Deloox.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Deloox.nl.

Deloox.nl stelt zich voor

Deloox is dé online store voor parfum en beautyproducten. Voor 22:00 besteld is moren in huis (mits op voorraad). Wij leveren originele topmerken voor verassend lage prijzen zodat jij nog meer van je favoriete producten en merken kan genieten.

Deze score is gebaseerd op 338 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Diana de Greeuw 24-11-2021

Super snelle levering.
Prijzen die nog leuk zijn, veel lager dan in winkel.
Mooie aanbiedingen, veel sortering enz.

Hans Hallebeek 23-11-2021

Duidelijke site, ook met de product- groepen.
Communicatie is prima op orde en, de distributie partner is ook oké.
Advies: continueer en niets veranderen.
Voor jullie als team ,een welgemeend Chapeau!

Gabriel 21-11-2021

Ik kende deze online winkel niet maar de prijs de ze hadden was super scherp dus ik besloot om toch bij hun te kopen.
Alles was snel en prima geregeld!

Rituals handcreme 18-11-2021

Super goed dat Superwinkel.nl! Ik had snel een bepaalde handcreme nodig. Overal uitverkocht behalve bij Superwinkel.nl. Volgende dag zelfs al geleverd. Super blij mee. Mooie doos waarin het zat, zorgvuldig verpakt.

carmen 16-11-2021

Heel netjes en correct en zorgzaam verpakt. Snelle levering. Door track en trace kan je je bestelling goed opvolgen

Manuela 13-11-2021

Snelle levering en de parfum is top, iets goedkoper dan in de andere winkels, dus ik ben er mega blij mee, een aanrader voor iedereen

Wim Daniël 12-11-2021

Ik ben bijzonder blij met de Superwinkel. Afspraken worden goed nagekomen en wordt meer dan genoeg ruime keuze aangeboden. Ga zo door!!!!

Joke v Engelen. 11-11-2021

Parfums en make-up tegen veel lagere prijzen dan in de winkels. Scheelt echt veel. Versturen het ook in cadeauverpakking en een snelle levering. Originele producten dus erg blij mee.

Daisy Evers 11-11-2021

Super leuke aanbiedingen!
Site lekker overzichtelijk!
En vooral snelle bezorging!
Fijn zo online shoppen 🥰

Hilde De clercq 09-11-2021

Service, snelheid, gewoon top in orde!!!!
De prijs blijft de grootste voltreffer!!!!

Henri 09-11-2021

Top Shop !!!! Producten en prijzen zeer correct !!!
Veel aanbiedingen, zijn super snel met levering !!!!
Alleen jammer dat de samen werking met DHL waar ze gebruik van maken voor de levering in mijn ogen niet naar behoren verlopen !!!!

Petra 09-11-2021

De site is erg gebruiksvriendelijk, wat ik zocht was makkelijk te vinden. Het werd ook lekker snel verzonden. Dik tevreden!

Peggy 08-11-2021

Ik heb super winkel leren kennen door een kennis. Een klantvriendelijke site, die kwaliteit biedt, goedkoop is en bovendien betrouwbaar is. De site is gemakkelijk te gebruiken en alles wordt snel geleverd. Bedankt.

hellen kokkedee 08-11-2021

heel tevreden, met de vele keuze die er is,gebruik al jaren een bepaald luchtje,en is alleen hier te verkrijgen, ook de levering is supersnel,kortom heel tevreden

Janet 07-11-2021

Hele goede aanbiedingen en correcte leveringen.
Ik ben gericht op zoek naar bepaalde producten en ben bij Superwinkel beter af dan bij de gerenommeerde parfumerie.

JvT 07-11-2021

Goede prijzen, een uitgebreide collectie én snelle levering, wat wil de mens nog meer? Ik ben al tijden en ze tevreden klant!

Henk 06-11-2021

Snel geleverd en correct. Keurig gemeld wanneer het product geleverd zou worden.

astrid 04-11-2021

fijne site en veel keus in de internet winkel
ook leuke prijzen en snelle verzending

Ed 04-11-2021

Was een prima ervaring. Duidelijke richtlijnen met een goede afloop. Een mooie geur ontvangen.

Anneke 04-11-2021

Bestellen via de site was snel en makkelijk. vwb de prijs is het erg aantrekkelijk om een product te bestellen. Levering door DHL was slordig maar gelukkig bij de 2e keer goed afgehandeld.

ILS 02-11-2021

Zalige shop, als je iets zoekt dan zal je het hier zeker vinden. Altijd supersnelle levering.

Anita 02-11-2021

Supersnelle levering,mooie site en echt een heel stuk goedkoper dan menig parfumerie.

Ryanne Linssen 01-11-2021

Echt een top website
Een hele goed en snelle service
Echt een top winkel!
Hele duidelijke website en je krijgt er alles op!
Echt een dikke 10 verdiend!

Maud Haasdijk 01-11-2021

Superwinkel is in alle opzichten een superwinkel.
Je besteld white linen van estee lauder ook nog met korting je betaald direct en je hebt het de volgende dag in huis
SUPER!

Heleen 31-10-2021

Omdat ze een groot assortiment hebben en echt goedkoop! Altijd netjes de volgende dag bezorgd.

Judea 31-10-2021

Duidelijke site. Ondanks dat er geweldige artikelen op staan gebruik ik altijd hetzelfde. Heerlijk, fris geurtje.
Deze keer een extra artikel besteld van hetzelfde merk.
Deze site bood me (veruit) een aantrekkelijke prijs.
Site is gebruiksvriendelijk, overzichtelijk.
Levering was zoals een klant het hebben wil : vandaag bestellen, morgen leveren !
Alles was netjes verpakt.
Volgende keer weer !!!

Ramazan 31-10-2021

Echt een superwinkel, de beste prijzen voor online geuren aanschaffen. Zal in de toekomst weer bestellen.

Mar 31-10-2021

Genoeg keuze, makkelijk om te bestellen én snelle levering. Prijzen zeer aantrekkelijk

D 31-10-2021

Snel opgestuurd maar alsjeblieft, stap over naar PostNL want bezorging met DHL is verschrikkelijk.
Superwinkel 01-11-2021

Beste D,

Jammer om te horen dat je niet tevreden bent over DHL. Onze ervaringen met DHL zijn, over het algemeen, gelukkig wel goed.

Als er echt wat vervelends is voorgevallen, laat het ons dan eventjes weten door een mailtje te sturen. We kunnen DHL de betreffende bezorger er eventueel op laten aanspreken.

Superwinkel

Eliza 27-10-2021

Superwinkel is een betrouwbare webshop die zich aan de afspraak houdt. Mijn bestelling, voor 22.00 uur geplaatst, werd de volgende dag door DHL keurig op tijd geleverd. De artikelen waren netjes en veilig verpakt.

manuhiti 27-10-2021

prettige internetshop. grote sortering prettig geprijst .vaak leuke mooie aanbiedingen. en zeer snel! zeer snel verzonden. [de andere dag al binnen!!] ik kom er graag!

Julian Driessen 27-10-2021

Duidelijke communicatie en afspraken nagekomen. Makkelijk bestellen op de website.

Miranda 27-10-2021

Heerlijk parfum gekocht , voor een geweldige prijs en ook nog eens een fles met veel inhoud. Ik kreeg meteen complimenten over de geur op het werk en 2 collega's willen hem.ook al hebben.

Alex 27-10-2021

Correcte afhandeling, snelle levering en groot assortiment. Overzichtelijke site keurige service.

Melchior Verheijde 27-10-2021

Goede producten met een eerlijke prijs. Levering super snel. Sullen goed verpakt.

Kevin 26-10-2021

Lkkr goedkoop , super kwaliteit en nooit langer dan 2 dagen wachten voordat je het thuis heb , dus ik bestel nooit ergens anders mijn luchtjes meer

Hand 26-10-2021

Goede toegankelijk website. Beste prijs. En een snelle zorgvuldige levering. Klasse

Aboly 25-10-2021

Ik raad iedereen aan om deze shop te gebruiken en je bestelling te plaatsen,artikelen komen op tijd en je krijgt wat je koopt👍

Elisabeth III 25-10-2021

Goede ervaringen, vaker besteld. Gunstige prijzen en supersnelle bezorging. Aanrader!

Arthur 25-10-2021

Prima webshop om eau de toilette etc. aan te schaffen voor een zeer voordelige prijs. Nergens anders voordeliger aanbiedingen gevonden. De website is helder en duidelijk.

Mimi 23-10-2021

Altijd op tijd netjes geleverd en ook goedkoper ben blij met jullie site kan je vanalles op vinden ! Ik vertoef graag op jullie website !

Bea 23-10-2021

Snel bestellen, snel leveren. Goed op de hoogte gehouden van leveringstijd. Top

Helma 23-10-2021

Altijd zeer tevreden en k o men hun afspraken na.
Scherpe pr ijjs w at in deze tijd ook erg interessant is. Heel blij mee

Monica 23-10-2021

Het assortiment is groot, de prijzen zijn goed, de levering is altijd snel en netjes! Ben heel tevreden over Superwinkel :)

A.Smit 21-10-2021

Mooie overzichtelijke site, goede zoekfuncties, goede communicatie, snelle levering

Saskia 20-10-2021

Stukken goedkoper dan via de bekende online winkels. De eerste keer dat ik een prijzige dagcrème bestelde was ik nog huiverig: zou ik wel echt dat merk krijgen, of een goedkope kopie? Maar na een paar bestellingen weet ik inmiddels zeker dat je écht dat dure merk krijgt, maar dan vele malen goedkoper.
De verzending is snel, daarin geen verschil met de bekende winkels. Kortom: alle reden om eerst te kijken of het gewenste product ook bij Superwinkel te koop is!

Rob 20-10-2021

A) ik zocht een bijna nietmeer leverbaar parfum Superwinkel had het
B) Als kadotje kon ik het laten inpakken. Das altijd afwachten hoe het er dan uitziet. Strak en met prachtige strik, in het bestelde gouden papier geleverd, Super van die Winkel punt NL!
C) ondanks dat het een bijna zeldzame parfum is, viel de prjjs erg mee.
En het pakje werd precies op tijd geleverd,
Gewoon Super dus.

Henk 20-10-2021

Ik kreeg een mailtje over het tijdstip waarop mijn bestelling afgegeven zou worden. Ruim binnen de toegezegde termijn die was toegezegd toen ik mijn bestelling plaatste. Dat lukte mij niet en het pakketje zou daarom op mijn verzoek bij de buren afgegeven worden, die moesten door omstandigheden ook weg de besteller kon vervolgens het pakje niet afgeven. De volgende dag deed hij dat alsnog. Prima service !

Addy 19-10-2021

Top levering en direct reactie op vragen ! Goede prijs bovendien en geen bezorgkosten. Super tevreden.

annie 19-10-2021

voor de eerste keer besteld bij super winkel heel correct ami daar kunnen er veel van leren proficiat