Deloox.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Deloox.nl.

Deloox.nl stelt zich voor

Deloox is dé online store voor parfum en beautyproducten. Voor 22:00 besteld is moren in huis (mits op voorraad). Wij leveren originele topmerken voor verassend lage prijzen zodat jij nog meer van je favoriete producten en merken kan genieten.

Deze score is gebaseerd op 338 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Viv 08-12-2022

De levering was snel en correct. Het product is exact hetgeen we wilden en de levering is sneller aangekomen dan verwacht.

Danielle Brits 07-12-2022

Het was mijn eerste bestelling bij Deloox.nl en was zeer aangenaam verrast door het grote aanbod en de zeer gunstige prijzen. Ik heb zelfs een parfum terug gevonden die ik hier in België niet meer vond. Ik ga zeker en vast nog bestellingen plaatsen.

Veerle 07-12-2022

Makkelijk te shoppen, goed aanbod, aantrekkelijke prijzen, goede opvolging en info over verzending en snelle levering.
Jammer dat er geen staaltjes of testers meegeleverd werden. Wel een ticket van de staatsloterij maar ik woon in België...

M&H 07-12-2022

Makkelijk bestellen en een snelle levering van de producten .
Goed ingepakt en duidelijke informatie over de levering .

Mb 05-12-2022

Mooie site goede service lekkere parfum snelle levering
Mooie merken mooie lekkere geuren

Lisa 05-12-2022

Goede prijs/kwaliteit verhouding en een snelle levering, alleen de inpakservice liet te wensen over. Maar dit is uiteindelijk snel en netjes gecompenseerd.

Ellen Holleman 04-12-2022

Goede duidelijke webshop. Snelle levering en netjes verpakt. De prijzen zijn zeer aantrekkelijk.

Sparrie59 04-12-2022

Uitgebreid assortiment met een gunstige prijs. En ook nog eens snel bezorgd. Wat wil je nog meer?

Toine 04-12-2022

Prima verpakt verzonden super goeie site met veel uitgebreide assortiment aan geuren .

Anneke 04-12-2022

Snelle levering, en wat olaplex betreft, de laagste prijs.
Ik ben heel tevreden.

Diane Janssens 03-12-2022

Dit is de enige shop waar ik dit product vindt en aan een zeer voordelige prijs

G 02-12-2022

Snelle levering en artikel voldoet aan de verwachtingen. Mooie prijs/kwaliteit verhouding.

Yade van Leeuwen 01-12-2022

Vorige week vrijdag mijn pakketje besteld, zou de volgende dag binnen komen. Het is nu bijna een week later en mijn pakketje is er nog steeds niet!
Hele slechte service.
Deloox 02-12-2022

Excuses voor de vertraging bij Budbee. Het pakket zal morgen worden aangeboden.

Sigmans 01-12-2022

Ik vind het jammer dat rond Black Friday de prijs snel veranderd .ik koop voor 32 eurocent een week van te voren was het 28 euro. Daags nadat ik gekocht heb krijg je weer de prijs van 28 euro..jammer is dat,

Pepinho 01-12-2022

Goede prijzen voor de artikelen en het werd snel geleverd! Ik ben heel tevreden!

Kylie 01-12-2022

Top site kocht hier een luchtje. Goedkoper dan bij andere sites en winkels. Zelfs tijdens de blackfriday deals. Snel bezorgt net als de vorige keer dat ik hem heb besteld. Alleen retour kosten zijn niet gratis ook niet veel maar toch.

Jolande 30-11-2022

Hier vindt je teminste ook luchtjes die niet jn de standaard winkels verkocht worden.
Duidelijke website.
Snelle nette levering.

Michiel 30-11-2022

Produkt wat je wilt is makkelijk te vinden op de site en afhandeling is snel en duidelijk

Huub 29-11-2022

Per toeval op jullie website gekomen om een lekker geurtje voor mijn vrouw te kopen. Website is functioneel makkelijk, product is helder omschreven en de prijs was ook nog eens super. Bestelling kwam zoals gepland. Zeer tevreden over. Bedankt.

Sandra 28-11-2022

Top, de bestelling en levering liepen ook in deze drukke tijd, keurig op tijd

Gelder 28-11-2022

Goed product, helaas liet de levering wat te wensen over.
Maar ik vermoed dat dat aan de bezorger lag.

hamza 27-11-2022

Een top webshop echt een van de snelste die er is en daybed dingen hebben die andere niet hebben enzo ga hier vaker dingen bestelen

Patricia 27-11-2022

Site is heel goed,je vind er alle merken.Zijn ook goedkoper dan meeste sites.Snelle levering,super blij met wat wij al hebben besteld 😉

Albert 26-11-2022

Levering was super
Alleen zag ik mijn gekochte parfum 3 dagen later voor €13,00 goedkoper staan
Ik let volgende keer wel op voordat ik wat bestel bij u
Dat snapt u wel neem ik aan
Met vriendelijke groet Albert

esther mathieu 16-11-2022

mooie assortiment aan artikelen veel geuren in de collectie die bij betere parfumszaken niet te leveren zijn.Daarom vind ik deloox een prachtige collectie hebben. Het bestellen gaat gemakkelijk en je krijgt meteen een bericht terug van dat je bestelling is geplaatst en betaald een snelle leveringDus voor mij absoluut een top winkel.

Paulien 16-11-2022

Voor alle merken zijn er telkens leuke acties. Hierdoor kun je de duurdere merken toch voor een goede prijs kopen. De bestelling wordt verstuurd in een stevige doos en wordt zoals aangegeven snel geleverd.

G 16-11-2022

Een mooie overzichtelijke website met veel keuze, van duurder segment tot goedkoper. Mijn bestelling was tevens zo snel geleverd dat ik daardoor meteen daarna nog een bestelling heb gedaan. Top service!

An 15-11-2022

Snelle levering en product was goed verpakt. Jammer dat er geen samples bij zaten, alleen een enveloppe met reclame voor andere bedrijven.

Elly Visbeen 14-11-2022

ik heb 2 keer besteld bij deze site en de artikelen werden zeer snel geleverd. De prijs is echt prima het de dite is erg makkelijk, je kan makkelijk zoeken wat je nodig hebt. het is een site met veel mooie producten voor een prima prijs. ik heb zelfs een product gevonden wat ik bij andere parfumerieën niet meer kon bestellen.

Liliia Benzia 13-11-2022

Hi,
Ik vind de site erg gebruiksvriendelijk, alles is altijd op voorraad, snelle levering en leuke prijzen en kortingen.
Bedankt voor je werk!

Corrinna 13-11-2022

Mooie, eenvoudige website waar je snel kunt vinden wat je zoekt. Daarnaast ook nog eens keurig verpakt en ranzendsnel geleverd! Absolute aanrader!

As 11-11-2022

Snelle en eerlijker servive
Product stond in mijn winkelmand maar bij afrekenen was de prijs verhoogd.
Na telefonisch contact werd de prijs tijdelijk aangepast zodat ik alsnog voor de oude prijs het product kon kopen

Anoek 10-11-2022

Fijne en duidelijke webshop, met de goedkoopste prijs voor de producten die ik zocht. Ook goede bezorgvoorwaarden!

Cloe 08-11-2022

Ik heb voor deze site gekozen omdat ze de goedkoopste was en daarbij ook nog vlug geleverd .Helemaal top .

Marc 06-11-2022

Alles word netjes en snel afgehandeld, en niet zoals bij veel websites lang moeten wachten op je product.

André 01-11-2022

Bestelproces eenvoudig zoals het hoort te zijn. Afhandeling overeenkomstig toezeggingen. Bestelling op tijd geleverd. Precies zoals een webwinkel zijn zaken voor elkaar hoort te hebben.

Paul Rubbens 01-11-2022

Steeds goudezaakjes te doen op jullie site, top producten, zachte prijzen, goede communicatie, bestellen en hoppa, 2 à 3 dagen geleverd in het afhaal punt
Niks op aan te merken tenzij: bravo 👍

Gisela 31-10-2022

It's the second time that I made a purchase in Deloox, an in both cases everything was great! The products arrived faster than I was expecting and were packaged with a lot of care. I would definitely buy again in their shop.

Kubra 30-10-2022

Gehoord van mijn broer over de voordelige prijzen en besloten een kijkje te nemen. De site was overzichtelijk en heb ook snel gevonden wat ik zocht. De prijzen zijn voordeliger in vergelijking met andere sites en mijn bestelling werd ook heel snel bezorgd.

Debby 29-10-2022

Supersnelle service, prijs kwaliteit verhouding ook helemaal prima. Ik ga hier zeker vaker bestellen

ingrid 25-10-2022

op aanraden van mijn dochter contacteerde ik jullie website/ duidelijk en makkelijk/ de levering was keurig op tijd,

St 24-10-2022

Top. Supersnel geleverd.
Is een cadeau, dus even afwachten of het de echte parfum is of een nepper.

Eric 22-10-2022

Begin van de avond een luchtje besteld en daadwerkelijk de volgende dag geleverd. Nog nooit van deze winkel gehoord, laat staan ooit besteld maar ik beveel hem absuluut aan.

Patrick 21-10-2022

Zeer ruime keuze aan top prijzen.
Product netjes en degelijk verpakt.
Snelle levering

Bianca 20-10-2022

Goede prijs voor de producten, snelle en nette levering! Mis alleen proefmonsters 😉 had er nog nooit van gehoord , maar ben uiterst tevreden!

Daphne 20-10-2022

De website is erg overzichtelijk en makkelijk in gebruik. Ook staat er voldoende uitleg over de producten op.
Wat ik zeker fijn vind is de snelle levertijd.

De prijzen op de website zijn voordeliger dan sommige groothandels. Ik ga hier zeker vaker bestellen!

Callie 17-10-2022

Paar weken terug een EDT besteld en snel geleverd. Heb alleen een sterk vermoeden, daar de geur binnen enkele moeten verdwijnt !!! Nu lees ik meerdere recensies met de zelfde klacht. Dus ik heb een namaak geur ontvangen!!!

Peggy 16-10-2022

Goede overzichtelijke site. Ruime keuze uit parfums tegen een zeer voordelige prijs. Het was snel binnen volgens de bevestigde levertijd. Het was de eerste keer dat ik bestelde hier maar de site is zeker voor herhaling vatbaar !

alexandra 16-10-2022

Leuk aanbieding gevonden voor een haarproduct. Super snelle levering! Netjes verpakt

Wilma 15-10-2022

Ik had niet alles goed gelezen wat betreft inleveren cadeaubonnen. Isabella heeft snel en goed gehandeld en alles teruggezet.
De volgende dag werd artikel keurig verpakt geleverd en dat voor een schappelijke prijs.
Succes en ik kom zeker terug.