Deloox.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Deloox.nl.

Deloox.nl stelt zich voor

Deloox is dé online store voor parfum en beautyproducten. Voor 22:00 besteld is moren in huis (mits op voorraad). Wij leveren originele topmerken voor verassend lage prijzen zodat jij nog meer van je favoriete producten en merken kan genieten.

Deze score is gebaseerd op 338 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

JVR 06-02-2019

Ongelijke prijs / kwaliteitsverhouding. Als je vergelijkt met andere webshops is er een groot verschil. Aanrader.

an vanrillaer 04-02-2019

was makkelijk, goedkoper dan ergens anders en belofte van levering perfect nagekomen

Marieke 02-02-2019

De beste prijs voor het product, zeer snelle levering( zoals beloofd de volgende dag in huis) en goede updates. (vwb verzenden )

Nol van den Berg 31-01-2019

Super vlotte perfecte aflevering, en heel blij met het artikel, doet wat hij beloofd

Roger 29-01-2019

De meeste parfums zijn een stuk goedkoper dan in de winkel, helaas geldt dit niet voor iedere parfum maar dat is geen ramp. De levering is ook snel, top dus!

erria 29-01-2019

Heerlijke geuren voor een heel schappelijke prijs. Snelle en juiste levering.

Stephany Van Minde 29-01-2019

Een overzichtelijke website met goede korting. Je kan je bestelling snel en gemakkelijk plaatsen en de levering is evenals super snel!

risaldy 29-01-2019

1e keer dat ik via deze webwinkel een aankoop heb gedaan, de levering was een dag later omdat er een sorteerprobleem was. product is goed aangekomen

Rowdy 28-01-2019

Ik heb de bestelling zeer snel gekregen. Werd perfect op de hoogte gehouden waar mijn bestelling zich bevond.
Bij mijn vorige bestellen was dat ook al zo. Had toen ook per abuis 2x besteld en dezelfde dag werd mijn geld voor de dubbele bestelling al terug gestoord.

Ing 27-01-2019

Via een collega op jullie site gekomen. Wat een toffe site en prima prijzen. En een waanzinnig snelle levering. Top .

Jet 26-01-2019

Prima aanbiedingen!
De bestelling is snel en correct uitgevoerd.
Helemaal tevreden.

Karin 26-01-2019

Ik was blij verrast vanwege de prijs, Superwinkel was voor mij nog onbekend en dus was ik in eerste instantie wat voorzichtig. Er waren zoveel positieve ervaringen, wat me vertrouwen gaf. En dat heeft Superwinkel ook waargemaakt. De site geeft duidelijke en overzichtelijke informatie en een snelle levering!

Jopie 22-01-2019

Snelle levering . Zoals op de site wordt aangegeven. Prima en duidelijke website.

Carin 21-01-2019

Mooie website. goede producten, lage prijzen, prima service m.a.w. echt een aanrader.

Anita 21-01-2019

Makkelijke site, supersnelle bezorging en de prijzen van met name gerenommeerde parfum merken liggen veel lager dan bij een parfumerie. Fijn dat ik deze site ontdekt heb, ik weet wel waar ik voortaan mijn luchtjes bestel.

Suus 20-01-2019

Ik kende superwinkel nog niet, dus bij de eerste aankoop gekozen voor afterpay, altijd fijn dat dit kan en geeft vertrouwen! De bestelling werd keurig bevestigd en volgens afspraak volgende dag bezorgd. En ook nog eens stukken goedkoper dan andere aanbieders! Was de eerste, maar zeker niet laatste bestelling bij Superwinkel.nl!!

Huys Martine 17-01-2019

Snelle levering.Goed verpakt.Zeer tevreden met de parfum.Al verschillende soorten parfums besteld 'zoals Miller Winch en Patchoeli

Jeanne Koekhoven 16-01-2019

Zijn van hun woord s'avonds bestelt volgende dag geleverd afleveraar heel vriendelijk zelfs tot boven gebracht

amspra 15-01-2019

Het is inderdaad een super winkel. De parfum die ik besteld heb, had een hele gunstige prijs. Het bestellen ging super gemakkelijk en de bezorging super snel. 's Avonds besteld, de volgende morgen bezorgd. Wat wil je nog meer! Bedankt, mijn dochter was heel blij met het cadeautje.

Heidi 14-01-2019

Voordelig geprijst en snelle levering. Wel heel jammer dat van de twee bestelde flacons gezichtsreiniging er eentje heeft gelekt, omdat de dop niet goed vastgedraaid zat.
Voordeel van de twijfel; ik zou er best opnieuw iets bestellen.

Lizzy Berkers 12-01-2019

Ik heb deze site gekozen omdat hij het goedkoopste was! Dit is zeker positief, ik vond de levering enorm goed! Enorm snel ook ik was er heel blij mee, dit heb ik ook in een mail gezet toen mijn product geleverd was. De mails die ze sturen zijn ook enorm duidelijk en snelle reactie! Ik raad anderen de site zeker aan! Onder andere mijn zus al gedaan!

Mjtje 09-01-2019

Volgende dag al geleverd, super winkel is super, doen wat ze beloven. Netjes verpakt. Duidelijke website. Overzichtelijk.

Bennie 08-01-2019

Super goede service. Product besteld en de volgende dag, in leuke kadoverpakking ontvangen. Super tevreden over Superwinkel.nl.

Anneke 08-01-2019

Goed geregeld , makkelijk te bestellen en snel geleverd. In een woord geweldig!

Vina 04-01-2019

Very fast delivery, good and easily accessible pick up points, nice packing. Competitive price.

Stella 02-01-2019

Ondanks de "eindejaarsdrukte" toch super snel geleverd. Complimenten voor deze goede service!

Karinkeu 01-01-2019

Goede site, duidelijke info, juiste informatie over levering en snelle levering. Helemaal niets op aan te merken, top!

Sergio 30-12-2018

Super deal, heel goede opvolging en met kers op de taart levering sneller dan voorzien.
Echt de moeite

Marijke 29-12-2018

Snelle zoekfunctie van de website. Website is overzichtelijk. Goede prijs, snelle levering!

Yvonne 28-12-2018

Was op zoek naar een eau de parfum... Yes I Am deze winkel was de enige die hem had....keurig verzorgt en super mooi in gepakt (Kerstcadeau ) en andere dag in huis👍👍

Benedicte 27-12-2018

De bestelling is zoals ik het verlangde, op tijd en goed
Geen verzendkosten, tip top!

Lieke v Sprang 27-12-2018

Geweldig En yes mijn Parfum hadden ze Geweldig Besteld en de volgende dag al in huis En dat in december Super Ga echt meet bestellen 🎁⭐️❤️

Tattie 26-12-2018

Zeer mooie prijs voor kwaliteitsvolle parfum. Levering was op tijd en zoals aangegeven op de website.

AlbieK 26-12-2018

Snelle levering en super mooi ingepakt! Na het zoeken naar het juiste cadeau met de juiste prijs uitgekomen bij de superwinkel.nl

Hans Sijbers 26-12-2018

Heldere informatie en duidelijk inzicht in de producten en scherpe prijsstelling. Snelle en zorgvuldige levering.

R.I.P. de Vreeze 26-12-2018

Er is geleverd conform de verwachtingen van de webwinke . Zelfs in een drukke tijd
één dag voor kerstmis. vandaag bestellen morgen in huis Tevens wordt je goed geïnformeerd
op welk tijdstip er geleverd wordt.

Ed 26-12-2018

Erg prettige ervaring met deze winkel. Ik wilde een parfum aanschaffen, maar twijfelde over de kwaliteit. Daarover heb ik een email gestuurd in de week voor kerst (wss de drukste week van heel het jaar!). Ik kreeg vrijwel meteen een correct en bruikbaar antwoord terug. Daarom heb ik de parfum besteld en eigenlijk al rekening gehouden met vertraging van levering (dus niet in 24 uur) ivm de kerstdrukte waar zowat alle webshops mee te maken hebben gehad. Maar tegen mijn verwachting in ontving ik de volgende dag het pakje al!!! In de tussentijd keurig op de hoogte gehouden over de voortgang. Een grote pluim voor deze winkel, die zijn zaken keurig op orde heeft!!

Rimmie Schoofs de Vries 25-12-2018

Het product is goed en dan ook echt goed. Echter de afspraak dat dit aan huis geleverd wordt is een HEEL stuk minder goed geregeld. Tot mijn verbazing kreeg ik bericht dat mijn bestelling de volgende dag, in mijn geval na het weekeind kon afhalen bij een servicepunt terwijl ik gewoon thuis was. Er was helemaal niet aangebeld om het af te leveren, maar rechtstreeks naar een afhaalpunt gebracht waar je het op kon halen. Dus het thuis bezorgen kan beter ofwel meteen laten bezorgen bij een afhaalpunt dan heb je de bestelling ook een dag eerder in huis.

Jos 25-12-2018

Snelle levering ..en perfecte bestelling ,beveel deze aan andere.zou daar weer bestellen

cynthia 25-12-2018

zeer snelle en correcte levering in België.
prijzen van parfums zijn goedkoper.

Walter Deijnne 25-12-2018

Deze webshop doet zijn naam
“Superwinkel” eer aan. Zeer vlotte levering. Makkelijke website. Meer dan goede informatie over het tijdstip van leveren . Goede prijs kortom een SUPERWINKEL.

Ronja 25-12-2018

Voor de eerste keer besteld en dat is een positieve ervaring. Goede prijs en vlotte levering.

Marja 25-12-2018

Deze winkel doet zijn naam eer aan SUPERWINKEL! Om 20.30 uur besteld en de volgende ochtend al in huis voor een SUPER prijs.

Adil Jouaher 24-12-2018

Super service.
Woord en daad.
Bedankt voor dat jullie t waar maken wat jullie verkopen zoals woord en daad.
Gr een super tevreden klant.

Ed 24-12-2018

Vlotte levering en scherpe prijzen! De doen wat ze beloven. Met recht een superwinkel!

Marieke 24-12-2018

Goede prijs, snelle levering en heerlijk luchtje ...ik kan deze webwinkel iedereen aanraden

De Clercq Erwin 24-12-2018

Gebruiksvriendelijke website ; overzichtelijk en een meer dan ruime keuze. Gemakkelijke betalingsmodaliteiten en een vlugge correcte levering. Een toppertje !!!

Rita 24-12-2018

Ik was voorheen niet bekend met deze winkel maar mijn eerste bestelling is goed bevallen.
Snelle en correcte levering en bovendien tegen een hele scherpe prijs, echt prima!

Strveb De Lange 24-12-2018

Eerlijk en betrouwbaar....vrees was ongegrond. Per mail werd alles duidelijk kenbaar gemaakt én het bestelde werd op correcte tijdstip afgeleverd, tevens in onberispelijke staat. Doen!

Rob 23-12-2018

Goede verhouding prijs/kwaliteit. Snelle levering. Motivering zit niet in de kwantiteit van de beoordeling maar in de kwaliteit.