Deloox.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Deloox.nl.

Deloox.nl stelt zich voor

Deloox is dé online store voor parfum en beautyproducten. Voor 22:00 besteld is moren in huis (mits op voorraad). Wij leveren originele topmerken voor verassend lage prijzen zodat jij nog meer van je favoriete producten en merken kan genieten.

Deze score is gebaseerd op 338 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Syl 31-05-2019

De winkel doet zijn naam eer aan ! Wat een super prijs en vandaag besteld morgen in huis
Echt Top!

Tamarinde 29-05-2019

Fijne webwinkel, prima service, ze doen wat ze beloven...goede producten , snelle bezorging.

Petra Kok 29-05-2019

Prima webshop, ontdek door te googlen op de beste prijs. Snelle levering, goed verpakt. Zeer goedkoop, vergeleken bij andere aanbieders van geuren. Echt 100% orginele geuren. Top!! Ik beveel deze shop echt aan.

Mohamad 29-05-2019

Ik was op zoek naar een aantal goede parfums tegen een redelijke prijs, en ik kwam deze winkel tegen. De prijzen behoren tot de goedkoopste op internet. De bezorging is de tweede dag zoals beloofd. Ik zou deze webshop aanbevelen

Jan Paul 28-05-2019

Prima webshop, bijzonder snelle levering. 'S morgens besteld, dezelfde dag nog in huis. Super!

Marijke 28-05-2019

Duidelijke website. Snelle levering! dat wat ik besteld heb voldoet aan mijn verwachting. Ben zeker van plan terug te kijken op de site .

Jedimaster 28-05-2019

Superwinkel die superwinkel. Alles op tijd. Geen vertragingen. Ik zou zeker weer een bestelling plaatsen.

anne 27-05-2019

Heel gemakkelijk om iets te bestellen, uitstekende prijzen en een supersnelle levering.

Arne H 26-05-2019

Altijd de beste producten voor de laagste prijs!
Super snelle en correcte verzending. Ik zou het iedereen aanraden! Chapeau voor deze winkel!

S 26-05-2019

Revitalash besteld zelfde dag nog verzonden volgende dag in huis. Dus helemaal super

Maik 26-05-2019

Goede duidelijke website en makkelijk te bestellen. Parfum kwam keurig geleverd met diverse kortingsbonnen voor andere winkels. Zelfs een kortingsbon van 20 procent op een kledingwinkel die ik inmiddels verzilverd heb.
Alles super voor ook nog eens de laagste prijs.

S.Donkers 24-05-2019

veel keus, goede prijzen,snelle handeling bestelling, Top, overzichtelijke site

Kees Rossen Sr 24-05-2019

Goede prijs. Zeer snelle levering. Wat wil je nog meer? ........ Lekker ruiken :-)

Laura 24-05-2019

Keurig en vol kunnen bestellen. Jammer dat achteraf betalen niet mogelijk is.
Officiële reactie van Superwinkel 24-05-2019

Beste Laura,

Bedankt voor je review.

Achteraf betalen is mogelijk met Klarna voor bestellingen tot 150 euro. Je kunt dan tot 14 dagen na ontvangst van je bestelling betalen.

Superwinkel

Margot 23-05-2019

Ben met mijn bestelling en levering van de superwinkel zeer tevreden, alles liep zoals gewenst, kan het iedereen aanbevelen en zal zeker weer online shoppen bij de superwinkel als ik wat nodig heb of iets leuks zie.

willy 23-05-2019

ik heb jullie bij mijn favorieten gezet ! alles tiptop in orde en correct geleverd

Anja 22-05-2019

Snelle levering van door mij bestelde producten. Groot aanbod van producten en heel fijn dat bij betaling diverse cadeaubonnen ingewisseld kunnen worden.

. Goede prijs, snelle levering. Aanbevolen winkel.

Souad 22-05-2019

Perfect en snel geleverd. Mooie prijs tegenover anderen winkels. Gelijk de volgende dag geleverd!

voortreffelijk 22-05-2019

Gekozen omwille van de zeer aantrekkelijke prijzen in vergelijking met andere winkels die dezelfde producten aanbieden.

Assepoester 22-05-2019

Deze webshop doet zijn naam eer aan!
Volgende dag geleverd originele geuren en euro’s goedkoper als bij andere shops.
Dus in een woord SUPER!

Ennie 21-05-2019

Via de website van Bol.com heb ik een bestelling gedaan bij Superwinkel. Nou, de naam klopt precies! Het ìs een super winkel! Kleine prijs voor een goed artikel en de ene dag besteld en de andere dag al geleverd! Ga zo door!

Sinny Baron 21-05-2019

Zeer correcte en snelle behandeling, uitstekende T&T, zal zeker aanbevelen en nog enkele aankopen doen.

Delrue johan 21-05-2019

Razendsnelle levering,gemak van bestellen.
Alles perfect,zelf beterkoop dan anderen

Ginger 21-05-2019

Superwinkel heeft een ruim assortiment en een goede prijs-kwaliteit verhouding. Snelle levering. Netjes verpakt. Ik ben tevreden met mijn aankoop.

Dalva 19-05-2019

zoals de site zegt...echt een super winkel, betaalbaar, en de bestelling is heel netjes aangeleverd
ik ben heel tevreden👌😉

wim 19-05-2019

zeer goed prijs kwaliteit verhouding en snel levering en een mooie goede overzichtelijke webpagina

joke van berkel-mulder 19-05-2019

ben zeer tevreden met de bestelde producten en de goede service,kan en zal mensen zeker aanraden om bij jullie iets te bestellen,bedankt

Grid 19-05-2019

Fijne webwinkel, met zeer snelle levering. Ik had de levering pas woensdag verwacht maar was dinsdag al beschikbaar in afhaalpunt (levering naar België). Het item was hier veel goedkoper dan in andere (web) winkels.

Poelmans Lieve 16-05-2019

Voordelige prijzen vergeleken met andere,heel goede en correcte levering, zeer vriendelijk, echt een aanrader!

Ida 16-05-2019

Dit noem ik nou echt een superfijne webwinkel. Zeer professioneel , snel en goede prijs en service.

Lindsay 15-05-2019

Hele fijne webshop, erg duidelijk wat de verzending betreft en super snel. Fijne producten tegen een hele mooie prijs.

Linda W 15-05-2019

Super goede prijs voor mooie luxe waren die exact hetzelfde zijn als in andere (duurdere) webshops. Super vlotte levering en mijn parfum was goed en veilig verpakt! Ik word er blij van

Joke 15-05-2019

duidelijke en heldere site met goede omschrijving en een supersnelle levering

John de Haardt 14-05-2019

Geen problemen met de levering, de 10 is voor onze lieve heer. Goed verpakt en netjes bezorgd.

Stijn 14-05-2019

Zeer tevreden over de prijs, snelle afhandeling van betaling en een zeer vlotte levering van mijn pakket.

Danny sieders 14-05-2019

Zeer correcte en snelle service ,en wanneer we weer wat nodig zijn bestellen we het hier.

S. 13-05-2019

Snelle service, vandaag voor 21:00 besteld is de volgende werkdag al in huis! Daarnaast beduidend goedkoper dan andere (online) winkels. Ik kocht mijn gezichts serum voor 89 ipv 120 euro. Dat is toch echt een wezenlijk verschil. Kortom: zeer tevreden!

Marcel 13-05-2019

Duidelijke website, plaatsen bestelling was eenvoudige, netjes op tijd en scherp geprijsd.

Aimee 12-05-2019

De bestelling was erg snel geplaatst op de website met gebruiksvriendelijke vormgeving. Bestelling was precies op tijd met een korte levertijd! Product voldeed aan alle verwachtingen.

jose ravestein 12-05-2019

Hele fijne shop, alles heel duidelijk en heel snel geleverd. En wat ik het belangrijkste vind is de prijs. Veel goedkoper dan in de winkel en heel veel keus.

Bert La Haye 11-05-2019

Parfum gekocht. Beste prijs. Goeie communicatie. Heel smaakvol verpakt in cadeaupapier met strikje.
Snelle bezorging.

Annemie 11-05-2019

Super alles naar wens ga volgende keer zeker weer bij jullie bestellen dag ervoor besteld dag ernaar al thuis je krijgt een nette email waar alles in staat je kunt je bestelling ook nog volgen

Gerda 11-05-2019

Zeer snelle levering en een gunstige prijs. De geur was netjes verpakt en een verrassing om uit te pakken.

Stas Braak 11-05-2019

Schappelijke prijzen en een snelle service. De volgende dag al in huis!!!!!

Miranda 09-05-2019

Ik bestelde mijn bestelling op een middag en die werd de volgende dag al in de ochtend bij een DHL punt , bezorgd.
Wat ik bestelde kreeg ik ook.
Ik ben uitermate tevreden, die snelheid, bedankt

Corry 09-05-2019

Snelle levering van produkt wat ik nergens voor die prijs kon krijgen. Favoriete geurtje van mijn vriend. Tegelijk 2 gekocht en hoefde geen portokosten te betalen

T van de Groep 08-05-2019

Geweldig makkelijk site!
Super snelle levering helemaal Top
Ik zou deze site echt aanbevelen aan iedereen

Peter 08-05-2019

Goedkoop en super snelle levering. Kan het iedereen aanbevelen via Superwinkel te bestellen

Maters 08-05-2019

Goede producten, supersnelle levering. Volgende dag al in huis, zeker een aanrader!

Hanneke 08-05-2019

Mooie prijzen, en snelle goeie nette levering. Goed overzichtelijke site ik ben er zeer tevreden over en zou het zeker anderen aanraden.