Deloox.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Deloox.nl.

Deloox.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 287 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Vuc 20-09-2024

Zoek je een betrouwbare site voor beauty producten of parfum voor een lage prijs? Dan is deze site zeker voor jou! Ik shop nu ondertussen al een Paar maanden op deze website, en er is echt Niets Slecht over te zeggen! Altijd Korting op verschillende producten deze site is geweldig

Kim 20-09-2024

Super snel verzonden, erg scherpe prijzen, snelle levering. In een woord fantastisch

Reem 19-09-2024

Snelle levering. Mooie kado verpakking en een scherpe prijs

boss007 18-09-2024

Mooie prijzen, snelle levering en betrouwbaar. Twee lekkere luchtjes goed veilig verpakt waardoor de kans op schade beperkt is. Track&trace top en de dag na het bestellen had ik de luchtjes al.

Claudia 17-09-2024

Na jaren zoeken eindelijk mijn vertrouwde geurtje terug. Geweldig dat ik hem bij jullie heb gevonden. Het was nergens meer verkrijgbaar.
Besteld en gelijk de volgende dag al binnen. Top service.

Marcel 17-09-2024

Keurig op tijd geleverd . Cadeautje voor m'n lieve dochter . Bestellen ging erg makkelijk. Erg tevreden

Carla 17-09-2024

grote keus in producten, bijna alle merken zijn beschikbaar tegen zeer gunstige prijzen. Snelle en accurate levering.

Stef 17-09-2024

Mooi op tijd ,correcte verzending ,

Nicolette 16-09-2024

Al meerdere keren n geur besteld en heel snel ontvangen. Prima service. Heel tevreden. En ook de prijzen zijn top.

Nadege 16-09-2024

Huge choice of products, attractive price and really short delivery time that has been requested !

FK 15-09-2024

Overzichtelijke website, gebruiksvriendelijk. Goede prijzen en vlotte levering. Ik kom graag terug.

Andre Bouman 15-09-2024

Betrouwbaar en eerlijk! Goede en snelle levering

Jan 15-09-2024

Ik had de paco rabanne deo Stick en 200ml paco rabanne parfume gehaald die avond voordat hij binnenkwam besteld alles naar behoefte echt een aanrader ik was en beetje sceptisch over de site maar na alle goeie reviews kan ik er niks anders over zeggen als top site!.

Vic 15-09-2024

Ik Koop nu ondertussen al een Paar maanden op de website Deloox, deze website is echt geweldig.
Je Kan er bijna alle parfums vinden die je maar Kan bedenken, en ook er staat meestal vrij goede Karting op de parfums van jullie, ook als ik een parfum heb besteld komt het vrij snel aan en is het goed verpakt dat het zeker niet breekt. Ik heb echt Niets Slecht te zeggen over jullie website ! Echt geweldig

Debbie 15-09-2024

Ik ben heel blij met de makkelijke website, goed en duidelijk. Snel versturen en ontvangen van het product. En ook nog een stukken goedkoper dan de concurrenten. En ja de originele geuren Waar we toch allemaal meestal wel bang voor zijn bij online producten kopen , als het product maar wel het originele is. En dat is het zeker bij DELOOX ! IK RAAD ZEKER DEZE WEBSITE AAN. Met vele voorkeur goed en overzichtelijke website

Sandra A 14-09-2024

Voor mijn zoon een mega grote parfum gekocht s’avonds. En de volgende middag al geleverd. Hele vlotte service én de prijs was helemaal leuk:-)

Mini 11-09-2024

Flink stuk goedkoper dan de rest, snelle verzending en goed en stevig verpakt.

Vic baetens 11-09-2024

Ik vind deze website echt perfect om parfums te kopen
Altijd relatie goedkoop en je vind echt bijna alle parfums die je Kan bedenken daarna word het ook nog is Zeer snel geleverd en echt perfected service,
Heb niks Slecht te zeggen over jullie website

Jelle 11-09-2024

Goede prijs/kwaliteit verhouding en snelle levering!

Janne 10-09-2024

Hele snelle bezorging en is altijd goed verpakt. De website is heel gemakkelijk en overzichtelijk!

Connaisseur 09-09-2024

Makkelijk, snel, betrouwbaar en voordelig. Alles wat een webshop moet hebben! Houden zo!

Manu 09-09-2024

Goede prijs en snelle levering

pieter 09-09-2024

snelle levering en gaat gelijk ten werk met mijn bestelling

Sjoerd Timmermans 09-09-2024

Veel niet al te dure parfums, snelle levering. En een erg overzichtelijke en duidelijke website

MONTBLANC EXPLORER eau de parfum 08-09-2024

Niets meer dan water met een toegevoegd luchtje, waardoor er na enkele seconden niets, maar dan ook
NIETS meer te ruiken valt.
Ik ben dan ook erg ontevreden over het geleverde product!!!
Zonde van mijn geld!!
Een erg ontevreden klant dus!!!