Deloox.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Deloox.nl.

Deloox.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 302 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,6

Piotr 07-08-2023

Snelle levering in een Packet locker. Brede offerte met goede prijzen voor top producten. Perfect!

Louise 05-08-2023

De prijzen van de producten zijn opvallend interessant. Daarnaast is er een hele goede service en snelle levering. Ik koos voor de cadeauverpakking optie en deze was heel goed en netjes gedaan. Het is oprecht een van de beste sites die ik al gebruikt heb en raad deze aan iedereen aan!

mariam 03-08-2023

Prima service .Betrouwbaar en voordelig.
Ik bestel zeker nog een volgende keer bij Deloox voor "deluxe" verwennerij

Isabelle 02-08-2023

Top site om te bestellen, ruime keuze aan de beste scherpe prijzen. Zeer snelle levering. Top!👍👍👍

Marcsteert 02-08-2023

Ruime keuze van parfums en eau de toilette en betaalbaar . Heb vergeleken met andere sites . Zelfs merken die je niet in de parfumeriezaken vind vind je wel DELOOX

Heorhi Vysotski 02-08-2023

Fast delivery on the next day, good packaging, great assortment of niche fragrances

Jos 01-08-2023

Grote keuze van alle merken
Snelheid van levering: vandaag bestellen morgen in huis.
Top !!

Elsie 01-08-2023

Na twijfelen, hebben we toch beslist om deze keuze te maken om te bestellen bij jullie.
Want we kenden totaal deze website niet.
Prijs kwaliteit zat dit goed.
Alles is vlotjes verlopen, van bestelling tot levering van het product.
Zeker een aanrader.

Riet Van Langenhove 01-08-2023

De prijs was gunstig, promotie, het bestellen ging vlot en vlug.
Ik kon het pakketje vlug gaan afhalen in het postkantoor en genieten van mijn nieuwe geurtje, een aanrader trouwens !

Mandy 01-08-2023

Opzoek naar Olaplex, kwam via Google terecht bij Deloox. Scherp geprijsde aanbiedingen, overzichtelijke website en snel verzonden! Kortom; top ervaring!

RInus 01-08-2023

Prijs verrassend
Bestellen snel in huis
Kortom vandaar het cijfer 9

May 31-07-2023

Makkelijke website, prijzen competitief, meerdere opties en supersnel in huis.

Ozgul 30-07-2023

Gemakkelijke website. Navigeren, keuzemenu is echt niet moeilijk. Een bestelling maken is heel simpel.

Peter 29-07-2023

Mijn parfum is lastig te vinden, deze webwinkel heeft hem, voor een leuk prijsje! Dus ik ben blij en twijfelde of ik niet meteen meer moest halen, maar dat kan altijd nog (hoop ik)

Maus01 29-07-2023

Heb bij Deloox besteld omwille van de voordelige prijs, snelle levering was een pluspunt.

Cecile 29-07-2023

Mooie aanbiedingen, snelle levering in nette verpakking en producten naar verwachting.
Ik was eerst huiverig voor namaakluchtjes, maar mijn,al inmiddels 6x, bestelde leau dissey is geen namaak.
Ik bestel mijn favoriete luchtje alleen nog hier.

Marian 29-07-2023

L’eau d’issey gekocht. Al 30 jaar koop ik deze en weet hoe lang de geur blijft. Die van deloox vervliegt binnen een uur. Dus ik heb onder de instapost gemeld dat ik deze wil retourneren en mijn geld terug. Wettelijk klopt dit, ook na geopende verpakking mag het terug. Ik wacht op hun antwoord. Deze zal ik hier ook plaatsen. Ik vertrouw erop dat dit netjes wordt afgehandeld.
Overigens was de levering zorgvuldig en vlot, maarja…

Arjan 28-07-2023

Heel Bizar dat her Personeel zo met klanten om gaat....en dan heb ik het over liegen en bedriegen..
Zouden ze nou zo.n fijn gevoel er aan over houden ??
Ik bestel parfum van 106.00 euro
Direct bij eerste gebruik was het zo vervlogen
Gelijk contact genomen
Er mij verteld u moet weken geduld hebben na weken gaat het Sterker ruiken...Nog NOOIT van gehoord en nog NOOIT meegemaakt !!

Na 5 weken ging het Retour ivm testen door het Eigen Personeel
Dus dat is een Slager die zn Eigen vlees Keurd !!!!!!!
Wat een Bedrijf dat dit nog draait

Klant is Koning maar niet bij dit Bedrijf...wees Coulant geef een Orginele Verse Parfum of geef ieman een deel van zn centen terug..
Want ik en meedere moest het weken gebruiken vanwege dat het beter ging ruiken ( dus niet )...dus dan is er iets uit ....maar nee

De Euro.s zijn binnen...en de volgende mag weer storten
Op de Site leest je veel 4 of 5 sterren..dan gaat het alleen maar over de Snelle levering en goed verpakt

Er zal heus wel af en toe wat Orgineels tussen zitten.....maar Niet de Mijne..en bij meedere

NEVER NOOIT MEER EN 1 STER IS AL TE VEEL

Yvonne 27-07-2023

zoekend naar een parfum bij Deloox terechtgekomen, mooie site, leuke prijzen en snelle levering

Ben 25-07-2023

Voor parfum, eau de parfum, eau de toilette en after shave
zit je bij Deloox helemaal SAFE!

Patrick 24-07-2023

Zeer tevreden, goede prijs en snelle levering. Volgende bestelling zeker bij deloox. 👍

HettyB 24-07-2023

Parfum gekocht: na vergelijking de goedkoopste! En een snellere levering dan verwacht.
De productiedatum gecheckt en die was van april dit jaar, dus zeer tevreden.

Mp 24-07-2023

Heel content . Gemakkelijk te kiezen op de site en de levering was dik in orde en ook belangrijk was vlug geleverd.

Christel 24-07-2023

Als je de prijzen een beetje kent en ze geven korting, kom je niet bedrogen uit 👍, vlotte bestelling en levering

Benjamin Lembrechts 23-07-2023

Leuke shop met veel keuze , en dat voor een zeer scherpe prijs.
Levering ging vlot en de automatische keuze voor een aflevering te kiezen is een meerwaarde.