Deloox.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Deloox.nl.

Deloox.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 301 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Samo 12-10-2021

Nooit mijn spullen gehad, waarschijnlijk door DHL, daar we een bezorger hebben die af en toe wat ontvreemd. Met superwinkel gebeld en hier gaven ze aan dat ik maar moest afwachten wat het onderzoek van DHL zou opleveren. Geen enkele initiatief om mij alvast op weg te helpen. Week later en nog steeds (uiteraard) nog niks gehoord. Wel jammer voor de jarige dat ik haar cadeau nu 3 dagen later nog niet heb.
Superwinkel 13-10-2021

Beste Samo,

We vinden het erg vervelend te lezen dat je ons zo'n slechte beoordeling geeft. Je hebt twee dagen geleden contact met ons opgenomen en telefonisch was je begripvol toen we aangaven dat we navraag gingen doen bij DHL over de levering van je bestelling. Uiteraard houden we je op de hoogte, uiterlijk morgen zal DHL meer laten weten en dan kunnen we je een oplossing bieden.

Superwinkel

Petra Vos 12-10-2021

Ik heb voor deze shop gekozen vanwege hun snelle levering en hun grote assortiment in parfum, juwelen en make up. De site van superwinkel.nl is makkelijk te bezoeken. Voor ieder wat wils en ze gaan met de tijd mee. De leveringen zijn snel en de klant wordt op de hoogte gehouden van levering. Daarbij word de klant vroegtijdig op de hoogte gehouden over nieuwe producten en acties via hun nieuwsbrief.
Ik raad het andere zeker aan om via superwinkel.nl hun parfum, juwelen en make-up via deze weg te bestellen.

Patrick 10-10-2021

bestelling wordt meteen verwerkt; snel aangeboden aan bezorgdienst, die weer snel levert.
prijsstelling van producten is zeer concurrerend.

Carolien 10-10-2021

Super prijzen voor super producten . Mijn favoriete parfum 60% goedkoper dan in de winkel.

Rada 07-10-2021

Goede eerste ervaring met deze webshop. Stuk goedkoper dan bij de twee bekende parfumerieën. De prijzen varieren regelmatig dus wacht niet bij een mooie deal! Artikel netjes en snel geleverd. Klantenservice (telefonisch)ook zeer over te spreken. Ruim assortiment ook.

Louisa Winderix 06-10-2021

Ik ben meer dan tevreden van superwinkel, de snelle levering de lekkere parfums en mijn laatste aankoop van Argent Privocateur parfum is over de top , de beste geur voor mij en dan de voordelige prijs . Gewoon super . Danku superwinkel

Veronique 06-10-2021

Ik bestel hier regelmatig parfum. Goede prijzen, voor echte, originele parfums (van A-merken) en een snelle levering, altijd zeer tevreden over.

Ton 06-10-2021

Dit is zo'n pareltje dat je vindt, terwijl je denkt dat je de betere online shops nu wel kent. Heb er nu al een paar keer besteld en raad 'm iedereen aan. Superwinkel onderscheidt zich van andere parfumshops door het brede aanbod en vooral door de lekker scherpe prijzen. Alle mooie merken, geen left-overs of partijrestanten maar gewoon regulier aanbod. En veel, heel veel. Soms voor minder dan de helft wat je er elders voor betaalt. En zoals beloofd snel geleverd. Als het er eens niet de volgende dag kan zijn, dan staat het netjes vermeld. En dan komt het gewoon conform afspraak binnen drie dagen of zo. Klasse en dat geeft al met al een supergoed gevoel. SUPERwinkel (met hoofdletters) wat mij betreft!

Grada 06-10-2021

Via bekende deze winkel doorgekregen. Netjes optijd verstuurd en ingepakt ! Keurig!

Mathys Marie-Louise Albertine 06-10-2021

Schitterend, juiste en snelle levering. Zeer goede prijs en echte parfums.
Gemakkelijke site om te bezoeken, eenvoudig en per stuk en duidelijk aangeboden.
Leuk om op te zoeken.

Anja Lodiers 05-10-2021

Goede prijzen en top merken. Leuke acties en vlug in huis. Niet goed terug sturen en je hebt je geld zo weer terug. Super👍

José 05-10-2021

Gemakkelijk te bestellen.
Volgende dag geleverd.
Prijs is goedkoper dan in de winkel.
Gratis verzending.

Dirk de Greef 05-10-2021

Zeer voordelig, bestelgemak, snelle levering en uitgebreid assortiment. De aanbeveling om voor Superwinkel te kiezen, was conform mijn ervaring.

Marita van Prooijen 04-10-2021

Superwinkel is met recht een SUPER winkel.
Leuke aanbiedingen, goede service en snelle levering.
Heb weer een heerlijke parfum gekocht voor een super prijs. Met 2 dagen in huis en netjes verpakt. Voor een kleine meerprijs kun je je gekochte artikel ook een mooie cadeau verpakking geven.
Niet voor het eerst besteld en zeker niet voor het laatst.

Eliane 04-10-2021

Fijn overzicht in de webshop en altijd alles op tijd goede service ben heel tevreden

Lola 04-10-2021

Een hele fijne webshop met mooie producten voor scherpe prijzen. Supersnelle verzending, zelfs naar Griekenland, heel blij mee.

Chris V 03-10-2021

Altijd zeer Interessante prijzen en alles steeds in voorraad.
Snelle levering.. De volgende dag steeds geleverd en de kwaliteit is perfect.

Herren 03-10-2021

Ik vind het echt een super fijne webshop, heel goed geprijsd een snelle service en levering!!
En telefonisch zijn de mensen heel vriendelijk!
De artikelen zijn helemaal top👍

Jacques 03-10-2021

Doos was open en gescheurd. Zelfs de plastic luchtkussentjes waren beschadigd. Geen pakbrief of iets dergelijks bijgevoegd. Inhoud doos rook sterk naar parfum. Lekkage flesje(s) ?
Dit alles ook doorgegeven aan bezorgings site DHL

Ann 03-10-2021

Een super 'online' shop, waar ik eens een andere geur durf proberen omdat het zeer prijslijk is, Ik ga af op de beschrijving en de kritieken, en soms valt dit reuze mee, soms een beetje minder, maar dit doe je niet in de grote parfumwinkels, wegens te prijzig!

Sjoukje 03-10-2021

Ik had een kado bon gekregen voor deze shop.
Shop heeft grote keuze .
Heb een lekker parfum van Gucci-Bloom gekocht.

Amber 01-10-2021

Top prijzen heeft super winkel!
En altijd een snelle levering.
Ik zou super winkel zeker aanbevelen

Mark 29-09-2021

Met afstand de goedkoopste op het internet voor mijn product. Makkelijk bestellen en betalen en snelle levering.
Let wel even op: producten zijn niet altijd op voorraad. Daarom bestel ik altijd voldoende als ik zie dat er voorraad is. Je kunt instellen dat je op de hoogte wordt gehouden via SMS als jouw product weer op voorraad is.

Lisette 29-09-2021

Ik ben heel tevreden over de service de artikelen zijn ook leuk geprijsd en goede kwaliteit. Ik heb er nou 2x besteld en ik ga nergens anders meer voor die producten . Het word de volgende dag al bezorgd

A. Kamminga 29-09-2021

Een 7 omdat dit mijn geluksnummer is. Superwinkel verdiend een 10 door al mijn ervaringen van de afgelopen jaren.
Nu bestel ik niet wekelijks of maandelijks, maar zodra ik iets bestel bij Superwinkel dan is het altijd goed.
Snelle levering, scherpe prijs voor alle A producten. Top!