Deloox.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Deloox.nl.

Deloox.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 302 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Caroline Braet 08-07-2023

Verkeerde inhoud! Ik betaalde 99 euro voor verkeerde levering, heb dit meteen gesignaleerd, dag 3:, er is nog geen oplossing voorgesteld, nu?

Raymond Claessen 06-07-2023

Top ervaring!
Super snel geleverd - binnen 24 uur.
Keuze in wijze van betaling is perfect.

Super tevreden dus!

Huub 05-07-2023

Supersnel de volgende dag geleverd en keurig in gepakt. Dit alles voor de scherpste prijs die er te vinden. Ga zeker volgende keer eerst bij deze shop kijken. Voor herhaling vatbaar!

Wiel 04-07-2023

Goede en snelle levering.
En wat ik gezien heb op internet. een groot overzicht aan parfums,
En de prijzen zijn meer als redelijk.

C.d.G. 03-07-2023

Bestelling gedaan en het bestelde product was goed te volgen in het traject onderweg naar mij toe en werd netjes en keurig op tijd bezorgd door vriendelijke bezorger

Roelien 02-07-2023

Snelle levering. Goede service en goede kortingen
Ruime keuze ben zeer tevreden..

tijn 30-06-2023

ik vond de shop erg fijn, doordat het makkelijk was om te navigeren, er goed werd geinformeerd over de bestelling en het pakje tiptop is ontvangen :) !

Houdini 29-06-2023

overzichtelijk aanbod. Correcte en snelle opvolging. levering volgens afspraak.

Deniz 28-06-2023

Ik zocht een verjaardagscadeau voor mijn dochter. Ik was er zelf erg laat mee , maar wat geweldig. Ik had het iets voor 22.00u besteld en had het ‘smorgens 11.00u in huis. Mijn dochter was heel blij met haar make-up doos!

Robbie 28-06-2023

Rete snelle bezorging. Overzichtelijke website. En normale prijzen. Laat de heerlijke geurtjes maar komen! Tot snel

Peggy 28-06-2023

Top, snel, correct, degelijk verpakt en mijn favo parfum snel in huis, aanrader!!!

Petra 28-06-2023

Visueel aangename site, rustgevend, gemakkelijk te navigeren, overzichtelijk, pagina's laden snel, producten aan voordelige prijs, levering was gratis en snel, goede opvolging van de bestelling. Heel tevreden over mijn ervaring met deze winkel!

Hogenhout 26-06-2023

Makkelijk en snel te bestellen en snelle levering . Overzichtelijke site , met veel voordeel.

Daantje 25-06-2023

Had nog vrijlaat besteld en her was de volgende gewoon optijd bezorgd bij de ophaal punt. Super bedankt ben tevreden, en ruik nu ook heel lekker.

Annelies Disberg 21-06-2023

Nee nooit hier wat bestellen...t parfum stonk gewoon
Niet eens waardig als wc spray!

En dat voor een duurde...soort!!!

Nooit iets kopen

Larissadc 20-06-2023

Zeer tevreden over deze site. Snelle levering en goed verpakt.
Mooie prijs voor top producten ! Zeker aan te raden

Regina 20-06-2023

Mooie aanbiedingen en heel veel keuze. Snelle levering en goede betaalopties. Top!

Rita 16-06-2023

Hallo, ik ben zeer tevreden dat ik deze shop gevonden heb,
Heb al 2x besteld en zal nog meerdere keren bestellen, vandaag besteld en morgen al in huis, ik vind het fantastisch, bedankt
MVG Rita

gerrit 15-06-2023

bestelling prima afgerond. het bestelde product was goed verpakt. prijs is bij deloox zeer concurrend.

M. 13-06-2023

Fijne site, kon het goed vinden. Heel snel geleverd, al de volgende dag.
Het is een webwinkel waar ik graag terug kom.

Margot 13-06-2023

Snel geleverd na bestelling, goede verpakking en ook nog eens tegen geweldige kortingsprijzen. Gewoon top!

Henricus Lanooij 13-06-2023

goede prijs/kwaliteit verhouding en de order werd snel verwerkt en geleverd!
Aanrader!

Laura M. 13-06-2023

Heel tevreden over alle aspecten. Overzichtelijke en gebruiksvriendelijke website, prima prijzen, en razendsnelle (gratis!) levering. Ik kom hier zeker terug, en kan het anderen ook aanraden.

Gert 13-06-2023

Ik bestelde Baldesarrini Eau de Cologne parfum. Dit werd zeer snel geleverd. Maar al heel snel kwam ik erachter, dat de geur ook heel snel weg was. Dus …. wat snel geleverd werd, viel jammergenoeg tegen.

Caroline Beernink 13-06-2023

Prachtig site, duidelijke informatie over het artikel.
Gunstige prijs !
super snelle levering !
Keurig verpakt!
Bezorging perfect op tijd door een vriendelijke man afgegeven!