis en gratis leveringen vanaf een heel redelijk bedrag van 20,00 euro!

J. Pijnenburg 24-02-2024

Duidelijke website, makkelijk in gebruik en bij eventuele vragen kun je telefonisch met een drogist overleggen.
Klantenbinding in optima forma.

Ineke 24-02-2024

Hier kan ik de juiste pasta kopen .ze zijn zeer snel,alles klopt en de prijs is oké .ik bestel hier al jaren naar volle tevredenheid !

Gunther 23-02-2024

Zeer snel en netjes geleverd
Zeker een aanrader
En duidelijke website 👍
Heb ze in mijn favorieten gezet voor de volgende keer

J. Vrisekoop 23-02-2024

Bestelling keurig afgehandeld en de volgende morgen keurig verpakt geleverd.

Piet 23-02-2024

Snelle levering gemakkelijk te bestellen. Ze waren de enige die dit artikel onder de gunstigste voorwaarden voorradig hadden.