Deloox.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Deloox.nl.

Deloox.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 304 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Koen 20-09-2021

Ik ben al jaren klant bij deze webshop.
De bestellingen zijn altijd keurig optijd, netjes verpakt, en ook de actuele voorraad is altijd up to date.
Iets waar vele webshops nog wat van kunnen leren.
Bovendien heeft Superwinkel veruit de beste prijzen voor onder andere parfums.
Veel goedkoper ga je ze niet vinden.

Ik ben al met al een dik tevreden klant en dit zal ook zeker zo blijven. Voor mij nooit geen andere webshop meer.

nel 20-09-2021

super winkel alles net verpakt en erg goed ik weet zeker dat mijnvolgende bestelling weer daar is

Robbie 19-09-2021

Al vaker besteld, ruim assortiment in parfum en altijd scherpe prijzen. Echte aanrader!!

Goelie corvers 19-09-2021

Ik vind het een hele goeie shop snelle levering en altijd mooi ingepakt als je het er bij kiest, zeer tevreden van de site ook eerlijke prijze en heel veel keuze!
Zeker een aanrader!
Dit was de eerste keer dat ik er bestelde maar zeker niet de laatste keer! Zeker voor herhaling vatbaar!
Ga er nog vaak bestellen!

Francine 18-09-2021

Zeer vlotte levering vandaag besteld morgen al geleverd ook steeds onmiddelijk antwoord op vragen zoals leveringen van produkten of merken die wij niet vinden

mary lou 17-09-2021

pakje is goed aangekomen en supersnelle bediening. Wij zijn zeer tevreden.Wanneer wij terug iets nodig hebben zullen wij zeker terug bestellen.

Sandra 16-09-2021

Tot nu toe was ik erg blij met de bestelling, maar de laatste die ik heb geplaatst, zelfs het product, was op voorraad, een van hen is niet en moet veel langer wachten op een levering meer dan 2 WEKEN! In plaats van excuses te bieden van de fout aan eigen website en bieden me (bijvoorbeeld 10% dicount of iets dergelijks voor de volgende bestelling zoals elke andere online sites zal doen om de klanten "blij" te houden en terug te komen zien. Zelfs ik vroeg dit ik heb niets ontvangen. Erg teleurstellend.
Superwinkel 16-09-2021

Beste Sandra,

Helaas heeft de verzending van je bestelling een kleine vertraging opgelopen, maar zoals we per email hebben uitgelegd wordt deze vandaag alsnog verzonden zodat je deze morgen mag ontvangen. Dit is 3 dagen na de vermelde verwachte leverdatum. We kunnen hier geen financiële compensatie voor bieden.
Mocht je verdere vragen hebben, onze klantenservice staat voor je klaar!

Superwinkel

F 16-09-2021

Grote keuze, zeer scherpe prijzen en levering de dag na bestelling. Alles ging makkelijk en snel

Marjolijn Bianchi 15-09-2021

Uniek dat Superwinkel mijn geliefde product in assortiment heeft.
Overzichtelijk website.
Snelle levering
Kortom zeer tevreden

Alain W 15-09-2021

Het aangekochte merkartikel is merkelijk goedkoper dan in de winkel en werd zoals beloofde de volgende dag al geleverd.

Jordy 15-09-2021

Superwinkel is gewoon super! Top service en super snelle levering! Heb een aantal keren net voor 22:00 besteld en altijd netjes de volgende dag mijn bestelde producten geleverd gekregen. Echt een aanrader!
Daarnaast is het assortiment van Superwinkel hartstikke groot. En als pluspunt, zij bieden parfum aan voor de laagste prijs dus vergelijken hoeft niet meer!

Jullie zijn top!

R.P. Potma 15-09-2021

Zeer goedkope prijs voor het product en zeer snelle en keurige bezorging. Duidelijk te zien dat hier ook de nodige aandacht was besteed.

A++++++ winkel! 14-09-2021

Al jaren voor mij dé (web)winkel voor mijn heren parfums/ eau de toilette. Zit momenteel rond de 50 stuks dus vergelijk ik steeds de prijzen, waar kom ik steeds terecht? Juist SUPERWINKEL! Gewoon de goedkoopste.

J.Heijerman 14-09-2021

Heel groot assortiment, zeer goed verpakt en supersnelle verzending.
Heldere communicatie met de klant.

Vandenborre caroline 14-09-2021

Levering zeker ok. Verzorgd. En de super deals zijn zeker in orde. Je hoort nog van ons

PaulS 14-09-2021

Uitgebreide keuze (ook producten die nergens anders kan vinden), heel scherpe prijzen en een snelle levering.

Marjan 12-09-2021

Met recht een superwinkel!
Alhoewel ik eerst huiverig was omdat ik de opzet van de site wat rommelig vond, ben ik absoluut tevreden.
Goede producten én zéér snelle levering!

Martine et Demptos 10-09-2021

Beste we hebben voor het eerst een bestelling geplaatst , maar had eerst een telefoontje gedaan voor informatie over over de producten, eerst en vooral de de spontaniteit beleefdheid die was zo aangenaam info over producten en diensten en over hoe een bestelling plaatsen gebeurt, picobello, dat wordt mijn winkel zeker weten dat. Doe zo verder zet. Mvg xxx

Herma 09-09-2021

De keuze om hier mijn geurtjes aan te schaffen is, lekker snelle levering en vooral leuk geprijsd!!!! en je hoeft de deur niet uit voor je boodschappen en dat is in deze tijd natuurlijk ook heel fijn.

Anita 08-09-2021

Altijd heel tevreden over Super winkel, ze leveren snel en parfum keurig verpakt in. Cadeaupapier.

ES 08-09-2021

Bij eerdere bestellingen ging het goed, echter mijn laatste bestelling zat een half flesje eau de toilet bij. Schijnbaar als je 50% korting krijgt op een aanbieding krijg je ook maar een half flesje gevuld. FOEI!!!!!
Superwinkel 08-09-2021

Beste ES,

We begrijpen je bezorgdheid, maar er is gelukkig niets aan de hand. Ik zie dat je de Paco Rabanne Paco Unisex Eau de toilette hebt besteld. Deze fles is, in tegenstelling tot een reguliere glazen parfumflacon, van aluminium gemaakt, dit is natuurlijk veel lichter. Het is vergelijkbaar met een deodorant spray. Hierdoor voelt het product erg licht aan en als je het schudt voel je de vloeistof op en neer bewegen.

Maar dit is precies hoe het product door het merk wordt geproduceerd, dus het is heel normaal dat je het op deze manier hebt ontvangen. We kunnen daarom garanderen dat het 100 ml bevat, zoals aangegeven bij het product.

Mochten er nog verdere vragen zijn, neem dan even contact op met onze klantenservice.

Superwinkel

Dianne 1960 08-09-2021

Ik vind het een prettige site en de prijzen zijn heel goed vergeleken met andere sites.
Wat ik wel storend vind dat er staat voor die tijd besteld is de andere dag in huis.
Dat is niet waar helaas, ik kreeg een bevestiging dat mijn bestelling tussen 1 en 7 dagen geleverd ging worden
Terwijl alles op voorraad was.
Daar mogen jullie wel wat duidelijker in zijn.
Daarom de cijfer 7

Siep 07-09-2021

Toen ik voor de eerste keer de prijzen zag op superwinkel.nl vertrouwde ik het niet helemaal. Uiteindelijk toch maar geprobeerd, en dat was de juiste keuze!
Website zit goed in elkaar en betalen gaat met gemak, mijn geurtje was netjes de volgende dag in huis en gelukkig geen namaak product.
Zodra mijn huidige flesje op is weet ik waar ik terecht kan.

Rita 07-09-2021

Fijne overzichtelijke site , scherp geprijsd en vaak de volgende dag al in huis !

Marga 07-09-2021

Ik kreeg mijn bestelling erg snel, jammer genoeg bleek dat ik niet het bestelde product had gekregen Superwinkel loste dit probleem binnen 24 uur op en binnen enkele dagen kreeg ik mijn geld teruggestort. Helaas was mijn product niet meer voorradig.