Deloox.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Deloox.nl.

Deloox.nl stelt zich voor

HettyB 24-07-2023

Parfum gekocht: na vergelijking de goedkoopste! En een snellere levering dan verwacht.
De productiedatum gecheckt en die was van april dit jaar, dus zeer tevreden.

Mp 24-07-2023

Heel content . Gemakkelijk te kiezen op de site en de levering was dik in orde en ook belangrijk was vlug geleverd.

Christel 24-07-2023

Als je de prijzen een beetje kent en ze geven korting, kom je niet bedrogen uit 👍, vlotte bestelling en levering

Benjamin Lembrechts 23-07-2023

Leuke shop met veel keuze , en dat voor een zeer scherpe prijs.
Levering ging vlot en de automatische keuze voor een aflevering te kiezen is een meerwaarde.

Mariet 23-07-2023

Prijs kwaliteit perfect! Een heerlijke crème!
Keurig ingepakt en geleverd zoals wordt beloofd!

Wilma 22-07-2023

Dit was de eerste keer dat ik wat besteld heb bij Deloox.
Altijd spannend, maar ik kan iedereen aanbevelen om hier te bestellen. Heel snel geleverd, zeer goede prijzen, goed verpakt en fijne vervoerder Budbee. Perfect allemaal!

Hetty 20-07-2023

goede aanbiedingen en snelle versand. Ik zal er weer eens gebruik van maken.

RonvH 20-07-2023

Zéér snelle service, binnen 24 uur had ik het bestelde produkt. Goede prijs.

Erika 19-07-2023

Mooie shop, duidelijke site, prijzen zijn heel aantrekkelijk. En .. snelle levering, volgende dag in huis. Dus snel genieten van je aankoop..

18072023 18-07-2023

Je kan gemakkelijk het juiste parfum vinden in de webshop, de bestelling ging super vlot. De volgende dag mocht ik mijn favorieten reeds ontvangen, voor mij WOW en dat voor een super prijs i do it again !

Mietje 18-07-2023

Ik vind het een heel trouwe site . Zou het iedereen aan raden . Ik ben heel te reden .

Fabienne 18-07-2023

Ben zo blij dat ik deze site heb gevonden. Mijn favoriete shampoo Olaplex is hier het goedkoopste en wat helemaal leuk is…ik heb een nieuwe eyeliner gekocht van een merk welke ik niet kende. Het is Artdeco en hij is fantastisch! En €10 goedkoper dan de eyeliner van Clinique die ik altijd had. In deze dure tijden toch wel leuk €10 verschil. 😃

Mieke 18-07-2023

Heerlijk luchtje voor een prima prijs en de dag na de bestelling al bezorgd. Prima geregeld en een overzichtelijk website.

Wildenberg 18-07-2023

Snelle levering en spot goed koop zag deze op Schiphol voor €47 en hier€33.

Sebastiaan 18-07-2023

De prijs was goedkoop en de levering ging vloeiend. Ik werd per mail op de hoogte gehouden, dat was prettig.

Edanur 17-07-2023

Goede en betrouwbare website, snelle levering.
Was de dag erna gelijk binnen!

Waleed 17-07-2023

Hoge kwaliteit, snelle levering, veel aanbiedingen, een van de beste winkels :)

Grace 16-07-2023

Parfum is goedkoper als bij andere zaken, en snel geleverd.
Ik kom hier zeker terug om parfum te kopen.

Maamoun Abbas 15-07-2023

Sterker nog, ik heb al heel lang met deze winkel te maken. Hij vestigde mijn aandacht op een aantal positieve dingen. Ten eerste zijn hun prijzen zeer concurrerend met de markt. Ik heb ook parfums van hen gekocht, ze zijn allemaal 100 procent origineel en ze zijn zeer toegewijd aan leveringsdata .. Daarom ben ik erg blij om met ze om te gaan en ze ten zeerste aan te bevelen.

Hiphiphoera 13-07-2023

Duidelijke website met veel keuze, goede prijzen en snelle levering.

Ik was op zoek naar een site met meer keuze in luchtjes en betere prijzen dan bol.com en die heb ik hier gevonden. Èen groot assortiment met hoge kortingen.
De meeste producten worden de volgende dag bezorgd en je heb de optie om later te betalen wat altijd fijn is als je een website voor de eerste keer gebruikt.

Huub 11-07-2023

Supersnel de volgende dag geleverd en keurig verpakt. Dit alles voor de scherpste prijs die er te vinden is. Ga zeker volgende keer eerst bij deze shop kijken. Voor herhaling vatbaar!

Patrick De Schryver 11-07-2023

Enorm uitgebreide keuze, en echt voordelige prijzen. En de verzending gebeurt ook erg snel. Ben tevreden

Saskia Eliasberg 10-07-2023

Ben heel enthousiast over Deelox. Goede prijzen voor topgeuren!
Klantenservice erg professioneel. Had een verkeerd adres opgegeven en dat aangegeven. Hebben het heel goed opgelost door het uit hun zelf, bij het dichtstbijzijnde ophaalpunt te laten bezorgen. Ze bezorgen supersnel en netjes verpakt

Yvonne Ossendorp 08-07-2023

Prima service! Snelle levering van mijn heerlijke parfum.Daarbij zijn de prijzen ook zeer aantrekkelijk. Ik raad het iedereen aan.

Caroline Braet 08-07-2023

Verkeerde inhoud! Ik betaalde 99 euro voor verkeerde levering, heb dit meteen gesignaleerd, dag 3:, er is nog geen oplossing voorgesteld, nu?