DeOnlineDrogist.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over DeOnlineDrogist.nl.

Deze score is gebaseerd op 583 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Adelaar75 14-01-2023

Heel makkelijk zoeken op de site wat je nodig hebt . En volgende dag al in huis .

piet 14-01-2023

alles mooi op tijd ik woon ik belgie , en het komt van NL maar de anderen dag binnen hoor , mooi ingepakt ..ga zo door

CaroliendeHorde 13-01-2023

Regelmatig bestel ik bij deze firma en telkens prima ervaringen. Vlotte levering, prima prijzen en ook nog goede kwaliteit!

Geke 12-01-2023

Ik heb voor deze shop gekozen omdat hij erg voordelig is best klantvriendelijk en snelle service heeft. En er ook voor staat dat het goed aan is gekomen. Kortom een super shop!

FamFerCo.Apeldoorn 12-01-2023

Vaak aanbiedingen en een snelle levering. Al vanaf 20 euro bestellen zonder verzendkosten.

OnLineDrogist 12-01-2023

Tot op heden, goed geholpen,vlot en correct geleverd in de afgesproken tijd door post NL & DHL.Op tijd geinformeerd door de OLD
artkelen die zij aanbieden goed omschreven,qua functie en gebruik(voedingssupplementen en vitamines)Een billijke prijs verhouding t.o.v. winkels & andere online aanbieders (meestal is OLD de beste en goedkoper)dus doe je voordeel ermee.

Yvonne 12-01-2023

Overzichtelijke site, eenvoudig te zoeken, betaling eenvoudig, snelle levering.

Aart À. 12-01-2023

Geweldig bedrijf. Ene dag besteld, volgende dag in huis.
Ben al een tijdje klant nu, en hoop dat te blijven.
Ik ben zeer tevreden over De online Drogist.

Marijke Slinger 12-01-2023

Een super fijne,..in alle opzichten
betrouwbare winkel.
Zorgvuldig en snelle levering

marijke 12-01-2023

snel en goed geholpen alles prima in orde. zou de volgende keer weer bij de shop bestellen.

Joost M. 11-01-2023

(Na-) bestellen is kinderlijk eenvoudig, prijzen zijn goed en de levering vindt pijlsnel plaats. Kortom: chapeau!

Jennette 11-01-2023

Ik vond de site bij toeval, maar blijf erbij omdat ik erg tevreden ben. Vrijwel alle producten die ik nodig heb en soms niet bij de gewone drogist kan krijgen kan ik er bestellen. De volgende dag heb ik het in huis. De prijzen zijn doorgaans lager dan in de gewone winkel. Ik heb nog geen problemen ervaren bij deze webshop. Ik vind het ook erg plezierig dat ik er op wordt geattendeerd dat een bepaald product waarschijnlijk bijna op is en bijbesteld moet worden.

Roodkapje 1964 11-01-2023

Altijd snel en in nette verpakking gestuurd.
Waren alle shops maar zo!

Ik heb nu nieuwe scheerspullen besteld, maar die heb ik nog niet gebruikt.
Maar dat zal wel OK wezen.

Wim 11-01-2023

Het is inderdaad vandaag besteld de volgende dag geleverd. Goed verpakt. De prijzen van de artikelen zijn beduidend lager dan andere winkels of webwinkels.

Rein 11-01-2023

Ben al jaren klant, en ik vind het echt een super goede winkel.
Nog nooit klachten gehad, makkelijk bestellen, betalen en snel geleverd.
Kortom een echte aanrader.

Gert 10-01-2023

Een goede en overzichtelijke website, concurrerende prijzen en een snelle verzending.

chris 10-01-2023

Fijne winkel met een grote keus aan produkten en heel snel geleverd. Niet anders dan uitstekend te noemen.

Elisabeth A 09-01-2023

Ik koop al geruime tijd bij de Online Drogist. Elke keer ben ik tevreden en als er iets niet op voorraad is, dan zie je dat gelijk.

Breevaart 09-01-2023

Zeer snelle en correcte levering. Prijzen zijn over het algemeen zeer concurrerend.

?. 07-01-2023

Goed overzicht over de eigenschappen van de producten ,eeen snelle levering en veel keuze
door de diverse merken aan te bieden.
En dit alles tegen een prettig prijsniveau.
Gaat u alstublieft zo door want klantvriendelijkheid en kwaliteit zijn de sleutels tot succes.

Met een vriendelijke groet,

Beate 07-01-2023

Altijd een snelle service, een breed assortiment en goede prijzen!

b.h.c. klaassen-hartjes 07-01-2023

bestellen al langere tijd bij de online drogist. altijd correcte levering, gunstige prijs. goede informatie betreft de levering via de mail.

S 06-01-2023

Ik had mondspoeling besteld. Er stond op site dat alles extra beschermd wordt ingepakt. De fles mondspoeling zat gewoon los in de doos met geen enkele bescherming. De fles heeft een deuk. Het regende buiten, dus de doos wat zeiknat.
Officiele reactie van De Online Drogist 19-01-2023

Beste S,

allereerst willen we u graag bedanken voor het plaatsen van een review. Wij hebben inpakmachines die de doosjes op maat kunnen snijden zodat opvulpapier niet nodig zou moeten zijn. Dit is duurzamer. Vervelend dat het product toch niet goed bij u is aangekomen, dat is natuurlijk niet de bedoeling. Zou u hierover even contact willen opnemen met onze klantenservice? Dan kunnen we even kijken hoe we dit het beste voor u op kunnen lossen.

Onze excuses voor het ongemak.

De Online Drogist

Ws 06-01-2023

Prettige winkel met veel producten en declevering is snel en netjes. Vaak ook aanbiedingen.

Jessica#123 06-01-2023

Bepaalde voedingssupplementen bestel ik het liefst bij DeOnlineDrogist. Vlotte levering, keurig verpakt. Je krijgt echt waar voor je geld.

Doris 05-01-2023

Inmiddels bestel ik al jaren bij deOnlinedrogist. Zij hebben een fijne website, groot assortiment en aantrekkelijke prijzen. Tevens verkopen zij glutenvrije producten. Zelden is er iets niet op voorraad. Daarnaast kan je rekenen op een correcte en snelle levering van je bestelling. Groot compliment voor de inzet en de klantgerichte medewerking van alle medewerk(st)ers.

TamaW 05-01-2023

wederom de juiste goederen gekregen en keurig op tijd geleverd. Wel jammer dat er tegenwoordig zulke grote dozen voor gebruikt worden, die bovendien niet makkelijk te openen zijn met artroseklachten...

Online drogist 04-01-2023

deze shop heeft de producten die ik vaak moeilijk kan vinden bij een drogist of apotheek (van Roche Posay)
levering was heel vlot, prima service

Martin Verkerk 01-01-2023

Correcte levering met zorg verpakt en op tijd geleverd, begeleid door mailberichten die het verloop van de bestelling melden!
Wij bestelden vanuit Portugal een aantal artikelen die binnen een week keurig bezorgd werden en zonder verpakkingsschade!

Willy 01-01-2023

Het heeft een uit gebreid assortiment, snelle levering. Zeer deskundige klantenservice. Zeer tevreden.

F. Van Terwisga 01-01-2023

Duidelijke productomschrijvingen en een snelle correcte afhandeling van de bestelling.

DeOnlineDrogist.nl 31-12-2022

Snel en goed geholpen en bestelling ontvangen.
Niet duur en dus betaalbaar.

Wiel 31-12-2022

Is en blijft een goede drogist, tenminste voor mij ,iedereen moet zelf oordelen.

Bernard 30-12-2022

gebruiksvriendelijke webwinkel, goed toegankelijk, ruim assortiment , natuurlijke producten/middelen,
door natuurarts geadviseerd.

Oeps 29-12-2022

Alles gaat altijd supersnel ook de bezorging, en gelukkig in kleine doosjes…..scheelt n hoop verpakkingsmateriaal

Cor 29-12-2022

wij zijn zeer tevreden over de online drogist. prima prijs-kwaliteit verhouding, degelijke verpakking, tijdige bezorging. Ik kan iedereen deze drogist aanbevelen

Mqrie-Josée 28-12-2022

steeds duidelijke afspraken, stipte leveringen en prima producten
onze beste leverancier met stip sinds vele jaren

Tineke Kerssens 28-12-2022

Altijd alles prima in orde en meestal alle producten leverbaar en de volgende dag in huis.

Schoonmaakmiddel 28-12-2022

Vlotte levering, bovendien vanaf € 20,00 geen verzendkosten en prijs van artikel ook acceptabel.

Torfsje 28-12-2022

Uitgebreid assortiment, hier vind ik specifieke zaken die anders moeilijk te vinden zijn. Prijzen liggen goed.

Straycat van Dalen 27-12-2022

Ik heb deze bestel site vanaf de eerste bestelling als een betrouwbare site ervaren. De betaling wordt netjes afgehandeld. En de bezorging is ook altijd op de afgesproken tijd, waarvan je op de hoogte wordt gesteld via een email bericht. Ik ben dan ook zeer positief en tevreden.

Ingrid Huybrechts 27-12-2022

Ben ZEER TEVREDEN. zeer goede producten aan een heel goede prijs, supersnelle leveringen, veilige betaling. een echte aanrader ! alles TOP !!!

Anneke 26-12-2022

Snelheid van bezorgen en deskundigheid van personeel bij telefonisch contact.

WPvM 26-12-2022

Wij zijn héél tevreden v.w.b. aankopen bij 'De Online Drogist' ! Zij hebben regelmatig goede aanbiedingen. ! Ene dag bestellen en volgende dag wordt het netjes aan huis bezorgd met 'Track en Trace" !!

Willem 25-12-2022

De Online Drogist verzorgt zijn bestellingen snel en netjes op tijd. En alles keurig verpakt. Heb nog nooit een zending te laat ontvangen .Top zo doorgaan.

Ja zou ik zeker aanbevelen aan iedereen 24-12-2022

Online drogist is heel snel, alles op voorraad en hele snelle levering.
Daarbij zeer gunstig in prijs

Ja zou ik zeker aanbevelen aan iedereen 24-12-2022

Online drogist is heel snel, alles op voorraad en hele snelle levering.
Daarbij zeer gunstig in prijs

Etienne Van Malderen 23-12-2022

Logistiek loopt, dunkt mij, alles op wieltjes. Verzorgde en snelle bediening, producten hebben steeds een lange houdbaarheidsdatum wat ik belangrijk vind,
Interessante prijsvorming

An 21-12-2022

Ik bestel al lang bij de online drogist, super snelle levering, bestelling altijd in orde, communicatie via mail snel en accuraat. Zeer tevreden over zowel aanbod van producten als efficiënte afwikkeling van bestellingen.

Wilma 20-12-2022

Zij leveren snel en goed. Bestelde artikelen zijn goed verpakt zonder overtollig karton.