Deloox.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Deloox.nl.

Deloox.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 301 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Tessa 18-09-2023

Ik wilde niet meteen een slechte review schrijven maar Deloox eerst de kans geven op het probleem op te lossen. Na een maand heen en weer mailen is me duidelijk geworden dat die er niet gaat komen dus bij deze:
Een maand geleden heb ik een parfum en een haarmasker bij Deloox besteld.
De parfum (Jo Malone) werd los in een open doosje geleverd die er net wat anders uitzag dan bij bv. Douglas. Ook het flesje zelf ziet er anders uit. Dit vond ik al vreemd maar toen ik het gebruikte en mijn hals daarna onder de uitslag zat begon ik argwaan te krijgen. De geur was ook veel sneller weg dan normaal. Het haarmasker van K18 deed totaal niks voor mijn haar en toen ik deze vergeleek met die van een vriendin kwam ik wederom tot de conclusie dat ook hier iets niet klopte. Ik heb Deloox toen gemaild om te vragen wat hier aan de hand was.
Lang verhaal kort; de klantenservice van Deloox is niet bestaand. Ik werd op een zeer onprofessionele wijze te woord gestaan en ze blijven ontkennen dat er iets mis is met de producten. Beide producten zijn inmiddels ook van de site gehaald. Raar als er niks mis mee zou zijn..?
Ik heb de producenten van de producten benaderd en Jo Malone zegt dat de parfum heel oud is. K18 zegt er het volgende over: This is diversion. Diversion occurs when an unauthorized party sells a product outside of authorized distribution channels. Often times these products are old, stolen, counterfeit or tampered with. We do not back or support any product sold through this website.
Ik heb tevens het Thuiswinkel Waarborgfonds benaderd maar zij geloven Deloox op hun woord en kunnen niks voor me doen. Ik had voor ik bestelde al meerdere slechte reviews over Deloox gelezen maar ging er van uit dat als ze lid zijn van dit waarborgfonds je altijd je geld kan terugkrijgen als je een klacht hebt. NIET DUS.
Ik Koop hier niks meer en wacht gewoon op een aanbieding bij bv Douglas (als ik dat had gedaan was ik nog goedkoper uit geweest ook.)

Priscilla 09-09-2023

Divers aanbod producten, prima prijzen en snelle verzending. Blij dat ik jullie gevonden heb.

Nabila 05-09-2023

Hele snelle levering! Daarnaast parfum voor een veel lagere prijs dan andere webshops! Zal hier vaker bestellen.

Isabelle 03-09-2023

Deloox heeft een heel groot aanbod aan parfums en wat dat nog het beste is? De goedkoopste prijzen vind je hier! Als dat niet alles is, als je vandaag besteld krijg je het morgen al in huis. Ik schrijf normaal nooit reviews, maar deloox.nl is een ongelooflijke aanrader en daarbij dat het een positieve review verdiend!! Heb al enkele mensen over deze site verteld en ze zijn eraan verslaafd. Top top top!!

willy van den elsacker 03-09-2023

Heb reeds verschillende bestellijngen geplaatst !telkens werd dit top afgeleverd,correct zeer vlug en kwalitatiefsvol ! zoals men zegt in Belgie "Goede wijn behoeft geen krans" ik ben en blijf een trouwe klant aan een betrouwbaar leverancier! doe zo voort,ik zal u aanbevelen aan al wie ik kan! nogmaals proficiat ! jullie zijn een TOPPER

RENE LANGENHUIJSEN 03-09-2023

Scherpe aanbieding. Na zoeken via Google uw adres gevonden. Na verder kijken een scherpe aanbieding gevonden en bij u besteld. Faciliteiten rondom bestelling en levering zijn goed geregeld. Zeer tevreden.

John 03-09-2023

Duidelijke website met ruim aanbod, gemakkelijk om er iets te bestellen en dit kan je volgen via de track and trace. Zo zie je meteen hoe snel er geleverd wordt en dat is echt wel snel, meestal de dag erna geleverd! Ook een top klantenservice!! Wij bestellen nergens anders meer!!

K 03-09-2023

Zoals altijd de goedkoopste, makkelijke website en supersnel bezorgd. Top!!!

Inge 03-09-2023

Voor mijn favoriete parfum was ik op zoek naar een betaalbare prijs. En kwam ik bij deloox uit. Fijne zoekfunctie, goede prijs en snelle levering. Dus…zeker een aanrader.

Marjan 02-09-2023

Duidelijke en overzichtelijke website. Veel keuze. Voordelige prijzen, snelle levering. Heel erg tevreden.

Wilma Kagenaar 02-09-2023

Dit is de 2de keer dat ik hier heb besteld. Ben zeer tevreden. Goede prijs en bezorging al de volgende dag.

Jan Oomen 31-08-2023

Gemakkelijk bestellen op de site, zeer gebruiksvriendelijk. Prijs van de artikelen zijn erg gunstig. Bevestiging en levering keurig nagekomen. Waarom nog naar een fysieke winkel gaan?

Pank 30-08-2023

Supersnelle levering van mijn favoriete prfum voor een zeer schappelijke prijs. Blij mee!

Sander Derks 29-08-2023

Deze webshop is een aanrader. Alle producten zijn heel goed geprijsd. Alle merken en alle parfums zijn er te koop. Naast dit alles wordt dit ook nog snel geleverd.

gerda hillegers 29-08-2023

volgens aanbieding keurig op tijd bezorgd goed ingepakt en prima prijs . ook telefonisch kontakt uiterst correct en klant vriendelijk

Bvlgari Man Glacial Essence Gift Set… 24-08-2023

Bvlgari Man Glacial Essence Gift Set…
Deloox.nl
Bvlgari Man Glacial Essence Gift Set die had ik besteld jongstleden july'23... ik ben de 24 ste op vakantie gegaan ..na mn vakantie heb ik het pakketje geopend en het verbaasde me dat het kleine flesje een hele andere geur (de goede) dan de grote fles die was wat zurig van geur(net of het een ander au de toilet was ieder geval niet de goede) dus heb ik het weer in het doosje gestopt en een mail gestuurd waarop ik een week later een antwoord kreeg..intussen had ik het al gevonden hoe je het terug moest sturen 'zelf betalen' ...en gedaan ...als reactie kreeg ik terug....Bedankt voor je geduld.

Onlangs hebben wij jouw retourzending ontvangen. Inmiddels is de geur uitvoerig getest en de geur is precies hoe dit parfum zou moeten zijn, we merken geen verschil tussen de kleine en grote fles. Ook hebben we getest of de geur lang genoeg aanwezig blijft en ook hierbij zijn geen onregelmatigheden naar voren gekomen.

Naar onze mening hebben wij een goed product geleverd. We zien verder geen enkele reden om te twijfelen aan de kwaliteit van deze producten. Omdat het product geopend en gebruikt is, kunnen en mogen wij het parfum helaas niet terug in voorraad nemen. De waardevermindering is daarmee 100%, wat betekent dat wij het bedrag niet kunnen terugstorten of het product kunnen omruilen.

We stellen daarom voor dat we het parfum weer naar je terugsturen.
Wat verstaan onder "gebruiken "je moet iets opdoen om het te ruiken of iets goed is toch?
Kom dan met een goed alternatief... erg jammer dit ,raad het dus ook niet aan om daar wat te bestellen!
90 Euro voor een flesje van 15 ml die wel goed is ... "Dus goedkoop is duurkoop"

Nicole 23-08-2023

Zeer aangenaam verrast. Noodgedwongen was ik op zoek gegaan naar een leverancier van een eau de parfum van Cartier nadat mijn vroegere winkel dit niet meer kan/wil leveren. Deloox sprong dadelijk in het oog met zijn toch vrij lage prijzen. Eens verder gegaan naar de website was het zeer eenvoudig een account aan te maken en de bestelling te plaatsen. Nog verrassender was de leveringsdatum; aangezien ik niet in Nederland woon, dacht ik dat de levering langer zou duren dan bij mijn vroegere winkel in België. De volgende dag reeds werd het zorgvuldig ingepakt, geleverd aan mijn voordeur. Beter en sneller kan toch niet ? Suuuupertevreden.

Ester 23-08-2023

Kon snel mijn produkt vinden op de site. Goede prijs. Makkelijk te bestellen en snelle levering.

Astrid 23-08-2023

Website is erg overzichtig. Snelle, keurige levering. Parfum is erg voordelig in vergelijking met de verschillende drogisterijen. Deloox is een aanrader.

Maxime Brunetti 23-08-2023

Deze webshop is absoluut geweldig! Ik koos voor deze webshop vanwege de ongeëvenaarde gebruiksvriendelijkheid van de site. De navigatie was moeiteloos en het winkelen was een plezierige ervaring.

Wat betreft de levering, die was gewoon perfect. Mijn bestelling arriveerde snel en in uitstekende staat. De service was buitengewoon efficiënt.

Kortom, deze webshop verdient een superhoge score op alle fronten. Ik ben enorm tevreden en zal hier zeker weer winkelen. Een geweldige ervaring!

Elizabeth 23-08-2023

Geweldig snel bezorgd. En de prijs van shampoo L’Oréal expert professional 1500ml was ongelooflijk laag. Slechts €31,99
Terwijl 500ml in de winkel €34,- is

Moortje 22-08-2023

Ik kwam hier voor de producten van Nuxe, die je wel bij Franse apotheken, maar niet zo vaak in Nederland tegenkomt. Deloox had ze ook nog eens heel goedkoop geprijsd. De website straalt rust uit, is niet schreeuwerig. Dat is het gevoel dat je wil wanneer je iets zoekt om jezelf te verwennen, toch? En de volgende dag had ik het al in huis - gratis verzending vanaf 30 euro is ook al zo sympathiek. Blijvertje voor mij.

Zijlstra 22-08-2023

Ik was op zoek naar een bepaald luchtje van Naomi Campbell wat bij diverse winkels niet meer te leveren was. Bij deze site was hij nog wel en zelfs de 50 ml in een goedkopere prijs. Smiddags besteld de volgende dag in huis. Goed ingepakt en op de hoogte gehouden van de levering . Top ik ga hier zeker vaker bestellen.

Jeannette 20-08-2023

binnen 24 uur geleverd. Goede track and trace. Pakje in goede staat ontvangen.

Kirsten 15-08-2023

Heb het gewenste product goed en spoedig ontvangen Heb deze winkel gekozen voor de goede prijs van dit artikel.