Deloox.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Deloox.nl.

Deloox.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 300 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Alfons 11-12-2023

Snel en goed verpakt het juiste product geleverd voor een redelijke prijs.
Breed assortiment.

Jos Frijns 11-12-2023

Goede en duidelijke site, makkelijk om te vinden wat je zoekt, om af te sluiten een perfecte service en snelle levering! Een echte aanrader!!

Dominique Vandenbogaerde 11-12-2023

Via een collega jullie leren kennen. Amai, heel goede prijs. ‘s Middags besteld en de dag erna was de levering er al

Anja 08-12-2023

Super vlotte aflevering en komen afspraak heel goed na! Een plezier om mee te werken

owen 08-12-2023

product na 2 weken nog steeds niet geleverd terwijl hij de volgende dag binnen zou moeten komen

Sabine 07-12-2023

Alles prima in orde. Correcte en snelle levering. Ga zeker nogeens bestellen.

Win 06-12-2023

Snelle en nette levering, aangeschaft vanwege goede prijs. Goede, degelijke verpakking. Volgende keer bestel ik er weer

Zet geen producten op de website die niet op voorraad zijn!! 04-12-2023

Tijdens black friday met korting een product besteld. Blijkbaar betekend levertijd 1-5 werkdagen dat ze het product niet op voorraad hebben. Ik dacht dat het vanwege de drukte bij de post kwam. Blijkt dat ze het product helemaal niet hebben. Zet het dan niet op je website! Op de laatste werkdag krijg je bericht dat het product er niet meer is en dat je een maand kunt blijven wachten. Inmiddels zijn alle black friday prijzen alweer voorbij en zit je met lege handen. Plus na annulering krijg je je geld pas na 3 werkdagen terug. Dat is gemakkelijk geld verdienen. Het is net als bij een loterij dat je moet afwachten of je je product krijgt of niet.

Caroline 03-12-2023

Mijn favoriete parfum is slecht verkrijgbaar en vrij prijzig, maar Deloox had m voor een zeer redelijke prijs!
Einde van de dag besteld,de volgende dag keurig verpakt in huis!
Ik ben zeer tevreden, een aanrader!

RT 02-12-2023

Deloox is duidelijk, overzichtelijk en heel gebruiksvriendelijk. Mijn favoriete geur was tijdelijk niet leverbaar. De helpdesk bood aan om een seintje te geven als de geur weer verkrijgbaar was. Dat hebben ze keurig gedaan. Dat stel ik zeer op prijs.

Dietje Gubbels 02-12-2023

Prima verpakt en snel bezorgd ben erg blij met het product. Heb daarna nog enkele exemplaren besteld. Ben zeer tevreden.

Rijk 30-11-2023

Op de site kon ik, wat ik zocht, makkelijk vinden. De levering was heel snel en was netjes verpakt.
Deze webshop is echt een aanrader!

Guus 30-11-2023

Snelle verzending, goede prijs, origineel product, goede verpakking, mogelijkheid om te laten inpakken.

MJ 29-11-2023

Bestelling van begin november nog niet ontvangen: geen reactie op e-mail, telefoon staat uit.
Ben bang dat ik kan fluiten naar m’n geld en product. Niks levering binnen 24 uur, of melding 2 dagen vertraging

Martientje 29-11-2023

Al een paar keer besteld bij Deloox en elke keer snelle levering. Had mooie korting en de prijzen in het algemeen zijn altijd wat beter dan in de parfumeriezaken. Dus heel tevreden 😊👍

Francesca 26-11-2023

Many products, many prestigious brands and not just commercial brands, functional site and very fast shipping!

Roel 21-11-2023

Goede prijs, snelle levering en goed verpakt. Prima klantreis waarbij ik in iedere fase goed op de hoogte werd gehouden.

Corine 19-11-2023

De prijzen zijn altijd lager dan in de parfumerie. En dit met dezelfde kwaliteit.

Annie 19-11-2023

Veel keuze.
Makkelijk te bestellen.
Snelle levering.
Kortom prima winkel!

natalie 14-11-2023

Snelle en duidelijke service. Heel tevreden. Al mondelinge reclame gemaakt.

Elke Hatton 14-11-2023

Super Prijzen en Uper snel geleverd.Nooit zo content geweest.Bravo Deloox eindelijk een goede Webwinkel.Danke

Fijne web shop 14-11-2023

Ik lees een aantal negatieve recensies over Deloox maar ik wil toch graag een andere kant laten horen. Ik bestel regelmatig
producten bij Deloox omdat ze steeds goedkoper zijn. Ik vind de service top . heb al 2x een probleem gehad met een beschadigde
verpakking en een verloren levering. De Mevr. van de klantservice was goed bereikbaar en zeer vriendelijk en heeft de problemen
zeer netjes opgelost. Ik kan geen negatieve punten ontdekken.

Demi 08-11-2023

De webshop is heel overzichtelijk. De selectiecriteria spreken erg voor zich. De prijs is uiteraard aantrekkelijk. Wat zeer aangenaam verrast is de zeer snelle levering waarbij de producten erg goed verpakt zijn. Top!

Els 07-11-2023

Snelle levering en de goedkoopste van alle web en fysieke winkels. Goede service. Grote keuze.

Ingrid 07-11-2023

Tot op heden is mijn bestelling niet geleverd. Kwijt?? Geen idee. Momenteel niet tevreden. Dat er iets mis gaat met de levering is niet mijn probleem. Vanuit Deloox alleen de oplossing dat ze een onderzoek in gaan stellen. Liever dat ze mijn bestelling alsnog sturen en het verder zelf met DHL uitzoeken.