Deloox.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Deloox.nl.

Deloox.nl stelt zich voor

Deloox is dé online store voor parfum en beautyproducten. Voor 22:00 besteld is moren in huis (mits op voorraad). Wij leveren originele topmerken voor verassend lage prijzen zodat jij nog meer van je favoriete producten en merken kan genieten.

Deze score is gebaseerd op 337 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Rana 05-05-2022

Fijne website, mijn favoriete luchtje vaak in de aanbieding. En snel geleverd.

S.Nasrallah 05-05-2022

Zeer slecht ervaring
Zeer ongeinteresserd met mee omgegaan na klacht ondanks dat ik meer dan 10 jaar klant ben bij jullie.

Wouthera 05-05-2022

Parfum besteld , veel keuze in geuren en inhoud.
Snel geleverd en keurig verpakt.
Voordelige parfums.
Had al goede ervaringen met de Superwinkel en denk niet dat mijn mening veranderd nu het Deloox is geworden.
Voor mij nog steeds een superwinkel.

Sanne 04-05-2022

Super snelle levering, volgende dag in huis! En een heerlijk luchtje voor een hele scherpe prijs, ik ga vaker bestellen bij Deloox.

JM van't Noordende 03-05-2022

De webshop is zeer goed, goed verzorgd en duidelijk voor alles. Waarom ik voor deze shop gekozen heb, is door dat een vriendin van mij zei, kijk is op die site, die hebben het vast ook wel. De levering was zeker goed, kijk een dag te laat moet je niet naar kijken, het is overal druk, dus niet moeilijk doen zeg ik.

Myra 02-05-2022

Ruime keuze in producten en omdat jullie de goedkoopste prijs hadden, voor jullie gekozen. Bestelling netjes en snel geleverd. Ik zal hier vaker gaan bestellen!

Loes 01-05-2022

correcte en vlotte levering ben er erg tevreden over en zal vast en zeker vaker bij jullie bestellen

Aerdemir75 27-04-2022

Super en een hele snelle levering zonder problemen, herhaling vatbaar.

Ga zo door.

Stef 27-04-2022

Snelle levering en sterke prijzen, en na een fout bij de betaling onmiddellijk recht gezet.

Yoko 26-04-2022

Zeer tevreden met de fondation niet meer te verkrijgen in de winkels ik gebruik deze al jaren, vlugge besteling top 👍

Gintarė 25-04-2022

I am very satisfied with this hair care store always nice service fast delivery and very quality tools. I am very glad to have discovered you, I will definitely buy again.

Corrie 25-04-2022

Snel en keurig bezorgd fijne winkel goede keuze van diversen luchtjes gewoon df beste deals

Julie Frijns 25-04-2022

Zeer snel geleverd, zeer goed verpakt en de grootste verrassing was de overheerlijke zomerse geur.

Miranda 24-04-2022

Bestellen ging snel, de website is duidelijk. Mijn bestelling is oo tijd geleverd en voldoet aan mijn verwachtingen.

René 22-04-2022

producten worden tegen een goeie prijs aangeboden, website is duidelijk en levering is ok

Chantal PC Haarzaak 21-04-2022

Alles goed te vinden op de site en zijn voordelig en super snel verzonden! Top bedrijf hier ga ik veel bestellen!

Wimpke 19-04-2022

Kwam de site toevallig tegen en was verrast door de prijzen.
Dus gelijk besteld en gauw geleverd.Top

Mvr. Jol 17-04-2022

Ik zocht een lastig te verkrijgen product maar Deloox had het.
Levering was snel.
Enige minpunt was de hele grote doos voor een klein product. Daarom 'slechts' een 9 :)

tram 14-04-2022

zeer makkelijke en eenvoudige site, goede informatie , al enige jaren maak ik er gebruik van jullie site, perfect.

Ton Kalkman 14-04-2022

Ik koop al jaren mijn geurtjes bij deze firma en vind het een geweldige winkel met een zeer uitgebreid assortiment tegen heel leuke prijzen.
Al heeft de winkel nu een nieuwe naam , vind ik het erg fijn dat de service goed gebleven is.

John 13-04-2022

Prijs vriendelijk bedrijf had hulp nodig met een vvv bon telefonisch geweldig geholpen en doen wat ze beloven binnen 1 dag in huis
Heb al meerdere keren in volle tevredenheid besteld en alles geleverd zonder problemen

Annette 13-04-2022

De website ziet er goed uit. De producten zijn gemakkelijk te bestellen. De levering is vlot. Kortom tevreden.

ga zo door. 13-04-2022

Ik had hier voor het eerst gehoord, dat je parfum via te bestellen eenmaal een stuk goedkoper kon krijgen. niet bij andere grote zoals bol.com maar ook nog bij jullie. En eerlijk gezegd was ik zeer verrast van de prijs en de hele snelle levering. Dus ja, ik zal zeker jullie aanbevelen bij al mijn vrienden en kennissen. En het flesje was nog heel. Bedankt.

robert 13-04-2022

Artikel werd keurig op tijd gelevetd , is gunstig geprijsd, voldoet aan de verwachting en er waren geen bezorgkosten.

Annet 13-04-2022

Top site, bestel hier al heel lang, hoge kortingen en goede service!! Overzichtelijk!! Je hebt bestelling snel in huis!!

E.B. 12-04-2022

Deloox is een heel prettige webwinkel met aantrekkelijke artikelen en prijzen. Als je iets bestelt voor 22.00 uur, wordt het de volgende dag bezorgd. In mijn geval was het 1 dag later, maar dat lag niet aan Deloox, want die had het dezelfde avond al verzonden. DHL had het pakje al gesorteerd maar plotseling werd de zending afgebroken ???
Het artikel was goed verpakt. Al met al heel tevreden.

Marianne 12-04-2022

Snelle levering en prima verpakt. Eneen goede prijs. Et iets goedkoper dan elders. Knap hoe julliedat doen👍👍

Hannes 11-04-2022

nou, gewoon. Ik had weer eens een geurtje nodig, dus vandaar. En dezer kwam langs via zo'n cashback programma.

Hilde 08-04-2022

Superwinkel. Gemakkelijk, betrouwbaar en snelle levering. Steeds heel tevreden van aankopen. En voordelige tarieven.

RHOSE 08-04-2022

Echte parfums , originele verpakking ook natuurlijk en snelle bezorging!

Dus 100% betrouwbaar, 100% echte producten.

Annelies 05-04-2022

Duidelijke website, goeie producten, uitgebreid assortiment, makkelijk bestellen, snelle levering , helemaal top!

John maas 05-04-2022

Alle geurtjes die er zijn kun je daar vinden in voeren en het komt tevoorschijn tegen een zeer schappelijke prijs en een razend snelle levering de gratis levering boven een bepaalde prijs is ook interessant zet je aan een kwalitatief beter geur te kopen.

Jeanine van Greunsven 04-04-2022

Geen enkel negatieve ervaring. Parfum besteld, de dag erna in huis, keurig bestelling volledig kunnen volgen via mail en bezorg service info. Praktisch , snel, keurig verzorgd en exact op tijd. Goede verpakking en nette prijs. Zeer tevreden.

Steve Keysers 04-04-2022

Perfecte leveringsdienst, gemakkelijke website, fantastische en super aangename begeleiding en raadgeving door de medewerkers!

Alexander 03-04-2022

Superscherpe prijzen voor de real deal! Bovendien ook nog snelle verzending! Wat wil een mens nog meer?

Florianne 03-04-2022

Fijne eerste ervaring, was op zoek naar een parfum en had zelf nog nooit van Deloox gehoord. Kwam er door het zoeken uiteindelijk op terecht en vele malen goedkoper dan bij andere aanbieders, plus hele snelle levering. Dus al met al zeker aan te raden!

Nina 03-04-2022

Beste prijzen van producten in vergelijking met andere webshops, duidelijke en fijne website in het gebruik. Contact met klantenservice heel erg goed en super snelle verzending volgende ochtend al in huis!

bg 31-03-2022

Ruim assortiment tegen goede prijzen, eenvoudige ordering en betaling, snelle levering.

jill 30-03-2022

Een super winkel, met super deals!! En een ruim assortiment, ik ben helemaal fan!

Ouarda 30-03-2022

Fijne webwinkel waar je lekkere geuren tegen een voordelige prijs kan bestellen.
Ook heb je de geur snel in huis, ik zal hier zeker weer een keer bestellen!

Henny 29-03-2022

Prijs is zeer concurrerend. De levering vlot en de parfum was erg mooi in cadeau verpakking verpakt. Kortom; zeer tevreden.

Patricia 29-03-2022

Altijd huiverig of de beloofde bezorgmoment daardwerkelijk wordt nagestreefd. Zeker als nieuwe klant...Top hoe mijn eerste bestelling is verlopen. Op tijd en.. Prachtig in kadoverpakking geleverd.

Jose 29-03-2022

Koop al jaren op dit adres en ook nu de naam veranderd is: nog steeds dezelfde goede service

TOP!

Jeannette Hiemstra 27-03-2022

Ik ontdekte jullie site via een zoekmachine een aantal jaren terug. En sindsdien ben ik altijd bij jullie blijven bestellen. De site is overzichtelijk en makkelijk om iets te bestellen. Je besteld, je vult je gegevens in en je betaald… en het mooie is ? geen dagen of weken wachten, maar de volgende dag al in huis. En ?? Stukken goedkoper als op de andere sites. I love it ❤️

Tomatita 24-03-2022

Ik koos voor deze shop vanwege de mooie aanbieding van wat ik zocht. Er stond: "vóór 22.00 uur besteld, morgen in huis!" ik bestelde om 21.00 uur, en inderdaad was het de volgende dag al in huis!

N.Noorafrooz 24-03-2022

Ik vind het kwaliteit super goed en Prijzen echt goedkoop en ik vind het bezorgen ook supersnel
Ik ben echt tevreden.
Al vast bedankt

annemarie 24-03-2022

Goede prijs, super snelle en accurate levering; voor 22 uur besteld , de volgende dag in huis. Moest alleen even wennen aan de naam, die geeft nog geen vertrouwd idee.

Kevin 23-03-2022

Zocht een specifieke aftershave, kon deze op Deloox het goedkoopst vinden en ook nog met een erg snelle levertijd! Ik zal voortaan weer mijn producten bij jullie inkopen.

Vanessa Vanhaesebrouck 23-03-2022

de bestelling was er de dag na de bestelling en was goed ingepakt een zeer goede service

Ouafa 22-03-2022

Handige site, groot aanbod. Verschillende merken. Veel goedkoper en snelle levering.