Deloox.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Deloox.nl.

Deloox.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 287 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Andries Ceelie 17-08-2024

Snelle levering heren parfum..kan het iedereen aanbevelen voor nu en in de toekomst

Martijn 17-08-2024

Super blij dat ik Deloox heb ontdekt onlangs. Goede prijzen en erg snelle verzending, gewoon écht de volgende dag in huis. Ik heb er in 2 weken al 3 bestellingen gedaan.

Tip: het zou leuk zijn als jullie bij een bestelling een sample van een ander luchtje zouden doen, zoals je bij andere sites ook vaak krijgt.

Maar verder helemaal TOP!

Jacqueline 16-08-2024

Voor het eerst hier besteld. En ? Geweldig.
Goede prijs ! Natuurlijk gecheckt bij anderen maar echt het goedkoopste. Bezorging de volgende dag en ook dat was precies in de aangegeven tijd. Goed verpakt maar ook zonder onnodige poespas (lekker duurzaam ). Helemaal blij met mijn heerlijke parfum. Volgende keer linea recta naar Deloox

Nikki Lugtigheid 14-08-2024

De site was erg duidelijk en de prijzen van de producten zijn goed. Ook was de levering erg snel, het artikel was er binnen 2 dagen.

MiKa 13-08-2024

De bestelling is snel en goed verwerkt en geleverd. Mooie prijs/kwaliteit verhouding.

Nicolette 12-08-2024

Inzichtelijke en betrouwbare website met erkende garanties
Prijsverhouding in vergelijking met andere winkelaanbieders zeer gunstig
Bestelling product eenvoudig
Snelle bezorging, kosteloos en binnen een dag
Top!

Mark B 11-08-2024

Ik ben erg gecharmeerd van het parfumhuis Amouage uit Oman. Heel uitgesproken (ove it or hate it), maar helaas nogal aan de prijs. 365 euro voor 100ml.

Deloox biedt deze parfums echter aan tussen de 200 en250 euro. Dat scheelt aanzienlijk. In 1e instantie dacht ik aan fake, dat is mij wel vaker overkomen. Maar nee, dit is echt het origineel voor een mooie prijs.

Bestellen gaat simpel, levering vaak de volgende dag. Helamaal top. Ik bestel inmiddels al mijn parfums bij hun, een echte aanrader.

Koekie 10-08-2024

Alle parfum is een stuk goedkoper en zeker geen namaak.
Snelle verzending...
Ik ben dik tevreden!

Reel 07-08-2024

The sorting and packaging were incredibly quick, the package arrived already the next day!

Kristel 07-08-2024

Luchtjes gehaald voor mij en mijn vriend. Goede prijzen en snelle verzending. Niks op aan te merken!

P. Vliegen 05-08-2024

Deloox.nl hanteert een zeer correcte prijs. De Levering verliep net zoals het aangegeven werd. En zonder enig probleem: de doos was intact, de inhoud goed verpakt.
Ik heb absoluut geen klachten en zal de volgende keer weer bestellen via Deloox !!

Koekje 05-08-2024

Besteld, volgende dag opgehaald, goed geregeld.
De creme van Shiseido had ik voor mijn moeder besteld, zelf gebruik ik het ook. Blij mee!

Natasja 05-08-2024

Zoveel goedkoper dan andere winkels voor hetzelfde !!! Ik raad iedereen het aan

Betty 04-08-2024

Mijn kleinzoon vroeg een geurtje voor zijn verjaardag en attendeerde mij op Deloox. Wat een keus en vooral: wat een prijzen. Heb gelijk ook maar iets voor mezelf gekocht.
De site is overzichtelijk en de bestelling was keurig op tijd binnen. Ik ben heel tevreden en heb alweer een paar dingen op mijn verlanglijstje staan!

Paul 31-07-2024

Duidelijke en zeer overzichtelijke website. Zeer scherpe prijzen en razendsnelle levering, wat wil een mens nog meer!?

Wes 31-07-2024

Good hassle-free shopping environment. Nice Collection of goods fast delivery.

Teleurgestelde klant 31-07-2024

Niets ontvangen, geen respons op mijn vragen. Ik ben zeer teleurgesteld en zal de zending mocht ik die ontvangen retourneren

Mos 29-07-2024

Niet zo lang geleden ontdekt, en ik wil nergens anders meer bestellen. Korting op artikels die je hier vind, vind je nergens anders. Ik twijfelde eerst of de producten wel echt zijn. Het was niet te geloven!! Jahh hoor alles is origineel… :))

Merle 29-07-2024

Fijne site om te bestellen, eenmaal besteld ook zeer snel geleverd. Bestelling is ook netjes verpakt! Prijs kwaliteit is zeer goed.

AvZ 28-07-2024

Overzichtelijke website. Leuke aanbiedingen en de levering is snel. Ik zal zeker nog eens bestellen bij deloox.

Belinda De gruyter 24-07-2024

Snelle levering , helaas verkeerde bestelling
Moet retour, met geen mogelijkheid lukt dat, dus mail gemaakt , nog steeds geen antwoord , dat mag sneller

Inge 24-07-2024

Fijne webshop met veel keuze aan geuren. De verlanglijst is handig om alle wensen te verzamelen, en de prijzen af en toe te checken want die veranderen vaak van parfum. Bezorging was ook snel, de verpakking goed verzorgd en ik ben weer blij met m'n nieuwe geur!

Josieke 23-07-2024

Dit was reeds mijn tweede bestelling. De bestelling zelf verliep duidelijk en vlot, alsook de betaling. De levering is eveneens snel en correct afgehandeld.

Magda Keijser 21-07-2024

Ik moest zo lang zoeken naar dit parfum, en dan hebben jullie het gewoon. Zo ontzettend blij mee. En keurig volgens afspraak verzonden in een rap tempo. Nette verpakking geen overbodige karton verspilling. Ga een volgende keer zeker wee bij Deloox shoppen. En de geur is fantastisch!

Sem 20-07-2024

Zo ben ik erg positief verrast over de snelle levertijd en de kwaliteit van de geuren.