Deloox.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Deloox.nl.

Deloox.nl stelt zich voor

Deloox is dé online store voor parfum en beautyproducten. Voor 22:00 besteld is moren in huis (mits op voorraad). Wij leveren originele topmerken voor verassend lage prijzen zodat jij nog meer van je favoriete producten en merken kan genieten.

Deze score is gebaseerd op 338 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

jose 20-03-2022

Duidelijke overzichtelijke en professionele website waardoor je je producten snel kunt vinden en kunt bestellen. Levering meteen binnen de aangekondigde tijd. Tussentijdse updates van de status van bezorging. Geen score 10 omdat ik had gehoopt dat de producten met kartonnen bescherming in het doosje zou zitten ipv plastic materiaal.

Samantha 14-03-2022

Super winkel!!
De naam zegt het al.
Snelle levering goeie producten.
Ben zeer tevreden

Hasan 13-03-2022

Het is gewoon een top en super winkel leuke aanbiedingen goed en snelle service
Ik ben echt blij mee met deze top winkel 👍

Bompi 10-03-2022

Snelle, helemaal correcte en prima verpakte levering van de gewenste producten, en dan ook nog aan een zeer interessante prijs.
Een aanrader !
Een zeer tevreden klant.

Peter 10-03-2022

Correcte en vlugge afhandeling. Duidelijke en interessante prijzen. De verzending is gratis bij een aankoop boven de 30 €.
Vlotte communicatie.

Kelly 09-03-2022

Hele slechte klantenservice, oplichters, beschadigde producten leveren en vervolgens jou daarvoor beschuldigen. Ze lossen het niet op en je geld is weg.

M van wijngaarden 08-03-2022

Prima shop. Alleen dhl belooft vrijdag tussen 10 en 15 uur te bezorgen, dat gebeurt niet. Geen bericht we komen niet. Wel zaterdag een mail met tussen 10 en 15 uur komen we. En dan komen ze ook wel. Dat was wel jammer.

Paul 07-03-2022

Snelle service e duidelijke communicatie. Alles klopt, en dat geeft een fijn gevoel. Vandaar dat ik telkens een herhalingsaankoop doe.

C.L.M. Smit 06-03-2022

De bestelling is prompt en top afgeleverd. Het product " red door" had ik er al eerder besteld en dat ging ook top!

Do 05-03-2022

Niets dan positieve ervaring: vlotte en correcte afhandeling van de aangekochte producten,die ik bij vrienden en familie overal aanbeveelt. Snelle verzending! Een tevreden klant👍

Laura 02-03-2022

Super Snel, Makkelijk bestellen, bevestiging in mijn mailbox.
In de avond besteld en de volgende ochtend netjes verpakt bezorgd
Al met al Super”Winkel “

Miruna 01-03-2022

Levering in minder dan 24h. Heel tevreden. Betere prijzen dan bij andere winkels! Toppie!

Janne van der Wedden 01-03-2022

Ik vind Superwinkel helemaal SUPER, elke keer als ik er iets bestel en dat is bijna altijd parfum.
AL jaren profiteer ik dus al van de SUPER-lage prijzen en ook de bezorging de volgende dag is SUPER!!!
Superwinkel BLIJFT mijn favoriete winkel!

mvs 01-03-2022

de geur komt overeen met de beschrijving en supersnelle levering ook de prijs was heel vriendelijk en ik ben van plan de volgende keer ook weer hier te bestellen

GBL 01-03-2022

Super leuke shop met een ruim assortiment en leuke aanbiedingen. De bestelling ook echt de volgende dag geleverd en netjes verpakt.

Jan 25-02-2022

Supersnelle en nette bezorging. Het ging om mijn favoriete Ralph Lauren Safari die bijna nergens meer te krijgen is. De eau de toilette was keurig verpakt in een doos met Sealed Air. Ook nog even een datum check op checkfresh gedaan en de Safari was niet ouder dan een jaar! Echt super!

amdro 23-02-2022

Topproducten voor een heel goede prijs, reeds jaren lang een heel tevreden klant

Suzy 23-02-2022

Superwinkel heeft een grote keuze aan parfums. De prijzen zijn voordelig, de levering snel en correct. Mooi en degelijk verpakt. Een echte aanrader voor al je schoonheidsproducten.

Dhondt Marc 23-02-2022

Goed dag , de leveringen waren perfect op tijd en zeer goed uitgevoerd en geleverd .
BEDANKT

Monique 22-02-2022

Een zeer breed assortiment verzorgings en luxe producten. Vaak de beste deal t.o.v. andere webwinkels. Supersnel geleverd: de volgende dag goed verpakt in huis. Ook fijn: de mogelijkheid om het pakketje bij een service punt te laten afleveren. Ik kijk altijd eerst even bij Superwinkel als ik iets nodig heb alvorens ergens anders te kijken.

Wil Learbuch 22-02-2022

Prijsvergelijking gedaan , en was het voordeligste.
De levering was snel ,en keurig verpakt .

A v Rooij 22-02-2022

Snel geleverd,goede kwaliteit /prijsverhouding!! zeker een aanrader!!! Zal zeker weer bij superwinkel bestellen de volgende keer!!!

rita 22-02-2022

het is snel geleverd,tegen andere websites was dit heel snel heel tevreden ook,en een mooie prijs

Safira 21-02-2022

De prijs is stukken lager dan bij Douglas en het werd supersnel verzonden!
Hier ga ik vaker bestellen!

ikke 21-02-2022

Reuzegoed die Superwinkel met veel voordelige koopjes en supersnelle levering . Bedankt daarvoor !! Vorige week parfum van Helene Fischer gekocht en ben daar reuzeblij mee , zalige bloemengeur , om vrolijk van te worden in deze wat donkere en onaangename tijden .

Conny 17-02-2022

Superwinkel en supersnelle bezorging!!

Netjes verpakt, ben zeer tevreden en de prijzen zijn ook nog eens superlaag!

Wil 16-02-2022

Zeer duidelijke informatie, zowel bij het bestellen als ook de verwerking ervan. En bovendien snelle levering en alles keurig verpakt.
Kortom: helemaal TOP!

Mandy 16-02-2022

Snelle levering, duidelijke site en vaak ook voordeliger! Paar keer al wat besteld en tot nu toe allemaal positief!

Ruud 15-02-2022

Snelle levering overzichtelijke factuur .
Product was zoals ze het aanbieden.

Daphne 14-02-2022

Snelle levering, super prijs!
De goedkoopste in het gewenste artikel. Goed op de hoogte gehouden van de verwachte levering.

Marcel 13-02-2022

Goede prijzen en vriendeljjke klantenservice. Ik misre wel een monstertje. Altijd leuk om die te krijgen.

Sita 13-02-2022

Kreeg melding: pakketje bezorgd maar heb niks gekregen. Extra bij deze winkel besteld zodat ik dag erna zou krijgen. Nu moeten ze een onderzoek starten bij dhl en dat duurt een paar werkdagen. Wat een slechte service! Omdat dhl niet levert ben ik nu de dupe.

Frits 10-02-2022

Koop al diverse jaren bij deze shop en in alle opzichten met volle tevredenheid. Gebruiksvriendelijke en duidelijke webshop, uitstekende producten met voordelige prijzen, altijd snelle levering in degelijke verpakking. Top shop.

Malou 09-02-2022

Ik vind Superwinkel een hele fijne online winkel. Superwinkel heeft altijd alle producten voor een hele gunstige prijs. De website is erg gebruiksvriendelijk en voorzien van realistische reviews. De snelle levertijden zijn ook echt heel erg fijn. Vaak de volgende dag al in huis. Superwinkel blijft voor mij de nummer 1, ik bestel echt al mijn parfum hier. Veel voordeliger dan ergens anders.

Anna 02-02-2022

Het is een fijne website die erg duidelijke is. Daarnaast zijn het goede prijzen en ook nog snel geleverd :)

Obiwan 01-02-2022

Voor mijn parfum betaal ik hier de laagste prijs. Daarnaast wordt het pakketje keurig de volgende dag bezorgd door DHL. Alles gebeurt conform de aangegeven procedure. Nooit enig probleem ondervonden bij deze organisatie.

Nicole 31-01-2022

Mooie en overzichtelijke website, goede aanbiedingen, snelle verzending en goede service. Je heb je bestelling de volgende dag al in huis en is netjes verpakt. Ik verveel deze website aan iedereen!

Mandy Smeets 31-01-2022

Hier vind ik altijd de parfum die ik zoek aan de goedkoopste prijs. Een dag na de bestelling wordt die al geleverd.

Gerrit van de Bult 31-01-2022

Ruime keuze, goede prijzen, duidelijke omschrijving van het product en levering op de afgesproken tijd. Al vaak producten besteld bij deze shop en nog nooit teleurgesteld. Ik hoop nog jaren klant te kunnen blijven.

Indy 27-01-2022

Superwinkel levert snel en heeft een groot assortiment aan geuren met hele leuke aanbiedingen.
Daar maak ik graag gebruik van. Er staat altijd een duidelijke omschrijving van de geuren zodat je op basis daarvan kan zien of een geur bij je hoort of bij een persoon voor wie dit bestemd is. Echt een aanrader.

Mw. Bras 26-01-2022

Alles was keurig, de bestelling is netjes op tijd geleverd en was goed verzorgd.

Elke 26-01-2022

Zeer snelle levering, verpakking was in orde, artikel was helemaal zoals beschreven.
Super tevreden van superwinkel.nl!

Ineke 25-01-2022

Ik koop al enkele jaren bij Superwinkel.nl. Veel keuze, ook bv. geuren die moeilijk te vinden zijn bij andere winkels. Bestellen gaat eenvoudig. Goede communicatie tijdens het bestelproces. Achteraf betalen behoort tot de mogelijkheden. Producten zijn prima geprijsd, regelmatig heel goede aanbiedingen.

Remmie 24-01-2022

Ik heb niks aan te merken op Superwinkel.nl. Het enige dat mij stoort is de bezorging door DHL. Hier kan Superwinkel.nl niks aan doen. Zou hier zo me volgende parfum weer bestellen en om me heen mensen adviseren om hier een bestelling te plaatsen

ED TOLSMA 23-01-2022

LEKKER SNEL EN GOED AFGELEVERD. BESTELLING GEPLAATST VIA BOL.COM EN 2 DAGEN DAARNA PAKKETJE AANGEKOMEN. MAILVERKEER WAS HEEL DUIDELIJK EN HELDER. EEN AANRADER VOOR MIJ EN ZAL ZEKER NOG VAKER IETS BESTELLEN. GA ZO DOOR.

JdN 22-01-2022

Goed assortiment, service gericht, snelle verzending!
Het was mijn eerste bestelling, maar mogelijk niet de laatste.

MilenaM 22-01-2022

I received a fake perfume. They do this very well as the packaging is really well done, but the smell has nothing to do with the real thing. It smells like alcohol and evaporates really fast. I read other negative reviews (when it was too late, obviously) and saw that a lot of people had the same problem. Of course, the costumer service is denying all this and will never give you your money back. I went to the shop (again) to smell the perfume in question. What superwinkel.nl sentme is a fake without doubt!

Annelies 20-01-2022

Heel tevreden erover..en de bestelling is er al binnen 1 dag..super...wat een service!!👍👍👍👍

R Troubleyn 19-01-2022

Duidelijke website. Snel besteld en betaling snel en makkelijk afgehandeld. Levering de dag nadien! Top

Peter 19-01-2022

Prima service, uitstekende prijs en vlotte levering. Ik zou een 10 kunnen geven maar dat ene puntje hou ik voor mezelf 😉