Deloox.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Deloox.nl.

Deloox.nl stelt zich voor

Deloox is dé online store voor parfum en beautyproducten. Voor 22:00 besteld is moren in huis (mits op voorraad). Wij leveren originele topmerken voor verassend lage prijzen zodat jij nog meer van je favoriete producten en merken kan genieten.

Deze score is gebaseerd op 337 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

alexandra 16-10-2022

Leuk aanbieding gevonden voor een haarproduct. Super snelle levering! Netjes verpakt

Wilma 15-10-2022

Ik had niet alles goed gelezen wat betreft inleveren cadeaubonnen. Isabella heeft snel en goed gehandeld en alles teruggezet.
De volgende dag werd artikel keurig verpakt geleverd en dat voor een schappelijke prijs.
Succes en ik kom zeker terug.

bibbi 14-10-2022

ik heb een luchtje besteld en snel geleverd. ik geb alleen een sterk vermoede dat niet echt is. als ik dat had geweten had ik het niet besteld.
Deloox 14-10-2022

Geen zorgen! Alles wat we verkopen is 100% origineel en afkomstig van het merk zelf. Als je vragen hebt, neem dan even contact met ons op onder vermelding van jouw ordernummer.

Jose 13-10-2022

Mooie duidelijke site,snelle levering
En prijs van parfum goedkoper dan andere winkels

Van der Horst 12-10-2022

Zeer tevreden over deze shop, zeer ruime keuze van artikelen met goed prijs verhouding, en alle bestellingen die ik heb gedaan zijn altijd binnen 24 uur geleverd.

Maryam 09-10-2022

Zeer snelle aflevering.Ik heb een parfum besteld binnen een dag heb ik hem op afgesproken tijd ontvangen en wat de prijs betreft was ik veel goedkoper uit.Bedankt delloox en tot gauw weer.😀😀😘

Hugooo 07-10-2022

Concurrerende prijzen
Snelle bezorging.
Inpak service uitstekend.
Aanrader.

BlindEagle 06-10-2022

Snelle levering voor een prima prijs! Zou het zó weer doen. Een aanrader voor iedereen.

Maaike 04-10-2022

Mijn favoriete parfum de volgende dag al in huis! Overzichtelijke site. Snelle levering. Netjes verpakt. Ik koop hier zeker weer !

glen 02-10-2022

wat ik besteld had kwam super snel binnen binnen 1 a 2 dagen ( alleen dhl ja die had het weer verpest) maar van de mensen van deloox ging alles super snel en duidelijk vriendelijkheid als er wat te vragen is

Gerrie 29-09-2022

Er staat op de site voor 22:00 uur besteld, morgen binnen. En dat is echt zo! Ik heb het om 21:30 uur besteld en het kwam echt de volgende dag binnen.
Verder zeer tevreden over de wijze van bestellen, duidelijk en het product is precies zoals het omschreven staat.

Peter 28-09-2022

Mooie scherpe aanbiedingen en een zeer uitgebreide keuze. En de verzending was lekker snel.

joanna mrzyglod 27-09-2022

In de omschrijving staat dat als ik de bestelling voor 22.00 uur plaats, het pakket de volgende dag wordt bezorgd. helaas was het dat niet! Ik bestelde parfums als cadeau en ik wilde dat ze er de volgende dag zouden zijn! Ik ben teleurgesteld!

Cindy 27-09-2022

Overzichtelijk en ruim aanbod! Prijzen zijn meer dan Ok. Alleen klopt volgde niet: voor 22u besteld de volgende dag in huis. Als je dat niet kan waarmaken, verwijder dit dan van je website! Helaas geen proefmonster ontvangen, sommige klanten wel…

Cindy 27-09-2022

Overzichtelijk en ruim aanbod! Prijzen zijn meer dan ik. Alleen klopt het niet, voor 22u besteld de volgende dag in huis. Als je dat niet kan waarmaken aub schrap dit dan van je website!

lydia 26-09-2022

Eerst reviews bekeken op internet(raad ik iedereen aan ALTIJD te doen), die over algemeen vrij lovend waren. Snelle levering, ook nog proefmonsters erbij. Gewoon tevreden.

Marieke 26-09-2022

De webshop is fijn en gebruiksvriendelijk. De informatie is duidelijk en de prijzen zijn scherp. Ik ga hier zeker vaker bestellen. Het product is snel bezorgd. Top service!

Rana 25-09-2022

Parfums zijn 100% originele, Vlotte zending alles perfect!!!! ik raad het aan🥰

Rene Leerschoon 25-09-2022

Ik heb bij deze shop voor de 2e keer besteld alles klopt gewoon prijs /levering en eerlijke producten

Snel en goed geleverd 21-09-2022

Snel en goed geleverd. Mooie prijs met andere filialen.
Zeker de moeite hier op deze site te kijken voor een product.

johnbeton 21-09-2022

snel en correct, goede dienstverlening en correcte service. Duidelijke communicatie

D. 21-09-2022

Prima site, duidelijk en makkelijk, goede product informatie fijne prijzen, snelle levering.

DRS 17-09-2022

Besteld en de volgende dag bezorgd. Heel fijn, goed ingepakt en de mogelijkheid om achteraf te betalen is top. Ga hier zeker vaker bestellen :-)

Jessica 15-09-2022

Ik ben zeer tevreden...zeker over de service. Ik bestel altijd mn luchtjes hier, en verwijs iedereen naar Deloox.

Grtjes,

Peter 14-09-2022

Afgelopen week een product besteld bij Deloox omdat het de laagste prijs was die ik kon vinden. Levering was snel en soepel.

Vanden Dries Laurence 13-09-2022

Zeer tevreden met uw ultrasnelle diensten en zeer goede kwaliteit verpakking 😊 Heel erg bedankt ☺️

PvB 13-09-2022

Ik vind dit een prima winkel met hele scherpe prijzen, ik slaag hier voor mijzelf, mijn zus en zelfs voor mijn zonen! De site zelf is zeer gebruiksvriendelijk. Top!

Deloox 13-09-2022

Is mijn 2keer dat ik bestel super content. S´avonds besteld s´morgens op de bestemming.
Alles goed verpakt en super kortingen ga steeds hier weer kopen daar kan de parfumerie niet aan.

Peter 08-09-2022

Ik heb een fake parfum ontvangen van lattafa, alle doosjes van lattafa hebben een hologram, op dit doosje zat alleen maar een sticker totaal geurloos, echt belachelijk, laaste keer dat ik hier besteld heb.

Suus 07-09-2022

Gemakkelijke omgeving en eenvoudig te bestellen. T enT prima en de levering van de bestelling is gewoon de volgende dag in huis. De bezorger was vriendelijk en beleefd. Prima ervaring voor mij.

Francois 05-09-2022

Overzichtelijke website.
Eenvoudige bestelprocedure.
Goed communicatie en opvolging.
Snelle levering.

Barbara 03-09-2022

Ik kijk altijd eerst hier voor ik een aankoop maak, meestal hebben ze mn favoriete luxe producten hier aan een leukere prijs. En volgende dag geleverd!

Conny 31-08-2022

Online kwam ik deloox tegen. Echt heel blij met deze online parfumwebshop. Ik heb dsquared wood 100ml for her besteld. Zeer voordelig vergeleken met andere parfumwebshops en de volgende dag al geleverd. Ik zal hier zeker vaker terug komen om een lekker geurtje te bestellen!

Lisa Visscher 31-08-2022

Zeer tevreden. Ruime keus op de site. Verder snelle en goede bezorging van het artikel.

Pieter 31-08-2022

Ruime keuze, goede concurrerende prijzen ten opzichte van andere aanbieders, vlotte verzending!

Rozemarijn Paulissen 30-08-2022

De parfum die ik had besteld was lekker afgeprijsd en heel snel geleverd wat erg fijn was! Mooi verpakt!

Inge De Cock 29-08-2022

Gemakkelijke en gebruiksvriendelijke site, duidelijk vermelde kortingen, vlot afrekenen en heel snelle levering!

Nicole 29-08-2022

Prima website met goede omschrijving van de producten - duidelijke uitleg en prijsweergave. Ik kende Deloox voordien niet maar ben zeer content over mijn aanschaf van de producten.

Joyce 24-08-2022

Duidelijke en makkelijke site. Goede informatie bij de producten.
Ook zijn de prijzen een stuk lager zodat je bijna gaat twijfelen of het echt is. Ik heb 4 producten van olaplex besteld en dat ziet er allemaal goed uit. De bestelling werd supersnel verzonden en had ik de volgende dag in huis.

Olga 24-08-2022

Super fijne site om spullen te bestellen en het is snel in huis.
Heb zelfs vanaf mijn vakantieadres de spullen besteld en thuis ontvangen .
En vaak hele gave aanbiedingen en op de andere producten goede prijzen

Heidi 22-08-2022

Overzichtelijke webshop en heel voordelige prijzen! De levering verliep zoals beloofd en de producten waren met zorg verpakt. Ik bestel in de toekomst zeker nog!

Richar 21-08-2022

Goede shop met mooie prijzen voor de geurtjes. En er wordt geleverd op de juiste dag

Elske 21-08-2022

Top voor mijn kop 👌hiermee bedoel ik dat ik heel tevreden ben over de haarstylings producten die ik regelmatig hier bestel
Snelle levering
Goed verpakt
En mijn haar niet “uitgezakt”😜

Amanda 21-08-2022

Bij Deloox betaal je dus echt de goedkoopste prijs, en zijn ze mega snel met verzending en zit het altijd keurig en netjes ingepakt! Echt een aanrader. Ik ben zeer tevreden 👍🏻

Ans 18-08-2022

Bestelling gedaan bij Deloox , dat ik de volgende dag netjes verpakt heb mogen ontvangen.De serum was een stuk goedkoper dan in andere winkels.

Jola 16-08-2022

Deloox is een fijne internetsite voor je parfum, make up en andere lichaamsverzorging. Een goede prijs en kwaliteitsverhouding. Supersnelle verzending.
Heb een aantal keer parfums gekocht. De geur wordt heel goed omschreven en met de reviews van de klanten kom je gauw tot een goede keuze. Echt een aanrader 👍

Frans 16-08-2022

Snelle en goed verzorgde levering van de bestelde artikelen
Minpuntje Afterpay werkte niet
Dus betalen via Ideal

Lie 16-08-2022

Super prijzen en snelle levering. Merkenaanbod ook top, ik ben een heel tevreden klant.

Lia 13-08-2022

Net zo goed als voor heen de superwinkel! Houd zich aan de afspraak. Levert op tijd .
Wat wil je nog meer!👍🍀

Maria 10-08-2022

Fijne winkel. De producten zijn heel voordelig geprijsd. Keurig verpakt en verzonden.