Deloox.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Deloox.nl.

Deloox.nl stelt zich voor

Corine de Jager 23-03-2024

Voor het eerst besteld bij Deloox. Ik kende de site niet, maar kwam naar boven bij mijn zoektocht naar een product via Google. Site is zeer gebruiksvriendelijk en de bestelling was makkelijk te plaatsen. Kwam er gelijk acht dat een aantal van favoriete producten ook via Deloox besteld kunnen worden en ook nog goedkoper. De bestelling werd zoals beloofd ook de volgende dag geleverd. Met andere woorden: zeer tevreden nieuwe klant! Ga hier zeker meer bestellen 👍

Marcel 23-03-2024

Ik wist wat ik wilde bestellen en dat vond ik heel makkelijk op de site. Bestellen was een makkie.
Ook de levering ging perfect in perfecte staat. Subliem

Tom Verenjans 23-03-2024

Ik vond het een hele goede ervaring om bij deloox te winkelen door de goede service en super snelle verzending. Je hebt grote variatie in parfums en ik ben super tevreden

Steyn 22-03-2024

Snelle levering, goede product omschrijving en leuke extra's bij de bestelling.

Hans de Blok 21-03-2024

Bestelling niet geleverd, mails gestuurd, antwoord standaard Engels, zoek het maar uit,jaren klant eerst supperwinkel nu delox wil Bestelling of geld retour.

Kooistra 19-03-2024

La ng tegen aan gehikt maar gevonden bij deloox .........
Deloox is de goedkoopste uitstekende service en vandaag besteld morgen in huis
De volgende bestelling komt hier zeker weer vandaan
Ga zo door

E van Laake 19-03-2024

Zag er goed uit. Na wat research kwam ik tot de ontdekking dat hun prijs verreweg de beste is.

Anja 16-03-2024

Was eerst wat bang om bij jullie iets te bestellen omdat op jullie recessies stond dat jullie ni snel leveren. Maar we hebben 2x iets besteld bij jullie en daags nadien werd het al geleverd naar België.
Dus wij zijn wel heel tevreden en bovendien goedkoper dan in de winkel.
Wij gaan in de toekomst terugkijken jullie bestellen.

Marjoke 16-03-2024

Ruime keuze aan heerlijke geuren ( ook de wat oudere klassieke geuren). Makkelijke site en heel snel in huis! Geweldig!!

Bert 14-03-2024

Perfect, niets op aan te merken, snelle levering en gewoon zoals het hoort en werd verwacht !

HUYS EDDY 14-03-2024

Goeie prijs kwaliteit en daar bovenop een goede service .ze doen wat ze beloven ,vandaag bestellen morgen geleverd

Jan Edwin 13-03-2024

Snelle levering van de bestelling. Ook zijn de prijzen van de producten goed en niet te duur.

Eliza 13-03-2024

Na vergelijking de voordeligste. Ben tegenwoordig wat huiverig met bestellen op internet, maar deloox is een prettige, betrouwbare webshop. Heb hier vaker besteld en bevalt prima. Besteld en betaald met gemak. Verzending en levering was snel en netjes. Alles binnen een paar klikjes, dat is fijn shoppen! Ik ben erg blij met mijn nieuwe heerlijke geurtje! Bedankt voor opnieuw een prettige shopervaring en tot de volgende!

Arnold 13-03-2024

Prima overzichtelijke en vlotte website. Voordelig aankopen.
Duidelijke communicatie na verzending.
Heel vlotte levering, pakje was besteld in de voormiddag en de levering in België gebeurde de volgende dag.

Jeff 10-03-2024

Goede merken en niets is nep! De geuren zijn van goed kwaliteit en zeer betaalbaar.

Hanneke 06-03-2024

Mijn favoriete eau de toilette altijd voor een super prijs en super snel geleverd, top!

Jean 04-03-2024

Zeer duidelijke site met ruime keuze en betaalbare prijzen.
Snelle levering ook dus helemaal top 👌

Stefan 03-03-2024

Deloox heeft veel keuze voor mooie prijzen. De Issey Miyake eau d'issey pour homme die ik hier kocht kwam snel aan (volgende dag), in een stevige, compacte verpakking. Deloox is zeker een aanrader, en er zullen wellicht meer bestellingen van mijn kant volgen. De eau de toilette is ook fantastisch!

Ralf 01-03-2024

Ik was op zoek naar een geurtje van Laura Biagiotti, vond deze bij Deloox.nl en was verrast over het aanbod en prijzen van hoogwaardige parfums. Met een groot aanbod en een gemak voor bestellen en een accurate levering is Deloox.nl mijn absolute favoriet.

Kitty Verstappen 29-02-2024

Hallo ik vind DELOOX helemaal prima en koop altijd mijn geurtje daar. Maar ik heb het pakket na 6 dagen nog niet binnen. Als je dan iets cadeau wit geven is dit heel vervelend.

Joyce 28-02-2024

Superveel aanbod en vaak ook goed afgeprijsd. Heeft altijd precies de artikelen die ik zoek en is ook heel snel bezorgd! Top service🫶🏼

Marianne 28-02-2024

Ik heb voor jullie gekozen omdat de prijs vergeleken met andere parfumerie zaken best veel scheelde!, bijna 5€ goedkoper! Altijd n heerlijke, bloemen geur geweest, vanaf mijn jonge jaren!
N hele snelle levering, vaak word er gezegd, vandaag besteld, morgen in huis. Bij mij nog nooit gebeurd, bij jullie wel! Supersnel! Stevige verpakking! Zeker n site om in de gaten te houden, zeker door de aantrekkelijke prijzen!

Kelly 28-02-2024

Website overzichtelijk. Zeer ruime keuze.
Ik vond precies de 2 producten die ik zocht tegen een scherpe prijs met gratis verzenden. Helemaal top!

De Couck N. 28-02-2024

Vrijdag besteld en maandag ontvangen zoals aangegeven. Alles was in orde. Heel tevreden van jullie en zal in de toekomst mijn parfum bij jullie blijven bestellen.

Nelpie 28-02-2024

De winkel heeft een snelle service.
Ik heb de winkel opgespoord via Google.
Ik vind de prijzen ook een pré.