Deloox.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Deloox.nl.

Deloox.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 302 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Giuseppe lombardi 07-09-2021

Beste, ik vind deze winkel beste prijskwaliteit van iedereen en sinds ik superwinkel heb ondekt heb ik altyd bij jullie besteld en ben al jaren klant en zal altyd bij jullie blijven bestellen daarom raad ik iedereen aan om bij jullie te bestellen snelle levering en vriendelijke antwoorden via mail.

Roel 06-09-2021

Zeer gebruiksvriendelijk website, met ruim aanbod van kwaliteitsproducten aan bodemprijzen!
Snelle levering!

de backer remi 06-09-2021

Rijkgevulde chop,bekendse merken,overzichtelijk,prijswaardig en snelle levering .

Monique 06-09-2021

Fijne site. Makkelijk vinden wat je zoekt.
Mooie aanbiedingen. Ook niet aanbiedingen zijn niet duur.
Snelle levering

Didi 05-09-2021

Goede prijzen en originele producten. Veel keuze en zelfs producten die in de winkel niet meer te koop zijn. Ik vond hier onder andere mijn favoriete parfum terug. Ook een super snelle levering.

De naam klopt: Superwinkel

Degreef Guido 05-09-2021

Super snelle, correcte levering en heel voordelig in prijs. Ik beveel dit aan om hier te kopen.

Anneke Struijk 05-09-2021

De juiste artikelen ontvangen en gelijk de dag erna met postnl. Prima service. Bedankt , zeer tevreden.

Gerjanne 04-09-2021

Fijne site. Super snelle levering en prijs was een stuk lager dan de winkelprijs.

Petronella 04-09-2021

Ik had nog nooit iets gekocht op internet, maar omdat het product, wat ik wilde hebben in de winkels rondom Den Haag niet meer te koop was, heb ik het bij Superwinkel geprobeerd. En.. ik was helemaal verbaasd dat die het hadden en... voor een hele voordelige prijs! Super die winkel!

Leon 04-09-2021

Het aanbod en de prijs geven de doorslag tot aankoop.Er waren geen verzendingskosten en de levering gebeurde snel.

alles was prima en netjes verzorgd 03-09-2021

Mijn stiefzoon heeft deze shop verkozen, om dat deze het product had, waar voor hij opzoek was, tijdens de vakantie's op Mallorca kocht ik altijd AGUA BRAVA aftershave, en dat was hier verkrijgbaar.

Laura 01-09-2021

Fijne gebruiksvriendelijke website, mooie prijsjes en snel verzonden. Zeer betrouwbaar, al meerdere keren hier al besteld. Ik raad deze website zeker aan.

Maurice Klaassen 01-09-2021

Mooi overzichtelijk met handige filters, duidelijke omschrijving van de geuren en veel recensies om de ervaringen te lezen.

1 punt ter verbetering:
De vanafprijs wordt altijd als eerst laten zien, dat is logisch, maar zet daar dan ook bij om welke hoeveelheid het gaat. Sommige geurtjes beginnen op €50,- maar zijn gelijk 100ml minimaal en andere beginnen op €15,- maar zijn maar 30ml.

h voogel 01-09-2021

prima service , snelle levering, prima producten tegen scherpe prijs, leuke aanbiedingen

Michelle 31-08-2021

Webshop doet zijn naam eer aan. Super assortiment, super goedkoop en supersnel geleverd. Aanradertje!

Silvia Boere 30-08-2021

Net zoals altijd super afhandeling van m'n bestelling snel en correct gearriveerd en weer een top luchtje voor te gek goede prijs
Zeer tevreden

EDS 30-08-2021

Zeer snelle levering, veel voordeliger tegenover andere websites! Een echte aanrader aan iedereen!

Superwinkel 30-08-2021

Zeer goede service en op tijd geleverd we zijn daar blij mee. En raden het iedereen aan en laten we hopen dat ze verder als in voorraad hebben.

Truus 29-08-2021

Ik bestel er al geruime tijd en ze zijn supersnel in leveren en heel vaak de goedkoopste van allemaal .

Grietje 29-08-2021

Echt nog nooit eerder zo snel een bestelling ontvangen!
De bestelling plaatsen ging ook al zo gemakkelijk, heel duidelijk en overzichtelijk!
Ontzettend bedankt, heel blij mee 👍

Sandra 29-08-2021

Goede en makkelijke website.
Uitgebreid assortiment tegen aantrekkelijke prijzen en ook nog snelle levering.
Kortom, top!

Tineke 29-08-2021

Super goede aanbiedingen van de Superwinkel. De Bestelling wordt een dag later al afgeleverd. Top, absolute aanrader.

Ilona 25-08-2021

Superwinkel!!!!
Doet zijn naam volledig eer aan, duidelijke site , zoeken is snel vinden. Doen wat ze beloven , zeer snelle levering , goed te volgen via track en trace. Vooral heel blij met de goede prijs-kwaliteitverhouding . Kunnen andere aanbieders een voorbeeld aan nemen🥰 Ik koop alleen nog bij Superwinkel, kan het iedereen aanbevelen. 👌👌

ad h 25-08-2021

Compleet assortiment tegen zeer concurrerende prijzen en tevens zeer vlotte aflevering c.q. bezorging

Monique 25-08-2021

Ik ben zeer tevreden en heb anderen jullie ook aanbevolen, vanwege de snelle levering en omdat het voordelig is bij jullie!