Deloox.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Deloox.nl.

Deloox.nl stelt zich voor

Deloox is dé online store voor parfum en beautyproducten. Voor 22:00 besteld is moren in huis (mits op voorraad). Wij leveren originele topmerken voor verassend lage prijzen zodat jij nog meer van je favoriete producten en merken kan genieten.

Deze score is gebaseerd op 338 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Isabel 28-12-2021

Heel veel keuze op de website, je vind het product nergens goedkoper en een supersnelle levering.

Stef 28-12-2021

De bestelling gedaan en gelijk de volgende dag in huis. Dat noem ik nog eens en shoppen

Sylvana Steverlinck 27-12-2021

Vooral de prijs is super. Ook de keuze dat je kan maken. Cadeau verpakking prachtig. Zeker een aanrader

Ron 27-12-2021

Snel geleverd in deze tijd! Ook mede namens de bode dienst. Prijs prestatie geweldig. Duidelijke site. Echt alles goed.

De Schampheleire 27-12-2021

Leuk winkelen, vlot gebruik van begin tot einde inclusief bestellen. Levering ook aanvaardbaar, alleen meding daarontrent kan nog beter.

yvon 27-12-2021

Makkelijk om te bestellen, goedkoop in prijs en snelle levering. dus ideaal.

Corry Hogerheijde-Peele 27-12-2021

Goede site, kan alles goed vinden, en de parfum is van een goede prijs, goedkoper dan in een winkel.
Ben zeer tevreden!

Karen 27-12-2021

Een breed assortiment, originele geuren tegen schapelijke prijzen. Snelle afhandeling van de bestellingen. Dit is mij zoveelste bestelling via Superwinkel en tot nu toe alles goed verlopen. Jammer dat de winkel geen samples van andere parfums toevoegt. "Actie"

Dj zwolle 27-12-2021

Mooi op tijd en goed geleverd .en de prijs was ook zeer voordelig .zou andere zo adviseren om ook bij superwinkel iets te bestellen.

Mevr. B uit Brunssum 27-12-2021

Ik bestel al jaren alle dames en heren geuren bij Superwinkel vanwege de uitgebreide keuze, de goede prijzen en de snelle en verzorgde levering.

Ineke 26-12-2021

Was verrast door super snelle en perfecte levering! ‘
s Avonds besteld en volgende dag in huis.

Luc Maes 26-12-2021

Ruime keuze, prima prijzen, uitstekende service wat betreft leveringstermijnen:-)

Mijn 26-12-2021

Super goede service en snelle levering.
Je krijgt goede producten voor een goede prijs.

Mickkey 26-12-2021

Snelle levering. Goede prijs. De naam van deze winkel is niet zo aanlokkelijk , maar: don’t judge a book by it’s cover! Helemaal prima! Niks mis met deze winkel!

ME de Mol 26-12-2021

Snelle levering zoals beloofd en de parfums laag in prijs vergeleken bij andere verkooppunten ik blijf klant

Bettt 26-12-2021

Makkelijke bestelling en meerdere goede veilige betalingsopties. Maar werkelijk supervlotte afhandeling en levering. Zelfs rond de kerstdagen. Gisteren besteld, vandaag in huis! Daar had ik niet op gerekend en niet gedacht, maar het was wel zo!,

Riet Penninkhof 26-12-2021

Goedemorgen,had nooit gedacht dat het de volgende al binnen was,ik raad jullie dus bij iedereen aan .

Pieter 26-12-2021

Ik ben uiterst tevreden van Superwinkel.nl: een vlotte bestelling, heel concurrentiële prijzen, snelle levering en een degelijke verpakking. Dit is een top service, waarvoor dank.

Martine 25-12-2021

Ik ben grote fan over Superwinkel.
Er is een grote keuze aan zeer lage prijzen en na enkele dagen is het pakje reeds geleverd.
Ik heb op korte tijd 2 x parfum gekocht en zal dit zeker blijven doen.
Goe bezig zou ik zeggen.

roelr 25-12-2021

Al van het begin klant bij (de rechtsvoorganger van) Superwinkel.nl. Altijd de goedkoopste met de grootste keuze. In het weekend bestellen en niet dinsdag, maar maandag komt DHL de bestelling punctueel op het afgesproken afleveren! Daar kunnen veel (grote)webwinkels nog van leren. Topbedrijf

René 25-12-2021

Supersnelle afhandeling van mijn bestelling en supermooie prijs. Daarnaast een prachtige verpakking en beschermd ingepakt voorverzending. Dat maakt dat ik volgende keer wederom bij de Superwinkel ga bestellen.
Chapeau!

LJ 25-12-2021

Ondanks de lockdown en kerstperiode eerder geleverd! Super fijn! Komt afspraken na, fijne webwinkel en overzichtelijk.

Jannie van den elzen 24-12-2021

Helemaal niks te klagen,de prijs is top de service is top een hele snelle bezorging kort om ik bestel om die redenen altijd bij Superwinkel.nl.

Sowikowski 23-12-2021

Groot aanbod aan parfum tegen scherpe prijzen. Snelle levering. Super tevreden. Ik ben fan

nick 23-12-2021

ik heb parfum besteld. heel goeie prijs en supersnel geleverd. Enorme keuze aan verschillende artikelen.

Celine van Puijenbroek 22-12-2021

Voor mij was t de eerste keer dat ik bij Superwinkel.nl bestelde.
Zelfs in deze superdrukke periode werd m'n pakje 2 dagen later (zoals afgesproken,) thuis geleverd.
Ik ben dus n meer dan tevreden klant en t zal zeker niet de laatste keer zijn dat ik bestel bij Superwinkel.nl

Altijd op tijd alles binnen goede service 21-12-2021

Zo blij met de service inpakken.
Alleen jammer geen gebruik van alles ,alleen jammer niet voor al mijn bestellingen inpak niet gelukt
Ik begrijp wegens drukten maar had al miJn kadotjes daarop gerekend heel jammer

Edith 21-12-2021

Heldere duidelijke en vriendelijk ogende winkel met zeer scherpe prijzen t.o.v. andere winkels. Superwinkel dus!

Marco 21-12-2021

Nog nooit zo makkelijk mijn spullen gezocht en gekocht ,binnen 24 uur geleverd gekregen en dat in de drukke december maand
Top en bedankt

jolanda van der meijden 20-12-2021

Super productkeuze..
Super bezorging..
Super prijzen…
Gewoon super bedrijf..
Gewoon doen!!!

Marij 20-12-2021

Goede producten. Goede prijzen. Bestellen gaat eenvoudig. Gebruiksvriendelijke site. Snelle en perfecte levering. Goede chatfunctie en goede adviezen.

Aad Brandenburg 20-12-2021

Een geweldige shop met overzichtelijk website en een goede snelle levering ben er zeer tevreden over.

René 20-12-2021

Vlugge en juiste levering is telkens gegarendeerd. De opvolging van de bestelling verloopt eveneens perfect.

Fo 20-12-2021

Superwinkel is sinds jaren nog mijn enige geur- en huidverzorging leverancier. Originele producten, hoewel je door de prijzen wellicht gaat twijfelen. Snelle levering, vaak al de volgende dag.

Ik zou zeggen; doe een bestelling en oordeel zelf.

Hier krijg je echt geen spijt van.. Succes!

Van Hoof Gilberte 19-12-2021

Duidelijke website, goed prijs, gemakkelijk te bestellen en correcte levering binnen de afgesproken tijd.

hartevelt 19-12-2021

gewoon een superwinkel , snel, netjes ,goede prijzen leuke aanbiedingen

Jan Hoogerwaard . 19-12-2021

Ik ben goed behandeld en de prijs was goed netjes geleverd .
Vol houden zo ik gaat je aanbevelen bij onze vrienden .

Gr Jan Hoogerwaard .

Frederika 17-12-2021

Snelle levering en boven bepaald bedrag geen portokosten! Een van de weinige parfumoutlets die dat doen. Scheelt toch weer.

Jacqueline 17-12-2021

‘Snelle en correcte levering, prima service altijd laagste prijs bij parfum.
Aanrader !

René 17-12-2021

de shop is zeer gebruikersvriendelijk grote keuze en goede prijzen en een mooie webwinkel

Johan 15-12-2021

Laagste prijs en super snelle levering.
Om 21.57 besteld en volgede morgen om 11.10 uur geleverd

Anneke 15-12-2021

Vlot, goedkoop en snelle levering ! Perfect gewoon ! Niet twijfelen , gewoon bestellen !

Ron B. 15-12-2021

Snel geleverd, keurig verpakt, mogelijkheid tot achteraf betalen. Uitstekend.

Sophie 15-12-2021

Ik had nog nooit van deze site gehoord maar hun parfumprijzen zijn zoveel lager als op andere sites dat ik toch bij Superwinkel heb besteld.
Ben zeer tevreden want had mijn bestelling de volgende dag al in huis. En dat in de drukke december maand.

Chris E 14-12-2021

Voordelige aanbiedingen met A-merken. Mijn verwachtingen werden bovendien overtroffen, doordat eerder werd afgeleverd dan vooraf aangegeven!

Ronny 14-12-2021

Was op aanraden van mijn dochter, makkelijk om je bestelling te plaatsen en snelle levering

Annelies rogier 13-12-2021

Jullie zijn de enigste waar je :
- Ontzettend hoge kortingen krijgt
- de service is 10 / 10 op elk vlak.
-Super snel geleverd
- altijd heel goed verpakt zodat het product nooit beschadigd toekomt
- je hebt een heel duidelijk overzicht over je aankopen oa, waar en wanneer het geleverd wordt.

Helmy 13-12-2021

Ik was een beetje huiverig om te bestellen maar hetzelfde product was hier veel goedkoper. Echter je hoort en merkt zoveel tegenwoordig dat je niet alles kan vertrouwen. Maar meteen na mijn bestelling kwam er een bevestiging en een verzendbevestiging en een dag na mijn bestelling werd het keurig afgeleverd. Super!

Farid 12-12-2021

Online kopen doe je bij Superwinkel omwille de prijzen natuurlijk maar zijn ook correct en vlot met het verzenden. Ruime keuze aan parfums en altijd 1 vd goedkoopste op de markt.

Sylvia Jaspers 12-12-2021

Superwinkel is een hele overzichtelijke site met voldoende informatie en ingrediënten van de vele parfums en verzorging.
Supersnelle levering wat ik absoluut waardeer!
En de prijzen zijn goedkoper dan bij een gewone parfumerie.
Ik koop mijn parfums zowel voor mezelf als voor cadeau alleen nog maar bij superwinkel!
Ik ben dan ook zeer tevreden🥰